Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taespa tulla leuhkittua liikoo tuolle kottiin jiäneelle!
Eli meijän yhteistyö- ja avunantosopimus piättyy tähän!
Mäneppä kokkeilemmaan kellutko vae uppootko, eläkä yritä kemuta takasi kannelle!
22.08.2005 16:45
Täällä meidän palstoilla voit ainakin kirjoittaa rauhassa, täällä viestit lentävät kaaressa roskikseen, jos tyyppi aikoo tulla tänne herjojansa heittämään.
Siitä pitää meidän seriffi huolen.
22.08.2005 15:09
kun luin, mitä Leny kirjoitti, luin sen nimittäin näin:
"Meinaatte, että pulla on haitallista. Tottakai jos syö enemmän kuin YHDEN PULLAPITKON päivässä."
Mutta rauhoituin kun huomasin pienen sanan - "palan" - tuon pullapitkon perässä! :-DDD
21.08.2005 13:47
Tökkäsitpä arkaan paikkaa, nimittäin tuohon "pullaholismiin".
Tuore pulla ja voita pullan alle (ikäänkuin piiloon ;-)) ja kylmä maitolasi! Aah, voiko mitään parempaa herkkua olla!
Hyvä puoli on se, että posket pysyy sileänä, mutta niin pysyy mahan seutukin, alkaa jopa muistuttaa pullataikinaa ja siitä olen
yrittänyt päästä eroon.
Niinpä olen lakannut pullan syönnin.
Kovaa luonnetta siinä kysytään, kun leipoo jonkun 100 pullaa, täyttää ne jollakin ihanalla täytteellä ja pakastaa kaiken, ihan kaiken!
Noista formula-autoista minulla on tullut myös mieleen se että niissä ei ole ohitusvaloja :-)
21.08.2005 09:54
Reissussa aina rähjääntyy! Kiva on aina lähteä
mutta vielä kivempi tulla takaisin kotiin ja
päästä omaan sänkyyn nukkumaan, eikö vaan?
20.08.2005 19:44
Sen verran ehdin tarkistaa netiltä, että Kimi starttaa paalupaikalta huomenna.
Nyt taas tarvitaan sade- tai aurinkotanssit, loihtujen lausumiset, formulaevankeljumit sun muut taikatemput että voitto tulisi kotiin!
Älkää vaan unohtako katsoa!
Onpa muuten ollut ihanan lämmintä koko viikon ja kohta on vielä lämpimämpää kun menen saunaan istumaan ja miettimään maailman menoa.
Hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!
20.08.2005 19:40
(Geastrum triplex) on omituisimman näköinen sieni jonka olen koskaan nähnyt.
Niitä on tänä syksynä runsaasti eräässä rotkossa, päivittäisen kävelyreittini varrella.
Sieni on kolmiosainen. Alin osa muodostuu "terälehdistä", sen päällä on ikäänkuin pieni vati, reunat kaartuneet ylöspäin ja itse vadin päällä pieni pyöreä pallo, kuin herkkusieni.
Koko sienen läpimitta n 8 cm.
Mahtaako tätä esiintyä Suomessa?
20.08.2005 10:34
on Raimo Mäkelän "Naamiona terve mieli".
Katkelmia kirjasta voi lukea netilläkin.
Mielenkiintoinen kirja narsistisesta psykopaatista.
19.08.2005 10:08
että häiriköt saadaan kuriin.
Esim. täällä Suomi24:llä on kymmeniä tuhansia kirjoittajia, joista pieni klikki on palstoilla pelkästään häiriköintitarkoituksissa.
Hyvä juttu, että saadaan joku ennakkotapaus käsiteltyä tuomioistuimessa.
19.08.2005 10:01
Katsoin uusintana TV:stä tositarinan Ebbasta ja Torgnysta jotka saivat toisensa 60 vuoden jälkeen.
He olivat tavanneet toisensa nuorina, Ebba oli 19 vuotta ja Torgny 28, rakastuivat ja halusivat mennä naimisiin.
Ebban isällä, Gotlannin maaherralla oli suuremmat suunnitelmat tyttärensä varalle kuin sallia hänen mennä naimisiin köyhän muusikon kanssa, tytöstä tulisi lääkäri.
Ebba opiskeli Uppsalassa ja Torgny joutui olosuhteitten pakosta pohjoiseen. Heidän tiensä erosivat.
Ebba valmistui lääkäriksi ja meni naimisiin lääkärikolleegan kanssa, sai 4 lasta, jäi leskeksi jo 43-vuotiaana ja oli elänyt yksin 36 vuotta, kunnes...
Torgny oli myös mennyt naimisiin ja hänestä tuli 5 lapsen isä, hänkin jäi leskeksi ja elämä tuntui olevan loppusuoralla, kunnes...eräs hänen tyttäristään kertoi olleensa eräillä syntymäpäiväkekkereillä Örebrossa ja tavanneensa vanhan, ihastuttavan naislääkärin, joka hänen nimensä kuultuaan oli kertonut olleensa rakastunut nuoreen mieheen jolla oli sama sukunimi. Selvisi, että mies oli hänen isänsä.
