Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia-kisu
profiilit
miia-kisu
miia-kisu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+kaipaan+sitä+aikaa,+kun+ei+vielä+ollut+tiukkapipomeininkiä.+
Tänään+just+luin+tuostakin,+että+halutaan+muuttaa+kaikki+miespäätteiset+ammatit..Nykyaikana+jotenkin+menee+vähän+liiallisuuksiin+nämä+touhut.
03.02.2019 15:43
Nyt+just+tulee+lunta+taivaan+täydeltä.+Siitä+olen+kyllä+iloinen,+että+ne+kovat+pakkaset+hellitti.+Viime+sunnuntaina+-28°c++:[
03.02.2019 15:40
No+oikeesti+oli..tai+ainakin+tuntuu+siltä.
02.02.2019 18:36
On+kyllä+tuon+mainospostin+tuputtaminen+aikamoista.+Tänään+kun+postia+katsoin,+niin+eilen+yksi+firma+oli+tykittänyt+12+kpl+samaa+yhden+päivän+aikana!+Tuntuu,+ettei+ole+mitään+järkeä+:/
Kerran+tuolla+postisuodatin-kohdasta+yritin+laitella+estoja+ja+menikin+niin,+ettei+tullut+yhtä+ainoatakaan.+Jostain+syystä+nyt+on+taas+alkanu+tulvimaan..Onneksi+mun+tärkeet+s-postit+ei+ole+noitte+tykittäjien+tiedossa+:)
02.02.2019 18:35
No+ikää+kun+tulee,+niin+sen+kuivaks+vetäminen+ei+suuria+vaadi+:>
01.02.2019 13:51
Hah..taitaa+tulla+halvemmaks+mennä+vaan+tuolle+maanpuolustuskurssille+;)
01.02.2019 13:49
Kiitos+k-kotton..sinutkin+muistan+hyvin+:)
Ei+tuo+sun+ikäs+vielä+mitään+ole.+Sitten+ku+80v+koittaa,+niin+sitten+voi+sanoa,+että+ikää+on.
Kerroit+olevasi+kevätihminen..Mä+rakastan+kevättä+ja+kesää.+Keväällä+on+parhainta,+kun+vesi+tippuu+räystäältä+ja+aurinko+alkaa+lämmittää.+Lumi+alkaa+pikkuhiljaa+hupenemaan+ja+luonto+herää+:)
01.02.2019 13:48
Kiitos+samoin+sulle+:)
Oli+kyllä+villiä+menoa+aikoinaan.+Jutut+lensi+tiuhaan+ja+naurua+piisasi.+
Noista+linkeistä+en+minäkään+välitä.+Aika+usein+ne+poistuukin.
Olipa+mukavaa+ku+tulit+moikkaamaan..saa+tulla+toistekki+;)
01.02.2019 13:44
Kaunareita+en+ole+kahtonu+enää+vuosiin.+Jotenki+alkoi+tökkimään+se+hidas+juoni+ja+se,+että+sarja+meni+semmoseksi+jatkuvaksi+suhdesopaksi.+Silloin+kun+Stephanie+ja+Sally+Spetra+oli+sarjassa,+niin+siinä+tapahtu+vaikka+mitä.+Salkkareihin+olen+koukussa+:)
Noista+pilipötkyposteista,+niin+on+kyllä+meinannu+usein+silmät+tippua,+ku+noita+isontamisjuttuja+tulee.+En+kyllä+avaa+niitä,+mutta+otsikossa+jo+kerrotaan.
30.01.2019 15:08
:))
Sulla+on+sitten+samoin+ku+mullakin,+että+tärkeet+menee+muihin+osoitteisiin+ja+töryt+tänne.+Minunki+sähköposti+on+roskapostien+valtaama.+Jatkuvasti+tulee+just+semmosia+värkkijuttuja,+mut+ei+naisten+vaan+miesten+:))
Jos+oisin+mies+ja+tarttunu+noihin+mainoksiin,+niin+mulla+olis+turbotykki,+joka+ei+kutistu+ikinä.
29.01.2019 18:52
Oi,+olipa+siinäkin+ihana+tuttu+nimimerkki.+Kiva+ku+sinäkin+olet+hyvissä+sielun+ja+ruumiin+voimissa+;)
Oletkos+muuten+kirjautunu+välillä,+ku+nikki+poistuu+jos+sitä+ei+käytä.+Nyt+tosiaankin+osaan+paikkaan+tulee+tuo+pakkorekkaaminen.+Meinaavat,+että+sivusto+rauhottuu,+mutta+en+usko+häiriköihin+tuollanen+purevan.+Lähtee+vaan+kunnon+kirjoittajat+pois+:(
Minäkin+oon+käyny+tällä+sivustolla+jo+vuosia.+Täällä+on+aika+kattava+aihekattaus.+Tulee+kirjoteltua+sinne+sun+tänne.+Kai+mä+täällä+pyörin+niin+kauanko+henki+pihisee+ja+muisti+pelaa+;)
Mukavaa,+ku+sinäkin+tuli+morjestamaan.+On+todella+hienoa+kuulla+vanhoista+kirjoituskamuista+:)
29.01.2019 15:29
Sikahan+se..ja+semmonen+sikanen+sika+vieläpä+:)
Toivottavasti+tää+palsta+herää+eloon,+niin+tulee+vähän+säpinää+;)
29.01.2019 15:21
Nii+juu..yritän+tässä+puhaltaa+henkeä+tänne,+jos+tää+tästä+vielä+virkoais+;)
29.01.2019 15:19
Moooii..kuka+oletkin+;)
Vai+sinne+on+porukka+kadonnu.+No+hyvä,+että+ovat+hengissä+:)+Mulla+on+edelleen+tää+vanha+nikki+käytössä,+ku+mihinkäs+sitä+omaa+rakasta+nimeään+heittelis.+Monet+jutut+on+tullu+tämän+nimen+kanssa+vedettyä+:)+Todella+kiva,+ku+tulit+moikkaamaan!
29.01.2019 15:18
Sulla+on+asenne+kohdillaan!+
Onnittelut+näin+etukäteen+pyöreistä+luvuista+:)+
Upeaa+sekin,+että+on+noin+pitkä+parisuhde.+Siinä+on+kemiat+osunu+kohdilleen.
28.01.2019 17:47
Joskus+pyörähdin+siellä,+ku+oli+enemmän+toimintaa.+Yhden+tutun+nimen+siellä+silloin+näin+ja+moikkasinkin+:)+
Olipa+sit+toinenkin..yhtäkkiä+tuli+täs+mieleen..
28.01.2019 17:44
Just+niin+:)
Hauska+toi+sarjakuva+on,+mut+vaan+sarjakuvana.+Wagner+ei+kyllä+ole+mikään+ihannesika+;)
28.01.2019 17:42
No+ei+sitä+norminainen+varmaan+kauan+kattelis.
27.01.2019 19:12
No+en+mä+ole+tuota+mitenkää+aatellu.+Onhan+meissä+monta+samaa+asiaa,+mutta+mulla+ei+ole+Viivin+pitkäpinnaisuutta.+Olisin+jo+useinkin+potkinu+Wagneria+pyllylle.+:)
27.01.2019 11:51
Moi+:)
Kyllä+mä+sut+muistan!+Olipa+kiva+ku+tulit!
Kauan+aikaa+olin+itsekkin+kirjoittamatta,+mutta+nyt+olen+taas+täällä+lorvinut.+On+nääs+välillä+hyvää+lorviaikaa+pistää+aivot+narikkaan.
Mukavaa+viikonloppua+sullekkin!
26.01.2019 20:31
2 / 525