Vapaa kuvaus

Aloituksia

162

Kommenttia

2982

1. on helvettiä. Olen sen omakohtaisesti kokenut, mutta onnistunut pääsemään eroon.
    Itse avioeroprosessi oli Helvetti II, kun exäni vetkutteli ja keksi kaikenmaailman juttuja siihen malliin että kaksi hänen puolustusasianajajistaan hyppäsi jutusta pois.
    Eivät jaksaneet hullua puolustaa, kun tiesivät lopputuloksen.

Täällä netillä on vanhat muistot pulpahtaneet pintaan, kun eräs tähänkin ketjuun osallistunut henkilö käyttäytymisellään muistuttaa omasta aikaisemmasta helvetistäni.
    Olen sen joskus palstalla hänelle sanonutkin ja siitä hänen vainonsa minua kohtaan johtuu.

Sinulle "väsynyt" sanon: sinulla on vielä mahdollisuus nauttia elämästä, olet sen ansainnut!
    Lähde nyt kun vielä pystyt!
  2. Ajatella, minkä päähänpiston sain! Laitoin päälleni sarin (katsokaa profiilisivuani) että näette minkälainen kangaspakka minulla oli juhannuksena päälläni! Otan sen kohta pois ja laitan toisen kuvan tilalle!

No, nyt sipsuttelen pienin askelin ja juon kupillisen teetä.
    Yritän päästä kahvista eroon, kun huomasin että se turvottaa vatsaa.
    Ihme juttu, mutta uskotteko että kahvinjuonnin lopettamisesta saa abstinenssivaivoja? Ensi alkuun on ollut kauhea päänsärky. Ja kun otin vaan pienen kupposen mustaa kahvia niin päänsärky hävisi!
    Kyllä se siitä ohi menee, kun nyt tiedän että päänsärky johtuu kofeiinin puutteesta eikä ole sen vaarallisempaa.

SkillaNilla on samat aatokset kuin minulla, kotoiset puuhat.
    Eilen ajattelin, että ennen kun olin työelämässä niin silloin oli loman ajaksi monta sellaista puuhaa, jotka oli "kesälomaurakkana".
    Siihen kuului kaikkien kaappien ja komeroitten siivoaminen, ikkunoitten pesu, muu suursiivous, pakasteen sulattaminen ja uudelleen täyttäminen, valokuvien järjestäminen albumeihin ym ym.
    Kaikki touhu helpottaisi arkipäivää kun oli taas hypättävä hamsterinpyörään.

Nyt, kun talossa on taas pientä remonttia meneillään, niin ajattelin
    jatkaa maalaustöillä, ei taulujen maalaamisella, vaan ovien ja
    ovenpielien maalaamisella!

Täällä on luvattu aurinkoista säätä täksi päiväksi. Lämmintä on silti ollut, vaikka onkin satanut kaatamalla.
    Eilen illalla olin sadekuurojen välillä sauvakävelyllä, palatessa tulin rannan kautta, enkä voinut olla hyppäämättä veteen kun vaatteitten alla oli uimapuku!
    Varastoin talven varalle ihania kesäelämyksiä muisteltavaksi,
    enkä ainoastaan huopikkaitten hankkimista ajattele!