- Eipä todellakaan enää kestä mikään kodinkone. Juuri vähän aikaa sitten vietiin hyötykäyttöasemalle alle vuoden vanha imuri. Samaan aikaan meni jääkaappi ja pyykinpesukone rikki. Ennen vanhaan tunnuttiin tekevät kunnon kodinkoneita,ku vertaa tän päiväsiin. Ongelmahan noista kodinkoneromuvuorista tulee, mutta eipä sitä varmaankaan ajattele noi, jotka niitä valmistaa.
- Kevytmaitoa menee lasillinen ruoan kanssa, ja kaffeen kanssa tietysti pitää olla maitoa. On aina vaan vähentynyt tuo maidon käyttö. Vaikka joskus lopettaisin kokonaan maidon juonnin, niin kahvimaidosta tuskin tulee luovuttua. :)
Muutes, tulikin tuosta mieleen, et ku sanotaan että pitää juoda maitoa kalsiumin takia, niin mites ulkomaalaiset sitten, ku harvoinhan siellä juodaan maitoa..Eikös he tarvi sitä kalsiumia ollenkaan...:P - Eipä ole vähään aikaan tullut paistettua nuotiomakkaraa. Viime viikolla näin telkkkarissa ku paistoivat , niin kyl alkoi heti tekeen sitä mieli. :))
- Kiva, että huitelee mukavasti. On se muutes pirua, että kun koko viikon ootat viikonloppua et saa nukkua, niin sitten lauantaiaamuna ei väsytä yhtään! :))
- Rehellinen vastaus on, että tällä hetkellä kuuluu ihan hyvää. Vuosi on lähtenyt kivasti menemään ja toivottavasti se asia ei muutu. :)
Mitäs itelles kuuluu ? :) - Itse kirjoittelisin enempikin, jos muutkin kirjoittaisivat. Hiljaiseloa todellakin on. :)
- Jaaaa..Vantaan lihatiski...?!??
- Hitto, ku tänne Suolen postiin on alkanut tulemaan kaikensorttista s-postia.. :/ Haluatko salaista seuraa jne.. Vattuako se niille kuuluu haluanko.. :/ :P :D
- :))))))))
- Jessus...Tuohan oli pitkä matka! :O
Mahtoi olla kuitenki jälkikäteen muutenki mukava fiilis, kun oli oikein rääkänny itseään. Kesäisin, kun olen joskus jaksanu juosta 6 km yhtä soittoa, niin se fiilis on mahtava sen jälkeen. :) - Totta viserrät. Jos oikeasti katsoo omaa elämäänsä, niin siellä on monia positiivisia asioita. Itse muistan olla positiivinen, kun ajattelen miten joillakin on ihan oikeita murheita ja suruja. Siinä kalpenee kaikki omat pienet.
- Jos yli nelikymppinen nainen on sinun mielestäsi isoäidin ikäinen, niin ehkä sen ikäiset naiset haahuilevat perääsi, koska sinäkin OIKEASTI näytät iso-isän näköiseltä.
- Olipas ne pitkiä kipaleita. Just sellasia mitä pitäis kuunnella keskittyneesti, ku haluaa unohtaa ulkopuolisen maailman....tällanen tuntemus mulle tuli. :)
- Bongasitko montakin? ;))
- Kiva, että sun viime vuosi meni mukavasti. :) Teitkö pitkänki patikkaretken?
- Tuohan ilahdutti jo isosti. :))
Tasaseen tahtiin menevä elämähän se on sitä parasta. Tulee vastaan kaikkea tasapuolisesti. :) - Mulle ihan outoa juttua toi Trance,,..:)) Pystykkö laittaa jonkun musan tänne..
Luin eka, et transua...sen oisin luullu tietäväni. :D - Minunkin puolestani kaikille vanhoille ja uusille näppääjille Kivaa ja Onnellista Uutta Vuotta!!
- En varmaan minkään tietäis, jos ei noi meidän nuoret olis valistanu aikoinaan. Tykkään kovasti ton Tonyn äänestä.
- Tony on Sonata Arctican laulaja, joten on mulle entuudestaan tuttu sillai. :)