Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
154
Kommenttia
2667
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minut sinne Turun puoleen! Juodaan virtuaalikoffeet siinä ohimennessä ;-)
Hymyillään kun tavataan!
27.04.2006 09:02
Täältä sotaratsu on lähdössä sinne Härmään virittäytymään oikeaan härmäläiseen tunnelmaan, että on oikeat otteet jos on pakko aseita kalistella täällä palstoilla ;-)
Ei muuta kuin "glada vappen"!
26.04.2006 20:57
Minkälaista säätä on povattu Suomeen viikonloppuna ja vapun tienoilla?
Pakkailen tässä laukkua ja mietin, kuinka lämpimiä vaatteita täytyisi ottaa mukaan vai tekisinkö niinkuin teen silloin kun olen autolla liikkeellä: otan sekä kylmiä että lämpimiä ilmoja varten sopivat vaatteet :-)
Glada vappen!
26.04.2006 18:22
Ilmoitan vaan, jos ihmettelette kun täältä minun koneelta lentää viestejä tähän ketjuun, että minuun ei ainakaan nuo valitusvirret satu yhtään muuten, ottaa vaan kupoliin! Että tästä aiheesta jaksetaan jauhaa...
Olen nyt hyvin levännyt pääsiäispesässäni, uhkun voimaa ja taistelutahtoakin ja puolustan seriffiä, siitä huolimatta, että hän on poistanut monta minun aloittamistani ketjuista, jopa meidän kaikkien mieliaiheesta, seksistä, tehdyn aloituksen ;-)) No, aina roiskuu, kun rapataan!
Hyvä, kun tuo Jermukin on tullut meitä vanhoja auttamaan sanan säilän käyttelyssä! :-)
Hymyä huuleen, kaikki hapannaamat!
25.04.2006 17:20
Palstojen kirjoitusrauhan turvaaminen ei ole minun elämäntehtäväni :-)
Mainitsemaasi rankkaan tehtävään tarvitaan kaikkien palstalaisten yhteistoimintaa ja parhaiten se onnistuu jos sinäkin lakkaat narisemasta jatkuvasti ja muutat asenteesi positiivisemmaksi, etkä aina valita... Usko pois, sellainen alkaa vuosien mittaan tympäistä ja vie mielialan matalaksi.
Seriffi on palstoilla järjestystä pitämässä ja me palstalaiset voimme auttaa häntä siinä puuhassa.
Sinä olet ilmoittanut, että näillä eväillä ei rauha synny. Miksi siis ihmettelet jos valitusvirsiäsi häviää, jos voit hakea syytä omasta itsestäsi?
25.04.2006 17:10
Olen ollut näillä palstoilla kohta viisi vuotta ja taatusti seurannut mitä täällä on tapahtunut ja tapahtuu.
Niinkauan kuin tämä täti on mukana, tulen taistelemaan kynsin hampain kirjoittelurauhan puolesta.
Mitä edustavat "oikeamieliset"?
Palstalla on säännöt, noudattakaa niitä! Siinä se on.
25.04.2006 16:10
On ollut tässä välillä "muuta puuhoo", sitä paitsi olen vaihtamassa laajakaistayhteyttä ja tuhrailen tavallisen modeemin avulla joka ei houkuttele viipymään netillä pitempiä hetkiä.
Kun tässä vielä pistäydyn Suomessa vapun aikaan niin eiköhän laajakaistalinjatkin ole pyhien jälkeen taas auki!
Kirjoitellaan ;-)
25.04.2006 09:37
tuntui kuin olisimme olleet ruttoon sairastuneita, kun ajelimme ruotsalaisrekisteröidyllä autolla :-).
Tuntui kuin italialaiset olisivat nähneet haamuja kun huomasivat että Ruotsista tulee ihka eläviä ihmisiä Italiaan! Tuo onnettomuus oli sattunut n. viikkoa aikaisemmin ja pohjoismaitten uskottiin olevan täysin myrkyn peitossa.
Varotoimenpiteistä huomasimme sen että esim.
Venetsiassa vietiin kaikki vihannekset kaatopaikalle kondoleilla. Emme saaneet tuoreita vihanneksia koko matkan aikana, ainoastaan purkkivihanneksia.
24.04.2006 22:46
"asioitten tärkeydellä" :-)
Et paljon kirjoittele, mutta seriffin arvostelussa ja muussa "nokkapaistissa" olet hyvin kärkkäästi esittämässä mielipiteitäsi ja valittamassa loukkaantuneena jos joku viestiparka on häipynyt cyberavaruuteen jostakin käsittämättömästä syystä.
Itse kirjoittelen melkein mistä aiheesta vaan ja pidän mielessä että viesti saattaa hävitä hyvin äkkiä. Enkä aio päätäni vaivata mikä oli poiston syynä. Yritän uudestaan, ehkä paremmalla onnella seuraavalla kerralla. - Moi!
24.04.2006 20:10
Miksi halusimme seriffin alkujaan tänne palstoille? Eikö tarkoitus ollut juuri häiriköinnin ja palstalaisten herjaamisen loppuminen kertakaikkiaan?
