Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
153
Kommenttia
2621
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Afrikkaan, missä ihmiset näkevät nälkää!
Täällä kotona syömme enemmän kuin mitä kulutamme energiaa.
Kaikki ruoka lihottaa, jos sitä syö ylenmäärin.
Jopa kasvisruoka.
17.08.2006 12:38
Täältä lisää tietoa vuokravaimoista:
http://personal.inet.fi/yritys/aviomiespalvelu/vaimot.html
17.08.2006 12:30
Jos saataisiin enmmän miehiä hoitoalalle, niin palkatkin nousisivat.
Hoitoalan työ on fyysisesti raskasta ja miesten mukanaolo olisi varmasti tervetullutta. Muutenkin sellaisilla työpaikoilla, missä on sekä miehiä että naisia, on työilmapiiri aivan toisenlainen kuin yhden sukupuolen edustamilla työpaikoilla.
17.08.2006 11:32
laittaisin tuonne kylän osuuskaupan ilmoitustaululle ilmoituksen:
"Tilapäiselle aviomiehelle ulkotöitä mm räystäslautojen uusimisessa, rappauksen parantelemisessa ulkoseiniin, ikkunakarmien maalausta, eläkeläiskuvöösin rakentamista (=lasitettu terassi :)) ym. sellaista.
Eroamme ystävinä. "
17.08.2006 09:47
Täällä meillä on todettu että parhaat vanhusten hoitajat ovat siirtolaiset, jotka tulevat sellaisista maista, missä vanhuksia kunnioitetaan ja joista huolehditaan koko perheen voimin.
Heitä on töissä vanhustentaloilla ja hoitokodeissa ja vanhukset rakastavat ulkomaalaishoitajiansa, kun heitä kohdellaan ihmisinä eikä hoitopaketteina.
Jos yksikin tuollainen hoitaja häviää, niin se on monelle vanhukselle sellainen isku, että he masentuvat ja menettävät paljon elämänhalustaan.
17.08.2006 09:19
Aikaisemmin minulla oli tapana tehdä pino voileipiä ja syödä niitä teen kanssa TV:tä katsellessa illalla.
Sellaisen tavan olen jättänyt pois.
Syön 3 ateriaa päivässä, viimeinen on klo 17 hujakoilla.
Sitten en syö mitään muuta kuin ehkä jonkun hedelmän, jos ilta venyy pitkäksi.
Pienillä muutoksilla saa painon pysymään kurissa.
17.08.2006 09:07
Ajatella, mitkä mahdollisuudet monella työttömällä miehellä olisi tälläkin meidän kylällä, missä miehet kuolevat pois kuin ruton kaatamina. Kylä on täynnä leskiä ja meitä eronneita ex-vaimoja!
Kaikki tarvitsemme käytännön apua sellaisissa asioissa, missä tarvitaan miehistä taitoa ja voimaa.
16.08.2006 22:54
mutta teen listan räystäslautojen uusimisesta ja maalaamisesta, uuden rappauksen laitosta rinnekerrokseen, tontin uudistamisesta ym ym muusta mukavasta, mihin tarvitsen raakaa muskelivoimaa.
16.08.2006 22:48
Heräsin aamupuolella yötä kun kuulin SELVÄSTI raskaita askeleita talossani. Olin vielä unenpöpperössä ja katselin ympärilleni, josko olisi mitään kättä pitempää, sillä nyt oli murtovaras talossani! Siitä ei ollut epäilystäkään, nyt olin täysin hereillä ja kuulin askeleet ihan selvästi.
Nousin sängystä ja raotin makuukamarin ovea varovaisesti ja kurkistin pitkään käytävään, johon kattokuvuista tuli valoa. Näin mustan hahmon käytävässä ja kuulin äänen, joka sanoi suomeksi: - Moi, kahvi on kohta valmista!
Kummitus/murtovaras oli veljeni, joka oli tulossa moottoripyörällä Italiasta. Hän oli jo vuotta aikaisemmin saanut avaimen talooni, mutta sen olin ehtinyt unohtaa ja nyt olin vähällä saada vähintäänkin sydänkohtauksen kun heräsin hänen raskaisiin askeleihinsa.
16.08.2006 22:26
Minäkin olen jättänyt juustot (suurinta herkkua aikaisemmin), kaikki kahvileivät, vaihtanut rasvaisimman maidon kevytmaitoon, syön suomalaista tumma ruisleipää ruotsalaisen valkoisen leivän sijasta jne. Yritän valita aina terveellisemmän vaihtoehdon ja paino tippuu koko ajan.
