Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. mutta kaatua osaan komeasti, ylös vaan pitäisi vielä opetella kiipeämään. - Lupasivat antaa yksityisopetusta myöhemmin, kun nyt jouduin kipeän olkapääni vuoksi kieltäytymään edes yrittämästä vedestä kajakkiin kaverin avustamana.
    Nuorille se ei tuottanut mitään ongelmaa, ihan piti ihailla - rannalta kiikarien kanssa.:)
    Eli toistaiseksi en voi lähteä avomerelle - ylös en pääse, enkä jaksaisi uida rantaan, jos kaatuisin.

Eskimokäännöstä käyn ehkä kokeilemassa kun opettavat uima-altaassa talvella. En vielä tiedä tohdinko, kun se kuului nuorilta miehiltäkin vaatineen keskimäärin puolen tunnin harjoittelun ennen onnistumista. Siinä ajassa minulta jo olisi varmaan voimat ja henki lopussa.

Kajakissa istuin viime viikolla ensimmäisen kerran ja se oli rakkautta ensi kokemalta. - Ainakin tyynellä säällä ja suht sileässä vedessä.
    Nyt on kurssi suoritettu ja opiskelua voin jatkaa omatoimisesti ihan virallisella luvalla.

Eilen teimme taukoineen kolmen tunnin ja reilun 10 kilometrin retken, saimme nauttia luonnosta sitä häiritsemättä. Edes sorsaemo poikasineen ei hätääntynyt.
    Arvaa onko paikat kipeinä.
    ;))) väärin, ei ole yhtään.
    Olkapääkin tuntuu paremmalta kuin kortisonipiikin jälkeen muutama viikko sitten, ja käsi nousee jo lähes normaalisti.

Hämmästyin, että melominen oli paljon helpompaa ja kevyempää kuin olin etukäteen kuvitellut.

Nyt etsiskelen myös uusia paikkoja, joissa voisin käydä tämän yllättäen eteen tulleen uuden harrastuksen tarjoamista iloista nauttimaan. - Suosittelen sinullekin, käy kokeilemassa.

Jokireitit koskineen saavat vielä minun osaltani jäädä odottelemaan.
  2. Älä hyvä mies yritä hukuttaa mitään sisälläsi olevaa viinaan. Siinä yrityksessä ei pitemmän päälle huku mikään muu kuin sinä itse.

Luulen, että töissä käyminen olisi sairaslomaa parempi vaihtoehto. Se rytmittää päiväsi ja elämässäsi säilyy edes jonkinlainen järjestys. Kun pakottaa itsensä elämään, jossain vaiheessa yleensä huomaa elämän jatkuvan pakottamattakin.

Toivottavasti pian pystyt jättämään menneet taaksesi ja katsomaan eteenpäin.
    Yritä sinnitellä, niin ettet itse hukkuisi.

Mitäpä, jos ihan piruuttasi näyttäisit entisellesi, että sinusta kasvaa entistä parempi ja komeampi mies? Hemmottelisit itseäsi vaikka käymällä parturissa ja lankkaamalla kenkäsi yms. Kuka tietää, kuinka komea mies sinua pian peilistä katsoisi. Naisetkin voisivat alkaa katsella ja kukaties entisesikin voisi alkaa kadehtia.

Kun et laita "hanskoja naulaan" ja pidät silmäsi auki, tämä saattaa olla uuden, entistä paremman elämän alku. Kokeile vaikka!;)

Aurinkoista kesää ja "selviä ajatuksia" sinulle!

Toivottaa "täti-ihminen"