Puumamainos esineellistää miestä.

Pöyristyttävää!

Atria luulee olevansa nokkela ja ajan hermolla, kun se on julkaissut mainoksen, jossa ikääntyvä nainen elää eroottisessa suhteessa lapsenkasvoisen nuoren miehen kanssa. Pedofilialta haiskahtava mainos on miestä syvästi esineellistävä ja yllyttää naisia sekaantumaan liian nuoriin miehiin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101410423853_uu.shtml

497

21045

    Vastaukset

    • Pöyristyttävää!

      Tällä seuraavalla sivulla on video, jossa mainos on. Pistetäänpä se nyt vielä kaikkien rakastamassa linkkimuodossa, eli pelokkaimmat kärvistelkööt uteliaisuudesta, kun eivät uskalla avata linkkiä, vaikka mieli tekisi...

      http://tinyurl.com/yf9xby3

      • söpöä,,,

        Hieno mainos,, lisää tuosta aiheesta,, jees,, tykkään nuorista miehistä. Eikä miestä yhtään alentavaa.


      • VAKSI--------

        SUN ITSESI AVATTAVAKSI


      • en ollu nähny tuota ennen mutta toi otsikko laittoi silmään etusivulla.tuo oli todellisen hölmö onhan se pelkkä mainos,mutta miksi noin nuori poika muka rakastuu tuollaiseen luuskaan???


      • joojoo...elämä on..kjäh


      • m

        ittekkin miehenä olen vanhemman kannalla on kokemusta ja muutenki ei mitään tyttöjä enää


      • tämä asetelma nostattaisi meitä ihmisiä takajaloillemme, jollemme jo astahtelisi niillä! Kyllähän nuori nainen varttunut mies -yhdistelmäkin jollain tavoin puhuttaa ja saattaa paheksuttaa mutta silti näin päin ikäepäsuhtainen pari ymmärretään ja hyväksytäänkin ainakin jollain tavoin. Varttuneen miehen kanssa suhteessa elävää nuorta naista saatetaan toki arvostella ja nimitellä syöjättäreksi ja perinnönkyttääjäksi, miestä taas vaikkapa epätoivoiseksi nuoruuden haikailijaksi. Kuitenkin tällainen suhde hyväksytään paremmin kuin nuoren miehen ja vaikkapa jo lisääntymisikänsä ohittaneen naisen välinen liitto. Syynä saattaa olla se, että naisen ja miehen välisen intiimin suhteen tärkeä moottori on suvunjatkaminen, ja tämä moottori yskii tai on sammunut, jos nimenomaan nainen on liian vanha. Mieshän saattaa olla ainakin jossain määrin hedelmällinen vielä hyvinkin iäkkäänä.
        Mutta ihminenhän on laji, joka harrastaa seksiä myös huvikseen ja jolle parisuhde merkitsee muutoinkin myös muuta kuin suvun jatkamista. Näin ollen ei iän suhteen epäsuhtaisia pareja kannattaisi suin päin arvostella luonnottomiksi ainakaan silloin, kun molemmat ovat täysi-ikäisiä.


      • polkekaahansitä
        angelbb kirjoitti:

        en ollu nähny tuota ennen mutta toi otsikko laittoi silmään etusivulla.tuo oli todellisen hölmö onhan se pelkkä mainos,mutta miksi noin nuori poika muka rakastuu tuollaiseen luuskaan???

        kyllähän tuolla vielä poikoset harjoittelee


      • linkkiä
        VAKSI-------- kirjoitti:

        SUN ITSESI AVATTAVAKSI

        Turvallistan linkkiä?

        Onko YouTubessa jo?


      • domestic

        hieno mainos,muuten missä kerrotaan naisen ikä?


      • hmm.....

      • voihan...

        Itse jo hiukan iäkkäämpänä(58) tulkitsen mainoksen haaveeksi.
        Ja eiköhän se haaveilu ja suhde ole kaksi eri asiaa!


      • oikaisu86

        se nainen kuvittelee sen kaiken siin mainoksessa..entä jos se on vaik sen mies mut vaik nuorempana..muistelee nuoruutta mut näkee vaan itsensä sen ikäsenä mitä nyt on..hoohhoijaa..eiköhän kaikil oo fantasioita..ei mun mielestä niist viel oo ketää rangaistu jos ne sil tasol pysyy!!!!!!


      • söpöä,,, kirjoitti:

        Hieno mainos,, lisää tuosta aiheesta,, jees,, tykkään nuorista miehistä. Eikä miestä yhtään alentavaa.

        kon oon tällänen nuorekas viriili nainen ni tarvihen sellasen miehen jot on kunto kohallaa = D


      • ai jaa
        söpöä,,, kirjoitti:

        Hieno mainos,, lisää tuosta aiheesta,, jees,, tykkään nuorista miehistä. Eikä miestä yhtään alentavaa.

        Ei sen yököttävämpää kuin vanha mies ja nuori tyttö! Sitäpaitsi sattumoisin, nykyaikana, nuoret miehet tykkäävät kypsistä naisista.


      • Iso karhu :))
        jii71 kirjoitti:

        kon oon tällänen nuorekas viriili nainen ni tarvihen sellasen miehen jot on kunto kohallaa = D

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !


      • tinttamarella

        Ei voi sanoa taas tähän kun että voi..... voi. Maan sivu miehillä ollu nuoria naisia kainalossa ja se hyvä, mut annas olla kun se on toisinpäin. Sitä siunaillaan herraties missä ja miten. Pitäiskö aina olla tämä klassinen mies 2v. vanhempi, nainen tekee mitä se haluaa ja näivettyy. Herätkää jo kaikki, varsinkin naiset; myös ne vanhoilliset vanhatpiiat, että tämä on nykyaikaa ja jokainen tekee ihan miten parhaalta itsestä tuntuu. Onhan tämä aina ollut mutta tänään niistä vaan uskalletaan puhua. P.S itselläni 14v. nuorempi mies ja erittäin tyytyvainen ollut jo vuosia. Kiitos ja piste


      • Kirkkopyhä
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Jos ei kestä katsoa ,niin vaihda kanavaa !


      • Liitossa
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Hän on vain vanhempi kuin mies. Mitä pahaa siinä?
        Tekosiveitten ihmisten älyttömyyksiä mainoksen paheksuminen. Luultavasti nämä hurkastelijat hyväksyisivät asian hyvin jos mies olisi vanhempi.
        Tasa-arvoa on sekin ettei iällä ole väliä.


      • oikaisu86 kirjoitti:

        se nainen kuvittelee sen kaiken siin mainoksessa..entä jos se on vaik sen mies mut vaik nuorempana..muistelee nuoruutta mut näkee vaan itsensä sen ikäsenä mitä nyt on..hoohhoijaa..eiköhän kaikil oo fantasioita..ei mun mielestä niist viel oo ketää rangaistu jos ne sil tasol pysyy!!!!!!

        Ei voi muuta sanoa, kuin "Hohoijaa...!". Uskomatonta, että aina löytyy näitä ihmisiä, joilla ei tunnu olevan parempaa tekemistä, kuin etsiä "kynttilöin & lyhdyin" jotain, josta vetää herneen nenään tai vaahdota kuin vesikauhuinen koira! Eikö heillä ole "elämää", vai onko kenties henkinen tasapaino poissa balanssista?

        Itse ainakin katson mainoksia humoristinen pilke silmäkulmassa, joidenkin pointti ei aina aukea ja jotkut ovat vain typeriä - yhdestäkään mainoksesta en kuitenkaan tee itselleni ongelmaa!

        Huvittuneena muistelen mm sitä Embo-mainosta, jossa pikkupoika pissasi ohi pöntön - siitä joku ainakin "hepuloi", että se opettaisi huonoille tavoille, eli tuhlaamaan kallisarvoista WC-paperia lammikon kuivaamiseen. Ja jotkut sai "pedofiilihepulin" niistä matkapuhelinoperaattorimainoksista, joissa oli partiotyttöjä. Edellämainitut mainokset olivat mun mielestä hauskoja/huvittavia! ;)


      • Sivusta seuraaja
        Liitossa kirjoitti:

        Hän on vain vanhempi kuin mies. Mitä pahaa siinä?
        Tekosiveitten ihmisten älyttömyyksiä mainoksen paheksuminen. Luultavasti nämä hurkastelijat hyväksyisivät asian hyvin jos mies olisi vanhempi.
        Tasa-arvoa on sekin ettei iällä ole väliä.

        Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa! Nuorempana, siis olin 24-vuotias, kun löysin todella viriilin ja kiihkeän 47-vuotiaan naisen. Että se piti minut hyvänä, ja niin minäkin hänet.... se oli ihanaa kiihkeää aikaa. Ihan tyhmiä, jotka kyseenalaistavat suhteen ikäeron perusteella. Vaikka, se minun naiseni piti ihonsa sileänä ihan suomalaisella läskisoossilla ja piimällä! Ja luulenkin, että sillä menetelmällä halutkin on kovemmat kuin jollain kevyellä jogurtilla! Ainakin tällä oli ihan mahtavat halut!!!


      • ........i.
        söpöä,,, kirjoitti:

        Hieno mainos,, lisää tuosta aiheesta,, jees,, tykkään nuorista miehistä. Eikä miestä yhtään alentavaa.

        kumpaakaan kohtaan! Normaalia elämää! Ihmettelen vähän sitä, jonka jotakin se loukkasi.


      • Hakuna matata!
        Liitossa kirjoitti:

        Hän on vain vanhempi kuin mies. Mitä pahaa siinä?
        Tekosiveitten ihmisten älyttömyyksiä mainoksen paheksuminen. Luultavasti nämä hurkastelijat hyväksyisivät asian hyvin jos mies olisi vanhempi.
        Tasa-arvoa on sekin ettei iällä ole väliä.

        Kyllä hän on ikääntyvä. Ennen kuin puuma-nimitys keksittiin, suomen kielessä oli teille ikääntyville nuorten miesten metsästäjille hyvä nimitys: SYÖJÄTÄR.


      • HerraX
        jii71 kirjoitti:

        kon oon tällänen nuorekas viriili nainen ni tarvihen sellasen miehen jot on kunto kohallaa = D

        Mua ihmetyttää tämä tasa-arvo-paasailua, jota naiset tykkäävät harrastaa, kun naisten "oikeuksia" loukataan.

        Eipä ollut kuin joku kuukausi sitten, kun kaikkien piti olla "Audi-Kiesiä" vastaan, vaikka hän ei ole sen pahempi tyyppi kuin tuo Atria-mainoskaan...

        Pitää toimia tämä tasa-arvo myös molempiin suuntiin tällä saralla...

        Eli jos tämmöiset mainokset on naisten mielestä ihan ok....niin sitten on turha tulla jostain Audi-Kiesin jutuista valittamaan....se on fair play molemmin puolin.


      • HA HA!
        voihan... kirjoitti:

        Itse jo hiukan iäkkäämpänä(58) tulkitsen mainoksen haaveeksi.
        Ja eiköhän se haaveilu ja suhde ole kaksi eri asiaa!

        Mainoksen nainen on sen verran omituisen näköinen anorektikko (muistuttaa ulkonäöltään vahvasti Kotikadun mummoa), että nuori mies jää VARMASTI haaveeksi!


      • veihtellä
        domestic kirjoitti:

        hieno mainos,muuten missä kerrotaan naisen ikä?

        naisethan vanhenee silmissä, heti riparin jälkeen tarttevat kauneuskirurgiaa.


      • Savo-nainen
        Liitossa kirjoitti:

        Hän on vain vanhempi kuin mies. Mitä pahaa siinä?
        Tekosiveitten ihmisten älyttömyyksiä mainoksen paheksuminen. Luultavasti nämä hurkastelijat hyväksyisivät asian hyvin jos mies olisi vanhempi.
        Tasa-arvoa on sekin ettei iällä ole väliä.

        Tuo mainos herätti heti ekalla katsontakerralla tunteen, että vihdoinkin on asetelma käännetty toisin päin mihin on totuttu. Mitä pahaa muka nuoressa rakastajassa on? Ei siis mitään.
        Jos nyt aletaan miettimään suurempia ikäeroja, niin miksi ei paheksuta Instru-typy Marieta, jonka "sulokkuus saa hengen salpautumaan"? No, asetelma on se perinteinen, jonka vanha-piika-niuhotkin hyväksyvät.


      • mainoksiakin joskus

        Kun katsoo tuota videota, tulee mieleen se tyypillinen tarina: Naisella on ollut mies ja lapset, jotka ovat nyt jo aikuisia. Nainen aloittaa 'uuden' elämän, mihin liittyy halu 'aloittaa alusta' . Alusta aloittamiseen liittyy mielikuvat nuoruudesta, milloin kaikki oli vielä mahdollista.

        Hyvä on... vanhemmallekin rouvalle toki kaikki on mahdollista, mutta pitää muistaa että mainokset luovat haluja ja mielikuvia...

        Tuosta mainoksesta tulee myös mieleen sanonta: elämä on taistelua. Päivällä leivästä ja yöllä lihasta. No, Atria ei kai ole leipäkauppias, sitä enemmän lihakauppias... Nuorta hyvinpaisunutta lihaa siis pöytään.


      • Miesvain

        No siinä eräs vain haaveilee, ei se nyt niin kamalaa ole.


      • joku raja sentään
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Ne Iäkkäämmät suomalaiset miehet jotka vikittelee nuoria tyttöjä,menevät ulkomaille Thaimaahan tai muuallenaisten perään, eivätkä välitä vaikka olisivat vielä alaikäisiä tyttöjä ketä käyttäävät.Vielä kehua retostelevat kotiin tullessaan.Yäk!


      • Pyhä Sylvi sentää???
        HerraX kirjoitti:

        Mua ihmetyttää tämä tasa-arvo-paasailua, jota naiset tykkäävät harrastaa, kun naisten "oikeuksia" loukataan.

        Eipä ollut kuin joku kuukausi sitten, kun kaikkien piti olla "Audi-Kiesiä" vastaan, vaikka hän ei ole sen pahempi tyyppi kuin tuo Atria-mainoskaan...

        Pitää toimia tämä tasa-arvo myös molempiin suuntiin tällä saralla...

        Eli jos tämmöiset mainokset on naisten mielestä ihan ok....niin sitten on turha tulla jostain Audi-Kiesin jutuista valittamaan....se on fair play molemmin puolin.

        Yks sovinisti Herra X siellä taas loukkaantuu heti ,kun naiset pitää puoliaan.Näinhän se menee aina,
        miehet saa mitä tahtoo.......mutta jos nainen uskaltaa olla eri mieltä ,niin johan tulee tuollaisia kommentteja!!!!!!!!!!!!!!!! Veikkaampa Herra X:n iäksi yli 55v. eikä naista saa,missähän vika ?
        Pitäis vähän käydä nuoremmilta kysymässä miten kohdella naista.
        Nuoret miehet on fiksumpia ja arvostavat naisia,ei siinä aina tarvi olla sexin kanssa mitään tekemistä !

        Mikä vika siinä mainoksessa oli ,olisko siinä toisena olla joku kalja mahanen äijän kutale ?????


      • Jos annat ??Maksan k
        Hakuna matata! kirjoitti:

        Kyllä hän on ikääntyvä. Ennen kuin puuma-nimitys keksittiin, suomen kielessä oli teille ikääntyville nuorten miesten metsästäjille hyvä nimitys: SYÖJÄTÄR.

        Jos nainen on SYÖJÄTÄR,niin kai sulla on nimitys sille turpeelle kuolaavalle, kalja mahaselle miehellekin mitkä tuolla ravintoloissa liimautuu kiinni meihin nuoriin naisiin ??

        Tarjoavat kaikenlaista ,et sais mukaansa,eikä kotona oleva "eukko" sais mitään tietoonsa.
        Eiköhän niitä hyväksi käyttäjiä ole enemmän kumminkin miehissä ???


      • Haloo !!!
        Hakuna matata! kirjoitti:

        Kyllä hän on ikääntyvä. Ennen kuin puuma-nimitys keksittiin, suomen kielessä oli teille ikääntyville nuorten miesten metsästäjille hyvä nimitys: SYÖJÄTÄR.

        olet kun tuollaista puhut ????

        Nyt ollaan 2000-luvulla pahvi !!!
        Jos itellä ei oo onnea, älä riistä sitä toiselta. Aikuiset ihmiset vastaavat teoistaan. Sinulle ei varmaan kovin moni ole vastuussa teoistaan.
        t. 50 v eronnut kahden lapsen isä joka on sentään vähän nähnyt elämäää ))


      • Seppo teköö mitä hal
        HerraX kirjoitti:

        Mua ihmetyttää tämä tasa-arvo-paasailua, jota naiset tykkäävät harrastaa, kun naisten "oikeuksia" loukataan.

        Eipä ollut kuin joku kuukausi sitten, kun kaikkien piti olla "Audi-Kiesiä" vastaan, vaikka hän ei ole sen pahempi tyyppi kuin tuo Atria-mainoskaan...

        Pitää toimia tämä tasa-arvo myös molempiin suuntiin tällä saralla...

        Eli jos tämmöiset mainokset on naisten mielestä ihan ok....niin sitten on turha tulla jostain Audi-Kiesin jutuista valittamaan....se on fair play molemmin puolin.

        Seppo teköö mitä haluaa muut tekee mitä pystyy!
        Seppo teköö mitä haluaa muut tekee mitä pystyy!
        Seppo teköö mitä haluaa muut tekee mitä pystyy!
        Seppo teköö mitä haluaa muut tekee mitä pystyy!
        Seppo teköö mitä haluaa muut tekee mitä pystyy!


      • ei hassumpaa

        tai tässä, lopultakin...

        http://www.youtube.com/watch?v=5tjUeF4eKMQ

        En huomioinut mainosta muuten, vaikka puumanainen voisinkin olla, että se oli minusta aivan liian yli-imelä.

        Ruoka-annokset ovat liian kalliita, vaikka Atria onkin parempaa kuin Saarioinen, valmisruoka-annoksissa.


      • Juothan kahvia?
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Totta, aina syyllistetään naista, teki se sitten ihan mitä vaan.


      • poika on liian baby
        Pyhä Sylvi sentää??? kirjoitti:

        Yks sovinisti Herra X siellä taas loukkaantuu heti ,kun naiset pitää puoliaan.Näinhän se menee aina,
        miehet saa mitä tahtoo.......mutta jos nainen uskaltaa olla eri mieltä ,niin johan tulee tuollaisia kommentteja!!!!!!!!!!!!!!!! Veikkaampa Herra X:n iäksi yli 55v. eikä naista saa,missähän vika ?
        Pitäis vähän käydä nuoremmilta kysymässä miten kohdella naista.
        Nuoret miehet on fiksumpia ja arvostavat naisia,ei siinä aina tarvi olla sexin kanssa mitään tekemistä !

        Mikä vika siinä mainoksessa oli ,olisko siinä toisena olla joku kalja mahanen äijän kutale ?????

        Olisi pitänyt valita jonkun toisen näköinen nainen eikä tuollainen yltiöfeministin näköinen, joka ei vilkaisisi mieheen kahta kertaa.


      • öljk
        Hakuna matata! kirjoitti:

        Kyllä hän on ikääntyvä. Ennen kuin puuma-nimitys keksittiin, suomen kielessä oli teille ikääntyville nuorten miesten metsästäjille hyvä nimitys: SYÖJÄTÄR.

        Ei voi muuta tähän kommentoida kuin että "HAHHAHHAAAAA"
        Missä viestin kirjoittajia kasvaa, jossain suojelupaikassako??


      • Nuori kolli
        jii71 kirjoitti:

        kon oon tällänen nuorekas viriili nainen ni tarvihen sellasen miehen jot on kunto kohallaa = D

        Vau! Siinä nainen minun makuuni.


      • onenpoika
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Aivan ihana yhdistelmä, ei ole koskaan ollut ihanampaa yhdessä olo 10 pistettä.


      • Mitä ihmettä jos mies ottaa nuoremman tai vanhemman naisen tai toisinpäin, niin mitä ihmettä se kelleen kuuluu, onhan miehille Viagra ja naisille liukuvoide ja vaikka mitä tarjolla, niin niillä sekin luistaa.heh
        Pappakin otti 6-kymppisenä 20v naisen ja joku kysyi: Mitäs sitten kun ite oot 80v ja nainen 40v, niin tää vastas, että mitäs niin vanhalla naisella tekee??? Ite oon niin vanha, että puumanaisen pitää olla lähes sata, mutta haitanneeko tuo jos on paljon rahaa pankkitilillä ja kuumetta vaikka tuo 60 heh t. töpö


      • kakoseen
        ai jaa kirjoitti:

        Ei sen yököttävämpää kuin vanha mies ja nuori tyttö! Sitäpaitsi sattumoisin, nykyaikana, nuoret miehet tykkäävät kypsistä naisista.

        Ei mitenkään sattumoisin. MILF, Cougar....


      • HYHHYH!

        En oo ostellu ton mainoksen takia mitään Atrian Fressejä... hyi. Ei siinä sillee oo mitää vikaa, mut vanhaa naista käy sääliks ku se haaveilee saavansa noin söpön kakskymppisen jätkän... Iha sama onko kyseessä vanha nainen tai mies, mutta mainoksen idea on hirveä! "vaihda tuoreempaan" Tottakai jos joku suostuu, mutta ei musta tuntus kivalta jos mies puhuu jotai sodan aikasia asioita. Rakkaus ei kysy ikää, se on totta, mutta tosta mainoksesta vois ne nuorten pianon päällä sextailun jättää pois, ihan vaa katsojien mielenterveyden vuoksi.


      • ef,oekfpoeik
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        ei sellasen kanssa voi sitten myöhemmin lapsiakaan tehdä tai vaikeeta se ainakin on,ei sellaseen kannata alun perikään lähteä,zsiisus....


      • pojkdi8d09
        Pyhä Sylvi sentää??? kirjoitti:

        Yks sovinisti Herra X siellä taas loukkaantuu heti ,kun naiset pitää puoliaan.Näinhän se menee aina,
        miehet saa mitä tahtoo.......mutta jos nainen uskaltaa olla eri mieltä ,niin johan tulee tuollaisia kommentteja!!!!!!!!!!!!!!!! Veikkaampa Herra X:n iäksi yli 55v. eikä naista saa,missähän vika ?
        Pitäis vähän käydä nuoremmilta kysymässä miten kohdella naista.
        Nuoret miehet on fiksumpia ja arvostavat naisia,ei siinä aina tarvi olla sexin kanssa mitään tekemistä !

        Mikä vika siinä mainoksessa oli ,olisko siinä toisena olla joku kalja mahanen äijän kutale ?????

        typerä ja miestä nöyryyttävä mainos,hyvä että pyysivät anteeksi!!!!


      • dxlmwpokpookp
        MELISAH kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa, kuin "Hohoijaa...!". Uskomatonta, että aina löytyy näitä ihmisiä, joilla ei tunnu olevan parempaa tekemistä, kuin etsiä "kynttilöin & lyhdyin" jotain, josta vetää herneen nenään tai vaahdota kuin vesikauhuinen koira! Eikö heillä ole "elämää", vai onko kenties henkinen tasapaino poissa balanssista?

        Itse ainakin katson mainoksia humoristinen pilke silmäkulmassa, joidenkin pointti ei aina aukea ja jotkut ovat vain typeriä - yhdestäkään mainoksesta en kuitenkaan tee itselleni ongelmaa!

        Huvittuneena muistelen mm sitä Embo-mainosta, jossa pikkupoika pissasi ohi pöntön - siitä joku ainakin "hepuloi", että se opettaisi huonoille tavoille, eli tuhlaamaan kallisarvoista WC-paperia lammikon kuivaamiseen. Ja jotkut sai "pedofiilihepulin" niistä matkapuhelinoperaattorimainoksista, joissa oli partiotyttöjä. Edellämainitut mainokset olivat mun mielestä hauskoja/huvittavia! ;)

        että ku ihmiset eivät ole sinun kanssa samaa mieltä niin heidän täytyy sitten olla "eikö heillä ole elämää vai onko kenties henkinen tasapaino poissa balanssista"-tyyppisiä tapauksia?Aikamoista älyllistä laiskuutta löytyy sieltä päästä...


      • Psykologi
        pojkdi8d09 kirjoitti:

        typerä ja miestä nöyryyttävä mainos,hyvä että pyysivät anteeksi!!!!

        Ei näytä pojkdi8d09:n itsetunto olevan kohdallaan, kun noin kolahtaa! Voi voi sentään, noin heikon ihmisen on varmaan vaikea elää toisten ihmisten seassa. Psykologina tekee mieli välillä puuttua näihin älyttömiin kirjoituksiin, vaikka myönnän, että tyhmäähän se minultakin on. Täältä käsin en kai juuri kenenkään huonoa itsetuntoa voi parantaa, mutta tiedätpähän ainakin mistä on kyse. Usein neuroosit ovat myös sinun tyyppisellesi ihmiselle tunnusomaisia, esim pakkoneuroosit ja kahvikuppineuroosit ym... Nämä keskustelupalstat ovat siitä hyviä, että ihmiset voivat purkaa itseään, se vähän helpottaa oloa, mutta itse keskusteltava asia jää kyllä sivuseikaksi. Ja, anonyyminä saa sitten haukkua toista vaikka idiootiksi, kun ei uskalleta esim typaikalla ilmaista mielipiteitään. Eli ollaan todellisuudessa nynnyjä ja raukkoja. Tosin, olen julkisuudessa ja omalla nimelläni kirjoittanut paljonkin ihan samanlaista tekstiä, mutta, täällähän olemme kaikki anonyymejä!


      • psykologeja.
        Psykologi kirjoitti:

        Ei näytä pojkdi8d09:n itsetunto olevan kohdallaan, kun noin kolahtaa! Voi voi sentään, noin heikon ihmisen on varmaan vaikea elää toisten ihmisten seassa. Psykologina tekee mieli välillä puuttua näihin älyttömiin kirjoituksiin, vaikka myönnän, että tyhmäähän se minultakin on. Täältä käsin en kai juuri kenenkään huonoa itsetuntoa voi parantaa, mutta tiedätpähän ainakin mistä on kyse. Usein neuroosit ovat myös sinun tyyppisellesi ihmiselle tunnusomaisia, esim pakkoneuroosit ja kahvikuppineuroosit ym... Nämä keskustelupalstat ovat siitä hyviä, että ihmiset voivat purkaa itseään, se vähän helpottaa oloa, mutta itse keskusteltava asia jää kyllä sivuseikaksi. Ja, anonyyminä saa sitten haukkua toista vaikka idiootiksi, kun ei uskalleta esim typaikalla ilmaista mielipiteitään. Eli ollaan todellisuudessa nynnyjä ja raukkoja. Tosin, olen julkisuudessa ja omalla nimelläni kirjoittanut paljonkin ihan samanlaista tekstiä, mutta, täällähän olemme kaikki anonyymejä!

        Minkähän sortin psykologi mahdat olla? Et ainkaan kovin ihmisystävällinen... Eipä luulisi 'psygologin' irvailevan 'heikkoa' ihmistä siitä, että hän on heikko... suosittelen sinulle ammatin vaihtoa.


