- Mä kaipaan sitä aikaa, kun ei vielä ollut tiukkapipomeininkiä.
Tänään just luin tuostakin, että halutaan muuttaa kaikki miespäätteiset ammatit..Nykyaikana jotenkin menee vähän liiallisuuksiin nämä touhut. - Nyt just tulee lunta taivaan täydeltä. Siitä olen kyllä iloinen, että ne kovat pakkaset hellitti. Viime sunnuntaina -28°c :[
- No oikeesti oli..tai ainakin tuntuu siltä.
- On kyllä tuon mainospostin tuputtaminen aikamoista. Tänään kun postia katsoin, niin eilen yksi firma oli tykittänyt 12 kpl samaa yhden päivän aikana! Tuntuu, ettei ole mitään järkeä :/
Kerran tuolla postisuodatin-kohdasta yritin laitella estoja ja menikin niin, ettei tullut yhtä ainoatakaan. Jostain syystä nyt on taas alkanu tulvimaan..Onneksi mun tärkeet s-postit ei ole noitte tykittäjien tiedossa :) - No ikää kun tulee, niin sen kuivaks vetäminen ei suuria vaadi :>
- Hah..taitaa tulla halvemmaks mennä vaan tuolle maanpuolustuskurssille ;)
- Kiitos k-kotton..sinutkin muistan hyvin :)
Ei tuo sun ikäs vielä mitään ole. Sitten ku 80v koittaa, niin sitten voi sanoa, että ikää on.
Kerroit olevasi kevätihminen..Mä rakastan kevättä ja kesää. Keväällä on parhainta, kun vesi tippuu räystäältä ja aurinko alkaa lämmittää. Lumi alkaa pikkuhiljaa hupenemaan ja luonto herää :) - Kiitos samoin sulle :)
Oli kyllä villiä menoa aikoinaan. Jutut lensi tiuhaan ja naurua piisasi.
Noista linkeistä en minäkään välitä. Aika usein ne poistuukin.
Olipa mukavaa ku tulit moikkaamaan..saa tulla toistekki ;) - Kaunareita en ole kahtonu enää vuosiin. Jotenki alkoi tökkimään se hidas juoni ja se, että sarja meni semmoseksi jatkuvaksi suhdesopaksi. Silloin kun Stephanie ja Sally Spetra oli sarjassa, niin siinä tapahtu vaikka mitä. Salkkareihin olen koukussa :)
Noista pilipötkyposteista, niin on kyllä meinannu usein silmät tippua, ku noita isontamisjuttuja tulee. En kyllä avaa niitä, mutta otsikossa jo kerrotaan. - :))
Sulla on sitten samoin ku mullakin, että tärkeet menee muihin osoitteisiin ja töryt tänne. Minunki sähköposti on roskapostien valtaama. Jatkuvasti tulee just semmosia värkkijuttuja, mut ei naisten vaan miesten :))
Jos oisin mies ja tarttunu noihin mainoksiin, niin mulla olis turbotykki, joka ei kutistu ikinä. - Oi, olipa siinäkin ihana tuttu nimimerkki. Kiva ku sinäkin olet hyvissä sielun ja ruumiin voimissa ;)
Oletkos muuten kirjautunu välillä, ku nikki poistuu jos sitä ei käytä. Nyt tosiaankin osaan paikkaan tulee tuo pakkorekkaaminen. Meinaavat, että sivusto rauhottuu, mutta en usko häiriköihin tuollanen purevan. Lähtee vaan kunnon kirjoittajat pois :(
Minäkin oon käyny tällä sivustolla jo vuosia. Täällä on aika kattava aihekattaus. Tulee kirjoteltua sinne sun tänne. Kai mä täällä pyörin niin kauanko henki pihisee ja muisti pelaa ;)
Mukavaa, ku sinäkin tuli morjestamaan. On todella hienoa kuulla vanhoista kirjoituskamuista :) - Sikahan se..ja semmonen sikanen sika vieläpä :)
Toivottavasti tää palsta herää eloon, niin tulee vähän säpinää ;) - Nii juu..yritän tässä puhaltaa henkeä tänne, jos tää tästä vielä virkoais ;)
- Moooii..kuka oletkin ;)
Vai sinne on porukka kadonnu. No hyvä, että ovat hengissä :) Mulla on edelleen tää vanha nikki käytössä, ku mihinkäs sitä omaa rakasta nimeään heittelis. Monet jutut on tullu tämän nimen kanssa vedettyä :) Todella kiva, ku tulit moikkaamaan! - Sulla on asenne kohdillaan!
Onnittelut näin etukäteen pyöreistä luvuista :)
Upeaa sekin, että on noin pitkä parisuhde. Siinä on kemiat osunu kohdilleen. - Joskus pyörähdin siellä, ku oli enemmän toimintaa. Yhden tutun nimen siellä silloin näin ja moikkasinkin :)
Olipa sit toinenkin..yhtäkkiä tuli täs mieleen.. - Just niin :)
Hauska toi sarjakuva on, mut vaan sarjakuvana. Wagner ei kyllä ole mikään ihannesika ;) - No ei sitä norminainen varmaan kauan kattelis.
- No en mä ole tuota mitenkää aatellu. Onhan meissä monta samaa asiaa, mutta mulla ei ole Viivin pitkäpinnaisuutta. Olisin jo useinkin potkinu Wagneria pyllylle. :)
- Moi :)
Kyllä mä sut muistan! Olipa kiva ku tulit!
Kauan aikaa olin itsekkin kirjoittamatta, mutta nyt olen taas täällä lorvinut. On nääs välillä hyvää lorviaikaa pistää aivot narikkaan.
Mukavaa viikonloppua sullekkin!