Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on helvettiä. Olen sen omakohtaisesti kokenut, mutta onnistunut pääsemään eroon.
Itse avioeroprosessi oli Helvetti II, kun exäni vetkutteli ja keksi kaikenmaailman juttuja siihen malliin että kaksi hänen puolustusasianajajistaan hyppäsi jutusta pois.
Eivät jaksaneet hullua puolustaa, kun tiesivät lopputuloksen.
Täällä netillä on vanhat muistot pulpahtaneet pintaan, kun eräs tähänkin ketjuun osallistunut henkilö käyttäytymisellään muistuttaa omasta aikaisemmasta helvetistäni.
Olen sen joskus palstalla hänelle sanonutkin ja siitä hänen vainonsa minua kohtaan johtuu.
Sinulle "väsynyt" sanon: sinulla on vielä mahdollisuus nauttia elämästä, olet sen ansainnut!
Lähde nyt kun vielä pystyt!
29.07.2005 18:32
unelmamatkalle - ja kohta huomaatkin olevasi
Timbuktussa!
29.07.2005 17:04
Olen koematkustanut Euroopassa ja roosalla bussilla matkustaminen on erikoinen kokemus sellaiselle, joka ei odota vähintään neljän
*:n hotellia ja kaikkia palveluksia :D
Matkojen hintoihin sisältyy matkan lisäksi myös kaikki ruokailut ja yöpymiset.
Ruoat laitetaan yleensä yhdessä porukalla, yöpymiset tapahtuvat asumattomilla taipaleilla (esim. Afrikassa) bussissa ja bussin katolla.
Bussit ajavat karavaanissa.
Matkustajat ovat kaikenikäisiä. Hyvä kunto ja reissumiehen mieli ei ole haitaksi! :D
Taskurahaa voi tietysti ottaa mukaan tarpeensa mukaan. Ruotsin kruunun kurssi euroissa on
9,52=100 SEK.
Itselläni oli haaveena lähteä Afrikan reissulle, mutta se on vaan jäänyt. Tuo matka kestäisi n 8,5 viikkoa.
29.07.2005 16:40
Heti kun olin kirjoittanut viestin "Näillä ikäihmisten palstoilla"... kirjoitti hajupoika litanian häirikköviestejä.
Olin omassa viestissäni maininnut että seriffi poistaa häirikköviestit alta aikayksikön ja niin teki...
joka puolestaan antoi minulle aiheen kirjoittaa
viestin m.o.t (mikä oli todistettava)!
28.07.2005 13:33
saattaa aiheuttaa kaikenlaisia "sivuvaikutuksia", katkeruutta ja ärtyneisyyttä.
Jos ei ole lähellä ihmisiä, niin täällä netillä saattaa monikin purkaa katkeruuttaan, yksinäisyyttään ja huonovointisuuttaan.
On kateellinen ihmisille jotka näyttävät voivan paremmin kuin mitä itse voi, jotka ovat terveempiä ja iloisempia kuin mitä itse on.
Mitä todisteluja siinä tarvitaan jos tuntee olevansa terve ja elämänhaluinen?
Vanhenemisen negatiivisiin puoliin saattaa kuulua luonteen muuttuminen.
Jos on nuorempana ollut negatiivinen niin nuo luonteenpiirteet saattavat pahentua iän mukana.
28.07.2005 13:20
ovat huikeat lääketieteessä.
Täällä meillä on uutisissa kerrottu nyt parin päivän aikana Karoliinisessa instituutissa tehdystä tutkimustyöstä, jonka tulokset tulevaisuudessa estäisi mm Alzheimerin, MS:n ja muut aivohermosolujen näivettymisestä johtuvat sairaudet.
Mikä elämänlaadun paraneminen niille, jotka noista sairauksista kärsivät!
Saa olla kiitollinen, että ei kolota mistään kun herää. Uusi, mielenkiintoinen päivä edessä!
28.07.2005 08:58
Maalaismies, kuolemastasi :DDD? Kirjoitit "JOS minä kuolen"....Sellaista voi todella tapahtua meille ;-)
No, leikki leikkinä!
Minäkin olen ollut sellainen kuntosali-friikki, kolme kertaa viikossa salilla, kerran viikossa uimahallilla, jokapäiväiset pitkät kävelylenkit, joka lajin tanssikurssit harrastuksena.
Maallemuuton jälkeen on ainoa kunnon ylläpitäjä kävelylenkit ja uiminen.
Paino nousi heti kun kuntosalilla käynnit loppuivat, mutta nyt alkaa sekin puoli olla taas kunnossa.