      • nainen...
        Pyhä Sylvi sentää??? kirjoitti:

        Yks sovinisti Herra X siellä taas loukkaantuu heti ,kun naiset pitää puoliaan.Näinhän se menee aina,
        miehet saa mitä tahtoo.......mutta jos nainen uskaltaa olla eri mieltä ,niin johan tulee tuollaisia kommentteja!!!!!!!!!!!!!!!! Veikkaampa Herra X:n iäksi yli 55v. eikä naista saa,missähän vika ?
        Pitäis vähän käydä nuoremmilta kysymässä miten kohdella naista.
        Nuoret miehet on fiksumpia ja arvostavat naisia,ei siinä aina tarvi olla sexin kanssa mitään tekemistä !

        Mikä vika siinä mainoksessa oli ,olisko siinä toisena olla joku kalja mahanen äijän kutale ?????

        Herra X on oikeassa. Juttu Audi-Kiesistä oli hyvä. Jälkipuinti taas osoitti, että ei me naiset kestetä yhtään, jos joku heittää vähän herjaa meidän kustannuksella. Mikä siinä jutussa oli muka pahempaa kuin tässä Atria-mainoksessa? Eikö miehet enää saa pitää puoliaan, onko se tasa-arvon mukaista?


      • Önniäinen
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Jos mainoksessa olisi ollut vanhempi mies ja nuori nainen, niin asiasta ei olisi syntynyt mitään kohua.


      • ovat sanoneet
        Önniäinen kirjoitti:

        Jos mainoksessa olisi ollut vanhempi mies ja nuori nainen, niin asiasta ei olisi syntynyt mitään kohua.

        että ei olisi ollut soveliasta esittää vanhempaa miestä haaveilemassa nuorempaa naista.


      • emättimessä.
        poika on liian baby kirjoitti:

        Olisi pitänyt valita jonkun toisen näköinen nainen eikä tuollainen yltiöfeministin näköinen, joka ei vilkaisisi mieheen kahta kertaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=O6IPjfgRkxk


      • dxlmwpokpookp kirjoitti:

        että ku ihmiset eivät ole sinun kanssa samaa mieltä niin heidän täytyy sitten olla "eikö heillä ole elämää vai onko kenties henkinen tasapaino poissa balanssista"-tyyppisiä tapauksia?Aikamoista älyllistä laiskuutta löytyy sieltä päästä...

        Etkö nähnyt lauseen lopussa olevaa KYSYMYSMERKKIÄ? En väittänyt, että ihmiset jotka ovat kanssani eri mieltä oikeasti olisivat vailla omaa elämää, tai psyykkisessä epätasapainossa - heitin sen lauseen ainoastaan kysymyksenä ilmoille, koska minun on oikeasti vaikea ymmärtää, miten jotkut jaksavat niin voimakkaasti reagoida asioihin, jotka eivät minua hetkauta!

        Kyseessä on kuitenkin TV-mainos, eli silkkaa fiktiota - jos johonkin tulisi oikeasti reagoida, niin maassamme ja maailmalla velloviin tosielämän ongelmiin!

        Tottakai kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä - niin myös sinulla & minulla - ilman että kukaan meistä kärsisi "älyllisestä laiskuudesta", josta sinä minua syytit! (En tunnistanut itseäni moisesta nimityksestä!) Antaa kaikkien kukkien kukkia! Aurinkoista syksyä! :)


      • juulikkisaa
        Liitossa kirjoitti:

        Hän on vain vanhempi kuin mies. Mitä pahaa siinä?
        Tekosiveitten ihmisten älyttömyyksiä mainoksen paheksuminen. Luultavasti nämä hurkastelijat hyväksyisivät asian hyvin jos mies olisi vanhempi.
        Tasa-arvoa on sekin ettei iällä ole väliä.

        nainenhan on kymmenestä kahteenkymmeneen vuotta miestä vanhempi. mutta molemmat ovat aikuisia joten ei sillä ole mitään väliä. jos molemmat ovat onnellisia se on pääasia. ei onnellisuutta yleensä kadu jälkeenkäänpäin. että sillee. ja mainoksessahan on selvästi myös viite siihen että asia olisi pelkkää haavetta. nainen onkin yksin penkillä salaatin kera.

        ja vedän nyt tän perushomman tähän. jos se olis mies se vanhempi ja nuorempi olis sit nainen niin eihä siin mitää. et iha normaalia eikä yhtää pedofiliaan sekoitettavaa jos mies on naista 20 vuotta vanhempi. nii et älkääs nyt ihmiset innostuko. pedofilia ja ikäero on ihan eri asia.


      • Bud Spencer
        Iso karhu :)) kirjoitti:

        Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????

        Jos kahdesta aikuisesta ihmisestä on kyse ,niin mitä pahaa siinä on ja mainoshan ei kerro vielä itsessään mitään,sehän on jokaisen oman mielikuvituksen tuote kuinka sen näkee,eikö ?

        Minä en ainakaan luovu suhteestani vain sen vuoksi ,että joku paheksuu ! Sanottakoon vielä ,että olen se miespuolinen ja satun oikeasti pitämään kypsistä naisista. Rakastan vanhempaa naistani,enkä häpeä yhtään näyttää sitä julkisesti.

        Vanhemmat naiset ei nipota ja ole lapsellisia ja osaavat sanoa ja kehtaavat sanoa mitä haluavat !
        Kypsät naiset on jees !

        Miksi aina pitää syyllistää joku, häh?


      • yx

      • Kaunis suhde

        Mahtavaa. Noitahan on maailma täynnä ja enemmän olis jos naiset uskaltais tehdä mitä ne haluaa.
        Mahtava filmi. Harmi ettei näytetty sitä kun nainen istuu pianon päällä ja mies.....
        Olen nuorena miehenä ollessani kokenut monia upeita suhteita vanhemman naisen kanssa.
        Siinä nuori mies nauttii ja oppii.


      • kirsimarita49
        ef,oekfpoeik kirjoitti:

        ei sellasen kanssa voi sitten myöhemmin lapsiakaan tehdä tai vaikeeta se ainakin on,ei sellaseen kannata alun perikään lähteä,zsiisus....

        teillä nuorilla miehillä on ensimmäisenä mielessä... hah hah


      • Hakuna matata!
        Jos annat ??Maksan k kirjoitti:

        Jos nainen on SYÖJÄTÄR,niin kai sulla on nimitys sille turpeelle kuolaavalle, kalja mahaselle miehellekin mitkä tuolla ravintoloissa liimautuu kiinni meihin nuoriin naisiin ??

        Tarjoavat kaikenlaista ,et sais mukaansa,eikä kotona oleva "eukko" sais mitään tietoonsa.
        Eiköhän niitä hyväksi käyttäjiä ole enemmän kumminkin miehissä ???

        Kyllä sellaisille miehille nimitys löytyy, ja montakin. Huoripukki. Ihrasika. Spurgu. Häntäheikki. Jne.


      • joku vaan
        Jos annat ??Maksan k kirjoitti:

        Jos nainen on SYÖJÄTÄR,niin kai sulla on nimitys sille turpeelle kuolaavalle, kalja mahaselle miehellekin mitkä tuolla ravintoloissa liimautuu kiinni meihin nuoriin naisiin ??

        Tarjoavat kaikenlaista ,et sais mukaansa,eikä kotona oleva "eukko" sais mitään tietoonsa.
        Eiköhän niitä hyväksi käyttäjiä ole enemmän kumminkin miehissä ???

        Olen aivan samaa mieltä ja oon mies, nykyään sellaset nuoret miehet sais painuu Sinne mis ei pippuri kasva


      • venäjä venäjä
        joku raja sentään kirjoitti:

        Ne Iäkkäämmät suomalaiset miehet jotka vikittelee nuoria tyttöjä,menevät ulkomaille Thaimaahan tai muuallenaisten perään, eivätkä välitä vaikka olisivat vielä alaikäisiä tyttöjä ketä käyttäävät.Vielä kehua retostelevat kotiin tullessaan.Yäk!

        Kyllä vanhat naisetkin menee Turkkiin vikitteleen nuoria miehiä. Itse ainakin nähnyt. Ja samanlailla kehua retostelevat kotiin tullessaan. YÄK!


      • Upeita rintoja

      • ____________________

        ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________._
        ___________________________________________________________________________________________..
        .


        .


        .


        .


        .


        .


        .



        .




        .





        .






        .





        .






        .





        .






        .





        .





        .





        .




        .






        .





        .





        .





        .





        .







        .





        .






        .






        .





        .







        .






        .




        .





        .





        .





        .






        .





        .





        .





        .





        .





        .





        .






        .






        .





        .






        .





        .





        .



        .





        .




        .





        .





        .





        .





        .





        .







        .






        .





        .




        .





        .





        .





        .







        .





        .





        .





        .





        .






        .





        .






        .






        .




        .


      • Heh Heh
        Kaunis suhde kirjoitti:

        Mahtavaa. Noitahan on maailma täynnä ja enemmän olis jos naiset uskaltais tehdä mitä ne haluaa.
        Mahtava filmi. Harmi ettei näytetty sitä kun nainen istuu pianon päällä ja mies.....
        Olen nuorena miehenä ollessani kokenut monia upeita suhteita vanhemman naisen kanssa.
        Siinä nuori mies nauttii ja oppii.

        ihana nuori mies ja kypsä nainen..minä kokeneena tiedän..


      • Merrit54
        Heh Heh kirjoitti:

        ihana nuori mies ja kypsä nainen..minä kokeneena tiedän..

        Samoin ja meitä on paljon ;)


    • .

      Nöyristyttävää.

    • MMies87

      Mun mielestä noi näyttää ihan söpöltä parilta. :)
      Ei siin mitää vikaa, jos vanhempi nainen on nuoren miehen kanssa.
      Mutta se on kuvottavaa, kun vanha mies on nuoren naisen kanssa.
      T: Mies jonka ympäriltä tuolit viedään

      • ai ei mitään vikaa vai???on siinä aika paljon vikaa.ja tuosta toisesta asiasta olen eri mieltä olen seurustellut itseäni paljon vanhemman miehen kanssa ja se ei ollut kuvottavaa.se on minun mielipiteeni.


      • Niksi
        angelbb kirjoitti:

        ai ei mitään vikaa vai???on siinä aika paljon vikaa.ja tuosta toisesta asiasta olen eri mieltä olen seurustellut itseäni paljon vanhemman miehen kanssa ja se ei ollut kuvottavaa.se on minun mielipiteeni.

        Ei todellakaan ole mitään vikaa. Mut jos vanhempi mies on nuoren naisen kans nii se on hyväksikäyttöä. (yleensä)


      • Kauheeta kotkotusta ihmisiltä, joilla ei ole muuta tekemistä kun purnata mainoksista!!?
        Jos pariskunnan sukupuoliroolit olis toistapäin ni puhe olis kait eri...vai? Valitettais kuitenki, mikään ei oo kosaan hyvin.
        Entie, mutta mun mielestä hieno mainos!!:) Tämän mainoksen takia saatan vaikka ostaakkin k.o tuotetta joka muuten kyllä jäis kaupan hyllylle.

        Olen samaa mieltä MMies87 -nimimerkin kanssa tosta alusta, tohon kuvottavaan kohtaan en kommentoi. :)

        T: Erilaisen, hyvän mainoksen uhri, nainen 27v.


    • Panisin täysiä

      Mature YEAH!

      • keskustelkaa dtmssä

        voisivat ihan oikeesti mennä takaisin kaappeihinsa. ovat joka paikassa suuna ja päänä.


    • Pedofiilihysteriaa?

      Kyseisessä mainoksessa oleva mies on lähes kolmekymppinen, joten kyseessä ei todellakaan ole mikään "pedofiili"täti, vaikka hysteeriset äiskät niin vainoharhaisuuksissaan kuvittelevatkin.

      En ymmärrä mikä ihmeen tarve ihmisillä on puuttua toisten elämään? Mainoksen pariskunta tuntui olevan yhdessä molempien vapaasta tahdosta. Sen ei siis pitäisi häiritä ketään muita.

      Kenellä on oikeus päättää ketkä saavat olla yhdessä?

      Eikö korkeasti koulutettu saa olla kouluttamattoman kanssa, tai rikas köyhän kanssa, älykäs tyhmän kanssa, laiha lihavan kanssa, kaunis ruman kanssa, vanhan näköinen nuoremman näköisen kanssa, jne...

      Vielä vähän aikaa sitten ei ollut soveliasta että valkoinen on mustan kanssa tai mies miehen kanssa ja nainen naisen kanssa. Näistä "rikoksista" saattoi joutua vankilaan.

      Nämä "kiellot" on nykyään kumottu lailla.

      Sama laki kieltää myös ikään perustuvan syrjinnän.

      Miksi siis kuitenkin vielä nykyäänkin osa ihmisistä katsoo olevansa oikeutettuja "ikärasismiin"?

      • nyt...

        Mies voi todellisuudessa olla 27-vuotias, mutta sillä ei ole mitään MERKITYSTÄ! Hänet on valittu nimenomaan sen perusteella, että hän NÄYTTÄÄ 17-vuotiaalta. Tajuatkohan, saatana? Juuri nuorekkaan ULKONÄÖN tehtävänä on korostaa ikäeroa, joten kyllä tässä mainostoimisto SELVÄSTI operoi tahallaan PEDOFILIALLA! Et kai sinä VAIN...?


      • Pedofiilivainot
        nyt... kirjoitti:

        Mies voi todellisuudessa olla 27-vuotias, mutta sillä ei ole mitään MERKITYSTÄ! Hänet on valittu nimenomaan sen perusteella, että hän NÄYTTÄÄ 17-vuotiaalta. Tajuatkohan, saatana? Juuri nuorekkaan ULKONÄÖN tehtävänä on korostaa ikäeroa, joten kyllä tässä mainostoimisto SELVÄSTI operoi tahallaan PEDOFILIALLA! Et kai sinä VAIN...?

        Eli jos näät kadulla pariskunnan jossa vanhemman näköinen on nuoremman näköisen kanssa, niin vähintään paheksut sitä että he kehtaavat näyttäytyä yhdessä, vaikket todellisuudessa tiedä heidän ikäänsä?

        Syytät vanhemman näköistä pedofiiliksi, vaikket edes tunne heitä?

        Mihin tää maailma on menossa?


      • Mrtsvsa
        Pedofiilivainot kirjoitti:

        Eli jos näät kadulla pariskunnan jossa vanhemman näköinen on nuoremman näköisen kanssa, niin vähintään paheksut sitä että he kehtaavat näyttäytyä yhdessä, vaikket todellisuudessa tiedä heidän ikäänsä?

        Syytät vanhemman näköistä pedofiiliksi, vaikket edes tunne heitä?

        Mihin tää maailma on menossa?

        tuon ikästä naista vielä panee nuorenpikin poeka.


      • Yök!
        Mrtsvsa kirjoitti:

        tuon ikästä naista vielä panee nuorenpikin poeka.

        Rupsa on rupsa, vatsanahka roikkuu ja rinnat ovat kuin vanhat nahistuneet koirannahasta tehdyt kärpäslätkät.


      • MILF...
        Yök! kirjoitti:

        Rupsa on rupsa, vatsanahka roikkuu ja rinnat ovat kuin vanhat nahistuneet koirannahasta tehdyt kärpäslätkät.

        Kukaan ei pakota SINUA "panemaan" kypsempää naista, MUTTA jos joku muu haluaa, niin mitä se sinua haittaa?

        Eihän se ole sinulta pois?

        Miksi koet että sinun tulee puuttua siihen että joku toinen himoitsee kypsemmän naisen rakkautta?


      • Yök!
        MILF... kirjoitti:

        Kukaan ei pakota SINUA "panemaan" kypsempää naista, MUTTA jos joku muu haluaa, niin mitä se sinua haittaa?

        Eihän se ole sinulta pois?

        Miksi koet että sinun tulee puuttua siihen että joku toinen himoitsee kypsemmän naisen rakkautta?

        Nimimerkkisi MILF... Vaikka se nykyään tarkoittaakin vanhemman naisen nussimista, sen alkuperä on äidinnussinnassa, ja se on mielestäni kohtalaisen sairasta touhua.


      • 5656gfgh
        Yök! kirjoitti:

        Nimimerkkisi MILF... Vaikka se nykyään tarkoittaakin vanhemman naisen nussimista, sen alkuperä on äidinnussinnassa, ja se on mielestäni kohtalaisen sairasta touhua.

        Miksi äidinnussinta on vastenmielistä? Moni isä nussii tälläkin hetkellä äitiä, kun lapset ovat nukkumassa (ei tosin omaansa).


      • Dr. I. Care

        Koska rasismi on rotusyrjintää, ikärasismi on sitten varmaan vanhempien väärän rotuisten syrjintää? Mikä vika on sanassa ikäsyrjintä?


      • M.A.T.U.R.E
        5656gfgh kirjoitti:

        Miksi äidinnussinta on vastenmielistä? Moni isä nussii tälläkin hetkellä äitiä, kun lapset ovat nukkumassa (ei tosin omaansa).

        eikä mikään mother.


      • Pamsut
        Yök! kirjoitti:

        Rupsa on rupsa, vatsanahka roikkuu ja rinnat ovat kuin vanhat nahistuneet koirannahasta tehdyt kärpäslätkät.

        Kamalannäköinen mutta edelleen "seksipommi". Hyi.


      • säälittävä tyyppi
        Yök! kirjoitti:

        Rupsa on rupsa, vatsanahka roikkuu ja rinnat ovat kuin vanhat nahistuneet koirannahasta tehdyt kärpäslätkät.

        koskaan ajatellut että et sinäkään ikinuori ole....muista sitten tämö kun sinua katsotaan inhoten.


      • Milfiä sullekin.
        MILF... kirjoitti:

        Kukaan ei pakota SINUA "panemaan" kypsempää naista, MUTTA jos joku muu haluaa, niin mitä se sinua haittaa?

        Eihän se ole sinulta pois?

        Miksi koet että sinun tulee puuttua siihen että joku toinen himoitsee kypsemmän naisen rakkautta?

        ja eiköhän tuossa milfissä ajatuksena ole kyse synnyttäneestä pussysta kuin juuri äidin nussimisesta.


      • jonah fowl
        Dr. I. Care kirjoitti:

        Koska rasismi on rotusyrjintää, ikärasismi on sitten varmaan vanhempien väärän rotuisten syrjintää? Mikä vika on sanassa ikäsyrjintä?

        rasismin ensimmäinen askel on tunnustaa että muka on olemassa jotain rotuja ihmisillä.


      • 3463457567
        M.A.T.U.R.E kirjoitti:

        eikä mikään mother.

        On se "mother".

        Se onkin sitten eri juttu, kuka kuunteli enkun tunneilla tarpeeksi tajutakseen sen tarkoittavan ketä tahansa lapsen saanutta, eikä omaa äitiä.


      • Voi jumalauta!
        nyt... kirjoitti:

        Mies voi todellisuudessa olla 27-vuotias, mutta sillä ei ole mitään MERKITYSTÄ! Hänet on valittu nimenomaan sen perusteella, että hän NÄYTTÄÄ 17-vuotiaalta. Tajuatkohan, saatana? Juuri nuorekkaan ULKONÄÖN tehtävänä on korostaa ikäeroa, joten kyllä tässä mainostoimisto SELVÄSTI operoi tahallaan PEDOFILIALLA! Et kai sinä VAIN...?

        Pidä pääsi kiinni saatanan idiootti!

        Tämä menee nyt jo jumalauta liian pitkälle. Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta. Jos henkilö, mies tai nainen on 16 vuotta, hän saa sekstailla vaikka 110 vuotiaan kanssa jos haluaa ja siihen ei ole KENELLÄKÄÄN mitään sanomista!

        Tuo poika ei vaikuttanut 17 vuotiaalta, eikä varsinkaan 16 vuotiaalta, eikä tuo haiskahtanut millään tavalla pedofiiliselta!

        Nyt tämä pedofiliahysteria alkaa saamaan semmoisia piirteitä että hysteerikkoja on varmaan parasta alkaa ilmoittamaan laitokseen hoidettavaksi psykoosinsa vuoksi koska tuo mainos ei ole millään tavalla sairas, mutta siitä närkästyneet ovat aivan sataprosenttisen varmasti henkisesti täysin läpimätiä sairastuneita ihmishirviöitä.

        Tiedättekö te kusipäät edes mitä on pedofilia? Se on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, eli raiskaamista! Raiskaamisella ja rakkaudella, mitä tuossa mainoksessa taas kuvataan, ei ole mitään tekemistä keskenään.


      • justnehali
        Pedofiilivainot kirjoitti:

        Eli jos näät kadulla pariskunnan jossa vanhemman näköinen on nuoremman näköisen kanssa, niin vähintään paheksut sitä että he kehtaavat näyttäytyä yhdessä, vaikket todellisuudessa tiedä heidän ikäänsä?

        Syytät vanhemman näköistä pedofiiliksi, vaikket edes tunne heitä?

        Mihin tää maailma on menossa?

        asenteissa on vikaa, Ei saa poiketa siitä mitä itse pitää oikeana. kaikkien pitää olla tiptop rässissä. ei sitä ennenvanhaankaan noin uskallettu. Miksi ihminen ei saa olla omaitsensä. Miksi haaveetkin voi tuomita, tylsää elomme jos tehdään niinkuin naapuri määrää. Ikärasismi kukkii hyvin ja missä on määrätty rakkauden ikä toiseen oli se ero mitenpäin vain. Alaikäset on eriasia.


      • Nainen29v
        nyt... kirjoitti:

        Mies voi todellisuudessa olla 27-vuotias, mutta sillä ei ole mitään MERKITYSTÄ! Hänet on valittu nimenomaan sen perusteella, että hän NÄYTTÄÄ 17-vuotiaalta. Tajuatkohan, saatana? Juuri nuorekkaan ULKONÄÖN tehtävänä on korostaa ikäeroa, joten kyllä tässä mainostoimisto SELVÄSTI operoi tahallaan PEDOFILIALLA! Et kai sinä VAIN...?

        sinä tiedät, millä perusteella mies on valittu?

        Kyllä hän näyttää ihan aikuiselta mieheltä, ei todellakaan miltään teiniltä.

        Kaunis pari ovat, pidän mainoksesta. En edes huomannut naisen olevan vanhempi, ennen kuin täällä vaahdottiin asiasta.

        Tulen ostamaan näitä tuotteita, idea oli hieno!


    • iiromielinen

      tyttäriensä ikäisiä naisia..ja hommaavat vielä kakruja näiden kanssa - kyllä yksi kerta elämässä pitäisi riittää eikä leikkiä uus-nuort ; tosi narsisteja ,kun eivät tajua ,mitä se merkitsee lapselle kun aika kuluu ...

    • haaveileva vanhus

      siinä penkillä syödessään raikasta salattia. haaveita ja muistoja nuoruuden ajoilta. niihin me vanhemmat naiset usein palaamme. ei se mitään pedofiiliaa ole. nykyaikana pitää heti ajatella pahin mahdollinen.
      omat lapsenlapseni asuvat kaukana, en näe heitä usein. katselen mielelläni lasten leikkejä puistossa ja kadulla kulkiessani. juttelemaan ei enää voi mennä. näin on maailma muuttunut. hyvä, että suojellaan. mutta ollaanko nyt menty liian pitkälle näiden pervojuttujen kanssa? kaikkialla nähdään vain poikkeavaa, pahaa...

      • Kypsä Nainen

        Ihan kaikkia. Itse pitäisi jokaisen pystyä päättelemään mikä on tervettä ja oman, sekä toisten elämän kannalta hyvä asia. Kylmässä rakkaudettomassa maailmassa kun eletään, on mielestäni kaikenlainen rakkaus parempi, kuin ei rakkautta ollenkaan. Silti jokainen voi kohdallaan miettiä muutenkin tarkemmin miksi suhteilee kenenkin kanssa, onko sinut itsensä kanssa. Voisi olla hyvä tutustua ensin paremmin itseen ja omiin vaikuttimiin kaikessa, miksi tekee ja mitäkin.

        Tunneasioissa suin päin syöksyminen ei kaikille toimi , eikä siitä aina seuraa hyvää jälkeä. Hetken lohtukin voi joskus vain viedä kauemmaksi sitä tärkeää prosessia, joka itsen kanssa pitää kuitenkin läpi käydä. Vastuuta kannattaa tuntea itsestä ja toisista.

        Se, että mainosväki tietää monien ikääntyvien naisten yksinäisyyden ja sen, että heillä on useilla rahaakin, heille kannattaa mainostaa, ei liene kenellekään yllätys. Jotkut nuoret miehet ovat nyt ottaneet tuosta "puumatouhusta" sellaisen paheksunnan kohteen ja ovat niin kauhean möksis, mutta vähän överiksi saattaa mennä siinäkin. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa, vappaasti vaan.


    • SU FINLAND PERKELE

      Mitä pahaa siinnä on että parikymppinen jätkä haluaa olla 40 kanssa?
      Win-win.

      • takianne!

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.


      • Mrtsvsa

        se on joka pojan unelma päästä panemaan
        varttunempaa naista! tosin tietyissä rajoissa, vanhemmat
        naiset osaavat tehdä temput kunnolla ja ilman estoja.


      • Katso kuva.

      • 17+14
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        Mutta kun sinä oot noin hyvä kansalainen niin sinähän voit hoitaa mun osuuden, eihän se mikään kova homma oo. 3-4 muksua pistät aluille ja elätät niitä siihen asti että ne osaa elää ite.

        Minä taas elän elämäni mukavasti ja oikealla tavalla. Sillee kivasti.


      • Mieti sitä
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        Kun et sitä vielä tiennyt. Puumat on siinä kyydissä kevyttä kauraa. Miljoona suomalaista köyhyysrajan alapuolella ilman perusturvaa ja toimeentuloa. Ei siinä kuule lisääntyminen ensimmäisenä tule mieleen.


      • Vappaasti Vastuulla

      • Roaarr!
        Vappaasti Vastuulla kirjoitti:

        Ennemminkin tulee etana mieleen, äksyjä luttanoita.

        Vanhenevat miehet ovatkin HARMAITA PANTTEREITA, intohimoisia, kokeneita ja kyvykkäitä.


      • sileqq
        Roaarr! kirjoitti:

        Vanhenevat miehet ovatkin HARMAITA PANTTEREITA, intohimoisia, kokeneita ja kyvykkäitä.

        miks te valitatte tommosista...??


      • just,,,,,

      • kuikuii
        Vappaasti Vastuulla kirjoitti:

        Ennemminkin tulee etana mieleen, äksyjä luttanoita.

        AIVAN!
        IHAN PARAS KOMMENTTI!


      • tohtorisnainen
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        Vanhojen oriiden sperman laatu ei ole enää samanlaatuista kuin nuorempien. Vanhemmilla miehillä on enemmän viallisia siittiöitä, joista seuraa vähemmän terveitä jälkeläisiä, tulee se biologia vastaan miestenkin osalta... siksi suosittelenkin hedelmällisessä iässä oleville naisille vanhojen kehäraakkien karttamista lisääntymismielessä!


