Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ostovoimansa voi kohottaa kymmenkertaiseksi Thaimaassa ja muissakin aasialaisissa maissa, esim. SriLankalla.
24.07.2005 16:51
samaan tyyliin ja ole kiinnostunut urheilusta!
Joskus koittaa ehkä aika että ainoa urheilu on vanhainkodissa istua porukan kanssa tuolilla ja nostaa jalkaa komennusten mukaan!
Täällä meillä päin on laissa kielletty nyrkkeily urheilulajina.
Muita lailla kiellettyjä juttuja ovat mm lasten hakkaaminen ja torpparina olo!
Kyllä minäkin antaisin Kimin puolesta Mersun moottorin rakentajia kuonoon!
Onkohan kiva tunne ladata seuraavia ajoja varten?
24.07.2005 16:43
Se olen minä, jolla on mustat aurinkolasit päässä. Laitoin ne päähän, ettei punaiseksi itketyt ja turvonneet silmät herättäisi ihmetystä tuolla katukuvassa.
24.07.2005 16:18
Voi hyvä jysäys!!! Pistin TV:n kiinni heti kun Kimi otti ratin irti...
Sydäntä kouraisi ja menin ottamaan Selokenia ja Trombylia, kaiken varalta, ettei vaan sydän ratkea!
Itketään yhdessä!
24.07.2005 16:14
joten minulla on aina puutoslista, mitä Suomesta on muistettava ostaa kun tulee siellä käymään.
Tavallisesti on mukana maltaita, tortuntäytettä, saunalenkkiä ym suuhun pantavaa.
Nyt tulee mukana myös huopikkaat ja muurikkalevy.
Ehkäpä tulee ostettua jotakin Marimekko-kangasta olohuoneeseen seinävaatteeksi.
24.07.2005 13:50
Näettekö suorana lähetyksenä päivän kilpailut?
Kysyn sen vuoksi, etten vaan tule ennen aikojaan möläyttelemään lopputuloksia.... :DDD!
Täällä alkaa lähetys tunnin päästä.
24.07.2005 13:43
Luin jostakin, että kun löydämme sen oikean sieluntoverin, niin liitto toimii hyvin sen takia että tietämättämme olemme valinneet henkilön, joka "parantaa" jotakin rikkinäistä meissä ja tekee meistä ehjän ihmisen.
Samoin on sieluntoverin laita, hän on valinnut juuri sinut, joka parantaa hänen haavansa.
Uskon että jotakin mystillistä siinä on kun puhutaan henkilökemiasta, vetovoimasta...
24.07.2005 12:04
Saa tulla ja mennä niinkuin haluaa, nukkuu silloin kun väsyttää, syö silloin kun on nälkä, ei ole koskaan neuvotteluja minne mennään ja koska tullaan, ketä tavataan ja ketä ei.
Sitten kun on märehtinyt eroansa tarpeeksi niin
kaukoliitto on (ainakin minulle) sopiva vaihtoehto uusien erehdysten välttämiseksi.
Voi tavata silloin kun sopii, voi matkustaa yhdessä ja viettää vapaa-aikaa yhteisten harrastusten parissa.
On aina kiva odottaa toisiaan ja ilmassa on "pientä urheilujuhlan tuntua" :DD kun tapaamiset ovat ajankohtaisia.
23.07.2005 22:06
että hevonen ei ravatessaan kärsi, paitsi jos ohjastaja repii suitsista ja käyttää piiskaa.
Meillä oli aina ravihevosia ja minusta se oli eläinrääkkäystä, jonka takia isän kanssa monta suukopua kävin :)
Lapsena piti mennä vielä raveja seuraamaan koko perheen voimalla, teini-iän jälkeen minua ei raviradoille saanut millään.
Mutta treenikierroksia jouduin tekemään, enemmänkin ne olivat huviajeluja, hevonen sai mennä sellaista vauhtia kuin halutti, paitsi juuri ennen kotiin tuloa pistettiin raviksi, kun tiedettiin isän odottavan pihalla. :DDD
Silloin kaarrettin portista sisään niin että savi pölisi!
23.07.2005 18:27
Olin tunnin myöhässä aika-ajojen seurailussa.
Aukaisin TV:n kun kolme kundia istui haastattelussa....Kimi siinä keskellä... ;)))
23.07.2005 17:00
autonsa hevosvoimia ja on paalupaikalla huomenna! ;)))
23.07.2005 16:10
talven sähkökatkojen varalle!