Pienillä valinnoilla voi vaikuttaa uskomattoman paljon omaan hyvinvointiinsa.
16.08.2006 22:10
Minulla vilisee jo päässä, mitä kaikkea voisin teettää talkkaril--- aviomiehellä, jos sellainen palvelu pelaisi täällä meillä :)
16.08.2006 21:35
Vastauksista päätellen saa potkua vanhenemiseen kun on hapan ja negatiivinen asenne ihmisiin ja ympäristöön, kun antaa piut paut itsensä hoitamiseen ja alkaa odottaa kuolemaa :D
Tämä oli tiivistelmä, mutta ehkä voit jatkaa listaa?
16.08.2006 20:21
taitaa olla nyt jatkoa tälle toiminnalle, luin pikaisesti tuosta linkistä.
Uskon että moni yksinäinen mies on kiitollinen kun tulee joku pesemään ikkunoita tai pyykkiä, siivoilemaan, ehkä laittamaan ruokaa pakasteeseen tai leipomaan.
16.08.2006 20:15
yrityksen "Pimeät puuhat"! Silloin tilaaja ehkä odottaa että muutakin kuin hinnat on kovat.
16.08.2006 20:12
vetää juttua seksin puolelle. Mies vaikuttaa aivan reilulta, eikä miltään Sattumalta!
16.08.2006 19:38
Ruotsalaisilla on sana, johon ei missään ole kunnon käännöstä, "lagom", joka tarkoittaa "sopivasti", "ei liian paljon eikä liian vähän, vaan just prikulleen".
Kaikessa pitäisi toimia "lagom" eikä liioitella laihduttamisessakaan.
Itselläni on vahva luusto ja jos laihduttaisin itseni siihen kilomäärään kuin pituuteni edellyttäisi niin olisin anorektisen näköinen.
Yritän pitää painon kurissa sen takia että voin paremmin, on helpompi liikkua ja verenpaine pysyy kurissa.
Jotta jääkaapin ovi pysyy kiinni väliaikoina, on keksittävä kaikenlaisia konsteja. Minulla on tuo valtavan amerikkalaisnaisen kuva pelättinä ;)!
16.08.2006 10:26
Joo, kyllä vanheneminen on taidetta!
Paljon on tähän ikään mennessä kertynyt esimerkiksi turhaa kamaa, josta haluaa päästä eroon. Sanotaan, että liika roina estää ihmisen luovuutta.
Senpä takia olen alkanut siivota pois sellaista mitä en ole tarvinnut viimeisten 10 vuoden aikana, enkä varmasti tule tarvitsemaan seuraavankaan vuosikymmenen aikana.
Liekö se sitten oikeastaan valmistautumista "oikeaan" vanhenemiseen, johon minulla ei vielä ole konkreettista tuntumaa.
Itselleni sanon että siivoan sen takia että saan inspiraatiota päästä taas maalaamisen alkuun.
Kävi miten kävi, mutta kunto kasvaa, kun raivaa, kantelee painavia esineitä, juoksee rappuja ylös alas.
Vanhenemisessa on hyviä puolia, niinkuin sanot. Ei tarvitse enää välittää mitä ihmiset ajattelevat tai pitävät vaan voi tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu.
Antennit eivät ole aina suunnatut ulospäin vaan sitä alkaa kuunnella enemmän omaa sisäistä maailmaansakin.
16.08.2006 10:17
Tuskinpa on mitään muuta yhtä hauskaa liikuntamuotoa kuin tanssi! Aika menee kuin siivellä eikä huomaakaan kun tunnin tanssin jälkeen on 2 1/2 kaalikäärylettä poltettu kehosta pois!
Ei liikunnan tarvitse olla kieli vyön alla läähättämistä, paljon on meille iäkkäämmille sopivia, tehokkaita liikuntamuotoja: kävely, pyöräily, uinti tai aivan tavalliset arkiaskareet puutarhassa, imurointi ja muu siivoaminen ja kodin askareet sisällä.
Sellaista ei vaan mielletä kunnon liikunnaksi.
Onhan tutkittu että monet nykyajan sairauksista ovat ns. elintasosairauksia. Miksi emme alkaisi ottaa enemmän vastuuta oman itsemme hyvinvoinnista?
Hyvää tanssisyksyä sinulle!
16.08.2006 10:03
on kuva amerikkalaisesta naisesta, joka täyttää parisängyn yksinään.
Kuva on muistutuksena että näin voi käydä minullekin, jos vierailen jääkaapilla liian ahkerasti.
15.08.2006 22:08
Keskustelu jatkuu tuolla ylempänä uudessa ketjussa :)
15.08.2006 21:46
39 / 132