Uskon kyllä että kun pitää huolta sekä henkisestä että fyysisestä puolesta niin pysyy virkeämpänä pitempään kuin jos asettuu paikoilleen ja alkaa odottaa kuolemaa.
Katsoin eilen illalla TV:stä dokumenttiohjelman
"Eläkeläiset kesäsiirtolassa".
Mukana oli mm 104-vuotias mies ja hänen "tyttöystävänsä" joka oli 97 vuotta.
He olivat tavanneet toisensa kun mies oli 100 v ja "tytönhupakko" oli vaan 93 v! Molemmat olivat pirteitä, henkisesti myös vielä aivan "teräviä".
Ja kuinka elegantteja ja hyvinhoidettuja he sitten olivatkaan, oli todella ihastuttava pari.
Heitä katsellessa tuli aivan lohdullinen olo,
että kyllä minäkin yritän pitää itsestäni huolta että voin vanhentua tuolla tavalla arvokkaasti ;))
27.07.2005 17:52
Mutta entäs jos kutittelis heinällä :DD
Lenkkipolun varsi oli täynnä mustikoita, söin ja muistelin lapsuutta kun teimme intiaanimaalauksen mustikoilla.
Muisteluihin syventyneenä vetelin ajatuksissani mustikkaviiruja otsaan ja poskiin.
Kyläkaupassa katselivat hitaasti kun seisoin kassalla ja maksoin iltalehteä :-D
Siinä huomasin että olisi pitänyt mennä suoraan kotiin.
No, onpahan taas suomalainen naapuri lisännyt
naapurimaan mainetta maailmalla :-)
26.07.2005 21:56
Mikä on todistettu. Siis viimeinen lauseeni edellisessä viestissä :DDD
26.07.2005 21:49
jos laittaisit hameen päällesi... ;DDDD
Totta puhuen: on se "miehen" puhetta tuo sepustuksesi, tsiisus sentään!
26.07.2005 21:45
kirjoittelee kaikenikäisiä ihmisiä.
Nykyään on aivan turvallista kirjoitella täällä,
siitä pitää seriffimme huolen.
Riidanhaastajat lentävät pellolle alta aikayksikön.
26.07.2005 19:15
Juuri tänään juttelin poikani kanssa eläkeläisen
ihanasta olotilasta.
Hänellä on vielä 27 vuotta eläkeikään!! :DDD
Jotta sopi mutsin puhua tulevaisuuden näkymistä,
kiireettömistä aamuista, päivistä joihin voi itse keksiä ohjelman mielensä mukaan.
Pääasia eläkeläisen elämässä on pitää itsensä hyvässä kunnossa ja kohtalaisen terveenä, niin voi sanoa että muori on vielä kova jätkä!
26.07.2005 19:08
on haaste. Joka joutuu/on kosketuksissa hevosiin
huomaa kuinka suuri ja voimakas hevonen on, mutta kuitenkin kiltti ja täysin tietämätön omasta suuruudestaan.
Tytöille on tietenkin haaste ottaa "ohjat käsiinsä", saada tuo valtava eläin tottelemaan.
Hevonen luottaa hyvään hoitajaan ja hevoseen saa luotua hyvinkin läheisen kontaktin.
Kyllä hevonen ystävänsä tuntee!
Hevonen nauttii kun sitä harjataan, sillä on varmaankin samanlainen tunne kuin meillä naisilla kampaajan tuolissa istuessa :D.
Hevosten parissa puuhaileminen tuntuu mielekkäältä ja hoitaminen kaikissa muodoissa tuntuu luontuvan tytöiltä, olipa sitten kysymyksessä ihminen tai eläin.
Mainitsit tuosta hoitajatytön nukkumapaikasta...
Tänä päivänä ovat hyvät ravurit niin suuria ja hyvin varjeltuja tähtiä kuin mitkä tahansa urheilijat, eikä niitten lähelle päästetä ketä tahansa sabotaasien pelossa!
Olkoon sitten sanomatta kuinka hyvä suoja joku raskaasti nukkuva nuori ihminen hevoselle on!
26.07.2005 14:48
Punaiset huopatossut ja lavendelin sininen sari,
hyvä yhdistelmä! ;))
25.07.2005 17:40
Oletko sinäkin täällä meidän terassilla piipahtamassa?
Miten on kesä mennyt? Mikä on vaikuttanut ruskeaan pintaasi eniten, aurinko vai sade,
meinaan jos olet ruostunut? :DD
Kiva, kun tykkäsit kangaspakastani! Tässä iässä on valaistus tärkeä kun esiintyy valokuvissa ;),
eli parasta kun on valot pois.