      • Tomaattiomena

        tuo win-win. Se on just niin. Ja samaa mieltä siitä, että ei siinä ole mitään pahaa että vanhempi nainen haluaisi riiata nuoremman miehen kanssa, niin ja sama toisin päin. Tiedän, että monet nuoret miehet haaveilevat itseään vanhemmasta naisesta - Nimimerkillä "Kokemusta on" :)


      • Kanemitsu
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        Muuten ihan pointti-kommentti, mutta mistäs sinä nyt mullaheita löysit?


      • harmaa pantteri
        Roaarr! kirjoitti:

        Vanhenevat miehet ovatkin HARMAITA PANTTEREITA, intohimoisia, kokeneita ja kyvykkäitä.

        otsasuonet pullollaan. saa koko ajan ajatella, että kestääkö pumppu vai ei tämän koitoksen.


      • Siitäs sait sinäkin
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        ... tuhlannee eniten spermaa. Eli kaikenikäiset runkkarit pienentävät syntyvyystilastoja.


      • olisi nyt
        tohtorisnainen kirjoitti:

        Vanhojen oriiden sperman laatu ei ole enää samanlaatuista kuin nuorempien. Vanhemmilla miehillä on enemmän viallisia siittiöitä, joista seuraa vähemmän terveitä jälkeläisiä, tulee se biologia vastaan miestenkin osalta... siksi suosittelenkin hedelmällisessä iässä oleville naisille vanhojen kehäraakkien karttamista lisääntymismielessä!

        hyvä, eikä vetäisi spermoja tähän keskusteluun. Niillä kun ei oo täällä mitään tekemistä minkään kanssa. Huvittavaa.


      • Maikkipuuma;)
        takianne! kirjoitti:

        Kun hedelmällisen iän ohittaneet naiset varaavat nuoret miehet itselleen, he samalla kansanmurhaavat Suomen sukua. Tuhansia litroja hyvää spermaa menee hukkaan, kun siitoskykyiset miehet nylpyttävät naisia, jotka eiväe enää kykene synnyttämään lapsia. Näin puumat pienentävät kansan syntyvyystilastoja, ja antavat muslimeille etulyöntiaseman lisääntymisessä.

        tekee kakaroita enemmän kuin tarpeeksi, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan...

        Ja sitäpaitsi puumanaisilla on jo yleensä lapset tehtyinä, että oman osansa ovat hoitaneet.


      • PuumaNainen
        olisi nyt kirjoitti:

        hyvä, eikä vetäisi spermoja tähän keskusteluun. Niillä kun ei oo täällä mitään tekemistä minkään kanssa. Huvittavaa.

        kun lisääntymisestä täällä jo aiemminkin keskusteltiin. Tiedoksi vaan sinullekin, että spermaa siihen tarvitaan, ihan niin kuin tohtorisnainen edellä kirjoittikin.

        Älykkäimmät lapset syntyvät perheisiin, joissa äiti on 40 ja isä mahdollisimman nuori. Tästä on tehty ihan virallinen tutkimuskin. Että sikälikin tämä mainos on terveysvalistusta.


    • sca

      On aikoihin eletty. Kauhea polemiikki Atrian mainoksesta. Mihinkähän tässä maailma on menossa, kun jokaiseeen asiaan tarrataan niin hanakasti. Mitä sitten jos mainoksessa on mies ja nainen, mitä sitten? Kenen elämää se haittaa?
      Täytyy onnitella Atriaa hyvästä mainoksesta, joka saa aikaa moisen kohun. Mainos on siis yksinkertaisesti hyvä.

      • mainos on eri hyvin tehty,vaikka se ei mua tuotteita saa ostamaan...on ilo katsoa kun ikä ei ole rajoitteena erotiikalle......ja haaveille.....vaihtakaa kanavaa jos ette kestä katsoa kyseistä mainosta,,,,on nääs valinnan varaa kanavissa.


    • *)*)*)*

      tyyppiä vanhemmat miehet loukkaantuivat verisesti tästä mainoksesta, niin voin olettaa että joko a)heidät on joskus jätetty nuoremman miehen takia tai b)itsetunto alhaalla eli nähdään itsensä vähemmän arvokkaana ja haluttavana kuin paljon nuoremmat miehet. Jälkimmäinen on minusta ymmärrettävä huoli, mutta löytyyhän meitä nuorempiakin naisia jotka arvostamme ja pidämme sekä omanikäisistämme että vanhemmista miehistä :) Onko siis ihme jos löytyy nuoria miehiä jotka tuntevat vetoa myös itseään vanhempiin ja vanhempia naisia, jotka eivät ainoastaan katso omanikäisiään? Ja nimenomaan, jos selkeästi suhteen osapuolet ovat onnellisia keskenään eivätkä laillisesti toteuta mitään rikettä (paitsi jotain paskaa "normaali"-lakia.. ´normaali´-sanahan on oikeastaan turha koska moista kuin normaali ei ole olemassakaan, kuten ei täydellistäkään), miksi lähteä valittamaan ja kritisoimaan julkisesti?? Suoraansanoen todella säälittävää minusta.

      • anneliis

        Jos tuossa olisi ollut iäkkäämpi mies ja nuori tyttö, asia olisi ollut ihan ok. Ja kyllä tuolla kropalla nuorta miestä saa - mistähän se johtuu että aina kun on esim. haastattelu aikuisesta miehestä, niin hän omaa vähintään tyttöystävän. Viimeksi nelikymppinen jäkishuippu ilmoitti että on tyttöystävä ja koira...
        Tsemppiä vaan kaikki aikuiset naiset, antaa mennä vaan, maailman on yhtä hyvin meidänkin kuin miesten, siis vanhojen valittavien ukkeleiden ja köpöjen!


    • 56 v mies

      mainos on todella hyvä.. ja raikkaan tyylinen..

      mikä lakipykälä sanoo,ettei ikäeroja saisi olla.. ihmissuhteissa..
      KÄSITÄMÄTÖNTÄ AHDASMIELISYYTTÄ moiset tasa-arvottomuus ajatukset...

      t... 56 v eronnut sinkkumies....

      • Edelleen odotellaan mainosta jossa viisikymppinen äijä jyystää parikymppistä, näyttää lopussa peukkua ja slogan "vaihda nuorempaan". se olisi tuoretta.


      • jotenkin vaan ärsy

        asiana ok ..kun molemmat jos molemmat kunnolla aikuisia.. tämä ko.mainos vain meni jotenkin pieleen.. en tiedä mikä siinä tökkii, se vaan ärsyttää..huonot mallivalinnat ? heikosti toteutetut kohtaukset ? joku meni vikaan


      • tuks
        vilan kirjoitti:

        Edelleen odotellaan mainosta jossa viisikymppinen äijä jyystää parikymppistä, näyttää lopussa peukkua ja slogan "vaihda nuorempaan". se olisi tuoretta.

        ei sellasta mainosta tarvita, riittää kun astuu ovesta ulos tai katselee sukulaissuhteitaan tai tv sarjoja joissa noin on...esim. maikkaril tullut pelimiehet...


      • jep s
        jotenkin vaan ärsy kirjoitti:

        asiana ok ..kun molemmat jos molemmat kunnolla aikuisia.. tämä ko.mainos vain meni jotenkin pieleen.. en tiedä mikä siinä tökkii, se vaan ärsyttää..huonot mallivalinnat ? heikosti toteutetut kohtaukset ? joku meni vikaan

        Itseä vaivasi lopun teksti "Vaihda tuoreempaan ruokaan" ="nuorempaan mieheen". Vanhan naisen seurustelu nuoren miehen kanssa ei esineellistä miestä vaan se, että miestä verrataan ruokaan.


    • muttei

      loukkaava. En kyllä tajua mainosta. Luulin aluksi, että se mainostaa jotain leffaa:) Ymmärrän kyllä, miksi se on nostanut kohun. Se poika tosiaan näyttää ihan teiniltä.

    • myös_

      kiltit ja kokemattomat miehet alkaa kelpaamaan naisille, eikä miehen tarvitse aina olla se kokenut ja arpikasvoinen renttu mies.

    • Kisi2

      Olipa tuossa öölissä iltana kaupassa ja kassalle sattui noin korkeintaan pari kymppinen ei varmaan edes sitä. Katseet oli aika merkittäviä mut tulipa hyvä mieli kelpaa vielä tän ikäinen nuorelle miehelle. Tulipa myös mieheni mustasukkaiseksi kun huomasi katseet.
      Kyllä olette kaavoihin kangistuneet te tuomitsijat, ikähän ei ole kuin numero. Ihminen on sen ikäinen kun itse tuntee olevansa vaikka olisikin vanhassa kuoressa.
      Taitaa vaan käydä kateeksi kun ette saa itse nuorempaa miestä kiikkiin. ha haa!!!!

    • tällaista

      Ja hyvä mainostoimisto! Yhteiskunnassamme uudenlainen freesi mainos on keksitty, bravo! Mainos on tyylikäs ja se on näemmä myös huomattu. Toivottavasti mainostettava tuote ei huku mainiksen saaman huomion alle... Lisää

    • Liian vanha(ko)

      Olen 54 v mummeli ja lasteni ikäiset nuoret miehet ovat useinkin minusta kiinnostuneita, mikä lienee sallittua.? Mutta jos asia olisi toisinpäin, eli minä olisin kiinnostunut nuorista miehistä, se olisi sitten KAMALAA PEDOFILIAA. Niinkö?
      Voi teitä tiukkapipoisia!

      • on hyvä.

        Hyvä yhdistelmä on viisikymppinen mies ja kaunis 18-vuotias nainen. Siinä nuori nainen saa varman ja kokeneen miehen opastusta lemmen saloihin, jotta hänkin oppii tietämään, miten toimitaan jonain päivänä... PUUMANA!


    • YETSKA

      Sairasta, jos iät noin päin. Tosin päin, vielä menettelee :)

    • Ennemmin mainos

      viestii sitä, että naisetkin alkaa arvostamaan niitä miehiä, jotka ennemmin on jäänyt ilman naista.

    • skuaja

      siis voi elämä teidän kritisoijien kanssa!


      Toi mainos on aivan loistava, kaukana mistään pedofiliasta tai kehdonryöstöstä...ei sille mitään voi jos jotkut on niin sulkeutuneita ja rajoittuneita että vaan saman ikäiset parit on kelvollisia ja kaikki muut silkkaa sairautta...KIINNITTÄKÄÄPÄ huomiota mainoksen naiseen, hän on nuorekkaan näköinen, ja mies selkeästi 30 hujakoilla eikä näytä 17 vuotiaalta kuten joidenkin silmissä on, (makuasioista ei voi kiistellä) mun silmiin 17v ei ole noin kehittynyt.

      minä nostan kaikille naisille hattua joiden elämää piristää suhde miehen kanssa, on se sit vanhempi tai nuorempi... kaikille naisille jotka nauttii elämästään ja kehostaan.

    • Jos mies

      ei saa ikäistään seuraa, niin miksi hänetä halutaan kieltää se seura, johon hän kelpaa?

    • Yrjö Poika

      Myös kiintiö lesbo uupuu!

    • puuma:)

      Kun ihmiset ovat täysi-ikäisiä, (ja täysipäisiä) ?? :) niin mitä se kelleen kuuluu vaikka riiustelisivatkin. Ja tuosta miehen esineellistämisestä en kyllä sanoisi mitään. Katsokaas esim. automainoksia ja auto/moottoripyörä/vene messuja jossa lähes perse paljaana olevat likat hymyilee rasvamaha äijille ja KAUHEETA, vanhoille miehille.
      Haloo, järki käteen.

      • täydellisesti...

        pussiin:)


    • tylyp

      kullä tossa mainoksessa kuvattan huvin kuinka lapsia kohdellaan kunhan vaan pelti lootalla pääsee pitkälle itselläni on ainakin aikaa käydä huoltamolla kusella ja kotiin tulessa tervehtiä eikä tuottaa pettymystä odotavalle

    • gömgöm

      tuossa mainoksessa tuo nainen vaan unelmoi, ei tuo ketään yllytä mihinkään!!!!!!!!!!!!!! Miten te ihmiset ette saatana osaa tulkita mainontaa...

      Ja lopuksihan nainen mainoksessa herää unelmoimasta ja alkaa syödä terveellistä salaattiaan...oi oi mitä itkupillejä te suomalaiset olette, kaikki pitäs olla harmaata mössöä vaan...

    • Hyvä Atria

      No. voi hyvä tavaton sentään, onhan se aivan kauheaa jos vanhalla naisella on mainoksessa
      suhde nuoreen mieheen!!! Haloo, miten se on tässä todellisessa elämässä, jossa vanhat
      ukot nai solkenaan nuoria naisia, eikö olekin oksesttavaa,vai mitä?!!!

      • toimii aina

        näin päin, muttei koskaan toisinpäin.

        Jos mainoksen henkilöiden sukupuolet olisi olisi toisinpäin, niin mainos olisi kielletty.
        (ja nyt sitä ei edes otettu tutkintaan)


    • ?

      En kyllä oikeen ymmärrä,kyllähän tuollasia tapauksia on nykyään aika paljonkin että vanhempi nainen seurustelee nuoremman miehen kanssa.Mitäs outoa siinä on?
      Ei rakkaus oo ikään katsomista-edes mainoksissa.
      Etkä sä ite valitse kehen rakastut vaan sydän tekee sen !!

    • on tullut

      muotiin, että luksustytöt iskee näitä nörttimiehiä ja he opettavat heille lemmensaloja. Tässä on vähän sama juttu taustalla.

      • nauratuss

        Enpä oo tullut aatelleeksikaan että tässä mainoksessa jotain rikollista olis. Eikä se mies mikään niin lapsenkasvonen kyllä ole, aikunen ihminen ihan selvästi! Ja mä käsitin että se nainen muistelee siinä menneitä jolloin oli itekin nuori tms, en tiiä mutta ei se mainos mitenkään lakia rikkova ole.


      • seksuaalisesti
        nauratuss kirjoitti:

        Enpä oo tullut aatelleeksikaan että tässä mainoksessa jotain rikollista olis. Eikä se mies mikään niin lapsenkasvonen kyllä ole, aikunen ihminen ihan selvästi! Ja mä käsitin että se nainen muistelee siinä menneitä jolloin oli itekin nuori tms, en tiiä mutta ei se mainos mitenkään lakia rikkova ole.

        lapsenkasvoiselta, eli kokemattomalta, eli hänellä on poikuus tallella ja nainen korkkaa hänet.


      • 1+17
        seksuaalisesti kirjoitti:

        lapsenkasvoiselta, eli kokemattomalta, eli hänellä on poikuus tallella ja nainen korkkaa hänet.

        Tosiaan, siinä mainoksessahan näytetään miten nainen "korkkaa" miehen.


    • Täti-60

      Olen nähnyt mainoksen monta kertaa, enkä todellakaan tajua tätä keskustelua aiheesta ollenkaan.
      Minun käsittääkseni mainoksen tarina on vaan sen naisen kuvitelmaa, eikä todellista seurustelusuhdetta kuvaava! Ymmärsin mainoksen ideana olevan, että kun syö "tuoretta" evästä, niin alkaa tuntea itsensäkin nuoreksi ja tuoreeksi...
      On sitten eri juttu, miten nuo ikäsuhteet menee, mutta ei käsittääkseni mitenkään liian nuoresta ole kuitenkaan kyse - ainahan sitä haaveilla saa, kai???

    • katso peiliin

      eihän kukaaan jaksa katsella sumalaista yli-ikäisen näköistä itsekeskeistä kaljaa sohvalla dokaavaa paskamahaa !!!!!!!!

    • nuori kolli

      Naisethan elää jo fantasiaansa! :)

    • Elävä ihminen

      Voi hyvänen aika...miten joku voi vetää herneet nenään ko. mainoksesta? ON paljon vanhempia naisia ja nuoria miehiä, jotka viihtyvät yhdessä. Sehän on heidän, kahden ihmisen välinen oma asia. Tästä tulee mieleen kerrostaloissa kyttäävät mummot tai papat, joilla ei ole omaa elämää, pitää kytätä koko ajan vain muiden tekemisiä. Yksi tärkeä asia: Pitää olla aika vilkas mielikuvitus, jos ko. mainos tuo jollekin mieleen pedofilian. Olisi ehkä ko. mainoksen arvostelijalla peiliin katsomisen paikka...

    • miss Kaamee

      ...kun mies valitsee nuoremman naisen? Minulle ne ovat kumpikin hyvin samanlaisia!
      Nainen kuitenkin on hauraampi ruumiillaan ottamaan vastuun kokemuksistaaan , vaan miten on miehen...Ei hän synnytä lapsia, kun nuoruus kukoistaa....ja nainenhan on turvallisesti silloin ylittänyt hedelmöitys iän, joten katsokaa todellisuutta....Ja eihän tuon kuvan perusteella olla aivan alaikäisen kanssa tekemisissä....Joten hyvin ärsyke on tehonnut, kun noin moni mielikuvitustaan käyttää todellisena elämänä. Eikö voi kuvausta ottaa vaan mainoksena, eikä höystää omilla "unelmilla"Ehkä sitä ilmenee tässä maailmassa, vaan reaaliteetit ajatuksiin ja yleistyksiin mainoksen suhteen .
      Kuitenkin rakastakaa toisianne....!!!!

      • järjenääni

        ei kenenkään ole pakko tuota mainosta pitää elämänsä oppikirjana. sitäpaitsi ei unelmoimasta ole ketään kielletty.Mainoksessa nainen unelmoi jos huomasit. Faktaa ja fiktiota. Ehkä se oli hiukan kaukaa haetusti esitetty tuo mainoksen idea .


    • *pantteri*

      Minusta tuo näyttää about 50 vee naiselta eikä kissaeläimeltä...Juu, ja oikeesti tiedän "puuma" -nimityksen toisenkin tarkotuksen;)

      Mutta mikä tossa mainoksessa on NIIN KAMALAA? Ei toi kundi miltään alaikäseltä sentään näytä. Jos osat ois toisinpäin, vanhempi mies ja nuorempi nainen, ei koko hommasta mainittais sanaakaan. Ois kiva tietää, ketkä tosta on mahdottoman metelin nostanu? Vanhemmat naiset, jotka ei sais nuoria miehiä edes panoseuraksi? Vai nuoremmat naiset, jotka pelkää, että "puumat" vie nuoremmat miehet?

      Hohhoijaaa....sosiaali- ja terveysalan palvelut on päin peetä, nuorten syrjäytyminen ja pahoinvointi senkun lisääntyy, duuni voi loppuu tänä päivänä tosta vaan....ja jaksetaan tehdä numero MAINOKSESTA!!!

      • Uua Heela Natten

        Tyypillisesti tuollaisia ikäneitoja on poranneet vuosien vieriessä ja ilman kumia jo monenkarvaiset komennusmiehet yms epämääräisyydet, joten poitsulla tautivaara :)

        Terkkuja kaikille, jotka kesän jäljiltä jännittävät testituloksia :) Kaduttaako? Hih vaan, ja kyl se siitä ;)


    • Vai "esineellistää miestä"...siis ei voi olla totta, et jollakin on noin ahdas maailman kuva.Voi hyvä ihme, ei voi kuin hämmästellä.

      • oikeuksien puolesta

        Uskomatonta jeesustelua jonkun mainoksen takia, kun oikeassa elämässä esim Niinistön ja vaimonsa ikäero 30 vuotta. Samaten Lipposen ja vaimonsa 25 v. Kyllä naisilla täytyy nykyään olla samat oikeudet kuin miehilläkin.


      • siitä, mitä
        oikeuksien puolesta kirjoitti:

        Uskomatonta jeesustelua jonkun mainoksen takia, kun oikeassa elämässä esim Niinistön ja vaimonsa ikäero 30 vuotta. Samaten Lipposen ja vaimonsa 25 v. Kyllä naisilla täytyy nykyään olla samat oikeudet kuin miehilläkin.

        saa näyttää mainoksissa ja mitä ei. Oikea elämä on sitten eriasia.

        Totuus on, että vastaaat mainokset on kielletty, kun niissä on ollut sukupuolet eripäin.


      • VOIVOIVOIVOI

        En ollut nähnyt mainosta joten kun siitä oli juttua maikkarin etusivulla niin pakkohan se oli katsoa,asia mistä koko hölmölän kansa kohisee...mainoksen nähtyäni en voi kuin ihmetellä,MIKÄ TÄTÄ KANSAA VAIVAA,MAINOKSESSA EI OLE MITÄÄN VIKAA,TÄÄ HÖLMÖLÄN VÄKI NÄKEE PEDOFIILEJÄ JOKA PUSIKOSSA,MISTÄ TÄMÄ AHDASMIELISYYS KUMPUAA,VOIN VAIN TODETA:KANSA ON TYPERÄÄKIN TYPERÄMPÄÄ,MAINOS HIENO,ATRIALLA EI OLE SYYTÄ PYYDELLÄ ANTEEKSI KENELTÄKÄÄN


      • Antsy
        siitä, mitä kirjoitti:

        saa näyttää mainoksissa ja mitä ei. Oikea elämä on sitten eriasia.

        Totuus on, että vastaaat mainokset on kielletty, kun niissä on ollut sukupuolet eripäin.

        Mainoshan on onnistunut, kun se huomataan jas e herättää tunteita. Atria on onnistunut!


      • tässä>
        Antsy kirjoitti:

        Mainoshan on onnistunut, kun se huomataan jas e herättää tunteita. Atria on onnistunut!

        herätä tunteita, vaan tunteita herättää epätasa-arvoinen tasa-arvo.


    • minä tiedän

      Eihän niillä mitään suhdetta ole. Se nainen ajattelee, niin syödessään...

    • Nainen 38 vee

      Todella ihana mainos..just niin,miten muka nuorempi mies ja vanhempi nainen ei voisi olla suhteessa??eikä tuo mainoksen mies todellakaan näytä miltään pojalta enään!! Hyvä Atria!!

    • läskiperse.

      APUA!!! VANHA NAINEN JA NUORI MIES!! APUA!!

    • sh

      No hohhoijjaa... Mikä se on kun kaikki pitää ottaa niin vakavasti? Tarviiko joka asiasta niuhottaa ja tehdä niin suuri numero? Minun mielestä mainos on hauska, ja siinä kaikki, ei kai sitä nyt ole tarkoitus ottaa niin kirjaimellisesti. Ja eiköhän tässä maailmassa ole paljon suurempiakin epäkohtia joiden takia kannattaisi yöunensa menettää?

    • vaimokkeet

      Kaksinaamaista suhtautumista, jos vanha gubbe jahtaa pari/kolmekymmenta vuotta nuorempaa naista se on kaksnaamaisten mielesta aivan luonnollista.
      Elavasta elamasta huippupoliitikkojemme joukosta loytyy parikin vrt Sauli ja jenni, Paavo Lipponen eukkoineen.
      Atrian mainoksessa on vain kyseessa mainos

    • Riipiiiiiiiii..

      Hirveintä tässä on tuo taustapiipittäjä!

      Mikä hätä sillä on, kun noin pahaa ääntä pitää!

      • Ripiii.........

        Ei tota pysty kattoon, jos joutuu kuunteleen!


    • jarppari

      voi että teijän kanssa femakot

    • nainen_itse_olen

      Siis ihan oikeasti, taasko joku mummo varjelee kansan siveyttä vai nuoret naiset loukkaantuivat, kun nuoremmat miehet katselevat vanhempia naisia? Hankkikoot elämää se, joka tuosta jaksaa valittaa.

      Myönnetään, että se pianokohtaus oli selkeästi aika seksistinen, huomioon ottaen sen, että myös alaikäiset katsovat tuota mainosta, mutta paljon seksistisempiäkin mainoksia näytetään päivittäin, eikä niistä kukaan mitään valita. Yhdessä vaiheessa suihkusaippuaa mainostettiin alastomalla naisella, joka hieroi itseään eroottisesti suihkussa tai se Nivean mainos, jossa joukko naisia hilluu koko mainoksen ajan alusvaatteillaan. Miksei näistä haloota nosteta?

      Juu, tuossa mainoksessa mies näyttää selkeästikin paljon naista nuoremmalta, mutta on täysikäinen. Ei ole yhtään mitään laitonta tai pahaa suhteessa, jossa nainen on vanhempi. Se vaan on yhteyskunnan stereotypia, ettei nuorempiin miehiin saa "sekaantua". Miksei? Jos mies on täysikäinen, niin eihän rakkaudelle mitään estettä ole!

      • nainen_itse_olen

        Lisäilisin yllä olevaan viestiini sen verran, että miten määrittelette liian nuoren miehen? Eiköhän jokainen saa itse päättää, milloin on valmis mihinkin suhteeseen kenenkin kanssa. Kaiken lisäksi mainoksen vanhempi nainen selkeästi unelmoi suhteesta täysikäiseen mieheen. Mikäs siinä paha on? Kyllähän jokaisella omat fantasiansa on. Esineellistää miehen - no, ei sekään ole unelmissa kiellettyä...


      • 18+17
        nainen_itse_olen kirjoitti:

        Lisäilisin yllä olevaan viestiini sen verran, että miten määrittelette liian nuoren miehen? Eiköhän jokainen saa itse päättää, milloin on valmis mihinkin suhteeseen kenenkin kanssa. Kaiken lisäksi mainoksen vanhempi nainen selkeästi unelmoi suhteesta täysikäiseen mieheen. Mikäs siinä paha on? Kyllähän jokaisella omat fantasiansa on. Esineellistää miehen - no, ei sekään ole unelmissa kiellettyä...

        Ei tuosta mainoksesta mummot valita vaan rupsahtaneet äijät ;)


    • EI VANHAA NAISTA

      Pahinta on, että tuo eukko on niin älyttömän ruma luuska. Olisi edes vähän paremman näköinen. Jätkäkään ei kyllä mikään seksisymboli ole, hän NÄYTTÄÄ 18-20v, vaikka olisi sitten 50v.

      Olisi toisin päin 40-50 v mies ja korkeintaan 20 vee NÄYTTÄVÄ nainen. Nousisi kaikkien sosiaalitanttojen pulssi 180:aan ja hirvee huuto.

      Itse en ole kiinnostunutb vanhemmista naisista, vaan vielä timmissä kunnossa olevista nuorista naisista.
      joo...ja en ole mikään keski-ikäinen äijä, vaan 21v opiskelijakundi.

    • höpönlöpönlöö

      Eikös tuo nainen haaveillut tuossa mainoksessa lemmestä nuoren ja salskean miehen kanssa, lopussa sitten söi TUORETTA salaattia naama näkkärillä. Eli eihän se oikeasti sen kanssa renttelöiny. Saa kai ihmisellä haaveita olla? Kyllä minäki 24-vuotiaana toisinaan haaveilen nuorista inttipojuista, mutta en silti tee asialle mitään, koska minulla on maailman paras ja ihanin aviomies :--)

      • pornomies.

        Atrian tuotemerkkijohtajan mukaan tv-mainoksella pyrittiin uudistamaan mielikuvaa Atriasta pelkkänä lihatalona// Lihatalona???? naarattaa................


    • kokemusta on

      voin kokemusesta sanoo että, tuossa mainoksessa ei ole mitään väärää, parisuhde on mimittäin todella antoisa vanhemman naisen kanssa !!

