PETTÄÄKÖ mieheni?

merkit.......

Nykyään viettää aikaa enemmän kavereiden kanssa, kuin minun. Ei halua minua seksuaalisesti yhtä usein kuin ennen. Pitää kännykkää äänettömällä esim. ollessaan suihkussa. Minusta merkit ovat aika selvät.
On vaan niin paha olla..miten saan totuuden tietää, mies tietenkin kieltää, että hänellä olisi toinen.

20

3372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja...

..tutki kännykkä, vaikka se alhaista ja rikollista onkin. Sittenpähän tiedät totuuden, eikä tarvi jossitella. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

• ratsannut mieheni

kännykän ja sieltä sain googletettua jos jonkinmoista seuralaista.

Viestit ja puhelut ei vielä tarkoita pettämistä tapahtuneen, mutta annapa olla kun otat sen puhelimen ja oman puhelimesi käteesi ja sanot miehellesi, että selataanko yhdessä molempien lokitiedot, onko sinulla jotakin sitä vastaan?
        Niin jopas tiedät!!!!

Se tulee se sama reaktio kuin teinillä, jonka taskusta löytyy tupakkaa:
        "Sinä senkin kyttä! Loukkaat yksityisyyttäni!"
        Eli hyökkäys tulee silmillesi, jos ei ole puhtaat jauhot pussissa.

(Mies on hämmästynyt ja selaa kaikessa rauhassa kännykkänne läpi, jos ei pelkää kärähtävänsä jostakin!! Juuri kuten sinäkin ihmeissäsi tekisit, jos mies ehdottaisi sinulle samaa operaatiota!)

• Vesta
        ratsannut mieheni kirjoitti:

Viestit ja puhelut ei vielä tarkoita pettämistä tapahtuneen, mutta annapa olla kun otat sen puhelimen ja oman puhelimesi käteesi ja sanot miehellesi, että selataanko yhdessä molempien lokitiedot, onko sinulla jotakin sitä vastaan?
        Niin jopas tiedät!!!!

(Mies on hämmästynyt ja selaa kaikessa rauhassa kännykkänne läpi, jos ei pelkää kärähtävänsä jostakin!! Juuri kuten sinäkin ihmeissäsi tekisit, jos mies ehdottaisi sinulle samaa operaatiota!)

"Se tulee se sama reaktio kuin teinillä, jonka taskusta löytyy tupakkaa:
        Eli hyökkäys tulee silmillesi, jos ei ole puhtaat jauhot pussissa. "

Eipä ole tuon todistusvoimaisuus kaksinen. En ole pettänyt, enkä tunne siihen edes kiusausta.

Jos mieheni kuitenkin mustasukkaisuudessaan haluaisi ratsata puhelimeni, en silti todennäköisesti reagoisi kovin ystävällisesti siihen. Suostuisin tietysti, mutta vaikka en käyttäisi sanaa "kyttä" hänelle päin naamaa, ajattelisin niin varmasti.

Ja kunnioitukseni häntä kohtaan alenisi. Vainoharhainen käytös on minusta luotaantyöntävää.

• yhdessä.........

4 Vuotta yhdessä. Mieheni oli ulkona muutama vko sitten ilman minua ja sen jälkeen kaikki muuttui. En uskalla kännyä tutkia, enkä usko, että sieltä mitään löytyisikään. Nyt on meneillään mykkäkoulu ja mieheni on poissa kotoa koko ajan.

• ????????????
        ratsannut mieheni kirjoitti:

Niin jopas tiedät!!!!

mitä sieltä voi löytää ?

• koska on
        ???????????? kirjoitti:

mitä sieltä voi löytää ?

keino, joilla niitä voi muuttaa

• paljon helpompi
        yhdessä......... kirjoitti:

4 Vuotta yhdessä. Mieheni oli ulkona muutama vko sitten ilman minua ja sen jälkeen kaikki muuttui. En uskalla kännyä tutkia, enkä usko, että sieltä mitään löytyisikään. Nyt on meneillään mykkäkoulu ja mieheni on poissa kotoa koko ajan.

selvittää asia heti, eikä vuoden päästä, jolloin se on paljon vaikeampaa. Seuraa hänen toimiaan ja ennen kaikkea mieti mitä teet, jos hän pettäisi sinua. Seuraa sitten vaikka kännyä, mutta päätä mikä suhteenne tila on, jos hän pettää.

