Vapaa kuvaus

Aloituksia

154

Kommenttia

2661

1. muutama esimerkki...
    Itselleni on sattunut pari, kolme tapausta siellä armaassa kotimaassa kun olin vielä nuori ja täysin kokematon ja koskematon ja vihastuin silmittömästi tuollaisista tökeröistä, julkisilla paikoilla tehdyistä seksuaalisista lähestymisistä.

Ensimmäinen tapaus oli tällainen: Tapasin joka aamu työmatkallani melkein samassa paikassa kaupungilla nuoren miehen ja ohitimme toisemme niinkuin kiireiset töihin menevät ohittavat toisensa. Eräänä aamuna hän muutti ykskaks suuntaa ja käveli päin minua, koppasi toisesta rinnastani kiinni ja sanoi "Mitkäs nämä ovat" ja käveli vauhdilla eteenpäin.
    Kiehuin raivosta ja vannoin itselleni että odotas vaan, tapaamme taas huomenna. Niin teimmekin.
    Minulla oli aina sateenvarjo mukana ja seuraavana aamuna käänsin "koukkupään" esille ja kävelin suoraan tuota miestä päin, kohotin hänen housun etupuolensa koukkuun ja kysäisin "mitäs täällä on" ja marssin nokka pystyssä eteenpäin.
    Seuraavana aamuna odotin mikä olisi kaksintaistelussa seuraava veto, mutta poika ylitti minut nähdessään tien ja meni kadun toiselle puolelle. Sain kulkea siitä lähtien rauhassa!

Seuraava tapaus sattui tanssipaikalla, joka oli kotini läheisyydessä.
    Parimetrinen kaveri haki minua tanssimaan ja koska olen lyhyt niin hän alkoi kiskoa minua ylöspäin ja tunsin jotakin kovaa napani yläpuolella... Jätin hänet siihen paikkaan ja sanoin kuuluvalla äänellä: - Herra on hyvä ja pitää häntänsä koipiensa välissä!
    Painuin ulos ja juoksin kotiin.

Kolmas tapaus oli sellainen näytös että jos kaveri olisi tiennyt minkälaisen häpeän kohteeksi joutuu heittäessään "hennolle" pienelle naiselle muutaman ehdotuksen, niin olisi pitänyt suunsa kiinni!
    Kun hän oli ehdotuksensa tehnyt niin sanoin että tule lähemmäksi niin kuiskaan korvaasi.
    Hän tuli lähelle. Sujautin oikean käsivarteni hänen oikeaan kainaloonsa ja iskin äijän katuun ja potkaisin vielä pahaan paikkaan. Pyyhkäisin kämmenet yhteen ja toivotin parempaa onnea seuraavan kanssa.

Ei tarvitse olla mikään miesvihaaja jos antaa vähän kurinpalautusta joillekin törkimyksille.
    Törkimyksiä on sekä naisissa että miehissä.
  2. Kun isä näki minut huulet maalattuina ja kynnet lakattuina, niin hän totesi että on suu- ja sorkkatauti iskenyt.
  3. Kapeakärkiset piikkarit ei ole tehty ollenkaan jalan anatomiaa seuraillen.
    Jotta kengät sopisivat kunnolla jalkaan, pitäisi keskivarpaan olla etusormen pituinen!

Kuinkahan paljon lattioita on kapeilla piikkikoroilla pilattu?
    60-luvun alussa menin kävelemällä töihinkin piikkarit jalassa. Toinen kenkäpari oli mukana laukussa kotimatkaa varten, koska toisen parin jätin aina suutarille uusien kantalappujen laittamista varten.
    Eräänä kuumana kesäpäivänä katselin jotakin näyteikkunaa kauan ja juutuin piikkikorkoineni auringossa lämmenneeseen asfalttiin!! Oli siinä ohikulkijoilla hauskaa kun kampesin sateenvarjollani kenkiä irti asfaltista!
    Kerran taas sattui tansseissa, että eräs tyttö polkaisi tanssin pyörteissä piikkikorkonsa minun kenkääni, varpaitten väliin. Kipu oli sietämätön ja linkkasin pitkän aikaa kipeällä jalallani.

Olen ollut 17-vuotiaasta saakka piikkarifriikki,
    oikea kenkien kerääjä! Korkeissa koroissa jalka näyttää sirommalta, ryhti paranee ja tietenkin pienenä ihmisenä olen pitänyt ylimääräisistä pituussenteistä.
    Joskus 50-vuotisena alkoi selkä tehdä tenää ja oli pakko siirtyä matalakorkoisempiin kenkiin. Ensi alkuun tuntui kuin lentäisi selälleen kun oli tuki poissa kantapäitten alta!
    Kauneimmat kenkäni olen säästänyt, vaikka en niitä enää käytäkään.

Olen katsellut tämän päivän nuoria naisia, jotka seuraavat muotia ja käyttävät myös korkeakorkoisia kenkiä ja tehnyt havainnon, että vaan harvat osaavat kävellä korkeakorkoisilla kengillä. Useimmat kävelevät polvet koukussa, hartiat lytyssä ja silloin nuo "naisellisuuden korostajat", korkokengät tekevät koko olemuksesta koomillisen näköisen.