      • sopii minulle

        ja toisiapäin. Itselläni on n. 20v nuorempi mies ja mies tosiaan. Nautin hänen seurastaan joka tavalla ja tunne lienee molemminpuolinen, koska suhde on pysynyt jo pitkään. Nautin elämäniloisesta ja positiivisesta asenteesta hänessä, nautin kiinteästä vartalosta ja intohimosta. Joskus suhde varmasti loppuu kun mies haluaa perheen ja lapsia, mutta olen saanut jotain mistä moni vain haaveksii. Riski moralisoinnille pitää ottaa jos haluaa nauttia sielunkumppanista.


    • toni perkele

      eiks suomalaisilla oo oikeesti muuta tekemistä kun kitistä joka perkeleen asiasta!!!ihan vitun sama mitä täälläki näkyy nii heti rupee joku läski vinkuu!.Sit noi IS ja IL heti kun jotain sattuu niin joku pitäiskö kieltää kysely heti käynnissä ja vitun vajakit heti taas vinkuu et lisää kieltoja vaan suomeen jossa muutenkaan saa tehdä enää mitään.Kusiaisia ootte koko sakki.Paska maa paskat ihmiset ja ihmiset vittuuntuu entisestää kun koko ajan menee tääkin kansan touhu enemmän päin vittuja.

    • huvittunut...

      Voi jumankekka minkälainen jupina on syntynyt tästäkin mainoksesta.
      Esimerkiksi auto mainoksissa nuoret tekotissi typypät kekkuloivat lähes alasti ja vanhat ukot, myös nuoremmatkin, kuola valuen tiirailevat silikoonitissi-ihmisiä, näissä mainoksissa auto on toissijainen tuote.
      Mikä ihme siis tuosta atrian mainoksesta tekee kuvottavan.

      Asiasta toiseen, mainos todella onnistuneesti toteutettu, koska se herättää ihmisten mielenkiinnon, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Huonoon mainokseen juuri kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

      • huhhuh2

        Ensiksi yhdyn edelliseen puhujaan liittyen automainoksiin, ja toiseksi:
        On sitten tuijotettu vaan niitä ihmisiä ymmärtämättä tarinaa, joka kuvauspätkä kun vaihtuu mainoksen lopussa unenomaisesta todellisuuteen kun naisihminen lusikoi einestä suuhunsa. Kun kyseisen kuvauksen päätöksen vielä liittää laulun sanoitukseen käy asia selväksi. Ikääntynyt nainen muistelee nuoruuden rakastettuaan. Hän sijoittaa itsensä nykyhetken muotoisena ja ikäisenä muistoihinsa nuoren miehen kanssa elettyihin hetkiin. Se joka tämän huuhaa-keskustelun aloitti, on ilmeisen puutt.... ilman samanmoisia muistoja. Syvät pahoittelut siitä.


      • sanoit
        huhhuh2 kirjoitti:

        Ensiksi yhdyn edelliseen puhujaan liittyen automainoksiin, ja toiseksi:
        On sitten tuijotettu vaan niitä ihmisiä ymmärtämättä tarinaa, joka kuvauspätkä kun vaihtuu mainoksen lopussa unenomaisesta todellisuuteen kun naisihminen lusikoi einestä suuhunsa. Kun kyseisen kuvauksen päätöksen vielä liittää laulun sanoitukseen käy asia selväksi. Ikääntynyt nainen muistelee nuoruuden rakastettuaan. Hän sijoittaa itsensä nykyhetken muotoisena ja ikäisenä muistoihinsa nuoren miehen kanssa elettyihin hetkiin. Se joka tämän huuhaa-keskustelun aloitti, on ilmeisen puutt.... ilman samanmoisia muistoja. Syvät pahoittelut siitä.

        Suurimmalla osalla on mukavia ja ihania muistoja jotka esimerkiksi tietty maku tai tuoksu tuo mieleen.

        Ilmeisesti joillekin palautuu muistista vain ikävät tapahtumat ja siksi kiukuttelevat ja ärsyyntyvät joutavista asioista.


      • normaalia..
        sanoit kirjoitti:

        Suurimmalla osalla on mukavia ja ihania muistoja jotka esimerkiksi tietty maku tai tuoksu tuo mieleen.

        Ilmeisesti joillekin palautuu muistista vain ikävät tapahtumat ja siksi kiukuttelevat ja ärsyyntyvät joutavista asioista.

        Onhan näitä aina ollut ja tulee olemaan!

        Ehkä tulevaisuudessa enemmänkin, kun naiset uskaltavat valita!


      • voi olla
        normaalia.. kirjoitti:

        Onhan näitä aina ollut ja tulee olemaan!

        Ehkä tulevaisuudessa enemmänkin, kun naiset uskaltavat valita!

        totta ja ihan normaaliakin mut mainoksessa nainen haaveilee

        kyllä naiset uskaltaa valita jo nyt, ei heille kelpaa kuka tahansa


    • mainos!!

      Minun mielestäni mainos on hauska, raikas ja sykähdyttävä! Pidän siitä kovasti!! Ihan yhtä "pedofiilistä" pitäisi sitten olla sen, jos 40 mies tapailee 20 naista, mutta sitäpä ei niin pahana pidetä, vaikka kyse on ihan samasta asiasta. Turhaan siis rutkutatte. Maailma muuttuu, onneksi!

      Loistavaa, Atria!! :)

      • mutta jos

        teet siitä mainoksen telkkariin, niin se kielletään.


    • N 40+

      Jos laitettas ton pojun rinnalle naisen ikäinen mies, niin kumman kaa panisit?

      Ei vanhalla kuppella ole tossa tilanteessa mitään saumaa!

    • -

      ette voi hei tosissane väittää noi paljo kaikkee paskaa vastaan.. se on yks mainos se ei teidän elämää paljon häiritse. tai onnee niille joilla ei ole muuta elämää kun itkeä tälläisiä huvittavia mainoksia, jotka tosiaan ovat VAIN MAINOKSIA.. kaikkialla on nykyään silikonirintaisia nuoria puolialastomia bimboja telkkarissa, niin onko vääärin että jollakin ei edes kovin vanhalla kypsällä naisella on eroottista elämää..

      • N 40+

        Jokainen ottais enemmin ton nuoren kollin - jos sais - kuin ikäisensä vanhan äijän!


    • Varjosto

      Hauskahan tuo vain on, saahan sitä aikuiset ihmiset hullutella......pointsit Atrialle uskalluksesta!

    • Se oli kissa se

      Mistäköhän mainostoimisto repäs tän idean? Ja mainostaa vielä salaatti tällä tavalla. Nyt muistu jotain mieleen, mutta olisko ne muka niin salakavalaa porukkaa. Naiset on todellakin julmia. Mikäs siinä jos lempi leiskuu. Nuorissa naisissa on se huono puoli, että ne on niin helvetin tyhmiä ja niin vitun pinnallisia. Vaikka tuppaa niillä välistä olemaan sorja runko. Hieman kypsemmät naiset ovat jo enemmän kartalla. Eipä tuohon ole mitään sanottavaa juurikaan tai olis mutta en kyllä virka mittään. En yhtään mitään ;)

    • tämän mainos

      saa pyöriä vapaasti, kun muut vastaavat on kielletty heti alkuunsa.

    • Hohoh

      TOTTA!!! Kyllä pitääs ihmsten olla täysin aivottomia, todella tyhmiä jos tekee kuten manoksessa tehdään, vaan siksi että mainoksessa tehdään niin ja on asetelma sellainen. Tai siksi että joidenkin mielestä se paska on motia. Vihaan tyhmiä ihmisiä ajattelemattomia, näitä massakahousuja jotka eivtä itse osaa ajatella mitä he haluavat tai mikä heille on parasta jne. Lopettaisivat itsensä, täysin turhia olentoja.

      • N 40+

        Itse en kyllä katsele kuin itseäni nuorempia miehiä sillä silmällä - näin niin seikkailu kuin vakavammallakin mielellä!

        Oikeasti, miksi ottaisin itseäni vanhemman miehen?

        Olen nyt nainen parhaassa iässä ja paranen vielä vuosia, toisin on ikäisteni ja vanhempin miesten kanssa, melkoisen rupsahtanutta porukkaa! Ok, vielä ehkä kymmenisen vuotta menisi, mutta mitä sitten? Mitä kun, minä olen viisissä kymmenissä ja äijä jo yli 6-kymppinen.. Minä vasta 6-kymppinen ja äijä jo 7-kymppinen, jos ei kuollut..

        Älkää naiset ryhtykö itseänne vanhemman miehen kanssa ainakaan vakavaan suhteeseen!


      • niin, hoijaa...

        nainen tai mies seurustelee itseään 10-15 vuotta nuoremman henkilön kanssa? Mistä sinä tiedät, mitä joku ventovieras ihminen haluaa tai mikä on hänelle parasta?


    • Timbe1

      Ihmistä oikein riivaa. Ei jumaliste ootte hemmetin ahdasmielisiä ihmisiä. Onko se hitto kateutta vai mikä ihme siinä on että koko ajan on tarve puuttua muitten tekemisiin ym. antakaan "kaikkien kukkien kukkia vaan" ja SUOMALAINEN lopeta se ahdasmielisyys, se on niin vahvasti esillä joka päiväisessä katukuvassa. Ei niin ku tunnu missään mitenkään huonolta tai edes vähäisesti epämiellyttävältä, että jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ni ne sitten hemmetti saa pitää, ja tehdä asioita kuin asioita keskenään jos niin parhaasi näkevät. Ne jotka siitä on KATEELLISIA ni menköön vähän edes itseensä.

    • No voi hyvää päivää.... Ei mainoksella ole mitään tekemistä "yllyttämisen" kanssa, ja paljon ennen tuota mainosta ovat vanhemmat naiset harrastaneet nuoria miehiä ja näin on ilman tuota mainostakin. Minusta mainos on hauska ja erilainen. Vaihtelua!!! Älkää viitsikö moralisoida aina kaikkea!

    • mainoksia ne vaan on

      Mainoksissa käytetään symboliikkaa ja mielikuvia, niitä ei siis missään nimessä kannata ottaa kirjaimellisesti niin kuin se mainoksessa on esitetty.

      Jos ajatellaan asiaa täysin objektiivisesti, tuotehan on 'Fresh', joka voisi viitata myös nuoruuteen. Hän voisi siis oletettavasti tuntea olonsa nuoremmaksi syödessään tuoretta ja terveellistä ruokaa, jota myös selvästi nuorempi mies korostaa.

      Eikö tämä selittäisi tarpeeksi, jotta voitaisiin heittää syrjään moiset pedofilian suosimis ajatukset?

      • N 40+

        Ehkä, että vanhempien miesten pitäisi pitää itsensä timmimmässä kunnossa, jotta eivät menetä kaikkia naisia nuorukaisille?

        Ehkä tämä onkin viesti miehille, miettikää mitä syötte?


      • M39
        N 40+ kirjoitti:

        Ehkä, että vanhempien miesten pitäisi pitää itsensä timmimmässä kunnossa, jotta eivät menetä kaikkia naisia nuorukaisille?

        Ehkä tämä onkin viesti miehille, miettikää mitä syötte?

        Mainos on hyvä ja selkeästi ajatuksia herättävä. Myös nimimerkin N 40 pointti oli hyvä - Ehkäpä mainoksella on tarkoitus herätellä myös meitä ei-teini-ikäisiä miehiä.


      • corleon

        Mainos oli hyvä. Eikä siinä ollut mitää sen kummallisempaa kuin jokapäiväisissä tv draamoissa mistä ei kukaan valita.

        Miksi uutisoidaan että mainoksesta ei pidetä jo iltalehden kyselyn 11 000 vastaajaa yli 80 % piti sitä hyvänä ja alle 20 % valitti.

        Onko yli 8000 tuhatta äänestäjää väärässä?

        Kysymys on siitä että valittajat ovat varmasti kaikki äänekkäitä naisia todennäköisesti kateellisia feministi vanhapiikoja.


      • weettwertertertr
        N 40+ kirjoitti:

        Ehkä, että vanhempien miesten pitäisi pitää itsensä timmimmässä kunnossa, jotta eivät menetä kaikkia naisia nuorukaisille?

        Ehkä tämä onkin viesti miehille, miettikää mitä syötte?

        Kaikki homot, lesbot, bi seksuaalit ja pedofiilit pitäisi ottaa kiinni ja laukaista jonnekkin avaruuteen keskenään. Vituttaa kun pitää kaiken maailman poikatyttöjä ja tyttöpoikia ja muita sairaita pervoja hyysätä ja suvaita. Joskus aikanaan olis mm. homous piesty ihmisestä pois ja pedofiilit syötetty susille. Nykyään homot hyppii kaikkialla silmille ja pedofiilit myhäilee leikkikenttien kulmilla. Mitään muuta annettavaa ei homoilla ole maailmalle ollut kuin aids. Ensimmäisiä pedofiilirinkejä ylläpitivät katolilaiset papit. Saatanan hamehorot nekin perkele!


        ei jumalauta, vatsaan sattuu ja pää punoittaa! ei helvetti mikä kirjoitus!!!


      • kuntokuurille
        N 40+ kirjoitti:

        Ehkä, että vanhempien miesten pitäisi pitää itsensä timmimmässä kunnossa, jotta eivät menetä kaikkia naisia nuorukaisille?

        Ehkä tämä onkin viesti miehille, miettikää mitä syötte?

        Miettikää, miksi aikuinen nainen hakee seuraa nuorista pojista!


    • Vanha Ämmä ei

      OLE KIINNOSTUNUT MIEHISTÄ!

    • taas nähdään.

      jos naiset, tai kuuluisuudet syyllistyy pedofiiliaan, niin se on jotekin hieno juttu.

      Roman Polańskin raiskasi 13-vuotiaan ja mediassa vaan kirjoiteltiin, että hän rakasteli häntä jossain huvilassa. Tätä se on tasa-arvo.

    • Päivänuni

      Kevyttä salaattia syödessään nainen vajoaa uniseen horrostilaan ja vain haaveilee siitä nuoresta rakkeudesta.

      • N 40+

        Voishan tota koittaa!


    • että miksei

      mainoksen poika ole löytänyt ikäistään seuraa. Vai onko niin että hän on ns. kiltti poika joista omanikäiset tytöt kiinnostu ollenkaan.

      • aatami- kiltti

        Luulen, että niin on. Naiset hakevat usein rikollista seuraa ja miehiä jotka antavat koivunoksan lääkitsevää voimaa. Oli oiken TV:ssä muutamia vuosia sitten kun vanha ukko löi vähän pyllyyn ja teki hyvää, hänellä oli suuri talo ja 8 naista jotka asuivat siellä ja kävivät töissä hän teki töitä kotona. Kaikilla naisilla akateeminen tutkinto!


      • hihhihhihhiii

        Poika ei ole todellien, hän on haavekuva

        hehhehhehheee......tää repes ihan kypällä.....voihan vattu, kaikkea noi mainokset ihmisten päähän saakin....DEE DEE DEE


      • elinvoimaa..
        hihhihhihhiii kirjoitti:

        Poika ei ole todellien, hän on haavekuva

        hehhehhehheee......tää repes ihan kypällä.....voihan vattu, kaikkea noi mainokset ihmisten päähän saakin....DEE DEE DEE

        Monella on nuorempi mies.


      • ja tulee
        elinvoimaa.. kirjoitti:

        Monella on nuorempi mies.

        olemaankin nuorempia miehiä ja se on sallittua ja jokaisen oma asia

        pointti on kuitenkin siinä että mainoksessa nainen haaveilee ja kukapa tietää jos vaikka haaveista tulisi titta ;)


      • nauru loppuu
        hihhihhihhiii kirjoitti:

        Poika ei ole todellien, hän on haavekuva

        hehhehhehheee......tää repes ihan kypällä.....voihan vattu, kaikkea noi mainokset ihmisten päähän saakin....DEE DEE DEE

        kun asiat laitetaan päinvastoin? Miksi miesten haaveet tyrmätään? Mutta naisten ei?


      • viehe
        ja tulee kirjoitti:

        olemaankin nuorempia miehiä ja se on sallittua ja jokaisen oma asia

        pointti on kuitenkin siinä että mainoksessa nainen haaveilee ja kukapa tietää jos vaikka haaveista tulisi titta ;)

        totta = viimeinen sano


      • haaveilut?
        ja tulee kirjoitti:

        olemaankin nuorempia miehiä ja se on sallittua ja jokaisen oma asia

        pointti on kuitenkin siinä että mainoksessa nainen haaveilee ja kukapa tietää jos vaikka haaveista tulisi titta ;)

        Saako tehdä tv mainoksia joissa haaveilijana on mies? Siis, ilman sensuuria.


      • SYNTIÄ!
        elinvoimaa.. kirjoitti:

        Monella on nuorempi mies.

        Vanhat naiset ovat tulleet LÄPEENSÄ moraalittomiksi ja LIKAISIKSI. Seksi kuuluu yhden miehen ja yhden naisen väliseen avioliittoon, jossa miehen kuuluu olla hieman naista vanhempi, ja josta ei erota. Paitsi avioliittoon, seksi ei kuulu mihinkään muualle! Muista se AINA!


      • Hähähäähiihiii
        SYNTIÄ! kirjoitti:

        Vanhat naiset ovat tulleet LÄPEENSÄ moraalittomiksi ja LIKAISIKSI. Seksi kuuluu yhden miehen ja yhden naisen väliseen avioliittoon, jossa miehen kuuluu olla hieman naista vanhempi, ja josta ei erota. Paitsi avioliittoon, seksi ei kuulu mihinkään muualle! Muista se AINA!

        kuulu ilmeisesti lainkaan eikä ole koskaan kuulunutkaan, ottako paljokin pallon, kun olet ihan ilman jäänyt.


      • villi weikkaus
        Hähähäähiihiii kirjoitti:

        kuulu ilmeisesti lainkaan eikä ole koskaan kuulunutkaan, ottako paljokin pallon, kun olet ihan ilman jäänyt.

        ja katumusharjoitukset kesken?


      • HMMM...
        SYNTIÄ! kirjoitti:

        Vanhat naiset ovat tulleet LÄPEENSÄ moraalittomiksi ja LIKAISIKSI. Seksi kuuluu yhden miehen ja yhden naisen väliseen avioliittoon, jossa miehen kuuluu olla hieman naista vanhempi, ja josta ei erota. Paitsi avioliittoon, seksi ei kuulu mihinkään muualle! Muista se AINA!

        ANTEEKSI VAIN, MUTTA ELÄT KYLLÄ JOTAIN SATUAIKAA JOLLOIN TUOLLAISET NORMIT OLIVAT VIELÄ VOIMASSA. LIENET OTTANUT OPPIA MAAILMAN LAAJIMMASTA SATUKIRJASTA NIMELTÄÄN RAAMATTU...?? VAI ONKO SIELLÄKÄÄN MOISTA OPPIA??


    • minäkö m..

      nainen ja vanhamies tälle mainokselle jatkoksi niin hyvä tulee ja kaikki ovat tyytyväisiä

    • let it shine

      Onko pedofiili sellainenkin henkilö joka harrastaa seksiä reilusti yli 20-vuotiaan kanssa, eikö suojaikä ole tytöilläkin 16 v, jonka jälkeen seksi vaikkapa eläkeikäisen miehen kanssa on ok.
      Ketä tämä mainos oikeasti loukkaa, nuoria miehiäkö ja heidän esineellistämistä??
      Uskomaton kohu, minusta oikein ja kohtuullista näinkin päin edes joskus.
      Ja saahan aina haaveilla, miksi sitten teinityttöpornosivut ovat niin tavattoman suosittuja??

      • itse mainoksesta,

        tai tosi elämän tilanteesta. Kyse on siitä, että pitääkö mainonan eettiset säännöt koskea kaikkia sukupuoleen katsomatta.

        Tässähän on niin, että vastaavia miehille suunnattuja mainoksia ei saa näyttää, mutta näitä saa.


    • Tsiish

      Mitenkä tuo VOI olla pedofiliaan viitaavaa? Vai tarkoittaako pedofilia sittenkin jotain ihan muuta kuin lapsiinsekaantumista?
      Se mies mainoksessa on kaikkea muuta kuin alaikäinen tai alaikäisen näköinen, jos miestenkin täysi-ikäisyyden raja on edeleeen tuo 18, tai edes 25. Ahtaassa mielessään perinteiden vaalijat voivat toki kuvitella mitä vain. Kuten että vain vanhempi mies voi saada nuoren naisen ja senkin maksamalla. Jos se setä tuossa mainoksessa on todellakin alaikäinen, niin vanhemman naisen viehtymys on aikas pieni ongelma siihen progeriaan jota sairastaa, kun alle 18-v näyttää tuolta.
      Ja miksi hitossa tästä nostetaan tällainen häly? Iso kasa muita miehiin kohdistuvaa halventamista ja esineellistämistä menee kyllä läpi. Onko kyse ainoastaan kuitenkin tuosta naisesta: Me moraalinvaalijat emme salli katsantakantamme vastaisia asioita, kuten parinvalinnan vapautta täysi-ikäisten ihmisten kesken, jos kyse on vanhemmasta naisesta ja nuoremmasta miehestä!

    • 51v mielestä

      mainos. Olisin naisena tosi loukkaantunut jos tällaista ei hyväksyttäisi. Moni paikka on täynnään sitä miten meis saa,voi,haluaa,onnistuu ym nuoremman naisen kanssa, ja sitä jopa - salaa ainakin - ihaillaankin, mutta entäs sitten jos asetelma on toisinpäin... Mitkä helkkarin hienohelmat tästä loukkaantuu??? HYVÄ ATRIA!!!! Lähden Atria-makkara ym ostoksille kun töistä pääsen :)

    • JAmppaKoo

      Siis mua näin nuorena miehenä tuo ei todellakaan haittaa!! antaisivat vaan pitää tuon mainoksen jos se kerta yllyttää naisia sekaantumaan meikäläisiin :) sitä paitsi tämä on jo jotain sukupuolirasismia, koska naisiahan on saanu esiineellistää jo satojen vuosien ajan.

    • jassååå

      Pakko kirjoittaa nyt elämäni ensimmäistä kertaa tänne suomi24-palstalle. Eikö ihmisillä oikeasti ole parempaa tekemistä (elämää) kuin vinkua jostain helevetin televisiomainoksista?

      • ole itse

        mainoksesta, vaan siitä, että pitääkö mainosten säänöt olla kaikille samat.


      • addiktoitunut

        Monta viestiä jo?


    • kaikille samat.

      Eikö miehillekin suunnatuja haaveilumainoksia saa esittää?

      Esim. automainokset joissa mies haaveilisi autosta ja nuoresta vähäpukeisesta naisesta?

    • puumamainos

      Siis oikeasti, miten tuo voi ketään häiritä tai haitata ? Katsoin tuon vielä tuosta linkistä, minua kolmekymmpisenä miehenä tuo ei loukkaa millään tavalla, päinvastoin. Suomalaiset on vaan tällaisia takapajuisia juntteja, esimerkiksi Italiassa tuollainen mainonta on ihan tavallista, eikä tuohon olisi kukaan siellä edes kiinnitänyt huomiota.
      Eikä tuo ole mitään pedofiiliaa tuohan on aikuinen mies mikä tuossa mainoksessa on, ei mikään pikkulapsi.

      • Neccu

        mainoksessa mitään vikaa ole, kauhea haloo pienestä ikäerosta. Kas kun tämä asia suomalaisia niin ärsyttää.. miksi niin??? Onko hyväksyttävämpää sitten se, että miehellä on nuori nainen? ihmettelen tosiaan.. Itselläni on 52-vuotias mies ja itse olen 25-vuotias, ollaan kaksi vuotta oltu yhdessä ja vauva tulossa.. eipä ole kukaan pilkannut tai arvostellut meitä vaikka tuolla yhdessä paljon kuljetaan ja pussaillaan julkisesti. Kai yhteiskunta sitten hyväksyy ikäeron ja suhteen paremmin näin päin. Tuossa mainoksessahan ei tosiaan edes ole niinkään suuri ikäero.. itseasisassa mainoksessa on mielestäni kyse ennenminkin haaveilusta.


      • turha juttu

        itse en näe mainoksessa mitään pahaa. ollaan ilmeisesti eletään vieläkin siinä maailmassa jossa vanhemman miehen ja nuoremman naisen suhde on täysin sopiva mutta päinvastainen, kuten k.o. mainoksessa, ei. mielestäni mainoksessa ei ollut miehen esineellistämistä, vaan mainos oli kuvattu naisen näkökulmasta.


      • kenellekään parku,
        turha juttu kirjoitti:

        itse en näe mainoksessa mitään pahaa. ollaan ilmeisesti eletään vieläkin siinä maailmassa jossa vanhemman miehen ja nuoremman naisen suhde on täysin sopiva mutta päinvastainen, kuten k.o. mainoksessa, ei. mielestäni mainoksessa ei ollut miehen esineellistämistä, vaan mainos oli kuvattu naisen näkökulmasta.

        jos tehdään joku mainos miehen näkökulmasta?


    • N 40+
      • t67tit7yik

      • TertiumNonDatur
        t67tit7yik kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=9ii7N0Vdr-M


        siinä vasta must be banned- mainos!

        jos ois toisinpäin että mainoksessa ois keski-ikäinen mies ja 20vuotias nainen, niin varmaan ois mainos jo bannissa ja Atrialle 50 000 euroa sakkoa.


      • N 40 +
        t67tit7yik kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=9ii7N0Vdr-M


        siinä vasta must be banned- mainos!

        Joskus kun on nähnyt ohjelmia, missä esitellään ulkomaalaisia mainoksia niin kummastuttaa, miksi Suomessa mainokset on niin ikäviä tai sitten vaan todella tyhmiä?


      • sama kuin
        N 40 + kirjoitti:

        Joskus kun on nähnyt ohjelmia, missä esitellään ulkomaalaisia mainoksia niin kummastuttaa, miksi Suomessa mainokset on niin ikäviä tai sitten vaan todella tyhmiä?

        mitä oli: Show me your sloggi - kisassa. Eli, suomalaiset ymmärtävät asian väärin, emmekä halua pahoittaa teidän pla plaa plaa .....


    • .....

      Hei haloo, naisia alennetaan jatkuvasti mainoksissa, ja ihmiset vetää näin herkästä herneen nenään?! Ei voi olla totta... ja itse olen sitä mieltä että tuo on ihan sopiva ja sovinnainen mainos, miksei nuorempi mies voi rakastua vanhempaan naiseen kun nuoremmat naiset voi rakastua myös vanhempiin miehiin?

      • tv mainos

        suomessa jossa naisia alennetaan? Löydät varmaan helposti?


    • Kanemitsu

      Kukas nyt taas marmattaa, häh!?!
      Kyllä se nyt vaan on niin että ensinnäkin pedofiileja ei ole edes lähiuniversumissa läsnä kun puhutaan tuosta mainoksesta! Ja voin vannoa puolet sielustani puoleen ikuisuuteen että monikin nainen käy piknikeillä aivan mielellään nuorempien miesten kanssa!!!
      Onko se muka jokin salattu miesten prerogatiivi että gubbe saa kyllä tytteleitä käyttää,
      mutta kun "kypsempi" nainen sitä tekee nuoremman miehen kanssa niin se on muka likaista, moraalitonta,
      namutätimäistä pedofiliaa, häh!?!