Mikäli päätät antaa anteeksi, niin suhtaudu sen mukaan, äläkä ihmettele, kun hän sinua myöhemmin pettää

Petoksen ilmille tulo on vaikeaa, mutta silti kaikista parasta. Mikäli elät suhteessa, jossa joudut epäilemään jatkuvasti, se syö sinua vuosien mittaan ja olet raunia vuosien kuluttua.

TEE IHMINEN JOTAIN...

• Mies 44 v.

Tuo kännykkäjuttu on se mikä paljastaa asian. Muusta ei voisi olla varma.

• Elina.

enkä petä. Tosin työni vaatii sitä ja unohtaisin aina laittaa kännykän äänettömälle, joten pidän sitä äänettömällä koko ajan.

Mutta jos hän ei jätä kännykkää hetkeksikään näkyvistään, niin silloin ainakin olettaisin että varmasti pettää. Eikä mies muutenkaan viihtyisi muiden seurassa enemmän jollei jotain olisi.

Älä kuitenkaan masennu vaan koeta kestää ja ota asioista selvää. Kysymällä tuskin saat totuutta selville. Maailmassa on onneksi paljon miehiä, että välillä tekee hyvääkin vaihtaa. Itte tosin olen kattonu samaa jo parikymmentä vuotta.

• että äänetön ei
        Elina. kirjoitti:

enkä petä. Tosin työni vaatii sitä ja unohtaisin aina laittaa kännykän äänettömälle, joten pidän sitä äänettömällä koko ajan.

Mutta jos hän ei jätä kännykkää hetkeksikään näkyvistään, niin silloin ainakin olettaisin että varmasti pettää. Eikä mies muutenkaan viihtyisi muiden seurassa enemmän jollei jotain olisi.

Älä kuitenkaan masennu vaan koeta kestää ja ota asioista selvää. Kysymällä tuskin saat totuutta selville. Maailmassa on onneksi paljon miehiä, että välillä tekee hyvääkin vaihtaa. Itte tosin olen kattonu samaa jo parikymmentä vuotta.

aina ole merkki pettämisestä, mutta muu käytös on paremminkin. Mikäli pitää kännyä jatkuvasti mukana tai jopa piilottaa ja sulkee sen, niin jotain on tekeillä.

Itsekin olen katsonut samaa miestä melkein kolkytvuotta ja huomannut, että tämän onkin kusettanut minua viimeiset kuusi vuotta. Että tuntuu kivalta.

• stella polaris
        Elina. kirjoitti:

Mun tyttö kastettiin just Elinaksi.

Ja sitten asiaan! Minulla oli joitakin vuosia sitten mahdoton puhelin- ja sähköpostiriippuvuus. Kävin tsekkaamassa mailit varmasti puolen tunnin välein, enkä koskaan jättänyt puhelinta pois taskusta. Joskus menin jopa vessaan puhelimen kanssa. Ja tämä ei johtunut mistään uskottomuusasiasta vaan silkasta riippuvuudesta sähköisiin viestimiin. Luojan kiitos, että pääsin tuosta eroon! Nyt puhelin on tosin äänettömällä lähes koko ajan, sillä en halua vauvani heräävän piipitykseen.

• käytöksestä

sen huomaa selkeästi. Parturissa alvariinsa, työ alkanut kiinnostaa ihmeen paljon ja siellä vietetään yhä enemmän aikaa, työmatkoilla koko ajan. Uusia vaatteita yhtenään, halu pukeutua yhä nuorekkaammin, uusia kalsareita pilvin pimein, sinun asiasi eivät kiinnosta pätkääkään, ei muista enää mitään, asiat jää hoitamatta, ei ole läsnä ylipäätään vaikka onkin paikalla, ahdistuneen oloinen kotona, ei halua tehdä kanssasi juuri mitään vaan väkisin. Siinä nyt muutamia luettelin ja näitä löytyy sitten vielä lisää.