Torgny oli soittanut Ebballe heti tämän kuultuaan ja he päättivät tavata toisensa erään yhteisen ystävän luona.
Torgny oli 88 v, Ebba 79 v ja kaikki välillä olleet 60 vuotta olivat kuin poispyyhkäistyt!
He kertoivat avoimesti että tunteet olivat täsmälleen samat kuin silloin nuorena.
Tietenkin he menivät naimisiin ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.
19.08.2005 09:14
Sen verran sanon, että ketjun aloituksessa oli oikein emävalhe joka koski minua henkilökohtaisesti.
Onneksi seriffi poisti ketjun, ennenkuin ehdin itse avata sanaisen arkkuni.
18.08.2005 11:03
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(Ylläoleva tarkoittaa hysteeristä naurunkikatusta)
Ehdin minäkin lukea poistetun viestin aloituksen ja olin jo kirjoittanut tulikivenkatkuisen vastauksen ja kun piti lähettää se, sain vastauksen "Viesti on poistettu".
Hyvä, hyvä, seriffi hoitaa tehtävänsä!
Totesin vaan että on jollakin hyvät luulot itsestään! :DDDDDD
Täällä on taas hellettä ja on voinut maata auringossa ja käydä uimassa.
Maanantaina sain päähäni että tapetoin keittiön uudestaan ja on se ihme miten uudet värit saavat ihmeitä aikaan.
Olen ollut kaikkien sadepäivien jälkeen ulkona niin paljon kuin mahdollista, tehnyt pitkiä lenkkejä metsässä, jossa sateista huolimatta polut ovat kuivia kun polku kulkee harjun rinteessä ja vesi valuu pois sitä mukaa kuin sitä tulee.
Tonttikin on taas siistin näköinen, rikkaruohot poissa ja nurmikko lyhyt.
Tämän päivän ohjelmassa on muutaman tunnin auringon otto musiikkia kuunnellen ja nauttien.
Sitten lähden keräämään sieniä, joita metsä on pullollaan.
Hyvää torstaita kaikille!
18.08.2005 10:59
että jäljet vievät sylttytehtaalle...
mutta uusia mahdollisuuksiahan aina voi antaa ja toivoa että tavat muuttuvat ja vahingosta viisastuu.
15.08.2005 14:33
niin asiasta tietämättömille voin kertoa että palstoilla on liikkunut arkkihäirikkö, joka on haukkunut kirjoittajat tyhmiksi, kanoiksi, tolloiksi, sivistymättömiksi ym ym.
Hänen taltuttamisekseen on palstoille saatu seriffi ja nyt kun vihdoinkin alkaa palstoilla rauha häämöttää, ilmestyy areenalle uusi tyyppi jolla on samat elkeet kuin edelliselläkin häiriköllä:
pikkumaista arvostelua kirjoitustyylistä urheilijoitten käyttäytymiseen ja kaikkea siltä väliltä.
Sivistyneisyyskin on tullut jossakin yhteydessä esille ja saanut jopa oman otsikon jonka alla nyt "keskustellaan".
Liekö aloittajan tarkoitus saada parempi yleiskuva meistä tolloista, mene tiedä. :-DDD
15.08.2005 09:44
juhlimaan suomalaisten pronssia!
Onko kaikki vielä stadionilla kun on niin hiljaista?
Stadionilla oli todella ilmassa suuren urheilujuhlan tuntua :-))
No, jos saan tuosta yhdestä pullosta poistettua korkin, vaikka se onkin rautalanka-aidan takana, niin skoolaan!
Laitan pullon takaisin jäihin, joutukaa mukaan kun juoma vielä kuplii!
13.08.2005 22:31
Ihana oivallus!
12.08.2005 19:57
määritteli näin: Sivistyneisyyttä on se mikä jää jäljelle kun olet unohtanut oppimasi...
12.08.2005 19:55
kirjaviisauden ja sydämen sivistyksen välillä siten,
että pelkkä kirjaviisaus on parhaimmillaan silloin, kun taitetaan sanan säilää jossakin erikoisaineessa, missä faktatietoja tarvitaan
ja sydämen sivistys, jonka tarkoituksena ei ole loukata ketään, ei loistaa tiedoillaan tai taidoillaan, vaan antaa itsekullekin ihmisarvo juuri sellaisena kuin hän on.
12.08.2005 18:24
Anton Tjechov ilmaisi asian näin: Sivistyneisyyttä ei ole se, että ei tiputtele kastiketta liinalle, vaan se, että ei huomauta kun joku toinen sen tekee...
12.08.2005 18:18
Nyt on minun aikani! Olen ollut aina arkipäiväisen näköinen! Nyt ei haittaa mitään jos olen samannäköinen kun olen aina ollut. :DDD
Pikkusiskoni, joka aina muisti vetää minut peilin eteen katsomaan kuinka "kauhean näköinen olin", oli oikea kaunotar aikoinaan, on "rähjääntynyt reissussa". Kauneus on katoavaista.
Olen syvästi kiitollinen etten koskaan ole ollut mikään suuri kaunotar.
Nyt olen vaan pieni ja harmaa pantteritäti. Muuta vikaa minussa ei vielä olekaan. :DDD
12.08.2005 16:39
107 / 150