- Niinkö meinaat ettei tykkää? :)
Mainio sarjakuva se on. Tänäänkin sain hihittää, kun Wagner ei saanut Viivin leipomaa pullaa ja sanoi, ettei ole siksi mikään ihme, kun hän juo.. - Juu.. Mä tykkään myös Viivistä ja Wagnerista. Siinä on kyllä semmosta huumoria mikä uppoaa meikäläiseen :)
- Siinä oot oikeassa :)
Joku vitsikin jostain luettuna voi saada nauramaan hullusti. Onpa sitä joskus tullut naurettua vaan ihan omille ajatuksille. - No mitä nyt on hauska juttelu..läppä lentää ja sen semmosta :)
- Piti kirjoittaa, että JVG:ssä on..
- Ai nii..no en minäkää kyllä kuuntele naiskuoroja tai kansanmusiikkia. JVG on välillä se yks normilaulaja..esim. Hehkuu-biisissä, niin siks tykkään tuosta laulusta. Muuten en hirveesti kuuntele noita puhelauluja.
Free-kanavalta tulee murhajuttuja, jotka käsittelee ihan oikeita tapahtumia. Murhaaja kotonani on varsinkin hirveen mielenkiintoinen, ku siinä itse uhri kertoo niistä tapahtumista. Ne on kyllä aika järkyttäviä :(
Walking Dead-sarja on hyvä sarja, vaikkakaan ei todellinen. - En viettänyt omiani ollenkaan, mutta jos olisin juhlinut, niin mieluiten lähimpien ystävien ja perheen kesken.
Jotain hyvää pikkusyötävää ja juotavaa eli kuohuviiniä ja boolia. - 1. Mulle kelpaa vähän joka sortista, joten vaikea eritellä.
2. Katson telkusta murhajuttu, siis sellaisia todellisuuteen perustuvia. Myös rikossarjat menee ja Salkkarit.
3. Kävelyä enimmäkseen ja vähän pyörilyäkin. Jumpata täytyy, ettei lösähdä :) - Oi, ku oli hellyttävä juttu :)
Sulla on sydän paikallaan! - Noi herrat ovat naurettavia, kun nyt yrittävät kakit housussa imasta tavaraa takasin. Ja joka välissä hoetaan, ettei saa riehaantua. Ei kukaan itse teekkään mitään, mutta voisivat edes myöntää jotain.
- Oli miten oli, mutta väärin se on, että nuoret miehet vaan tulee!
Kuinka monen noiden nuorten perheet (jos edes on) niin ovat tänne päätyneet? Ja jos vois yhdistää, niin miten silloin pääsevät myös naiset ja lapset? Siis jos aiemminkaan eivät pääse matkaan.. - Tuota kaikkea löytyy jokaisesta maasta.
Ihmeellistä, että kun halutaan turvata maan kansalaiset ulkomaan rikollisilta, niin jotku nirppanokat loukkaantuu. - Mä en tajua miten tässä maassa nämä päättäjät ovat niin nössöjä??
Ihan sama myös näissä ilmastonmuutosasioissa.. - Se on kumma, että jotku haluaa omasta maasta tehdä syyllisen. Aivan kuin nuo oikeat syylliset olisivat kaiken uhreja.
- Mitä joku Halla-Ahon seksielämä kuuluu tähän asiaan?
- No nykyajan trendi on nuo selfiet ja kyllä varmaan on osa syystä vanhempien välinpitämättömyys. Joskus vaan ei aina riitä sekään, vaikka olisi kuinka huolehtiva vanhempi.
- No en kyllä kirjoittanut, että vain perheet pelastaa. Tarkoitin, että ehkä moni nuorimies on pelastanut oman nahkansa.
Kaikkinensa pitää saada hallintaan tuo tulva mikä vyöryy. Ottaa vain pakolaiskeskuksista ihmisiä ja niitä jotka ovat todellisen turvan tarpeessa. Tänne tuli porukkaa sillä mielin, että täällä saa kaiken. Infoa meni eteenpäin, kuinka täällä on paratiisi. Sitä en hyväksy, että tullaan loisimaan ja osa vielä kehtaa rikoksia tehdä. - No on siellä ihan kunnollisiakin ihmisiä. En minä ainakaan ajattele, että kaikki ovat yhtä mätiä.
Jos elää rauhassa maan tavoin ja tekee jotain elääkseen, niin ei siinä silloin mitään. - No tuossa viestissä johon vastasin, niin kirjoitettiin että naiiveja ovat olleet..
Joku alle 15v varsinkin ei ymmärrä pelätä ja jos vielä kehutaan ja luvataan vaikka mitä hyvää.
Tietysti vanhempien pitää ajoissa opastaa lapsiaan vieraista ihmisistä, jos alkavat houkuttelemaan.
Olihan aikoinaan näitä karkkimiehiä liikenteessä, jotka houkuttelivat lapsia autoon karkin voimalla. Siinä sai äitinä varoittaa poikiakin. - No minä kyllä en usko pätkääkään tuohon, että moni naisista haluaisi joitain nappisilmiä. Heitä on, mutta pieni osa.
Uh..ei sitten pitkällä kepilläkään koskis :{