Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia-kisu
profiilit
miia-kisu
miia-kisu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinkö+meinaat+ettei+tykkää?+:)
Mainio+sarjakuva+se+on.+Tänäänkin+sain+hihittää,+kun+Wagner+ei+saanut+Viivin+leipomaa+pullaa+ja+sanoi,+ettei+ole+siksi+mikään+ihme,+kun+hän+juo..
26.01.2019 20:28
Juu..+Mä+tykkään+myös+Viivistä+ja+Wagnerista.+Siinä+on+kyllä+semmosta+huumoria+mikä+uppoaa+meikäläiseen+:)
26.01.2019 15:07
Siinä+oot+oikeassa+:)+
Joku+vitsikin+jostain+luettuna+voi+saada+nauramaan+hullusti.+Onpa+sitä+joskus+tullut+naurettua+vaan+ihan+omille+ajatuksille.
25.01.2019 18:21
No+mitä+nyt+on+hauska+juttelu..läppä+lentää+ja++sen+semmosta+:)
24.01.2019 16:08
Piti+kirjoittaa,+että+JVG:ssä+on..
20.01.2019 14:24
Ai+nii..no+en+minäkää+kyllä+kuuntele+naiskuoroja+tai+kansanmusiikkia.+JVG+on+välillä+se+yks+normilaulaja..esim.+Hehkuu-biisissä,+niin+siks+tykkään+tuosta+laulusta.+Muuten+en+hirveesti+kuuntele+noita+puhelauluja.
Free-kanavalta+tulee+murhajuttuja,+jotka+käsittelee+ihan+oikeita+tapahtumia.+Murhaaja+kotonani+on+varsinkin+hirveen+mielenkiintoinen,+ku+siinä+itse+uhri+kertoo+niistä+tapahtumista.+Ne+on+kyllä+aika+järkyttäviä+:(+
Walking+Dead-sarja+on+hyvä+sarja,+vaikkakaan+ei+todellinen.
20.01.2019 14:23
En+viettänyt+omiani+ollenkaan,+mutta+jos+olisin+juhlinut,+niin+mieluiten+lähimpien+ystävien+ja+perheen+kesken.
Jotain+hyvää+pikkusyötävää+ja+juotavaa+eli+kuohuviiniä+ja+boolia.
19.01.2019 19:23
1.+Mulle+kelpaa+vähän+joka+sortista,+joten+vaikea+eritellä.
2.+Katson+telkusta+murhajuttu,+siis+sellaisia+todellisuuteen+perustuvia.+Myös+rikossarjat+menee+ja+Salkkarit.
3.+Kävelyä+enimmäkseen+ja+vähän+pyörilyäkin.+Jumpata+täytyy,+ettei+lösähdä+:)
19.01.2019 19:13
Oi,+ku+oli+hellyttävä+juttu+:)+
Sulla+on+sydän+paikallaan!
18.01.2019 18:40
Noi+herrat+ovat+naurettavia,+kun+nyt+yrittävät+kakit+housussa+imasta+tavaraa+takasin.+Ja+joka+välissä+hoetaan,+ettei+saa+riehaantua.+Ei+kukaan+itse+teekkään+mitään,+mutta+voisivat+edes+myöntää+jotain.
18.01.2019 18:39
Oli+miten+oli,+mutta+väärin+se+on,+että+nuoret+miehet+vaan+tulee!+
Kuinka+monen+noiden+nuorten+perheet+(jos+edes+on)+niin+ovat+tänne+päätyneet?+Ja+jos+vois+yhdistää,+niin+miten+silloin+pääsevät+myös+naiset+ja+lapset?+Siis+jos+aiemminkaan+eivät+pääse+matkaan..
18.01.2019 18:35
Tuota+kaikkea+löytyy+jokaisesta+maasta.+
Ihmeellistä,+että+kun+halutaan+turvata+maan+kansalaiset+ulkomaan+rikollisilta,+niin+jotku+nirppanokat+loukkaantuu.
17.01.2019 20:40
Mä+en+tajua+miten+tässä+maassa+nämä+päättäjät+ovat+niin+nössöjä??+
Ihan+sama+myös+näissä+ilmastonmuutosasioissa..
17.01.2019 20:17
Se+on+kumma,+että+jotku+haluaa+omasta+maasta+tehdä+syyllisen.+Aivan+kuin+nuo+oikeat+syylliset+olisivat+kaiken+uhreja.
17.01.2019 20:15
Mitä+joku+Halla-Ahon+seksielämä+kuuluu+tähän+asiaan?
17.01.2019 18:55
No+nykyajan+trendi+on+nuo+selfiet+ja+kyllä+varmaan+on+osa+syystä+vanhempien+välinpitämättömyys.+Joskus+vaan+ei+aina+riitä+sekään,+vaikka+olisi+kuinka+huolehtiva+vanhempi.
17.01.2019 18:54
No+en+kyllä+kirjoittanut,+että+vain+perheet+pelastaa.+Tarkoitin,+että+ehkä+moni+nuorimies+on+pelastanut+oman+nahkansa.
Kaikkinensa+pitää+saada+hallintaan+tuo+tulva+mikä+vyöryy.+Ottaa+vain+pakolaiskeskuksista+ihmisiä+ja+niitä+jotka+ovat+todellisen+turvan+tarpeessa.+Tänne+tuli+porukkaa+sillä+mielin,+että+täällä+saa+kaiken.+Infoa+meni+eteenpäin,+kuinka+täällä+on+paratiisi.+Sitä+en+hyväksy,+että+tullaan+loisimaan+ja+osa+vielä+kehtaa+rikoksia+tehdä.
17.01.2019 18:51
No+on+siellä+ihan+kunnollisiakin+ihmisiä.+En+minä+ainakaan+ajattele,+että+kaikki+ovat+yhtä+mätiä.+
Jos+elää+rauhassa+maan+tavoin+ja+tekee+jotain+elääkseen,+niin+ei+siinä+silloin+mitään.
16.01.2019 20:21
No+tuossa+viestissä+johon+vastasin,+niin+kirjoitettiin+että+naiiveja+ovat+olleet..
Joku+alle+15v+varsinkin+ei+ymmärrä+pelätä+ja+jos+vielä+kehutaan+ja+luvataan+vaikka+mitä+hyvää.
Tietysti+vanhempien+pitää+ajoissa+opastaa+lapsiaan+vieraista+ihmisistä,+jos+alkavat+houkuttelemaan.
Olihan+aikoinaan+näitä+karkkimiehiä+liikenteessä,+jotka+houkuttelivat+lapsia+autoon+karkin+voimalla.+Siinä+sai+äitinä+varoittaa+poikiakin.
16.01.2019 20:15
No+minä+kyllä+en+usko+pätkääkään+tuohon,+että+moni+naisista+haluaisi+joitain+nappisilmiä.+Heitä+on,+mutta+pieni+osa.
Uh..ei+sitten+pitkällä+kepilläkään+koskis+:{
16.01.2019 18:39
3 / 525