      Ihmettelen kovasti tätä kielteistä asennoitumista ko. mainokseen!
      Suomessa on homo-pedo-sukupuolen vaihto-pappeja, työttömyyttä, lamaa, koulusurmia, Matti Nykänen, Vanhanen sekä Halmeen Toni ja vaikka mitä mutta täällä sitä vaan valitellaan jostan atrian mainoksesta!?
      Ei hyvää päivää, lanttumaakari kutsuu!!! Nyt ovat sitten kaikki "ullataalasmaat" saanneet tietokoneen ja mokkulan millä leikkiä bättre vetande kun "raikkaasta", tuoreesta mainoksestakin pitää ulista!!!
      Modernissa "demokraattisessa" nykyyhteiskunnassahan rikotaan tabuja, rajoja ja sääntöjä joka toinen nanosekunti, ja se että naisella on läheinen suhde nuorempaan mieheen ei ole uusin niistä!
      Sitäpaitsi niin kuin siellä mainoksessa, kuten myös oikeassakin elämässä niin ei kukaan niitä poikia mihinkään pakota.... Hyvin yhteistyöhaluisia ovat, ja taitaa mainoksen valittajat olla vaan kateellisia vihreitä muumioita jotka eivät itse ole älynneet aikoinaan tehdä samoin!




      Ja hei, eivät ne "kypsät" naiset tähänkään asti mitiä MINULLE ole valitellut!
      Päinvastoin, huomioin heitä kaikin puolin, jopa paremmin kuin heidän nykyiset (tai entiset) aviomiehet!
      On hellyyttä, läheisyyttä, hymyä, silittelyä, varovaisia suudelmia, kukkia, kunnioitusta, puistokävelyjä, purjehdusreissuja, saaristoa, Suomenlinnaa, avomeren raikkautta, naurua sekä hattaraa...Ja jos ollaan oikein hyvällä tuulella ja minä oikein kiltisti niin saan ehkä heiltä muutakin paitsi vaan lauantaikarkkia...elikkä joskus kunnon annoksen likaista, intohimoista, estotonta, rajua, kiihkeätä, hiostavaa ja pedofilialta haiskahtavaa......khöhömmm...FRESH-salaattia!!!



      Ymmärsittekö pointtini tässä?

      • myös sellaiset

        mainokset esitettäväksi, missä keski-ikäiset miehet 'haaveilee' teinitytöistä?


      • Kanemitsu
        myös sellaiset kirjoitti:

        mainokset esitettäväksi, missä keski-ikäiset miehet 'haaveilee' teinitytöistä?

        Hyvä kysymys, ja kiitoksia että kysyit!
        Koska kaikki mukamas on sallittua tällaisessa modernissa "hyvinvointivaltiossa" (katso vaikkapa Ruotsia Hollantia taikka Saksaa niin tiedät menosuuntaa) niin tavallaan sallisin, tavallaan en.
        Olisiko se mielestäni 10 tai 6- ....vaikea sanoa. Mutta enemmän tulee kyllä 45-65v gubbesta, tyyliin kanerva-kasasta mieleen emesis-refleksiä kun liitetään sinne joku 17v tytteli hillumaan.
        En tiedä...olisikohan osasyy se että medioissa, mitä nyt lähimmäiset kymmen vuotta itse olen lukenut niin medioissa se pedofiili on yleensä vaan joku äijä, vanha kapinen käppyrä.
        Liian paljon ei naisista puhuta. Ja alitajuisesti sitä sitten alkaa nuorena miehenä vanhemmista miehistä ajattelemaan juuri näin. Sallisinko? Tjaa... Hyväksyisinkö? Mjaah, no jos tyttö on yli 25 niin mikäs siinä.




        Mutta ikinä en ole ottanut uhrin roolia, ja niin kauan kuin luottamus ja kunnioitus on molemminpuolista ja pelisäännöt kupolissa niin kaikki on all right.
        Sehän on meinaan selvää että useimmat nuoret eivät kykene simuloimaan ja emuloimaan sitä ajatusmaailmaa/tapaa mitä heitä vanhemmilla on....sitä joko on avoin aivan kokonaan ja ymmärtää sen minkä täytyy, tai sitten ei. Jos ei, niin voit olla varma että se on se nuorempi joka sitten ottaa takkiinsa ja siten uhristaa itsensä myös. Sitten istutaankin jo käräjillä "pahaa" mummelia syyttelemässä kun ei piparia tullut!





        Mutta lyhyt ja suora vastaus kysymykseesi:
        Mieluummin se "kypsempi nainen"-asetelma kun joku vanha kehäkettu lolitaa taputtelemassa.
        Käyttäytyisi ikäisekseen ja kuolisi pois!


      • samat säännöt
        Kanemitsu kirjoitti:

        Hyvä kysymys, ja kiitoksia että kysyit!
        Koska kaikki mukamas on sallittua tällaisessa modernissa "hyvinvointivaltiossa" (katso vaikkapa Ruotsia Hollantia taikka Saksaa niin tiedät menosuuntaa) niin tavallaan sallisin, tavallaan en.
        Olisiko se mielestäni 10 tai 6- ....vaikea sanoa. Mutta enemmän tulee kyllä 45-65v gubbesta, tyyliin kanerva-kasasta mieleen emesis-refleksiä kun liitetään sinne joku 17v tytteli hillumaan.
        En tiedä...olisikohan osasyy se että medioissa, mitä nyt lähimmäiset kymmen vuotta itse olen lukenut niin medioissa se pedofiili on yleensä vaan joku äijä, vanha kapinen käppyrä.
        Liian paljon ei naisista puhuta. Ja alitajuisesti sitä sitten alkaa nuorena miehenä vanhemmista miehistä ajattelemaan juuri näin. Sallisinko? Tjaa... Hyväksyisinkö? Mjaah, no jos tyttö on yli 25 niin mikäs siinä.




        Mutta ikinä en ole ottanut uhrin roolia, ja niin kauan kuin luottamus ja kunnioitus on molemminpuolista ja pelisäännöt kupolissa niin kaikki on all right.
        Sehän on meinaan selvää että useimmat nuoret eivät kykene simuloimaan ja emuloimaan sitä ajatusmaailmaa/tapaa mitä heitä vanhemmilla on....sitä joko on avoin aivan kokonaan ja ymmärtää sen minkä täytyy, tai sitten ei. Jos ei, niin voit olla varma että se on se nuorempi joka sitten ottaa takkiinsa ja siten uhristaa itsensä myös. Sitten istutaankin jo käräjillä "pahaa" mummelia syyttelemässä kun ei piparia tullut!





        Mutta lyhyt ja suora vastaus kysymykseesi:
        Mieluummin se "kypsempi nainen"-asetelma kun joku vanha kehäkettu lolitaa taputtelemassa.
        Käyttäytyisi ikäisekseen ja kuolisi pois!

        ei koske miehiä ja naisia.

        " Mieluummin se "kypsempi nainen"-asetelma kun joku vanha kehäkettu lolitaa taputtelemassa.
        Käyttäytyisi ikäisekseen ja kuolisi pois! "

        Eikö tuo ole aika kaksinaismoralistista?


      • Kanemitsu
        samat säännöt kirjoitti:

        ei koske miehiä ja naisia.

        " Mieluummin se "kypsempi nainen"-asetelma kun joku vanha kehäkettu lolitaa taputtelemassa.
        Käyttäytyisi ikäisekseen ja kuolisi pois! "

        Eikö tuo ole aika kaksinaismoralistista?

        ....saattaa ollakin. En väitä ettäkö olisin täysin välinpitämätön taikka selkärangaton kretiin, en!
        Mutta mitä sitten jos välillä elämässä moraali ailahtelee muutaman nanometrin suuntaan toiseen?
        Onko tämä jokin kilpailu (elämä) tai tietovisa? Kenet minun pitää "voittaa", miksi, milloin....ja miten, millä?
        Enhän ole tappamassa ketään tai sytyttelemässä naapurin puudelia tuleen sen jälkeen kun olen valellut sitä lasolilla jota varastin toiselta naapurilta joka "taktisesti" sai thrombosiksen päähänsä ja elää nykyään biomortina minun alakerrassa kellarissa?
        Olenko valloittamassa Pentagonia tai jotain maailman kauppakeskusta taas jollain toisella anastetulla "Allahin pyhällä miekalla" vai?



        Nope, en ole...enkä aio. Eikä minun tarvitse todistella kenellekään yhtään mitään.
        Jos en kelpaa sellaisena kuin miksi minut luotiin tähän universumiin niin...noh, olen pahoillani, otan osaa suruun ja that´s about it. Ketään en mihinkään pakota tai alista, enkä ole astumassa kenenkään varpaitten päälle. Teen parhaani ja enempää keneltäkään ei voi pyytää. Jos ei riitä niin aina voi kävellä eteempäin, ylöspäin tai sivuttain, kunhan ei alaspäin tai taaksepäin.



        Kuten Mestarini minulle joskus opetti:
        "For as long as you keep crying and whining,
        for that long I shall give you something to cry and whine about!"

        Kylmää faktaa siis.
        Minä olen minun ailahtelevasta
        (myönnän sen sentään, enkä pyri olemaankaan mikään pyhimys, muttei pirukaan) moraalistani huolimatta hyvin lämmin, sosiaalinen, iloinen, empaattinen ja onnellinen persoona, enkä minä ole tähänkään asti ketään loukannut minun "kaksinaismoralistisella" olemuksellani kuten niin hienosti sen formuloit.
        Mutta kiitoksia silti kysymyksestä, on aina hienoa löytää ihmisiä joiden kanssa kykenee sosiaalista kanssakäymistä näinkin sivistyneesti, kiitoksia siitä vielä kerran!=)


      • romanttista
        myös sellaiset kirjoitti:

        mainokset esitettäväksi, missä keski-ikäiset miehet 'haaveilee' teinitytöistä?

        penkillä runotyttö 30v. salaattia syömässä ja runoja rustaamassa. paikalle kiitää rullaluistimilla mies 60v.
        romanssi syntyy. kaikki hyvin valtakunnassa.


    • haaveilut sallitaan,

      mainoksissa, mutta miehen erootiset haaveilut jää banniin. Onko tämä oikein?

      Olen sitä mieltä, että joko kummankin sukupuolen haaveilut sallitaan, tai kielletään, mutta ei näin kuin mitä nyt tehdään.

    • vanhempi nainen

      Näin 47 v naisena minulle kelpaisi 20 vuotta itseäni nuorempi mies.
      Sitähän ei muilta kysellä, eikä pojan äidiltä, että saako.
      SEN kyllä ymmärrän, että tällainen asia olisi kauhistus nuoren miehen vanhemmille. Eihän se heille kuulu.

      Ihmiset varmaan tuomitsevat senkin takia, kun luulevat että kysymys on pelkästä seksistä - RUMASTI AJATELTU !

      Mainoksen "poika" on 27-vuotias, sanoo Iltalehti.

    • hellä66

      Eiköhän tuo poikakin liene selvästi täysi-ikäinen! Vaikka elän onnellisessa avioliitossa saan mainoksesta hyvät "vibat". Ihastuminen aikuisten välillä ihanaa!!

      • nuo mainosten

        'vibat' sallitaisiin miehillekin. ja ihan miesten näkökulmasta kastottunakin.


    • Cranky_geek

      mainoksesta noussutta kohua. Varmaankin suurin osa ihmisistä ottaa mainokset ihan mainoksina, eikä vedä niiden piiloviesteistä hernettä nenään. Oli ne sitten selvästi tarkoituksenmukaisia tai ei. Se miksi tämäkin sinänsä harmiton mainos varmastikin herättää keskustelua johtuu aikaisemmista linjavedoista vastaavissa tilanteissa. Silloin samanlaiset sinänsä harmittomat DNA mainokset kiellettiin ja sitä ennen taisi olla ainakin Coca Cola Zeron mainokset joidenkin tulkintojen mukaan naisille suunnattujen "zero pleasure" vihjailujen takia, niin tehtiin selviä linjavetoja siitä mitä mainoksissa saa näyttää ja mitä ei.

      Nyt kun vihjailu kohdistuukin samalla tavalla miehiin, niin mielestäni ihan ymmärrettävästi monet kysyy paitsi itseltään niin myös muilta, että miksi sitten tähän ei puututa, kun kerran aikaisempiin vihjailuihin naisista puututtiin? Se on se mikä tässä mättää, eikä välttämättä niinkään se, että mainos tosiaan loukkaa kaikkia niitä jotka nämä vihjailut ovat rekisteröineet ja nostaneet tapetille. Kyse on siis periaatteesta ja näin tasa-arvon aikana pitää päättää yhtenäinen tulkintatapa kautta linjan, eikä asettaa sukupuolia selvästi eriarvoiseen asemaan. Nythän on selvästi niin, että naisia halventaviin mainoksiin puututaan ja miehiä halventaviin ei. Joko siis mainoksissa kielletään vihjailut sekä naisista että miehistä tai sitten ne sallitaan molemmista sukupuolista koska kyse on todellakin vaan mainoksista, mutta pitää olla yhtenäinen linja kun kerran jotain päätetään.

    • ????

      Taas ihme kukkahattuilua. On tää maailma kummalliseks menny.

      • fressinä edelleen

        Tämähän oli nyt MAINOS, fiktiota, joten miksi ihmeessä näiden näyttelevien ihmisten suhdetta täällä puidaan? :D


    • äääättssss

      Mainoksessahan nainen mielessään muistelee nuoruuttaan, kenties tuo nuori mies on hänen miehensä nuorena. KATSOKAAHAN MAINOS UUDESTAAN!

      • miehillekin

        suunnatuissa mainoksissa pitäisi muistella nuoruutta:)


      • wandax

        nyt mies makailee himassa kaljamahoineen sohvalla ja katselee euro-sporttia. pianokin on kanissa. viagraresepti pitäisi uusia. elämä jatkuu..ei ole varaa kuin penkillä nautittuun salattiin. toista oli ennen.


      • yyyyhhhyyyy
        wandax kirjoitti:

        nyt mies makailee himassa kaljamahoineen sohvalla ja katselee euro-sporttia. pianokin on kanissa. viagraresepti pitäisi uusia. elämä jatkuu..ei ole varaa kuin penkillä nautittuun salattiin. toista oli ennen.

        voihan sitä aina haaveilla, vanhempikin rouvas ihminen:)
        Tästähän tässä mainoksessa on kyse, unelmoinnista ( tuoreesta salaatista)
        kerrassaan hassua, miten ihmiset reakoi mainokseen!


    • Tuore-53

      Eikös se ole tuoreempaa mitä siinä mainostetaan ja silloinhan saattaisi kelvata vanhempikin mies, kunhan on tuoretta :-)

      • kelpaamisesta,

        vaan siitä minkälaisia mainoksia on soveliasta näyttää, ja myös siitä, että onko sääntöjen oltava kaikille samat.

        Nythän on niin, että:

        Tuoretta miestä saa näyttää ja mainostaa, mutta tuoretta naista ei saa näyttää ja mainostaa.


      • tuhkimO.

        kaunis mainos ja jokaisen oma asia jos on 18 vee täys ikänen kenen kaa suhteisiin alkaa.

        *Tos mainostetaan ruokaa pysyt kunnossa kun syöt salaattia.Ja mahdollisuutesi olla hurmaava..mutta jatkoahan minä en tähän todella kirjoita.Jokainen ihminen haluaa olla hurmaava huomattava ja elää näköisensä elämän.Eli antakaa kaikkien eriikästen olla mitä ne on.*Suomalaiset kateelliset taas asialla..missä teillä on aivot ja huumori!mielikuvat ja oikee elämä ne on eriasia kuulkaas vaan.Ettehän te enää usko satuihinkaan?minä uskon minusta on iahnaa kun saa kuulla jotain kaunista ihanaa.Enkä heti ala kuvitella onko se tottakaan.......


    • ts

      Tällaisia pitää mainosten olla jotka huomataan:) ei minun mielestäni tässä ole mitään sopimatonta.... taitaa olla kateellisesten jorinoita... mieshän on 27 ja nainen 40.. täysin laillista:)

      • että mitä

        laitonta siinä DNA:n mainoksessa oli kun se jouti banniin?


    • heini-1

      Ihan hyvä mainos. ei mitään vikaa :) kaikesta saa haaveilla..kaikkihan vaihtaa aina kaikkee tuoreenpaan :))
      Oli kyse ruuuasta,miehistä tai naisista :) ihme sressii pitää tommosista pikku jutuista ottaa.. naisia esineellistetään jatkuvasti joten voihan sitä välillä miehiäkin.. ja sitä paitsi loppujen lopuksi aivan sama, eiköhän jokainen osaa tehdä omassa elämässään niinkuin parhaaks näkee.. :)

    • bubbababba

      En voi käsittää miten ihmiset voi loukkaantua tällaisesta! Uskomatonata kukkahattumummo-meininkiä.. Ihan kuin tämä olisi järkyttävintä mitä televisiossa näytetään. Varmaan kaikki katkerat vanhat naiset soitelleet kateuttaan.

      • Tirppa 83

        myös tärkeissä asioissa moraalista,etiikasta ja oikeasta ja väärästä..voisi olla Suomessakin asiat paremmin nyt. Mutta elämmehän ihmisten yleisessä kehityksessä draama-aikaa, joten nyt vatvotaan tunteita ja parisuhteita, kapasiteetti ei vielä riitä kokonaisuuksiin asioista, eikä suurempiin asioihin yleensäkään..


    • Sonny-Boy

      Voi hyvät hyssykät. Mikä siinä nyt on niin paheksuttavaa jos naisella on suhde nuorempaan mieheen, vai onko se kadehdittavaa? Femakot nyt saavat näppylöitä kaikesta mikä ei juuri heidän ahdasmieliseen ajatusmaailmaansa mahdu. Taitaa aknevoiteilla olla keskuudessanne kova kysyntä. Miksihän sarjiksissa noita-akat kuvataan näppylänaamaisiksi...?

    • Miten niin ikääntyvä

      Mainos on mainio ja ah - niin totta! Jos et voi vaihtaa miestä tuoreempaan, vaihda edes ruoka.
      Huumoria kehiin ; )

    • nuorimies 10

      Itse näen mainoksen aivan luonnollisena tapauksena, eletähän nyt nyky päivää! Itse olen 28 vuotias nuorimies ja olen seurustellu monestikki vanhemman naisen kanssa! Jos vanhemmilla miehillä on nuori vaimo miksei vanhemmalla naisella voi olla nuorta miestä?! Kyllä vanhemmat naisetkin haluavat viriiliä elämää! :-)

      • GÖÖL

        NYKYPÄIVÄNÄ EI OIKEASTAAN PITÄISI MINKÄÄN OLLA IHME. ON HOMOJA, TRANSUJA, ERI IKÄISIÄ PARISKUNTIA, SUHTEITA ELÄIMIIN JA NIIN EDELLEEN.


      • pukki++++++

        täytyy pistää este vanhoille naisille, ei alle 30v. saa vastaa ---- 62v. to mi.


    • Puumako

      Nuori mies esitetään aktiivisena toimijana, ei kohteena. Lisäksi nainen herää päiväunistaan vähän hymähtäen, ikään kuin haaveensa syrjään työntäen - tämäkin on minusta realismiin kiinnittävää kuvakieltä. Ei esineellistä, ei ole seksistinen.

      • Oikein hyvä

        Eikö se ole sitten just niinkuin kuuluu?


    • mummo 78

      Mikä siinä mättää vanhat ukot saa naida nuoria naisia,mutta naislle ei suoda samaa.Hittoon tuollaiset vanhat asenteet

      • elän vain kerran

        Viimeistään nyt selkisi että ei tosiaan sallita, liekö kateus vai mikä. Niin se on ettei kaikki saa nuorta miestä vaikka mieli tekisi, mitä se vaatii, täytyy kysyä nuorilta miehiltä että kelpaakos kaikki vanhemmat naiset heidän kanssa parisuhteeseen.
        Luulin että asia on ongelma miehille, mutta nyt en ole enää varma tästäkään.
        Totta on, mainoksen poika on erittäin poikamaisen oloinen, ehkä tässä haettiin pientä parodiaa - muuten olisi valittu ehkä hieman aikuisemman oloinen mies.
        Nainen taas on ihanan tavallisen ikäisensä oloinen.


    • Enkeli-trio

      Sul on yht hyvä mielikuvitus ku videon naisel.
      sehä on hänen pelkkää fantasiaa.
      Kaukana pedofiiliast.
      Löysää hiukka nutturaas : )

      Söpö mainos !

    • vkolehmainen@hotmail

      sokeakin näkee että se mies siinä on aikin 20v. ei tommosesta asiasta tarvii hälyä tehdä. kyllä minun isovanhemmillanikin on 10v ikäeroa. big deal.

    • N91

      Minusta mainos on ehkä paras mainos, jonka olen koskaan nähnyt. Todella kauniisti tehty ja saa hymyn huulille! Nähdessäni sen ensimmäisen kerran niin olin jo varma että se on jonkin elokuvan traileri. :p

      "pedofiliasta haiskahtava mainos" ? Kerrataanpas termejä tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
      "--pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti kehittymättömiin, esimurrosikäisiin lapsiin.--"
      Minusta mainoksen mies on ~about 25 ikävuoden hujakoilla, nainen lähempänä keski-ikää. Ei siis voida puhua pedofiiliasta.

      • N45

        Itselläni on ollut suhde hyvin eri ikäisiin miehiin. Nuorin 32v ja vanhin 60v.
        Siis -13v ja 15v. Nuorin oli halukas oppimaan, mutta aivan liian nopea. Vanhimman kanssa vasta tajusin mitä todellinen seksistä nauttiminen voi olla, kun siihen satsaa aikaa ja myös taitoa. Itseni ikäisen kanssa minulla on pitkä liitto takana.


    • minä ja mun oma

      mainos, ei mitään vikaa, paitsi etten mä kyllä pamputtelis oman pianon päällä vaikka minkälainen herkku toinen ois.
      Pitäähän 27 vuotiaankin rakastaa, kun omanikäset harrastaa papparaisia.

    • Jos videossa olis tilanne toisinpäin eli vanhempi mies haaveilis nuoresta tytöstä, mainkosen tekijät olis jo varmaa linnassa.

    • KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄk...

      Missä kohtaa se SUHDE mainoksessa näkyy ?? Aika hyvin nähty,kun minä en näe sitä ???
      Mainoshan jättää hyvän tunteen ja on ihan jokaisen pikkusielun omassa päässä jos tuossa näkee jotain
      paheksuttavaa,Siinä on sitä paitsi kaksi AIKUISTA ihmistä !

      Nyt on taas joku hihhuliporukka nähnyt jotain järisyttävää tässäkin tai kateelliset ihmiset !

      Siinä televisiossa on yhä edelleen se nappi mistä saa vaihdettua kanavaa ja vaikka suljettua sen kokonaan
      jos ei kestä katsoa !

      • ai ai ai..

        niillä, jotka tässä jotain pahaa näkee!

        Mitä lie itse touhuavat, vaikko liian vilkas mielikuvitus?


    • Arvostelu ikäerosta kahden aikuisen, miehen ja naisen välisestä suhteesta tuntuu todellakin käsittämättömältä. Oli se sitten miten päin tahansa. Jos kaksi aikuista ihmistä "synkkaa" toistensa kanssa, niin voiko siinä jonkun mielestä olla mitään pahaa. Näköjään voi. En ymmärrä, mutta kaikkea ei tietysti tarvitsekaan ymmärtää.

      Eilisessä 15.10.09 TV2:n Mansikkapaikkaohjelmasta löytyy erinomaisen hyvä esimerkki hyvästä pitkäaikaisesta suhteesta. Ja juuri näin päin kuin mainoksessa kuvataan. Mikäli kiinnostaa kenestä on kyse, niin voi selvittää kuka oli Mansikkapaikalla vieraana.

      Eiköhän hyvä suhde suurellakin ikäerolla ole parempi, kuin huono suhde samanikäisten kesken.

    • Tädää

      Siis tää mainos on NIIN humoristinen ja hauska. Kireet pipot nyt pois päästä,älkää nähkö sellaista mitä ei näy, oma mielikuvitus se tosta likasta tekee jos niin haluaa. Nappi juttu!!!

    • eli pedobear

      ………………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,…………………………………………………………
      ………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,……………………………………….._,,,---,,_………………
      ……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,……………
      ……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’, …………
      ……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |…………
      …………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘…………
      ………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘…………..
      ………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’……………..
      ………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,……………..
      ……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,…………….
      …………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : | ; ; ; |……………
      ……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|……………
      …………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|……
      …………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : ) , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|……………
      ……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,…………..
      …….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………….
      ….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,………..
      ……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’………
      ………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,……………..
      ……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,…………..
      ……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,……….
      ……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…….
      …..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,…..
      ….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’…..
      …,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-‘……
      …| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘……..
      …’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’…………
      ….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯………………
      …..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘…………………………….
      ………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘……………………………..
      ………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘……………………………….
      ………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘…………………………………
      …………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|…………………………………..
      …………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………………….
      ………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………………………
      ………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………………..
      ……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………………….
      ………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’…………………’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; |……………………………….
      ……..,’ ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………’’, ; ; ; ; ; ; ; ; |………………………………
      ……..| ; ; ; ; ; ; ;,’…………………………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’……………………………….
      ……..| ; ; ; ; ; ; ,’………………………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,’’………………………………..
      ……..| ; ; ; ; ; ;,’……………………….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘………………………………….
      ……..’,_ , ; , ;,’……………………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘……………………………………
      ………’,,’,¯,’,’’|……………………….| ; ; ; ; ; ; ; ; ‘--,,………………………………….
      ………….¯…’’………………………..’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,,…………………………….
      ……………………………………………’’-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~-,,……………………….
      ………………………………………………..’’-, ; ; ; ; ; ,,_ ; ;’-,’’-,……………………..
      …………………………………………………..’, ; ; ; ; ; ; ‘-,__,\\--\\...........................
      ……………………………………………………’-, ; ; ;,,-~’’’ \\ , ,|, |……………………
      ………………………………………………………’’~-‘’_ , , ,,’,_/--‘……………………
      …………………………………………………………….’’~-~’…….............…….

    • Firefighter

      Kyllä toisilla ihmisillä on ongelmia milloin mistäkin. Täysin viaton ja kaunis mainos. Ei mitään pahaa. Ei mitään pedofiiliaa eikä esineellistämistä. Get a life "pöyristyttävä"

    • opetäti

      Ihmettelinkin miksi poikaoppilaani ovat olleet niin kovin mukavia ja kohteliaita viime aikoina.

      Tiedän rajani mutta en ole huomiosta pahoillani...

      • amateur

        Oletko yksinkertainen? Puuma on englanniksi cougar.

        Eipä ihmekään jos kansamme tila on mitä se on, kun nuorisomme (poikien) auktoriteettina on noin hyväuskoinen ja tietämätön täti.

        Olet MILF. Laita hakukoneeseen milf tai cougar porn, niin näet mikä sinä olet poikien silmissä. Teeman tuonti valtavirtaan legitimisoi sen. Idiootit feministit tms. rajoja rikkovat tiedostavat siellä mainostoimistossa ovat osa yhteiskuntamme pornoistamista.


