Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enskahemmo
profiilit
enskahemmo
enskahemmo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä uusi Valmet kotilämpölämmittäjä, joka kaipaisi kanssa vinkkejä toimintaan. Kämppänä -81 rakennettu 2-taso ratkaisu, tilaa yli 200 neliöö, kone edellisen omistajan jäljiltä todella pölyinen ja elektronista suodatinta en saanut päälle. Tai ei ainakaan valo syty. Tarvinnee tutkia kun muulta remontilta kerkiän. Kuinka paljon kannattaa purkaa heti alkuunsa? Ja ohjekirjat kiinnostaa, jos joltain olisi esim. kopiot mahdollista saada....
17.01.2008 01:55
Onhan siellä osoite, mistä voi kysellä lisää... :) Hämeenstä löytyy ja tarjota saa...
02.03.2005 19:44
Jos kiinnostaa, niin täältä löytys tarpeettomana. Koko putki + änkkäri tarpeettomana, koska pyörä on menossa vaihtoon, niin myyn povicin mielelläni erikseen jos joku siitä jotain järkevää tarjoaa... Otapa yhteyttä
[email protected]
Ja heitä mua tarjouksella! :)
23.02.2005 16:36
Joo, pistä postia tuleen
[email protected]
niin kattellaan tarkemmin. Kuten mä sanoin, tarjota saa, mutta mikään pakko mun ei ole laitteesta eroon päästä...
06.01.2005 04:32
Moro!!
Multa löytys -04 mallinen 450 EXC, ajettu alta 60h ja 1000km. Pyörässä kiinni Akrapovic koko putkisto, karjaraudat, kotarin oma pohjapanssari + suojarauta yms... Ei ole periaatteessa myynnissä ennen kevättä, mutta jos siitä sopivan rahan saa, niin kait mä sen voin vaihtaa uuteen jo talvellakin... Että tarjota saa, jos kiinnostaa! Kuljetuskin järjestyy Etelä-Suomen alueelle...
enskahemmo
06.01.2005 00:20
1 / 1