Minulle ainakin riittää jos seriffi tämän puolen asiasta hoitaa.
Jos hän sitten poistaa muita kuin selviä häirikköviestejä, ei minua häiritse vähääkään.
Sivut vaihtuvat nopeasti eikä minun eikä sinunkaan "kuolemattomia ajatuksia" kelata luettavaksi kun viestit ovat siirtyneet seuraavalle sivulle.
Miksi odotat minun huutavan punaisena poistoista, vaikka olisinkin ns. "järkevä kirjoittaja"? :-) Ehkä en näe mitään järkeä tai asiallisuutta sellaisessa...
24.04.2006 19:34
Älä välitä valitusvirsistä "viestini on poistettu"!
Olet poistanut monta minunkin viesteistäni, enkä usko kirjoittaneeni niin kuolemattomia lauseita, että viitsisin ja jaksaisin tasaisin väliajoin jurnuttaa täällä palstoilla noista poistoista.
Sanottakoon mitä tahansa, niin kirjoitusrauha on ollut aivan toista luokkaa seriffin tultua palstoille verrattuna takavuosiin. Kuka meistä haluaisi ne ajat takaisin? Mie kysyn vaan...
24.04.2006 17:28
Haudonnan tulos: kaksi väsynyttä mutta onnellista 60+ !
Ei olisi uskonut nuorena, että intiimihetket voivat olla muutakin kuin rutiininomaisia ja hätäisiä "pikasellaisia" :-)
Nyt on aikaa virittäytyä oikeaan tunnelmaan ja nauttia yhdessäolosta täysillä.
24.04.2006 08:41
Tulin äsken lenkiltä, eikä voinut olla noteeraamatta, että metsässä on oikea kevätrieha meneillään.
Näin mm nelisiipisen linnun, kunnes huomasin että palokärkipari siinä vaan harjoitti tandemilentoa, uros ajeli peukalokyytiläisenä naaraan selässä.
Yksinäinen kaurispukki kipaisi harjun rinnettä ylös ja jäi katselemaan hiukan ylempänä. Kyllä ne ovat upean näköisiä eläimiä!
Satuin tapaamaan myös fasaanikukon, joka ei paljon hätkähtänyt, vaan käveli rauhallisesti polun yli pellolle.
Ja muuten on metsä täynnä toivorikasta visertelyä, tuntuu kuin lintusten sydän pakahtuisi riemusta ja kesän odotuksesta.
12.04.2006 10:28
Katselin viikolla että on tullut paljon uusia joutsenlampia näillä seuduilla sellaisille pelloille, jotka ovat laaksossa. Korkeilta kallioilta tulee paljon vettä ja näyttää olevan joutsenille, kurjille ja hanhille sopivia levähdyspaikkoja. Syksyllä kylvetty vilja orastaa ja häviää moneen nälkäiseen kitaan.
12.04.2006 10:20
Minulla on pyöreä sänky, halkaisija 210 cm. Nukkuipa sitten pitkin tai poikin, ei väliä, aina on oikeinpäin :-)
12.04.2006 10:11
TV-ruutu on pieni ja kaikki häiritsevä mitä siinä näkyvästä ja olevasta tulee ulos, on kaksinkertaista :))
Minua häiritsee nykyinen hiusmuoti, kun uutisten lukijat näyttävät noita-akoilta, tukka sojottaa kuin uuniluuta ja näyttää hoitamattomalta.
Samoin liialliset korut, jotka kilisevät ja kalisevat ranteissa ja vievät huomion pois itse asiasta.
En tiedä mistä johtuu, että Ruotsin TV:n suomalaisuutisten lukijoilla (naispuolisilla) on omituinen tapa kiekaista uuden lauseen alussa :-) ja se kuullostaa koomiselta. Miespuolisten toimittajien ääni taas ei nouse eikä laske, vaan on yksitoikkoista ja unettavaa muminaa.
12.04.2006 07:39
Kannattaa olla nyt viisaampi ja varovaisempi kun taas rakkauden tautiin on sairastunut... Onneksi aikaa löytyy kun on eläkeläinen ;-))
10.04.2006 22:46
Ii-li on täydellinen vastakohta eräälle toiselle henkilölle, joka on todella ÄLLÖTTÄVÄ näillä palstoilla "loistaessaan".
Olen kiinnittänyt huomion juuri samoihin asioihin kuin sinäkin, Katleija.
10.04.2006 20:54
Minä siivoan vasta pääsiäisen jälkeen... :DDD
10.04.2006 19:33
Niinhän se on, että jossakin elämän matkalla ei enää nähdä toisiaan, ei jakseta olla luottamuksellisia niinkuin silloin nuorena.
Talot, autot, esineet saavat korvata tyhjyyden ja kaipuun, mutta eivät kuitenkaan sitä tee, vaan usein tulee ero.
Useimmat erot taitavat tulla joskus 40-45 ikävuosien välillä kun ollaan työelämässä huipulla. Ei ehditä rakkaudesta paljon luritella. ;-))
10.04.2006 17:34
55 / 134