    • 60+risat

      En ollut nähnyt mainosta, koska ei ole televisiota toistaiseksi, mutta katsoin sen linkistä kahteen kertaan ja tulin vain kateelliseksi. Mielestäni on jo aika lopettaa nuorien tyttöjen seksistiset mainokset ja todella siirtyä meille vanhoille naisille iloa tuoviin mainoksiin, eli nuoriin miehiin. Sihän ne vanhat miehet ovat aina tehneet ja tekevät edelleen, haikailevat aina nuoremman perään, mainoksissa, kuten muussakin elämässä.

      No, ehkä se suutelukohtaus olisi voitu jättää pois, ettei kukaan olisi saanut halvausta.
      Miksi vanhemmalla naisella ei saisi olla samat oikeudet, kuin vanhemmalla miehellä?
      Kysyn vaan

    • nainen........

      ..komee kundi ja kaunis nainen, sexlaiffi varmaan upeeta noin päin ;)

      • setämies rakastelisi

        lapsenkasvoista teiniä seuraavassa Atria-mainoksessa? Nainen olisi puettuna johonkin koulutyttö asuun ja niin eespäin. Sitten vain sexlaiffii pianon päällä:)

        Aiheena vaikka, että "Makkaraa piiloon"

        Miltä kuulostaa?


      • siellä näkyi?
        setämies rakastelisi kirjoitti:

        lapsenkasvoista teiniä seuraavassa Atria-mainoksessa? Nainen olisi puettuna johonkin koulutyttö asuun ja niin eespäin. Sitten vain sexlaiffii pianon päällä:)

        Aiheena vaikka, että "Makkaraa piiloon"

        Miltä kuulostaa?

        Hanki lasit, mieshän oli vähintään ammattikorkeakoulu- tai yliopisto-opiskelijan ikäinen... eli juuri sopiva.


      • ollut siitä.
        siellä näkyi? kirjoitti:

        Hanki lasit, mieshän oli vähintään ammattikorkeakoulu- tai yliopisto-opiskelijan ikäinen... eli juuri sopiva.

        kyse oli jo kokonaan eri katsojaryhmälle tehdystä mainoksesta.

        Eli, kerrot vain, että 'sallisitko' senkin vastaavanlaisena, vaikka et olisikaan kohderyhmässä joille mainos olisi tarkoitettu?


    • valittaa,

      sillä ainahan voi lakata ostamasta firman tuotteita jos firman toimintatapa ei miellytä.

    • Hertha

      Lienee yhteiskuntamme päivänpolttavin ongelma.

      Kumpi pitäisi kivittää - vaiko molemmat?

      Kumpi pitäisi piilottaa kaapuun - vaiko molemmat?

    • Atria ärsyttää

      tahallaan, kun se iskee sopivasti tällä tyylillä tietäen, että jos kupletin juonen kääntää toisinpäin, niin todennäköinen kielto tulisi mainokselle.

      • otsaa on jollain

        "Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????"

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Sattuuko kukaan muistamaan tässä vajaa vuosi sitten pyörinyttä DNA:n mokkulamainosta, jossa keski-ikäinen irstas pedofiiliretkiopas on kolmen parikymppisen lyhythameisen partiotytön kanssa metsässä ja ilmoittaa heidän "eksyneen". Jossain vaiheessa tämä myös pyytää suusta suuhun-tekohengitystä. Taisi esittää saavansa sairauskohtauksen.

        Joten ei terve, pitäkää turpanne kiinni, te huvittavat ihmiset. Itse parikymppisenä naisena voin sanoa, että tuo DNA:n mainos oli paljon loukkaavampi ja AHDISTAVAMPI. Lähtökohtakin Atrian mainoksessa on se, ettei nainen varmastikaan ole juonitellut ja pakottanut kyseistä nuorempaa miestä kanssaan suhteeseen. Ja rehellisyyden nimissä miehellä näyttää olevan ihan yhtä hauskaa kuin "hyväksikäyttäjä naisella".


      • mainos kiellettiin
        otsaa on jollain kirjoitti:

        "Miksi taas tässä asiassa syyllistetään nainen ?? Kukaan ei kirjoita vanhoista miehistä näin ,kun he ovat
        nuorten naisten kanssa ??? Ihmeellistä ,mutta elämmehän täysin miesten maailmassa.Olis kiva tietää ketkä paheksuu ????"

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Sattuuko kukaan muistamaan tässä vajaa vuosi sitten pyörinyttä DNA:n mokkulamainosta, jossa keski-ikäinen irstas pedofiiliretkiopas on kolmen parikymppisen lyhythameisen partiotytön kanssa metsässä ja ilmoittaa heidän "eksyneen". Jossain vaiheessa tämä myös pyytää suusta suuhun-tekohengitystä. Taisi esittää saavansa sairauskohtauksen.

        Joten ei terve, pitäkää turpanne kiinni, te huvittavat ihmiset. Itse parikymppisenä naisena voin sanoa, että tuo DNA:n mainos oli paljon loukkaavampi ja AHDISTAVAMPI. Lähtökohtakin Atrian mainoksessa on se, ettei nainen varmastikaan ole juonitellut ja pakottanut kyseistä nuorempaa miestä kanssaan suhteeseen. Ja rehellisyyden nimissä miehellä näyttää olevan ihan yhtä hauskaa kuin "hyväksikäyttäjä naisella".

        koska siinä oli nämä ikä asiat toisinpäin.


    • ihan ok.

      mutta harmistus tulee lähinnä siitä, kun vastaavia mainoksia on kielletty mutta tätä ei.

      • Hertha

        Paremminkin lyhytlyhytelokuvia, joita yhtiöt kustantavat. Useinkaan näistä lyhytlyhytelokuvista ei saa selvää, mitä ne oikein "mainostavat", loppuun ehkä heitetään logo tai semmoinen. Tämäkin puheena oleva "mainos" voisi periaatteessa mainostaa monenkinlaista tuotetta tai palvelua.

        Lisääköhän tällaisten "mainosten" esittäminen myyntiä? Vaikea kuvitella.


    • nainen_68

      Olette hieman -miten sen nyt sanoisi- eriskummallisia mielipiteinenne. Kysymys nyt ensinnäkin on mainoksesta. Ja toisekseen jos nyt kerran puutuaan mainoksen sisältöön, niin siinähän käsittääkseni nainen vain haaveilee nuoremmasta miehestä. Mitä ihmeellistä siinä nyt on.? Se kaiketi on myös ihan luonnollista -> joku haaveilee, joku ei haaveile, joku toteuttaa, joku ei toteuta ....?????

      Ja kolmanneksi, usein mainoksissa on joku tyhjäkasvoinen teinityttö, ketä oikeasti kiinnostaa ja innostaa..? Eli tässä plussaa vielä se, että pääosassa todellakin aikuinen, luonnollinen, elämää nähnyt ja maistanut nainen. Hieno homma!!!

      • et varmaan

        löydä suomalaista tv mainosta missä joku 40 mies nai pianon päällä sitä tyhjäkasvoista teinityttöä?


    • öööökipöö

      Voi helvetti teidän kanssa. Näkeehän sen sen perkele että mainoksessa nainen haaveilee jostain kadotetusta rakkaudesta. On lukemattomia mainoksia etenkin auto mainoksissa jossa vanha kuppainen mies on pissiksen kanssa. ja nyt jos nainen joka on vanhempi niin haaveilee mainoksessa on jo kamalaa.. katsokaa ja kuunnelkaa sanat miettien ennen ku auotte turpanne!

      • pliis.

        Heitäppä kehiin se suomalainen automainos, jossa vanha mies kuksii sitä pissistä.


    • sisar52

      Jos mies on aikuinen.Eikö se ole hänen oma asiansa kenen kanssa on.Ehkä se vanhempi nainen osaa
      pitääkin paremmin,kuin nuoret tytöt,jotka eivät osaa arvostaa välttämättä.Eivätkä ymmärrä miehen tunteita.Onhan ne vanhat ukotkin ottaneet nuoria naisia.Se on kahden kauppa.Älkää olko kateellisia
      Onnellinen vaeltaja

    • haarakonttoristi

      Ollaan aika pahasti hakoteillä jos lähdetään sekoittamaan fiktiota todellisuuteen. Yhtä lailla voisi vetää herneet nenäänsä Aku Ankan housuttomuudesta.

    • miäs.

      Ite olen naimisissa 62 vuatiaan naisen kanssa.Meitillä on semmonen suhde,että vaimo kertoo mulle kuin mun pitää elää ja mitä mää saan tehdä että mää näytän sifitynylle.

      • Äijille kova pala?

        " Sattuuko kukaan muistamaan tässä vajaa vuosi sitten pyörinyttä DNA:n mokkulamainosta, jossa keski-ikäinen irstas pedofiiliretkiopas on kolmen parikymppisen lyhythameisen partiotytön kanssa metsässä ja ilmoittaa heidän "eksyneen". Jossain vaiheessa tämä myös pyytää suusta suuhun-tekohengitystä. Taisi esittää saavansa sairauskohtauksen. "

        Joo, verrataan vaikka näitä kahta. Taisi olla tämä mokkulamainos elektroniikkamaailman audimiestyylisten miesten tekemä ja tämä Atrian taas naisten tekemä. Ei tainnut miehille kelvata, kun asettelu onkin toisin päin?????


      • mainos kiellettiin
        Äijille kova pala? kirjoitti:

        " Sattuuko kukaan muistamaan tässä vajaa vuosi sitten pyörinyttä DNA:n mokkulamainosta, jossa keski-ikäinen irstas pedofiiliretkiopas on kolmen parikymppisen lyhythameisen partiotytön kanssa metsässä ja ilmoittaa heidän "eksyneen". Jossain vaiheessa tämä myös pyytää suusta suuhun-tekohengitystä. Taisi esittää saavansa sairauskohtauksen. "

        Joo, verrataan vaikka näitä kahta. Taisi olla tämä mokkulamainos elektroniikkamaailman audimiestyylisten miesten tekemä ja tämä Atrian taas naisten tekemä. Ei tainnut miehille kelvata, kun asettelu onkin toisin päin?????

        heti alkuunsa, kun siitä nousi niin kova metakka.


    • Hyvä hyvä

      Puumamainos esineellistää miestä, että mies on korvannut dildon?

      Eks oo hyvä?

      • se tarkoittaa

        sitä, että mainoksen nuorta miestä saa naida pianon päällä, mutta mainoksen nuorta naista ei saa naida.


      • ei sohvaperunoita

        Auttaisko harkitumpi ruokavalio vähän iäkkäämpääkin miestä selviämään tämän päivän naisten kyydissä?


    • tilaamitähaluat

      Minäkin pidän nuorista miehistä ja todellakaan ei ole kyse mistään pedofiliasta. 10-15 vuoden ikäero ei tunnu missään ja olen ymmärtänyt että myös monet nuoret miehet pitävät vanhemmista naisista, sillä voi olla että heillä on jotain muutakin annettavaa kun pelkkää kikatusta vällyjen alla puhumattakaan muusta.

    • Tissit esiin!

      Yhtä huono mainos, kuin DNA:n langaton nettiyhteys, jossa mies vie partiotytöt metsään. Hyvä kun valitettiin tästäkin mainoksesta.

    • juttujutta

      että mainos on kerrankin tehty vanhempi nainen-nuorempi mies :) monen ystävän kanssa puhuttu että kyll mekin voitais olla tuon nuoren miehen tilalla. -ihanaa päiväunta-

    • ...

      se on tosielämää se, hyväksykää!!!!! Aika kiihkeetä ;D

    • ( . ) ( . )

      jäikö huomaamatta, että se oli fantasiaa. Mainoksessahan kehoitettiin vain vaihtamaan tuoreempaan ruokaan, ei miehen. Kyllä tekopyhät näkee moraalitonta joka asiasssa. Hakeudu hoitoon ja ota lääkkeesi ohjeen mukaan.

      • suosi_suomalaista

        Jaksoin lukea yli puolet kommenteista. Täytyy myöntää, ettei ollut parempaakaan tekemistä. Mainos oli mukiinmenevä, ja kaikki kommentit vähintäänkin hyviä. Itse olen vapaa 54-vuotias mies ja mielelläni harrastan seksiä kaikkien yli-ikäisten ja terveiden naisten kanssa. Kun olin nuori, haaveilin vanhemmista naisista ja nyt keski-iän kynnyksellä vähän nuoremmista. Ja niin kuin otsikossa lukee mainos on ok. Vanhemmat naisetkin saavat minun puolestani haaveilla nuorista uroista. Päättyköön tämä keskustelu näihin viisaisiin sanoihin. Hyvä Suomi!


    • juttujutta

      että mainos tehty vihdoinkin vanhempi nainen-nuorempi mies kannalla :) monen ystävän kanssa puhuttu että kyll mekin voitais olla tuon Nuoren Miehen syleilyssä-päiväunia....-

    • outi09

      Jospa ne valittajat on just noita kateellisia vanhempia naisia joilla ei ole sitä nuorempaa miestä.Eli eivät saa sellaista.....

    • Jussi TT

      Ei pidä olla niin tosikko, minäkin nuorena miehenä en lainkaan laittanu pahakseni
      jos naisen näköinen nainen, vähän vanhempikin antoi huomiota. Se on vaan opiks pojalle,
      ja nainenkin on tyytyväinen.

      Romantiikka ja seksi, mikäs sen parempaa!!

    • päinvastoin

      eli vanhempi herra ja nuori nainen niin kaikki telaketju (F)emakot olis ollut takajaloillaan, huutamassa naisten halveeraamisesta ja vaikka mistä oikeuksien polkemisesta, niitten tytsyjen maailma on senverran pieni.
      Kuulin tälläisestä radio-ohjelmasta jossa 2 rintaliivien repijä Naikkosta jutteli miesten kivessyövästä tyyliin "Nehän (pallit) voi vaan nipsasta pois...leikataanhan kolleiltakin" Ja nämä arvon neitoset oli vielä olevinaan toimittajia.
      Jos joku kundi erehtyis sanoo noin rintasyövästä ( että voihan noi tissit leikata pois ) niin nämä femakot olis hirttämässä sitä kundia esimmäiseen lyhtypylvääseen.
      Kyllähän näin on että akat pitää aina suurimat älämälöt joka helvetin asiasta.

    • myös mainosten

      kieltämiseen ja kieltämättä jättämiseen.

    • ruoka,

      pahempi mieli.

      • ATria

        Ehkä tämä iski siksi, että vihdoinkin miehille näytetään totuus, naisetkin haluavat niitä parikymppisiä kuten miehetkin, samasta syystä: kyllähän sitä mieluummin mainoksen kaltaista miestä katselee ja hemmottelee, kun yli neljäkymppistä itseään laiminlyövää harvahapsista ja -hampaista ukonketaletta, naisilla vaan ei vielä ole mahdollista näin toimia, kun miehet pelkäävät vanhempia naisia, heille ei mikä tahansa kelpaa, vaan on esim. pedissä osattava hommat, parikymppiset tipusillehan kelpaa mikä vain...


      • veikkaan_
        ATria kirjoitti:

        Ehkä tämä iski siksi, että vihdoinkin miehille näytetään totuus, naisetkin haluavat niitä parikymppisiä kuten miehetkin, samasta syystä: kyllähän sitä mieluummin mainoksen kaltaista miestä katselee ja hemmottelee, kun yli neljäkymppistä itseään laiminlyövää harvahapsista ja -hampaista ukonketaletta, naisilla vaan ei vielä ole mahdollista näin toimia, kun miehet pelkäävät vanhempia naisia, heille ei mikä tahansa kelpaa, vaan on esim. pedissä osattava hommat, parikymppiset tipusillehan kelpaa mikä vain...

        että tämä iski siksi, kun mainosta ei hyväksyttäisi viranomaisten tahoilta, jos mainoksen juju käännettäisiin toisinpäin.


    • Atriankaan

      etu ärsyttää kuluttajia tahallaan.

    • Grow up kalkkis

      Jeps jeesusta :DDD
      Munkin vaimo on mua peräti 3v vanhempi, kauheen järkyttävää ;)))

      Ja kun Niinistö ottaa vaimoksi lapsen tai Lipponen tytärtään nuoremman, se ei ole sitten ollenkaan enää pedofiliaa....
      Mitä jos jokainen tekee omat valintansa, erinomaista että edes mainoksissa on joskus jotain vanhoollisia ajatuksia ravistelevaa.

      Nyt odotellaan homo- ja lepakkoperheiden mainoksia? Ja sen jälkeen irtisanotaan TV-lupa, eiku sitä ei enää voi irtisanoa, kun se on mediamaksu kaikille :DDD

      • Namitätsky

        Aivan ihana ja jollaintapaa koskettavakin mainos. Ja se pojan ilme kun suutelee naista..UUUHH!=)
        Lisää tämmöisiä! Tuotekkin jäi mieleen tosi hyvin=)


      • samaa
        Namitätsky kirjoitti:

        Aivan ihana ja jollaintapaa koskettavakin mainos. Ja se pojan ilme kun suutelee naista..UUUHH!=)
        Lisää tämmöisiä! Tuotekkin jäi mieleen tosi hyvin=)

        silmänruokaa myös toisinpäin. Kaikki rajoitukset pois. Kyllä kansa sitten kengillään äänestää jos joku firma menee liian pitkälle.


      • lisää, pliis
        Namitätsky kirjoitti:

        Aivan ihana ja jollaintapaa koskettavakin mainos. Ja se pojan ilme kun suutelee naista..UUUHH!=)
        Lisää tämmöisiä! Tuotekkin jäi mieleen tosi hyvin=)

        Ihan kertakaikkisen superseksikäs nuori mies... sen ilmeen kuin vielä saisi talteen tietsikan taustakuvaksi!

        Lisää näitä, ja lupaan tästä lähin boikotoida niin HK:ta kuin muitakin ruokataloja!


    • Kanttura

      Mainoksen "ikääntyvä" nainenhan ilmiselvästi vain haaveilee nuoresta miehestä, mutta hymähtää haaveilleen ja tyytyy freesiin ruokaan!! Vai ettekö muka huomaa??

      • tai ei,

        mutta panokohtaus näytettiin.


    • menettelee

      mutta toispäin olis aikasta äklöä katseltavaa

      • kmjjij

        suhde ok? ikäeroa 30 vuotta!


      • Ja nehä
        kmjjij kirjoitti:

        suhde ok? ikäeroa 30 vuotta!

        on jo naimisissaki.


    • juuus

      ihmeellistä tuossa on?? Äitini on 50v ja meni naimisiin 30jätkän kanssa. itse olen 28 ja ei oikeen tiedä miten suhtauta. Onko hän isäpuoli, veli vai kaveri. Kyllä näitä tässä maasta löytyy että naisella on nuorempi mies. Mitä sitten.??

      • on siinä

        mikä on sallittua näyttää mainoksessa ja mikä ei. ( nuo hässi kiimaisena pianon päällä)


      • ma donna
        on siinä kirjoitti:

        mikä on sallittua näyttää mainoksessa ja mikä ei. ( nuo hässi kiimaisena pianon päällä)

        Väittääkö joku että seksiä saa harrastaa vaan sängyssä, meillä ainakin käytetään huonekaluja monipuolisesti....ja piti vielä lisätä etten pelkästään haaveile nuoresta miehestä vaan käytän seksuaalisesti hyväksi aina kun molempien tekee mieli.
        Mistä tämä viestiketjun pituus kertoo??


      • siitä, että
        ma donna kirjoitti:

        Väittääkö joku että seksiä saa harrastaa vaan sängyssä, meillä ainakin käytetään huonekaluja monipuolisesti....ja piti vielä lisätä etten pelkästään haaveile nuoresta miehestä vaan käytän seksuaalisesti hyväksi aina kun molempien tekee mieli.
        Mistä tämä viestiketjun pituus kertoo??

        saako sen hässimisen näyttää mainoksessa ja onko se edes tarpeen näyttää.

        Ja kyllä se oli pianon ääressä, kun sen naisen jalkain väräji niillä koskettimilla.


      • botuliina
        on siinä kirjoitti:

        mikä on sallittua näyttää mainoksessa ja mikä ei. ( nuo hässi kiimaisena pianon päällä)

        se rääkäseekin puolestasi antaen uutta potkua aktiin.


    • Vihainen nuttupää

      Käsittämätöntä paskaa !!! Vanhat naiset EIVÄT TODELLAKAAN haaveile nuorista miehistä !

      • dfrgtdxgdgrftpippeli

        perusteluja? taidat olla vähemmistöön kuuluva tässä asiassa.


      • Hm...mmmm

        sitäpaitsi, eikö kukaan muka ole huomannut, että mainoksessa nainen vain haaveilee nuoresta miehestä ja haaveitahan aina pitää olla.... nehän on elämän suola :D


      • näytettiin
        Hm...mmmm kirjoitti:

        sitäpaitsi, eikö kukaan muka ole huomannut, että mainoksessa nainen vain haaveilee nuoresta miehestä ja haaveitahan aina pitää olla.... nehän on elämän suola :D

        nehän kiksautti pianon päällä ja se näytettiin


      • Pekka Karse
        näytettiin kirjoitti:

        nehän kiksautti pianon päällä ja se näytettiin

        Niin mutta kyseessä on sama asia kuin pornofilmeissä. Ei ne oikeasti nussi, ne vaan näyttelee.


      • eri asia
        Pekka Karse kirjoitti:

        Niin mutta kyseessä on sama asia kuin pornofilmeissä. Ei ne oikeasti nussi, ne vaan näyttelee.

        kuin pokefilmi. Moraalitontahan on jos nyt mainoksissa aletaan käyttämään enemmänkin tälläisiä yhdyntöjä kuvaavia teemoja.


      • KERRO HETI
        näytettiin kirjoitti:

        nehän kiksautti pianon päällä ja se näytettiin

        MISSÄ VAIHEESSA??? MÄKIN OLISIN HALUNNUT NÄHDÄ SEN!!!!!!!! EI KYLLÄ NÄKYNYT VAIKKA KATSOIN MAINOKSEN MONEEN KERTAAN..........


      • Ikinuori ihanainen

        No älä höpsi! Joku sanoisi minua vanhaksi, kun olen 50 . Mutta kun henkinen ikä ja mielenlaatu ovat ne, jotka määräävät, niin KYLLÄ TODELLAKIN HAAVEILEN nuoresta miehestä. Alkaen 35 v:sta voisi olla ihan paseli mulle ...


    • Tosi on

      Koko vouhotus. Kunhan vaan ikä riittää, niin siitä vaan. Yleensä hyvä on olo sen jälkeen molemmilla osapuolilla.

    • Åsa-mummi

      Naurettavaa, joku vanha impotentti on taas vetänyt herneen nenäänsä, nuori mies on varmasti täysi-ikäinen. Mikäpäs estää aikuisia naisia unelmoimasta nuoremmista miehistä, vai onko se niin että vanhat äijät saa tiirailla nuoria mimmejä mainoksissa mutta aikuiset naiset saa tyytyä elähtäneisiin kaljamahoihin...

      • Asiat Ensin

        Tämä on juuri median keino kääntää katseet tärkeistä asioista tyhjänpäiväisiin. Tälläkin hetkellä ainakin miljoonalle suomalaiselle elämä on käytännössä helvettiä köyhyydessä, valtiovalta toteuttaa taloudellisen väkivallan kansanmurhaa kaikkein heikompiosaisiin ja puolustuskyvyttömiin.
        Onko tosiaan tärkeämpää jauhaa ikäeroista, kun ihmisillä on oikeasti hätä ja valtiota johtavat rikolliset ?


    • kehiin.

      Jos mainoksessa saa näyttää vanhan naisen ja nuoren miehen yhdyntä, niin tasa-arvon minessä sen pitää sallia myös niin päin, että vanha mies panee nuorta naista.

      • netti väärällään

        Siis tasa-arvon nimissä vaadin, että telkkarista ja netistä pitää löytyä ihan yhtä paljon nuoria heteromiehiä hommissa vanhemman naisen kanssa kuin sieltä löytyy elähtäneitä ukkeleita pikkuritsojen kimpussa.

        Tai ylipäätään yhtä paljon nuoria heteromiehiä vähissä kuteissa kuin on nuoria heteronaisiakin.

        Tasa-arvon nimissä kaikki mulle heti nyt.


      • mainoksesta
        netti väärällään kirjoitti:

        Siis tasa-arvon nimissä vaadin, että telkkarista ja netistä pitää löytyä ihan yhtä paljon nuoria heteromiehiä hommissa vanhemman naisen kanssa kuin sieltä löytyy elähtäneitä ukkeleita pikkuritsojen kimpussa.

        Tai ylipäätään yhtä paljon nuoria heteromiehiä vähissä kuteissa kuin on nuoria heteronaisiakin.

        Tasa-arvon nimissä kaikki mulle heti nyt.

        ja siitä mitä mainoksessa saa näyttää.

        Netti ja TV tarjonta on aivan eriasia. Kyllä naiset saa haluamaansa katseltavaa, kunhan ovat valmiina maksanaa siitä.


      • Häh!

        sä ehdit yhdynnän nähdä?

        Oisko liian vilkas mielikuvitus?


    • Pitääkö

      ruokaakin mainostaa seksillä?

    • minni neiti

      Vanhempi nainen, ehkä niin, mutta kuin hyvin säilynyt silti....:)) Kuinka moni meistä toivoiskaan olevansa hänen mitoissaan ja kaunis kasvoiltaan, hänen iässään....olemmeko kateellisia....OLEMME.

      • elämännälkä

        ...jos olemme samannäköisiä ja ikäisiä, silloin ei tarvitse tuntea kateutta, vaan hymähdämme tietäväisinä:))


    • riirii

      Pöh, se nainenhan vain unelmoi ja haaveilee.

    • Atriax

      ei mikään mainos esineellistä. Vanhempi nainen taasen voi olla todella viehättävä.

    • Jokaisen asia minkä ikäistä haluaa , (lain puitteissa tietenkin) silti en käsitä mitä merkitystä on eväillä ja reidet leväällä hommalla?
      Miten ruoka liittyy tähän mainokseen? tottakai nainen voi ottaa nuoremman jos saa jne ja vanhempi mies .Yhteyttä mainokseen ja ruokaan en tästä löydä , siltikin uskon että kyseinen tuote saa tarvitsemaansa palsta tilaa ja se tässä kai tärkeintä on.Mainos ala on huoraamista , viis kunniasta kunhan maine kasvaa.
      Tässähän se kasvaa. joten kaikki hyvin?
      (minulla menee perunamuussi ja nakkisoossi enkä etsi ikä ryhmistä miestä kunhan on mies omien kriteereiden mukaan se riittää minulle)tämä mainos ei tavoittanut minua enkä ryhdy kyseisen ketjun asiakkaaksi , pelkän mainoksen tähden.

      • Nainen 40v.

        ..... kaikkeen sitä energiaa tuhlataankin. Annetaan jokaisen nauttia tavallaan ja mainosmiesten tienata ideoillaan..:-))))


    • eikä enää muita uutisia ole..? olen ollut 10 - ikäisteni kanssa eikä kukaan mitään hälyä ole nostanut? ZXZXZX päässyt sensuuriosastolle töihin vai mikäs tässä nyt on? Suomalaisten ehkä suurin synti, kateus. Se vie kalat isostakin vedestä..?
      Mainos on hyvä!!! Ja teki tehtävänsä;)

      • dirlandaada

        mies on halukkaimmillaan 17v ja nainen 45v.........
        Ja tämä on fakta!