25.07.2005 17:37
Olin aamupäivällä ulkona leikkaamassa köynnösruusuista sateen pieksämät kukkaset pois.
Istutin kaksi köynnösruusua talon nurkalle syksyllä. Toinen niistä on jo pari metrinen ja kukkinut aivan valtavasti koko kesän. Toinen ei ole kasvanut puolta metriä pitemmäksi, kukkinut kyllä on kovasti sekin mutta ihmettelen kun ne olivat samankokoiset kun istutin, samaa sorttiakin, mutta että niin eri tavalla ovat kasvaneet.
Tänä kesänä ei ole mitkään ötökät ruusujani vaivanneet, vaan ne ovat olleet "terveitä".
Puutarhurit sanovat että ruusuja ei pidä kastella illalla vaan aamulla. Iltakastelu saattaa aiheuttaa homevaurioita ja ötököitten lisääntymistä.
Tuo mäntysuopavesi on kyllä hyvä konsti, olen sitä kokeillut joskus ja hyvin se on toiminut.
25.07.2005 17:26
Ei hupsauteta!
Näen jo puhelinnumerosta, onko tuttu vai vieras puhelinnumero.
Jos on vieras numero niin olen varautunut siihen, että toisessa päässä on puhelinmyyjä.
Yleensä eivät ehdi alkua pitemmälle kun jo totean että jos on myynnistä puhe, niin minulla ei valitettavasti ole aikaa, eikä ole tarvetta ostaa mitään. Kiitos soitosta! - Ja luuri kiinni.
Olen myös ilmoittanut puhelinnumeroni ns "nix-puhelimeen", jolloin uusien puhelinmyyjien on turha yrittää soittaa.
25.07.2005 17:16
asuu ulkomailla, eikä ole Soneran asiakas?
Yritin tuota Fonecta Finderia, mutta ei toiminut
täältä käsin.
25.07.2005 10:33
Ajatella, minkä päähänpiston sain! Laitoin päälleni sarin (katsokaa profiilisivuani) että näette minkälainen kangaspakka minulla oli juhannuksena päälläni! Otan sen kohta pois ja laitan toisen kuvan tilalle!
No, nyt sipsuttelen pienin askelin ja juon kupillisen teetä.
Yritän päästä kahvista eroon, kun huomasin että se turvottaa vatsaa.
Ihme juttu, mutta uskotteko että kahvinjuonnin lopettamisesta saa abstinenssivaivoja? Ensi alkuun on ollut kauhea päänsärky. Ja kun otin vaan pienen kupposen mustaa kahvia niin päänsärky hävisi!
Kyllä se siitä ohi menee, kun nyt tiedän että päänsärky johtuu kofeiinin puutteesta eikä ole sen vaarallisempaa.
SkillaNilla on samat aatokset kuin minulla, kotoiset puuhat.
Eilen ajattelin, että ennen kun olin työelämässä niin silloin oli loman ajaksi monta sellaista puuhaa, jotka oli "kesälomaurakkana".
Siihen kuului kaikkien kaappien ja komeroitten siivoaminen, ikkunoitten pesu, muu suursiivous, pakasteen sulattaminen ja uudelleen täyttäminen, valokuvien järjestäminen albumeihin ym ym.
Kaikki touhu helpottaisi arkipäivää kun oli taas hypättävä hamsterinpyörään.
Nyt, kun talossa on taas pientä remonttia meneillään, niin ajattelin
jatkaa maalaustöillä, ei taulujen maalaamisella, vaan ovien ja
ovenpielien maalaamisella!
Täällä on luvattu aurinkoista säätä täksi päiväksi. Lämmintä on silti ollut, vaikka onkin satanut kaatamalla.
Eilen illalla olin sadekuurojen välillä sauvakävelyllä, palatessa tulin rannan kautta, enkä voinut olla hyppäämättä veteen kun vaatteitten alla oli uimapuku!
Varastoin talven varalle ihania kesäelämyksiä muisteltavaksi,
enkä ainoastaan huopikkaitten hankkimista ajattele!
25.07.2005 10:25
vaan jos haluat säilyttää oman mielenterveytesi, EROA!
Lainaa Raimo Mäkelän kirja "Naamiona terve mieli", jossa on täydellinen kuvaus narsistin olemuksesta ja kuinka häneen tulee suhtautua.
Voit laittaa netillä hakusanaksi "naamiona terve mieli", niin löydät paljo lukemisen arvoista asiaa.
25.07.2005 09:50
111 / 150