Minulla on jo camping-keittiö, myrskylyhty, kunnon taskulamppu, paristoradio ym.
Sitten huopikkaat jalkaan ja turkki päälle, niin ei hätää mitään!
Ajatelkaa että tasan viiden kuukauden päästä on joulun aatonaatto! :DDD
23.07.2005 16:08
oli mainoksia myös huopaisista saunahatuista!!!!
Eräs tuttava kertoi nähneensä kerran yleisessä saunassa kaljupäisen miehen joka istui löylyssä karvalakki päässä!
Kaipa tuollainen saunahattu on kätevä päänahkan suoja.
Sanotaanhan että se mikä pitää kylmän loitolla, suojelee myös kuumuudelta.
23.07.2005 11:38
kuin olla yksinäinen avioliitossa.
Oma avioliittoni kaatui tuohon yksinäisyyden tunteeseen, joka tuntui luonnottomalta olotilalta.
Ajattelin, että jokaisella on oikeus valita kuinka tylsää elämää haluaa elää ja minulle riitti.
23.07.2005 11:06
Pieni vihje kesäradoille: avojalkainen hevonen on nopea!
Tarkista kaviot! Omalta hevoselta kengät pois!
23.07.2005 10:54
Yritin tulkita tuota ratakuviota kun miesystäväni sanoo että minä olen kurvikas kuin F1-rata!
(Vaan hyvin hän on baanalla pysynyt! :DDD)
23.07.2005 10:52
digi-TV:n katselijoitten joukkoon on itselläni edessä tänä syksynä, jos en laita TV:tä laatikkoon ja varastoin sen halvempia vaihtoehtoja odotellessa.
Täällä Ruotsissa on aloitettu alueittainen siirtyminen, jolloin on pakko hankkia digi-boxi pystyäkseen katselemaan vanhalla laitteellaan lähetyksiä.
Syyskuussa on meidän alueen vuoro.
23.07.2005 10:44
Halivaarassa olisi varmaan kiva asua :), mutta ei Helvetinkolussa!
Mitäs sanotte Kukkuusta tai Krääkkiöstä?
Varokaa: Oulun seudulla on Kuolio! Muoniosta itään Kusipää! Posiolta etelään Livohka.
Oho! Pohjanmaalta löytyy Mulkkujärvi ja Kivesjärveltä (?) Mulkkusaari! Oulujärvellä oikein Isomulkku! Paltamossa Kivesvaara.
Naispuolisia seksikkäitä paikannimiä mm Tissinpohja Savossa ja Pillunsilmä Airistolla.
Pohjoisessa on sitten niin härskiä paikannimiä, että kuinkahan kovaa tekee antaa osoitteensa esim. puhelintilausta tehdessä, kun osoitteena
on Vitunviheltämäaapa Sallassa!
Lauttasaaren edustalla on Nahkahousut...Keltä lie sinne unohtuneet...
Sitten on kauheasti ulostepitoisia paikannimiä:
Paskajoki, Paskalampi, Paskasaaret, Paskatunturi... onpa Perseavenuekin!
Eläimiin liittyviä paikannimiä: mainittu Katinhäntä Laitilassa, Ketunperä Raahen lähellä, Kissanpiiskaajankuja Kristiinankaupungissa.
Ulkomailla liikkuessa näkee myös paikannimiä, jotka saavat nauramaan.
22.07.2005 23:03
Sattuu sopivasti huopatossutehdas matkan varrelle kun liikun Suomessa!
Ja Meke, olen 99,9999%:sti varma, ettei huopikkaamme tapaa :DDD!
22.07.2005 22:30
Järvet jäävät kyllä kesäaikana piiloon.
Olen ollut monen ulkomaalaisporukan kanssa lomalla Suomessa ja odotukset ovat olleet suuret
kun he näkevät kartalla kaikki järvet.
Aah, "tuhansien järvien maa"! Mutta sitten niitä järviä ei näekään, jos ei kiipeä jollekin näköalapaikalle.
Paras kokemus on ollut näköalat Puijon tornista, mistä näkee vettä silmän kantamattomiin, joka ilmansuuntaan.
Kolilta avautuvat maisemat, yöpyminen Punkaharjulla ja Pulkkilanharjulla ovat myös jääneet pysyvästi muistiin.
Suomessa pitäisi todella järjestää jonkunlainen "puskat pois"-kampanja!
22.07.2005 20:49
112 / 150