      • seksi on
        dirlandaada kirjoitti:

        mies on halukkaimmillaan 17v ja nainen 45v.........
        Ja tämä on fakta!

        ihan yliarvostettua paskaa


      • muuten minäkin

    • Hankkikaa elämä!

      Olen tuon mainoksen varmasti nähnyt aiemminkin TV:ssä, mutta en ole siihen mitenkään reagoinut. Katsoin sen nyt Atrian sivuilta. Ei tuossa mainoksessa ole mitään ihmeellistä, ei erikoista.

      Ihan turhaa koohotusta ja läpänheittoa.

      Ainoa mikä tuossa mainoksessa häiritsee, on se kaamea laulu.

    • Enemmän vaan

      seksiä mainoksiin, kun ne on niin kesyjä muuten.

    • toimistojyrsijä

      Siis mitä "moraalitonta" tuossa mainoksessa nyt on?? tämä on jo niin absurdia, etten osaa edes kommentoida tämän enempää. Hullua tämä maailman meno

      • väsyttää

        Mitä me keksittäis vastavedoksi Saarioisten mainoksista?

        Onko kommenttiä äitien tekemästä ruuasta?

        Entä HK:n pitojen pidosta?

        Mitä muita näitä on?


      • Oraalinvartija

        Nelikymppisten naisten pitäisi olla pullantuoksuisina kotiäiteinä eikä reppu levällään teinipoikia jahtaamassa! Moni näiden syöjättärien uhreista voisi olla heidän poikiaan, vaikka ei nyt juuri tästä nimenomaisesta mainoksesta puhuttaisikaan, vaan ilmiöstä yleisemmin.


      • mitä helkkaria
        väsyttää kirjoitti:

        Mitä me keksittäis vastavedoksi Saarioisten mainoksista?

        Onko kommenttiä äitien tekemästä ruuasta?

        Entä HK:n pitojen pidosta?

        Mitä muita näitä on?

        Niin siis... oliko kyseisen mainoksen moraalittomuus nyt siinä, että mainoksen nainen on miestä rutkasti vanhempi vai siinä, että he hässivät parin sekunnin vilahduksen ajan pianon päällä? Vai kenties molemmissa? Menkääs nyt katkaseen telkkarinne johdot jeesustelijat.


      • on se,
        mitä helkkaria kirjoitti:

        Niin siis... oliko kyseisen mainoksen moraalittomuus nyt siinä, että mainoksen nainen on miestä rutkasti vanhempi vai siinä, että he hässivät parin sekunnin vilahduksen ajan pianon päällä? Vai kenties molemmissa? Menkääs nyt katkaseen telkkarinne johdot jeesustelijat.

        että jos vanhempi mies nussisi nuorta naista mainoksessa niin sellainen mainos joutaisi heti banniin, mutta tämä ei joutunut.


      • VIRUSLINKKI!

        V A R O I T U S ! ÄLKÄÄ AVATKO TUOTA TINYURL-LINKKIÄ TAI YHTÄÄN MITÄÄN TINYURL-LINKKIÄ! NE SISÄLTÄVÄT LAPSIPORNOA JA VIRUKSIA!


      • siiiis
        on se, kirjoitti:

        että jos vanhempi mies nussisi nuorta naista mainoksessa niin sellainen mainos joutaisi heti banniin, mutta tämä ei joutunut.

        tapahtuu muutakin kuin nussimista, joka ei kyllä edes täytä NUSSIMISEN kriteerejä haloo. Tässä ei tosiaan taida enää olla kyse tästä mainoksesta vaan ihan siitä periaatteesta, että nainen voisikin olla suhteessa se vanhempi osapuoli, eikä päinvastoin.


    • Eihän tuossa ole edes suhdetta, vain mielikuva :D
      Ja tuostako sitten hepuleita, voi sentäs. On tää outo maailma, on se. ;D

    • 42v kouros

      Se oli ihanaa nuorena poikana puolin ja toisin pitää hauskaa gougarien kanssa.
      Itse sai oppia ja naiset sitä mitä hakivatkin.... ;)

    • Munat housuun

      No voi kamalaa. On se seksi ja ikäero niin hirveitä asioita että eiköhän säädetä uusi laki. Kyseinen laki kieltäisi kaiken seksiin liittyvän kokonaan ja erityisesti seksin harrastamisen. Lisääntyä saisi ainoastaan keinohedelmöityksellä ja naiselle annettava sperma pitäisi ehdottomasti ilman minkäänlaisia poikkeuksia olla samanikäisen miehen luovuttamaa.

      Nyt pimpit ja pippelit tiukasti housuihin ja eduskuntatalolle vaatimaan uutta seksin kriminalisoivaa lakia.

    • KUKKULUURUUTA

      NO OLIPA KAMALAN ESINEELLISTÄVÄ PEDOFIILINEN MAINOS....HEH. MITÄ TUOSSA NYT SITTEN OLI?? HIENO MAINOS JONKA EI TODELLAKAAN PITÄISI LOUKATA KETÄÄN. MIKSI JAKSETAAN NAPISTA JOS NAINEN ON MIESTÄ VANHEMPI?? MIES OLI KUITENKIN AIKUINEN EIKÄ MIKÄÄN TEINI-IKÄISEN NÄKÖINEN. HERÄTYS HEI!!!

    • mum6girly

      Äiti ei aina laita ruokaa, vaan äiti voi myös haaveilla ja nauttia kevyesti elämästään. Tämä se sanoma oli!Saarioisten brändi on 50-luvulta, Atria taas loikkasi suoraan tähän hetkeen.

      • tervemoro

        Nyt eletään 2000-lukua, ei 1950-lukua. Mukavan pirteä ja avarakatseinen mainos. Ja toi jätkä tosiaan on varmaan 25. Hankkikaa tekopyhät huonon seksielämän omaavat jeeustelijat elämä. ootte vaan kateellisia.


    • olis nyt

      vetää tämä mainos pois kun suomalaiset käsittää tämän asian väärin

      • kgjgjd

        siinä nyt on. jos ei sanoma mene joidenkin fakkiutuneiden suomalaisten kaaliin, niin voi voi. kaikki ei oo noin kivikautisia.


      • että kyse
        kgjgjd kirjoitti:

        siinä nyt on. jos ei sanoma mene joidenkin fakkiutuneiden suomalaisten kaaliin, niin voi voi. kaikki ei oo noin kivikautisia.

        on muusta kuin itse sanomasta.


      • mä en
        että kyse kirjoitti:

        on muusta kuin itse sanomasta.

        luule että kyse on muusta kuin sanomasta. musta tossa ei oo mitään pornografista, halventavaa tai epätasa-arvoa osottavaa. olis ihan jännä tietää kuka tosta on nostanu tän kauheen haloon.


      • haloo johtuu
        mä en kirjoitti:

        luule että kyse on muusta kuin sanomasta. musta tossa ei oo mitään pornografista, halventavaa tai epätasa-arvoa osottavaa. olis ihan jännä tietää kuka tosta on nostanu tän kauheen haloon.

        siitä, että toiset samalaiset on kielletyjä ja toiset ei ole.


    • Kuka..

      tarvitsee sitä, että seksistisillä mielikuvilla mainostetaan ruokaa? Eikö seksiä tursua jo muutekin joka tuutista ihan tarpeeksi?

      • ei oo kyse

        seksistä vaan jostain paljon syvemmästä. Haaveista, tunteista... Juuri tätä täällä tarkoitetaan kun jotkut ei näe tän mainoksen pinnan alle sen herkkyyttä, vaan jämähtää siihen, kun naisen jalka painaa pianon kosketinta "hässiessä". Ootte tekin aika surullsia tapauksia.


    • Voi luoja

      Kumpikaan ei näyttelijöistä ole eikä ole yritetty saada alaikäisen näköiseksi. Nyt kaikki Jeesustelijat joille seksi on pakkopullaa tai eisät voi sitä harrastaa muuten. Antakaa nyt jo olla tuollaisten aivan normaalien asioiden. keskittykää vaikka MC Donalds mainoksiin tai Cocakola tai laihdutus lääkkeet joista todeistetusti ei ole paskankaan hyötyä. Limut ja hampurilaiset samoin pelkkää pulaa ja kaloreita nyky tissiposkille jotka eivät jaksa enään tehdä edes omia hommiaan. Tämä on taas niiden vanhojen piikojen ja potensinsa menettäneiden ihmisten turhia jorinoita. Hommatkaa tuolla energialla vaikka kaivoja kehitysmaihin tai alkakaa aktivisteiksi eduskunnan poliitikkojen vaihtamiseksi. Harmittomimpia mainoksia mitä Tv.sä tulee on tuo. 98% mainoksista pitäisi poistaa jo pelkän kusetuksen takia jossa tuote ei vastaa ollenkaan todellista tilannetta. Joten oikeasti herätkää nyt perkule jo käyttämään aikanne ja päätänne paremmin.

      • jos puhutaan

        siitä kuinka seksillä mainostetaan ruokaa niin sillon voitas ihan ekana puuttua noihin amerikasta tuleviin naista seksiobjektina pitäviin Cocacola-mainoksiin.


      • huhhuh2

        No entäs se ruotsalaisten pykäämä matkatoimiston mainos, jossa vanhempi pariskunta on lomalla mutta näkee kumppaninsa mustavalkoisena kuvana idikoiden että näkevät toisensa vierellään nuorena. Siinä vanhempi herrasmies katselee mustavalkoista nuorikkoaan, ja toisessä kohtauksessa ikääntynyt leidi hymyilee mustavalkoiselle nuorelle miehelle lepattavissa 70-luvun lahkeissa. Ilmeisesti tästä ei ole saatu mitään pedofilia, vanhempi nainen-nuorempi mies, vanha gubbe-lolita tyttö keskustelua aikaiseksi... siinä kun kävi täysin selväksi että kyse oli pariskunnasta jotka näkivät toisensa ilmeisesti häämatkahaamuina. Oliko silloin nutturankiristämä vanhapiika tai eettisen mainonnan pohtijat liikkeellä? Vai tyrehtyikö keskustelu alkuunsa kun kyseessä oli sitten kuitenkin se ihan oikeasti ikääntynyt pariskunta? Ja vielä kerran: Atrian mainoksessa liikkuva kuva (tarkasti katsottuna ja yllätys yllätys, ajatuksia herättävänä) yhdistettynä musiikin sanoitukseen.... nainen muistelee nuoruuden rakastettuaan ja sijoittaa itsensä nykyhetken ikäisenä niihin hetkiin... ja syö einestä... ja hymyilee... ja niin hymyilen minäkin, on sen verran kaunis mainos.


    • anaNainen

      Ja onkin ajan hermolla... mitä välii kuka on minkäkin ikäisen kans, jos vastapuoli suostuu. Olen itsekin lähes 50-kymppinen muija ja parikytvuotta nuorempi vois olla ihan kiva ;) Vähäks miehillä on nuorempia (jos joku suostuu) ja siitä ei tehdä mitään numeroa. Eikä myöskään jostain miespuolisesta ministeristä, joka roudaa 20 vuotta nuoremman tummahipiäisen pojan lelukseen!!!!!

    • fannys

      johon porukka lähtee mukaan ja annetaan nimi puuma!! kun nyt bi-seksuaalisuus ja b-rappu on vedetty loppuu tulee uusi median tyrkyttämä muoti, hyvin yksinkertaista. Kaiken kukkuraksi media keksii vielä hienon kaupallisen nimen "puuma" kun ennen vanhaa olisi sanottu pyryharakaksi. Onhan tuota ollut historian saatossa ollut iät ja ajat samoja asioita, mutta nykyään samat asiat laitetaan muoti-ilmiöksi, tuodaan julki, annetaan nimi sille ja kansa vaahtoaa...on tää hauskaa. Mainostoimistot nauraa takana.

      • eka järkevä

        viesti tässä naurettavassa keskustelussa. siis voi vittu tää koko "puuma" ja te surulliset ihmiset, jotka lankeette suoraan tähän.


      • katkeraa
        eka järkevä kirjoitti:

        viesti tässä naurettavassa keskustelussa. siis voi vittu tää koko "puuma" ja te surulliset ihmiset, jotka lankeette suoraan tähän.

        " Pedofilialta haiskahtava mainos on miestä syvästi esineellistävä ja yllyttää naisia sekaantumaan liian nuoriin miehiin. "

        Hmm, kuules musta toi mies on kyllä yli 18-vuotias, joten aika huvittava tämä sun "liian nuori"-määritelmä.


      • HYVÄT NAURUT
        katkeraa kirjoitti:

        " Pedofilialta haiskahtava mainos on miestä syvästi esineellistävä ja yllyttää naisia sekaantumaan liian nuoriin miehiin. "

        Hmm, kuules musta toi mies on kyllä yli 18-vuotias, joten aika huvittava tämä sun "liian nuori"-määritelmä.

        Vitsi että nauratti koko sen ajan ku luin tätä viestiketjua :D Siis ei hitto!


    • tuoretta

      Tosihauska ja kiva mainos!!! Kyllä taas tiukkapiposille, huumorintajuttomille niuhomoralisteille nousee verenpainetta ja aivopainetta, heheh!!! Varokoot etteivät tukehdu tuoreeseen ruokaan:))

      • Kukka71

        Mielestäni mainos on hyvä, miksei vartuneempi nainen ei saisi unelmoida nuoremmasta miehestä? Mainos on tehty hyvin ja laadukkaasti.


    • lentiira

      Kuinka kauan on naisia esineellistetty.....nyt kun se kerrankin tapahtuu miehelle nousee hirveä haloo!!!! Pientä rajaa!!!!!

    • botuliina

      paras sitten" sidos-sukka kestää". mainosporukalle mitallit kaulaan ehdottamasti. pressa Tarja voisi kutsua linnanjuhliin.

      saatiin kunnon mielipiteet esille. miten suvaitsemattomia me suomal. olemmekaan..? on hyvä ravistella tätä sisäänlämpiävää junttikansaa joskus .

    • HUHHEIJAKKAA

      KUKA NÄITÄ TÄLLAISIA VIESTIKETJUJA LAITTAA LIIKKEELLE TÄÄLLÄ SUOMI24:SSÄ??? JA AINA NIISSÄ ON JONKUN ILTAPÄIVÄLEHDEN YMS. LINKKI!! HALPAA MAINONTAA....

      • AVKT

        Da.


    • pimeempi

      Onko pipo tiukalla???esineellistävä,,ootko sä joku pikkurilli pystyssä kulkeva nipottaja..

    • marilyn-65

      heheheh...saakeli ,ylpeehän sitä jos nuorempi mies olisi kintereillä...

      • LiisaMaria2

        Ne, jotka tästä valittaa, ovat suomalaisia möhömahaisia miehiä, jotka ovat kateellisia todella hyvän näköiselle mainoksen miehelle!

        Itse olen keski-ikäinen nainen, ja aviomieheni on minua nuorempi. Enkä ikinä häntä vanhempaan vaihtaisi.

        Hyvä ATRIA FRESH! Varmasti tulen ostamaan näitä tuotteita! Ja syötän niitä ukollenikin


      • monrou
        LiisaMaria2 kirjoitti:

        Ne, jotka tästä valittaa, ovat suomalaisia möhömahaisia miehiä, jotka ovat kateellisia todella hyvän näköiselle mainoksen miehelle!

        Itse olen keski-ikäinen nainen, ja aviomieheni on minua nuorempi. Enkä ikinä häntä vanhempaan vaihtaisi.

        Hyvä ATRIA FRESH! Varmasti tulen ostamaan näitä tuotteita! Ja syötän niitä ukollenikin

        Sinun tapauksessasi mainostoimisto osui oikeaan. Toimit tunteiden varassa ja ennalta-arvattavasti. Eikö tunnu hölmöltä?

        Olet mainonnan uhri, joka luulee tehneensä oman valinnan ja olevansa vielä sellainen fiksu, moderni ja itsenäinen voimanainen.

        Sinä teet valinnan mielikuvien perusteella, tuotteen parametrien ja funktion sijaan. Todella huono tapa toimia, varsinkin kun kyse on ruoasta. Toiminnallisuus ulkokuoren sijaan. Tulokset tunteiden ja mielikuvien sijaan.

        Syötävän ruoan mikroaallotus on sitten haitallista, se muuntaa molekyyleja elämälle sopimattomaan muotoon. Kaiken maailman valmisruokien syöminen kannattaa muutenkin lopettaa. Ravinneköyhä ruoka ja alkohooli alentavat kehon ja aivojen suorituskykyä, siihen vielä päälle oman ajattelun lamaannuttavaa viihdettä niin orjat pysyvät kurissa. Tehän toimitte siten mitä mainokset antavat esimerkkiä ja ip-lehdet käskevät kohisemaan.


    • pärisevät formulat

      Jos se haittaa ja olet eri mieltä, niin lopeta sen katsominen ja rahallinen tukeminen. Lopeta myös kaikkien siihen myönteisesti suhtautuvien tahojen (lehtien, tv-kanavien, yritysten jne.) tukeminen.

      On epäloogista väittää mainoksen esineellistävän miehiä kun tuollainen nillittäminen ja valittaminen on pikkupoikien touhua. Kenen odotatte toimivan puolestanne, äitinnekö? Nuo 'entä jos ...' ovat puistattavaa, selkärangatonta ruikuttamista. Kuka ne ottaa kuuleviin korviinsa ja toteuttaa ne käytännössä. Jokin oikeudenmukaisuuden ja tasapuolisuuden kummikeijuko? Anelette ja pyytelette jotain ulkopuolista tahoa hätäänne. Pikkupojat itkevät äitiä apuun, miehet toimivat. Tässä tapauksessa ei edes tarvitssi toimia, vaan jättää toimimatta.

      Havainnoikaa faktat ja toimikaa. Selvittäkää valtakuviot ja iskekää sinne missä tuntuu. Lopettakaa lapsellinen tunteilu, mielikuvien elättely ja sanasodat. Käyttäkää tiedonsiirtovälineitä tiedonsiirtoon ja -hankintaan tunteellisten hiekkalaatikko-leikkien sijasta.

      Olette kyllä pahasti vässähtäneet ja se johtuu tuosta saatanan television ja urkan töllöttämisestä. Televisio ei ole todellisuutta, mutta sen sisällön päästäminen tajuntaanne sulautuu osaksi maailmankuvaanne ja toteutuu näin käyttäytymisessänne. Itse te viihdettä katsomalla ylläpidätte sitä munattomia ruikuttajia piiskaavaa feminismiä. Äijät luulevat, että rasvainen äijäily-viihde pysyy omalla painollaan erillisenä naisten hömpästä tai feminismistä. Sellaista luonnonvoimaa ei ole olemassa. Viihde on täysin ihmisten luomaa ja hallitsemaa. Lopettakaa viihdemaailmoissa eläminen.

      Jos katsotte pornoa tai muuten juoksette tissien perässä, niin ette voi valittaa, koska porno on helvetin tärkeä valtaapitävien työkalu. Porno on yhteensopiva normiviihteen kanssa, koska ovat saman valtarakennelman alaisia. Porno, elokuvat, musiikki ja mainonta luovat keinotekoisia tunteita ja maailmankuvia. Ne muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden, rotumme yhteisen tajunnan ja kulttuurin. Mikään luonnonvoima ei pidä pornoa erossa elokuvista, musiikkigenrejä erossa toisistaan tai poliittisia ideologioita niistä erillisinä. Jaottelut ovat keinotekoisia ja tyhmä on se, joka uskoo niihin tai keskittyy vain yhteen osa-alueeseen. Kokonaisuus. Olemassaolo.

      Perseeseen panemisista ja karvojen ajeluista valittaneille naisille tiedoksi, että 'cougar' on lanseerattu ensin pornolle runkittavien pariin. Puumailusta innostuneet laittakoot sopivat hakusanat. Orgasmi on kaikkein tehokkain mielikuvien ja toimintamallien tajuntaan iskostaja ja seksiähän käytetäänkin lähes kaikessa mainonnassa. Ennen cougaria runkkarit on ohjelmoitu reagoimaan ärsykkeeseen nimeltä MILF, mikä sitten myöhemmin käännettiin nurinpäin. Samaan aikaan teema sisällytettiin osaksi naisten pehmopornoa esim. Sinkkuelämää. Huomaattekos vässykät, miten feminismi ja rakastamanne porno pelaavat yhteen? Huomaatteko naiset, miten feminismi ja naistenlehdet tekevät teistä cumsluteja? Ovatkin saman kansan hallinnassa.

      Olette alisteisessa suhteessa siihen, jonka tuotoksen äärellä te ruikitte tai ölisette. Viihdemaailmoissa elävät reagoivat käytännössä ohjelmoituihin ärsykkeisiin. Omaksumanne keinotekoisen tajunnansisällön luoja määrää tahdin. Pornon ärsykkeisiin reagoiva tai käsikirjoituksen käskyttämänä tunteileva on kuin härkä punaisen vaatteen johdateltavana ja nyt on tilanne sellainen, että naistenkin käyttäytyminen on suoraan pornosta. Ei ole hyvä asia. Porno ja normiviihde lähentyvät koko ajan, niin että nuorten elämä alkaa olla jo pelkkää eläimellistä pornoilua ja tosi-telkkua. Katsoo niitä irkkallerioita.

      Ei tässä ole kyse vanhemman ja nuoren välisestä suhteesta, vaan laajemmasta ja raa'emmasta rotumme seksuaalisuuden sorkkimisesta. Ei ole kyse edes seksistä, vaan eläimellisten himojen tyydyttämisestä annetuissa puitteissa ja henkisen kehityksen torppaamisesta. Kaikki viihde on haitallista, tuhotkaa media.

    • -.-

      Kyllä pitää ihmisellä olla mielessä vikaa jos ajattelee tämän mainoksen pedofiliana !! Jos tavataan nii voit olla varma etten kättele !

    • KöyrintäKapteeni

      Ettekö te hemmetin tollot ymmärrä miksi nyt valitetaan nuorista pojista?
      Aina ennen valitettiin miehistä kun vanhenmat miehet tykkää nuorista tytöistä. Tilanne on kuitenkin sama, Ikiaiakainen totuus, liityy nuuoruuteen ja sukupuolisisuuteen. Vanhat naiset ihailee nuoria poikia.



      Joo näin-

    • helenakaarina

      siis tuohan on ironiaa, eikö niin.

      • ollut tidän

        iskän kanssa sängyssä, ja sitten se teki ruokaa päälle ja sitten ne kutsui vielä tiedänkin äitin siihen ja meidän isän. Sen pituinen se ja sitten ne (äidit ) oli läpeensä tyytyväisiä.


      • aloittaja..

        Ymmärsikin mainoksen piilomerkityksen väärin? Mainoksessahan on nuorehko mies ja ikäneito ja slougani,vaihda tuoreempaan. Näin ollen nuorta miestä kehotetaan vaihtamaan jo nahistunut ikäneito tuoreempaan ja raikkaampaan,nuoreen naiseen. Ei tämä ole ainoa mainos,joka sisältää piilomerkityksen. On ollut mainoksia joissa halutaan katsojan hyväksyvän, seksuaalisen väkivallan ym. Mutta se mikä näissä mainoksissa on erikoista on se,millaiset ihmiset näitä mainoksia tekevät? Tulee vahvasti mieleen ajatus,onko näillä mainoksentekijöillä ihan kaikki kynät penaalissa? Mainoksessa ymmärtää,jos mainoksen mielikuva herättää kiinnostuksen kyseiseen tuotteeseen jota mainostetaan,mutta jos mainoksen piilomerkityksellä halutaan muokata katsojan mieltä esim. hyväksymään väkivalta,tai muu kyseenalainen käyttäytyminen,silloin ollaan jo hakoteillä.


    • ainakaan kiinnosta,

      että miten kukin puuma panee, kunhan ne ei pane mun elintarvikkeiden kustannuksella.

      Mitä järkeä mainostajalla on yhdistää paneminen ja ruokamainos?

      • EI VOI OLLA TODELLISTA MIKÄ POLEMIIKKI JOSTAIN ATRIAMAINOKSESTA, ja se että siinä on Anna Puun biisi on mielestäni tyhmää.
        Mainos on hieno, käsittämätön poleemmikki


      • sentään mainoksessa
        noviisori kirjoitti:

        EI VOI OLLA TODELLISTA MIKÄ POLEMIIKKI JOSTAIN ATRIAMAINOKSESTA, ja se että siinä on Anna Puun biisi on mielestäni tyhmää.
        Mainos on hieno, käsittämätön poleemmikki

        pitää olla. Onko se niin tärkeää, että panemista pitää näyttää jo ruokamainoksessakin?


      • 18
        noviisori kirjoitti:

        EI VOI OLLA TODELLISTA MIKÄ POLEMIIKKI JOSTAIN ATRIAMAINOKSESTA, ja se että siinä on Anna Puun biisi on mielestäni tyhmää.
        Mainos on hieno, käsittämätön poleemmikki

        Taas kerran kohua aivan tyhjästä. Mainoksessa ei ole mitään loukkaavaa ketään kohtaan. Jos ruvetaan oikein katsomaan mainoksen naisen ja miehen ulkoista olemusta, niin ikäeroa ei ole selvästikään edes sen vertaa että asiasta kannattaisi puhua. Mainos on ihan mukiinmenevä, joskin Anna Puun laulu taustalla jokseenkin ärsyttävä monta kertaa kuultuna. Mainoksessa välittyy naisen ja miehen välinen mukava ja kaunis yhteys. Sitä en vain ymmärrä miten tuo mainos (ja sen hienoinen, mutta asiallinen erotiikka) liittyy Atrian leipiin tai ylipäätänsä ruokaan???


    • Atrialta.

      Yritetään olla niin ajan hermolla että, että.

      Miksi seksiä pitää tunkea jo ruokamainoksiin. Ei taida atriallakaan mennä kovin hyvin.

    • haloo!

      Mitä järkyttävää siinä panemisessa oikein on, kun siitä niin kohistaan?

      • Mainos on iiihana !

        Missä kohdassa siinä mainoksessa 'paneskellaan' ? - Eikä siinä mitään järkyttävää olisi. Sen sijaan ihmisten ahtaassa, pipissä ajattelu- ja asennemaailmassa on jotain äärettömän järkyttävää ja sairasta ...

        Seksistinenkään mainos ei ole kuin ehkä sellaiselle, jonka mielestä ei saa olla olemassa eikä saa ruokkia mielikuvitusaiheita sukupuolten välisistä jännitteistä t m s ...


    • muakki

      taas joku vanha piika katkeroitunut liikkeellä joka miettii päivät pitkät miten sais toisten elämän tehtyä hankalaks

    • mies on herkkä olio

      68v. ukko ja 23v. akka sehän on sopusuhtaista, heko, heko

      • nuo kaksi

        nussimaan jossain tv-mainoksessa, niin katsotaan, että kuinka sitten hekotuttaa.