• JNFR

"..sinun asiasi eivät kiinnosta pätkääkään, ei muista enää mitään, asiat jää hoitamatta, ei ole läsnä ylipäätään vaikka onkin paikalla, ahdistuneen oloinen kotona, ei halua tehdä kanssasi juuri mitään vaan väkisin.."
        Tämä pätee kyllä 99% miehistä, ja tuskin he kaikki pettävät. Miehet nyt vaan on just tuollaisia.

Mutta annan ääneni tekstarien tsekkamiselle, tietty ovela kettu poistaa ne sitä mukaa kun niitä tulee, mutta parasta on jos ukko-kullalle tulee tekstari ja kysyt silmät kirkkaana, "saanko lukea viestin?". Reaktiosta voi päätellä yhtä sun toista. Näin ollaan tehty joskus mieheni kanssa, hän antaa lukea yhtään epäröimättä, minä hermostun ja sanon että "ei, kun mulle tulee muutenkin niin vähän tekstareita et haluun lukee kaikki itse.." Ja muuta potaskaa - ja minulla on toinen mies.

• Kuullostaa tutulta toimenpiteeltä miehen käytöksessä.Mulla samaa kokemusta,kokoajan äänettömällä puhelin,jopa vapaa-ajalla ja takintaskussa.Kun joskus tavoittaa puhelimen kourassa,niin "säpsähtää" ja laittaa pois heti.
      Kieltää sujuvasti kaiken,mut selkeää näyttöä löytyy pettämisestä.Hän luulee etten tajua mitään,mut ei se mitään,on ne keinot mullakin.Lähinnä huvittavaa tää tilanne,asiasta tietää pari hyvää ystävääni ja olemme aika ajoin "nauraneet"tälle tilanteelle.

• tätä...

Toi on hyvä neuvo, että antaisi minun lukea viestin ensin, niin, että hän ei itsekkään tiedä keneltä viesti on. Siitähän sen reaktion huomaa...Olen vakavasti miettinyt lopettaa suhde. En halua jatkaa miehen kanssa joka minua pettää.

• selviää monta asiaa

tutki salaa se ukkosi puhelin. ei mitään avoimesti "katsotaan toistemme viestit jne", ei varmasti tule näyttämään sulle mitään ja sit ehtii jossain välissä poistaa kaiken ja sit antaa sun katsoa. menetät kaikki, mitä halusit tietää. Tsemppiä. kerro sitten miten kävi.

• näin on

Olen samaa mieltä, että tutki miehen kännykkä salaa. Raukkamaistahan se on, mutta sillä saa uskottavimman tiedon. Jos puhelimessa on outoja numeroita joita et tunne, niin kannattaa tsekata numerotiedustelusta, kenen numero on kyseessä. Mun ukon puhelimessa oli numero "Matti Meikäläinen" ja todellisuudessa numeron omisti "Maija Meikäläinen" joka sitten paljastui toiseksi naiseksi. En muuten osannut epäillä miestäni uskottomuudesta yhtään ja asia tuli täytenä yllätyksenä. Puhelinta tosin aloin tutkimaan, kun miehelle soitti joku nainen aamuyöstä.

• löytäväni...

mitään puhelimesta. Sen verran fiksu ukkoni on. Ja olisi todella noloa jäädä kiinni känny kourassa...

• itsehän valintasi teet
        löytäväni... kirjoitti:

mitään puhelimesta. Sen verran fiksu ukkoni on. Ja olisi todella noloa jäädä kiinni känny kourassa...

Kuka sinua käskeen lukemaan kännyä silloin, kun on vaarana, että jäät kiinni? Lue se silloin, kun äijäsi on suihkussa, saunassa, päiväunilla, kioskilla, missä vaan. Selviäisi monta asiaa. Ja ukkosi uskoo, ettet koskaan lukisi hänen kännyään, sen takia siellä varmasti viestejä/puheluita onkin, jos hän pettää.

• nykyaikana

Tietääkö joku, onko oikeesti olemassa sellasia kännyjä, jotka tallettavat muutaman viimeisen lähetetyn tekstiviestin vastaanottajan numerot, eikä niitä voi poistaa mitenkään? Itse en meinaa uskoa millään - nykyaikana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4597
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      80
      3723
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      130
      3151
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1810
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1659
    Aihe