      • jgjdhhgdsgwb
        nuo kaksi kirjoitti:

        nussimaan jossain tv-mainoksessa, niin katsotaan, että kuinka sitten hekotuttaa.

        jollaki ukolla vissin akka lähteny läpyttään vaihtanu tuoreempaan ko telkkarissa sanottiin niin hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah


      • max ja mooris

        Ystäväni kertoi yhdestä tutkimuksesta - mikä koski 70 vuotiaan miehen ja 20 vuotiaa naisten rakkaus avioliittoja. Periaatteessa kaikki "rakkaus avioliitot" perustuivat, seksiin ja rahaan.
        Mies sai seksi, pikkulikka rahat kun kiihkeydellään väsytti miehen ennenaikaiseen hautaan.


    • En osta

      enään atrian tuotteita, mutta voin kyllä pistää vahingossa muutaman tyhjiöpakkausen rikki.

      • Pakollinen

        Perustin facebookkiin Atrian boikotti ryhmän.


      • Mä tyydyn
        Pakollinen kirjoitti:

        Perustin facebookkiin Atrian boikotti ryhmän.

        pistelemään reikiä.


      • Ajattele, jos pystyt

        Mikä se on - tarkalleen - mikä sinua suututtaa ? Omat, ahtaat rajat ja rajoitukset ?

        Mainoksessa ei ole mitään pahaa eikä sairasta. Siinä sen sijaan on, mitä sinä uhkaat tehdä ...


    • Aito suomalainen

      Siis HALOOOO suomen nipottajat sehän on pelkkä mainos! Mainoksen nainen ja mies ovat suunnilleen saman ikäisä mutta saattahan se teistä näyttää nuormmalta mitä on ja nainen vanhemmalta mitä on.
      Tuleeko tänne suomen kaikki ne ihmiset jotka ovat kyllästyneet elämään ja on pakko kitistä kaikesta?!! Aito suomalainen on sisukas ja pärjää kovillakin mutta mitä te olette jotain mamman pikku hellanduudeleita mitkä on pilattu velliruualla ja ylellisyydellä! Herätkää sieltä luksuksesta ja miettikkää mikä aito suomalainen on! Hävettää nähdä mihin tämä kansa on alentunut!! SUOMALAISTUKAA NYT!

    • miten¨¨

      epätasapuolisia siellä mainonnan eettisessä neuvostossa oikein ollaan.

      Miksi tuomiot ovat niin ailahtelevia.

    • grrrrr..

      eli nainen ei saa haaveilla nuoremmasta miehestä mutta miehet saa nuoremmpaa naista jopa kainalossa ihan julkisesti pitää. pitääkö kaikki aina viitata johonki pedofiliaan tjms. miehet on tehny sitä vuosisatoja miksei siis olisi jo naistenkin vuoro. tyhyjää ..skan jauhantaa sanon minä. hyvä mainos ainakin minun mielestä!

      • Tasa-arvoa

        Hyvä mainos - aivan hyvin vanhemmalla naisella voi olla suhde nuorempaan mieheen, joka mainoksessa on selkeästi täysi-ikäinen. Ilmeisesti mies valittaa mainoksesta. Kyllä pussiperseinen kaljamaha saa joka naisen perään huudella, mutta jos kypsä koulutettu nainen ottaa rakastajaksi nuoren miehen - silloin naristaan.


    • MimBo

      Siis sehän on vain mainos!! Eikä siinä mitään pahaa ole jos "vanhemmalla" naisella on suhde nuorempaan mieheen. Miehillehän se on ihan arkipäivää!

    • no voi huhh huh. Mainoksen nainen ja mies ovat molemmat aikuisia. Naisella vaan on vähän enemmän ikää kuin miehellä.

      Haloo hölmöt. Pedofiili sekaantuu reilusti alaikäiseen jonka ei kuukuis vielä kyseisistä asioista mitään ymmärtää. Eli joku 30 -100 vuotias ja pieni lapsi. Toi mainos nyt oli kaukana siitä.

      Esineellistää miestä. Ja pyh. Aikuiset täysi ikäiset ja täysjärkiset ihmiset jokaisella on oikeus olla ja ihastua kehen vaan, kunhan molemmat on tilanteessa vapaaehtosiesti

      Jos 50 vmies ihastuu 20 v naiseen, niin pojat on poikii, sillä on vaan 5kympin villitys. Mutta kun 40 nainen ja 20 mies, niin hui kauheeta. Tekopyhää. Kyllä aikuinen nuori mies osaa ite päättää haluuko ikäsensä tytön vai kypsemmän naisen.

      Lopettakaa turha tekopyhä vouhotus ja hankkikaa itsellenne elämä. Jos se on liian vaikeeta, pysykää kotona älkääkä vaan avatko tv:tä.

    • MariaJees

      Pikemikin tasapainottava vaikutus tällä mainoksella. Hauska - eikä niin kuolemanvakavan totinen.
      Naisen mielikuva - nuori mies on. Raikas tuulahdus ja tuore.
      Mainoksessa ja yleensä elämässä tarina olisi päinvastoin - mies syö jugurtti ja haaveilee nuoresta rakkaudesta, tuskin kukaan ei edes älähtäisi.
      Vaikka minusta - se on erittäin iljettävää ja että vielä koko yhteikunta on hyväksynyt tämän ajatuksen.
      No niitähän näkee joka päivä - joka mainoksessa mutta ei ole yhtään sen sallivampaan kuin Atrian mainos.

      Jipii Atria - 100000000000000000000000000000000000 pistettä.

    • Ihanainen32v <3

      Mikä p****le näitä ihmisiä vaivaa??!!???!! Joku vanhapiikako tässäkin kitisee joka ei miestä oo koskaan nähnykkää muualla kuin salaa kyttäämällä verhonraosta?!??!!!
      MAAILMAN IHANIN MAINOS!!!!!!!!

      • AKGJ10

        Mikä p****le näitä ihmisiä vaivaa??!!???!! Joku vanhapiikako tässäkin kitisee joka ei miestä oo koskaan nähnykkää muualla kuin salaa kyttäämällä verhonraosta?!??!!!
        MAAILMAN IHANIN MAINOS!!!!!!!!

        Allekirjoitan tän ihan täysin!! Oon ite 25vuotias nuorukainen mies ja "emäntä" on 9:n vuotta vanhempi.
        Miten voisin kokea että nainen esiinneellistää miestä kun itse tuon kauniin naiseni iskin!
        Ensinnäkin iällä ei todellakaan ole minkään valtakunnan merkitystä vai oletko koskaan sanonut vanhemmillesi että "en voi tykätä susta kun oot niin vanha??". Ja toisekseen mitä hel****tin väliä sillä on sellaiselle ihmiselle joka ei asiaa hyväksy,eihän kukaan pakota toisia katsomaan nuorempaa tai vanhempaa joten hyvin pitkälle pärjää kun jokainen pitää huolen omista asioistaan!!! Ja teitä "vanhoja" kutsutaan fiksummiksi??? Turhan päivänen nalkutus ei mielestäni ole kovin tervettä, kun maailmassa voisi kiistellä kaikille hyödyllisistä asioista...


    • Lisää lihaa

      Mainoksesta? Maailman sivu on naisia esineellistetty mainoksissa. Ostaako joku auton sillä perusteella, että mainoksessa keikkuu puolialaston nainen konepellillä? Ei kukaan, mutta autoja mainostetaan naisilla. Miksi ei miehiä saisi ottaa mainonnan välineeksi? Ihan jo tasa-arvon nimesä.

    • aikuinen nainen

      En näe mitään moraalitonta mainoksessa. Itselläni yli 10 vuotta nuorempi mies.

    • atria boikottiin

      miehestä käytetään sanaa "TUORE RUOKA"... muutenkin en haluaisi nähdä omaa äitiäni 16vuotiaalta näyttävän miehen/pojan kanssa.. onneksi äitini on sanonut että jos joskus näin käy viemmehän hänet hoitoon ja lujaa!! en ymmärrä myöskään toisin päin eli vanha mies ja nuori nainen.

    • :)

      ei siinä mitään suhdetta nuoreen poikaan ole,vaan se muistelee siinä menneitä...ei vain ole muisteloiden ajaksi vaihdettu nuorempaa ja eri "naisnäyttelijään" jotta ihmiset ymmärtäisivät,että kyseinen nainen ajattelee siinä omaa elämäänsä(eikä jotain muuta nuorta paria).mutta näköjään oli liikaa odotettu että ymmärrätte:/ hohhoijaaa......

    • vaan uskollisena

      omalle aviomiehelleen. Ei tuollaisesta nuoresta miehestä saa kuin harmia elämäänsä.

    • mitä atria

      tässä nyt yrittää sanoa? Sitäkö, että: "vaihda mies tuoreempaan"?

      • AKGJ10

        Atria yrittää tässä sanoa että syö tuoreempaa ruokaa vit*n urpo!!!
        Tapa jolla Atria esittää asiansa ei varmasti ole kaikkien mieleen mutta te jotka kuulutte tähän ryhmään,
        TE ETTE OLE KAIKKI!!!!

        Jokainen tasapainoinen ihminen ymmärtää että ei ole oikeutta arvostella muita jos ei osaa arvostella itseäsi.
        Ja ihminen joka osaa arvostella itseään ei koe tarvetta arvostella muita.
        Joten kaikille joille tämä YKSI MAINOS ON NÄIN ELÄMÄÄ JÄRKYTTÄVÄ KOKEMUS,
        hoitakaa ensin oma elämänarvonne kuntoon ennenkuin katsotte telkkaria!!!
        Huomaan että te saatte paljon huonoja vaikutteita telkkarista...


    • näytetä enään

      ja hyvä niin, ettei kenellekään tule lisää pervoja mielikuvia.

      • 54

        tiukkapipoista porukkaa nämä moralistit, voi ihme. Mitäs vikaa siinä on jos sitten haluaa olla nuoremman tai vanhemman miehen/naisen kanssa häh?? Eikös kuitenkin ole tärkeetä että osataan nauttia elämästä AIKUISTEN kesken. Yrittäkää edes ELÄÄ te tiukkapipot, sillä muruja on elon onni, suurin osa suruja!


    • jo moneen

      kertaan, mutta aivan selvästi mainoksessa nainen lähtee kuvittelemaan, että hänellä olisi suhde, mutta siinä puistonpenkillä tuotetta nauttittuaan hymyilee itsekseen, pudistaa päätään, eli ei ole ei. Kyllä on pipot kireällä ja maltti vähällä, kun ei joudeta koko muutaman minuutin pätkää katsomaan ajatuksella. Eihän sitä, kun pitää olla valmiina moralisoimaan, vaikka ei aihettakaan olisi. Jestas.

    • h

      eikähän naisia esineellistetä ihan samalla tavalla,ehkäpä ei tästä kannattais alkaa riitelee suku puolisten välisistä eroista vaan ihmisten esineellisestämisestä yleensä,jos asia häiritsee...

    • KATSO!

      Cougar Town (vapaasti suomennettuna Puumakaupunki) on yhdysvaltalainen ABC-yhtiön tilannekomediasarja. Se kertoo juuri eronneesta 40-vuotiaasta naisesta, jolla on 17-vuotias poika. Hän yrittää löytää uuden rakkauden, mutta hän joutuu huomaamaan, ettei se olekaan niin helppoa.

      Courteney Cox on 40-vuotias äskettäin eronnut 17-vuotiaan pojan yksinhuoltajaäiti. Hän asuu Floridassa poikansa kanssa ja on ammatiltaan kiinteistönvälittäjä. Jules vietti nuoruusvuotensa aviomiehensä ja pienen lapsensa kanssa ja nyt hän haluaa elää uudelleen menettämänsä vuodet tapailemalla nuorempia miehiä!!!

      Tässä jos missä saa syitä kauhistellä kypsässä iässä olevan naisen ja nuoren miehen (seksi)suhdetta/suhteita!


      Katso Pilottijakso:
      http://www.fastpasstv.com/watch/2/4022/1

      Toivottavasti tämä sarja saadaan Suomeen pian, niin on taas vanhoillapiioilla kauhistelemista ;D

      Ottakaa suomalaisnaiset mallia yhdysvaltalaisnaisista, jotka uskaltavat nauttia elämästään!!!

    • iiiihana

      Hyvä mainos :) ja saavutti sen mitä mainoksella halutaan. Eli kaikki puhuvat siitä. Kyllä vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde näyttää edelleen olevan melkoinen tabu, kun noin kauhistuttaa. Voi hyvänen aika sentään. Hanki elämä, jos noin ahistaa. :D :D :D

      • M30+

        Oisko kellään tietoo mikä toi mainoksen ladyn oikee nimi on ja missä hän on näytellyt aiemmin (teatterit, leffat)? Vai lieneekö hän kenties jonkun mallitoimiston listoilla?


    • kotoisin

      Helsingistä? Joain nuoria kaiken hyvän lisäks?

    • siveyden sipuli

      mitäköhän miestä alentavaa tossa mainoksessa on??? Montakohan kertaa asetelma on ollut päinvastoin...vanha ukko ja nuori nainen,eipähän kukaan silloin älähdä!!!

      • Tuskin<

        löydät suomalaista tv mainosta jossa vanha mies panee nuorta naista. Vai löydätkö?

        Jos nyt joku tekee tuollaisen mainoksen, niin ei laiteta siten sitä heti kieltoon.


    • melk

      mitä sitten jos vanhempi mies olisi kuvassa ajatellen nuorta naista?

      • sekä Atrian

        edustaja on sanonut, ettei he olisi edes suostunut näyttämään sellaista koska se olisi ollut sopimatonta:)


      • ma donna
        sekä Atrian kirjoitti:

        edustaja on sanonut, ettei he olisi edes suostunut näyttämään sellaista koska se olisi ollut sopimatonta:)

        jos vaikka naisella olisikin suhde mainoksen poikaan, keneltä se olisi pois, joltakin teistä kirjoittajistako..?
        siis jos unohdetaan mainos ja ajatellaan suhteen olevan totta, mitä se on kellekään kun kaksi ihmistä vapaaehtoisesti nauttii toisistaan...


      • pois.
        ma donna kirjoitti:

        jos vaikka naisella olisikin suhde mainoksen poikaan, keneltä se olisi pois, joltakin teistä kirjoittajistako..?
        siis jos unohdetaan mainos ja ajatellaan suhteen olevan totta, mitä se on kellekään kun kaksi ihmistä vapaaehtoisesti nauttii toisistaan...

        Atrian mainos on epätasa-arvoinen. Jos mainoksessa olisi ollut vanha mies ja nuori nainen, niin sitä ei olisi saanut esittää, koska se olisi ollut sopimatonta.

        Keneltä se olisi ollut pois? Mitsi se olisi ollut sopimatonta ja tämä ei?


      • q30sej
        pois. kirjoitti:

        Atrian mainos on epätasa-arvoinen. Jos mainoksessa olisi ollut vanha mies ja nuori nainen, niin sitä ei olisi saanut esittää, koska se olisi ollut sopimatonta.

        Keneltä se olisi ollut pois? Mitsi se olisi ollut sopimatonta ja tämä ei?

        Haistakaa kaikki vittu. Ei tässä ollu mitään väärää. Eikä siinä oo mitään väärää jos miehille myydään esim autoa ja näytetään vanhempaa miestä ja nuorta sexi pimua. Jos tämmöset asiat vaikuttaa siihen et tuote saadaan myytyä niin senku. Vittu et suomalaiset on niin saatanan pikkusielusta porukkaa.

        mies.26v


      • kiellettyä käyttää
        q30sej kirjoitti:

        Haistakaa kaikki vittu. Ei tässä ollu mitään väärää. Eikä siinä oo mitään väärää jos miehille myydään esim autoa ja näytetään vanhempaa miestä ja nuorta sexi pimua. Jos tämmöset asiat vaikuttaa siihen et tuote saadaan myytyä niin senku. Vittu et suomalaiset on niin saatanan pikkusielusta porukkaa.

        mies.26v

        automainoksessa nuorta sexi pimua. Saatika vielä niin, että joku panisi häntä siinä mainoksessa.


      • ma donna
        pois. kirjoitti:

        Atrian mainos on epätasa-arvoinen. Jos mainoksessa olisi ollut vanha mies ja nuori nainen, niin sitä ei olisi saanut esittää, koska se olisi ollut sopimatonta.

        Keneltä se olisi ollut pois? Mitsi se olisi ollut sopimatonta ja tämä ei?

        Yhteiskunnassa vallalla ajatus että nuori nainen hakee hyötyä miehen lompakosta tai sitten seksuaalinen alistaminen naisen nuoren iän ja fyysisen yli/alivoiman takia.
        Vanhempi nainen ei kuitenkaan voi edes fyysisesti alistaa miestä vaikka haluaisikin.
        Tässä se ero.


    • homo21v HKI

      Olisko se sit parempi että siinä olis nuorinainen ja ikäloppu kaljamahanen äijänköriläs? HALOOOO. ja mitä pedofiliaa tossa muka on? Mielestäni enemmä tossa on sanomaa ja uskalletaan tehdä asioita toisinki päin. vai pitääkö se olla että 50 vuotta ku ollaan näin tehty(nuorimies ja vanhempinainen) ni tehdään seuraavat 150 vuotta samallailla. HERÄTKÄÄ PAHVIT ja järjet käteen sekä olkaa muutoksiin onnellisia. JA ELETÄÄNHÄ ME SENTÄÄN JO VUOTTA 2009! vai kui hemmeti sisäänpäinkääntyneessä maassa me oikee eletään? olisko siinä sit parempi olla homo- tai lesbopari ????

      • eletään.


      • ratt0poika
        eletään. kirjoitti:

        Voi ja oih....itselläni oli puumanaisia useampia vuosina 1989-1993 Helsgissä opiskellessani. Osa heistä kustansi osan yhteisistä illanvietoistamme yms..... Olen heille ja niistä kokemuksista todella onnellinen ja kiitollinen, koska ilman niitä nykyinen onnellinen parisuhteeni lapsineen ei olisi mahdollinen. Asiat opittiin ja koettiin nuorena ja virtaa täynnä:))) Sen jälkeen löysin sen oikean ja ja vaihtelua ei enää tarvitse. Kannatan ehdottomasti vanhempien naisten opastusta kaikissa asioissa.


    • hengitän ja nautin

      mottoni on että nuori mies on ehdottomasti parempi rakastaja kuin omanikäinen, väsynyt ja elämään tympääntynyt ikäiseni (n.50v). Niin se vaan on. Mainos on hyvä osoitus siitä mistä moni nainen haaveilee, toiset ottavat unelmistaan vaarin ja nauttivat hyvästä ja aktiivisesta seurasta. Mitä pahaa siinä on?

      • ent. rattopoika

        Viestisi todistaa, että olin aikoinani oikeissä töissä. Asiassa ei ole mitään pahaa. Päin vastoin. Olen itse nyt 42 kiitollinen noista 20 - 15 vuoden takaisista elämanmakuisista kokemuksista. Kiitos palautteestasi.


    • siis eihän se suhteessa sen nuoren miehen kanssa ollut, haaveili vain!

      • tyttölöinen

        Minun mielestä mainoksessa nainen haaveilee jostain tuoreemmasta, ja tuoreus taas viittaa mainostettuun tuotteeseen. Minusta idea on hauska yhdistää nämä kaksi asiaa mitä nainen voi himoita; ruoka ja miehet, ja tässä myös tuoreus. Eikä sen silti tarvitse vielä tarkoittaa yhtään mitään sen enempää tai härskimpää. Kaunis mainos kokonaisuudessaan.

        Ja mainonta on aivan selvästi onnistunut täydellisesti, koska asiasta tunnutaan keskustelevan näin valtavasti.


    • Vähän vanhempi n.

      Olen kyllä saanut mainoksesta sen vaikutelman, että vanhempi nainen vain haaveilee suhteesta nuoreen mieheen. Ja oikeesti... aina jos joku tekee jotain hiukankin tavallisuudesta poikkeavaa, nousee ihan älytön haloo.

      Ja muuten, miksi vanhemman naisen ja nuoremman miehen jutut saavat ihmiset ihan takajaloilleen? Maailman sivuhan vanhoilla ukoilla on ollut nuoria tyttöjä. Eikä ne jutut ole poikineet tällaisia kirjoituksia.

      • varmaan,

        mutta näytä nyt edes sinä sellainen TV-mainos, jossa se vanha mies on panemassa sitä nuorta naista.


      • itsekin mainosalalla
        varmaan, kirjoitti:

        mutta näytä nyt edes sinä sellainen TV-mainos, jossa se vanha mies on panemassa sitä nuorta naista.

        ... mitä tekemistä tällä naisen "haaveella" on Atrian einesten kanssa??


    • Thaleia39

      Atria ei "luule" olevansa nokkela ja ajan hermoilla mainoksensa kanssa, vaan on!

      En tiedä mikä siinä on, mutta kyllä nykypäivän nuorista miehistä yllättävän moni on kiinnostunut itseään vanhemmista naisista. On niin helppo vääntää stereotypiaa ja syyttää vanhempaa naista vamppaamisesta ja hyväksikäytöstä, kun tosiasia on se, että melkein hyvännäköinen vanhempi nainen saa juosta karkuun vonkaavia nuoria miehiä! Minun kohdalla ainakin näin. Ja aikamoista miehen aliarvostamista väittää että tämä MIES olisi siinä hyväksikäytettynä! Usein se on se vanhempi nainen jolla on ne tunteet saattaa lipsahtaa mukaan kuvaan ja nuorempi mies vaan juhlii aikansa kokeneen seksikumppanin lumoissa ja häipyy sitten. Ja jos kyseessä on kolmekymppinenkin mies kuten mainoksessa, niin jo on kumma jos ei sen ikäisellä muka ole jo elämä hallinnassa ja osaa itse tehdä päätöksensä. Ei sen ikäistä kukaan "hyväksikäytä" jos ei itse anna siihen lupaa, pyh!

      • lisäkommentti

        ...tässä on, että nuoret miehet eivät teeskentele.

        Nuoret naiset sen sijaan usein feikkaavat vanhemman miehen varallisuuden tai aseman tähden.


      • ent.rattopika
        lisäkommentti kirjoitti:

        ...tässä on, että nuoret miehet eivät teeskentele.

        Nuoret naiset sen sijaan usein feikkaavat vanhemman miehen varallisuuden tai aseman tähden.

        Näin se on ollut iaät ja ajat. Nuoret miehet jahtaa kaikkea mikä liikkuu, mutta olsiko niin että nuoremmista pn keskimäärin kovempi kisa joten vanhemmat jää sitten kuitenkin jäljeelle. Vanhemmista ne, jotka käyvät parhaiten laatuun ovat suosistuimpia ja siihen joukkoon jää myös osa nuorista miehhistä ja osa vähemmän suosituista nuoremmista naisista. Osa vanhemmista naisista kuitekin ottaa pojikseen ne nuoemmat miehet , joita he haluavat. Näin se vain on. Voi olla, että sinua on jahdattu ansiokkaasta ja ansaitusti. Minä ainakin aikoinaan hakkeuduin mielenkiintoisten ja seksuaalisesti haluttavien naisten seuraan ikään katsomatta.


    • nuori 35

      No voi hellan lettas sentään , jos ton mainoksen nyt katsoo kunnolla niin eihän siinä ole mitään pahaa , kaksi täysin aikuista ihmistä vain , mihin ihmeeseen tää maailma oikein menee ? heti jos on joku tuollainen mainos niin äläkkä nousee ? vai onko kaikki vaan kateellisten panettelua ?

      T: vanhempaa naista saanut mies ;-)

    • susanna-65

      upea mainos, tykkään nuoremmista miehistä... lisää samanlaisia:-) vauu! n.44v.

    • Mies 28v

      Mainoksessa oleva nainen KUVITTELEE elävänsä eroottisessa suhteessa nuoren miehen kanssa!! Ehkä hän muistelee vanhoja hyviä aikoja? Mitä tälläsestä nyt numeroo tehä! Ihan normaalia ajatuksen kulkua

      • hei..

        Tässä mainoksessa on selkeä viesti,vaihda nyt hyvä poika se vanha lehmä nuorempaan naiseen.


    • puumanainenko?

      Mitä tosikoita maa päällään kantaa! Onko unelmointi jo kielletty? Mainoksessahan nainen vaipuu omiin unelmiinsa, kaipaa mennyttä nuoruuttaan. Olkoot sitten niin, että nuoren miehen rakastamana oleminen, on se unelma. Unelmasta herätessään hänhän itsekin toteaa kuvitelleensa olemattomia, hymähtää ja ryhtyy syömään. Sellaista se matala sokeri voi teettää :-) Ei unelmien ole tarve edes toteutua, mutta saa kai kuka tahansa haaveilla joskus? Mielestäni mainos on onnistunut ja ainakin se on tehnyt tehtävänsä ja Freshistä puhutaan?

    • cornelia

      Tästä mainoksesta tuli ihanat muistot mieleen... harmi ettei se enää pyöri..
      Itse en näe pahana oli se sitten vanhempi mies ja nuori nainen.. Tai vanhempi nainen ja nuori mies...
      Valitettavasti tämä yhteiskunta katsoo vain pahalla katekoriaa vanhempi nainen ja nuori mies...
      Eli lisää puolialastomia miehiä ruutuun... tasa-arvoo :DDDD

    • MUTTA eiköhän naista ole esineellistetty paljon rankemmin ja se on ihan hyväksyttyä.

      • kiellettäisiin,

        vaikka ei siinä olisi mitään, mitä edes voisi kieltää. Jännä juttu sinänsä.


    • almasty

      Ajattelin että so what.Mutta tuo lopun teksti vaihda tuoreempaan ruokaan teki tuon mainoksen jo aika miksikä sitten sanoisikin.Jos asetelma olisi ollut 45 ikäinen mies ja kaksi kymppinen nainen niin reaktiot olisivat olleet taatusti voimakkaammat ja mainos olisi hyllytetty samantien

      • Jopa mainostaja

        itse on sanonut, ettei olisi suostunut tekemään mainosta tuolla asetelmalla, koska se olisi ollut sopimatonta.

        Tässä on taas yksi esimerkki siitä, että ns. tasa-arvo toimii vain yhteen suuntaan.


    • 30+

      ... vanhempi nainen mielellään katselee parikymppisiä miehiä? minä ainakin. ei vanheneminen tarkoita sitä että muuttuu myös puusilmäiseksi.

    • Pensaspäivänkakkara

      Ikävä kyllä taitaa olla nuori mies vain naisen päiväunta...

    • viimein tajuaa

      sen, että miksi porno kiinnostaa miestä. Haaveitahan nämä on vain. Pikku piristystä harmaaseen arkeen.

      • MARMARMAR

        Vaihda tuoreempaan. Se on Atrian mainoksessa vastenmielistä. Ihan sama, onko kyse naisesta tai miehestä. Puhutaan ihmislihasta. YÄK.
        Muuten toivon enemmän mainoksia, joissa vanhemmat naiset unelmoivat nuorten miesten kanssa. Onhan tuohon totuttu - eikä enää ei hämmästytä ketään, että johtavat miespoliitikotkin valitsevat 25-30 vuotta nuoremman naisen. Entä elokuvissa; turvonneet vanhat miehet ovat päätähtiä.
        Katselen mielelläni komeita ja kauniita miehiä.
        Nam.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2351
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      181
      1752
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1446
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1293
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1238
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1088
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      939
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      760
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      740
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      52
      677
    Aihe