Ensimmäinen juhannus moneen vuoteen olla yksin .Erosta on vajaa puoli vuotta.ei nappaa vielä uusi suhde totta sitä tekee vielä surutyötä.Onko täälä muita jotka viettävät yksinäisen juhannuksen.Ajattelin kyllä et lähden johonkin reissunpäälleen siten en kuitenkaan.Hain kaupasta maittavaa ruokaa mitä voi rillailla pyhinä.Se on tämä jussi vähän sellainen perhejuhla.Sillä se vähän tuntuu mut.Eiköhän se jussi siinä mene.Laittaapi saunan lämpiämään ja vihtoo kunnolla.Oikei hauskaa jussia teille kaikille!!!
onko muita jotka ovat yksin jussina
26
3007
Vastaukset
- olen
yksin jussin ... surullista myös, just eronneena.
- yksikseni
juhannuksena. Erostani on jo yli vuosi, joten tämä on jo toinen yksinäinen juhannus. Mutta ei hätiä mitiä. Käytän ajan lepäämiseen ja nautiskeluun: hyvää ruokaa, sauna, vähän viiniä. Uudella suhteella ei ole kiirettä.
Koittakaa muutkin yksinäiset keskittyä juhannuksena mielen kohottamiseen (mutta korkeintaan vähällä viinalla).- vihta
Viinan suhteen samaa mieltä.Ei muutako pahentaa tilannetta jos kovin paljon kuppia kallistaa.Minulla on samalainen mieli.et levähtelen pyhät ja ti lähden työn syrjään,Loma on mennyt.Mut onneksi elokuussa on vielä lomaa.Toivotaan et ilmat suosii jussia.Saa olla ulkona.
- minäkin,mutta
siinä on hyvätkin puolensa.Nyt saan viettää tämän ajan ihan niin kuin itse parhaaksi katson.Eipä tarvi enää kännisiä passata.Saunon,koivuvihtan kanssa niin kauan kuin huvittaa,otan kylmän oluen,käyn koiran kanssa kävelyllä ja nautiskelen...
- hiveleekö
vihtasi tissejä vai palleja?
- hivelee
ihanasti...
- miesilmanrakkautta
mulla erosta vajaa kaksi kuukautta,mulla se on paljon viinaa täytyy koittaa vitutus siihen upottaa,kuinkahan kauan se vituttaa.nyt on ruvennut viimesen kahden viikon aikana vituttaan enempi mistähän tuo johtuu.johtuuko siitä että näkee entisen aina vaan paremmin laitettuna vai se että oisko hällä uus kaveri.mutta tämä se on ankaraa kun ei pysty nukkuun,masennus on päällä saapa nähdä kuin pahaksi menee,töissäkään ei huvita mikään,voisko hakeutua sairalomalle vai onko se pahan alku ja miehen loppu.
Älä hyvä mies yritä hukuttaa mitään sisälläsi olevaa viinaan. Siinä yrityksessä ei pitemmän päälle huku mikään muu kuin sinä itse.
Luulen, että töissä käyminen olisi sairaslomaa parempi vaihtoehto. Se rytmittää päiväsi ja elämässäsi säilyy edes jonkinlainen järjestys. Kun pakottaa itsensä elämään, jossain vaiheessa yleensä huomaa elämän jatkuvan pakottamattakin.
Toivottavasti pian pystyt jättämään menneet taaksesi ja katsomaan eteenpäin.
Yritä sinnitellä, niin ettet itse hukkuisi.
Mitäpä, jos ihan piruuttasi näyttäisit entisellesi, että sinusta kasvaa entistä parempi ja komeampi mies? Hemmottelisit itseäsi vaikka käymällä parturissa ja lankkaamalla kenkäsi yms. Kuka tietää, kuinka komea mies sinua pian peilistä katsoisi. Naisetkin voisivat alkaa katsella ja kukaties entisesikin voisi alkaa kadehtia.
Kun et laita "hanskoja naulaan" ja pidät silmäsi auki, tämä saattaa olla uuden, entistä paremman elämän alku. Kokeile vaikka!;)
Aurinkoista kesää ja "selviä ajatuksia" sinulle!
Toivottaa "täti-ihminen"- muuan toinen
suhteessa ollessa exä kulki vuodesta toiseen samoissa vaatteissa, eikä välittäny omasta ulkonäöstä lainkaan. Syykin oli että kun ei ole töissä niin eihän sitä tarvi, mut ois se ollu mukavaa jos vähän huolehtis. Nyt kun on erottu niin se on kuin eri ihminen, päässä vaihtuu väri kuukauden välein, vanhoja vaatteita ei oo ollenkaan, ne on vaihtunu täysin. Aikoinaan jos ois ehdottanu nykyisiä vaatteita ostavan, niin ois suuttunu varmasti. Kyse ei ollut siitä että hän olis kyllästynyt suhteeseemme, vaan minä kyllästyin häneen. Jos ei aiemmin tuntis, niin vois vaikka haluta...
- m.vanamo
Pari kuukautta sitten muutin lähes 28 vuotisesta liitosta pois. Tuntuu tosi hyvältä ratkaisulta - koko perhe (neljä aikuista lasta), voi paremmin kun äiti lähti.
Vuorotyöt sijaisena aiheuttaa sen, että olen töissä juhannuksena eli menen aamuvuoroon lauantaiaamuna.
Mökillä vietettyjä juhannusaattoja minäkin ikävöin eniten edellisestä elämästäni. Takuulla tulee haikea mieli jossain vaiheessa.
Tsemppiä sinulle. Uusia muistoja tulee meille jokaiselle mitä sitten muistella - Hajalla
Erosta on niin vähän aikaa... Menen perheeni mökille, jonne tulee jonkin verran muutakin sukua. Ensimmäinen tapaaminen eron jälkeen näiden kanssa; voi joutua selittelemään.
Meinasin ensin olla yksin uudessa asunnossani (josta ei ole vielä muotoutunu koti), mutta viime viikonlopun ahdistuksen jälkeen tajusin, että jonnekni on lähdettävä.
Siispä nokka kohti peikunnan mökkiä.
Eilen tapasin eksänikin ihan asioiden hoidon takia. Hän sanoi juhannuksen vietosta (koska uusi nainen on kuvioissa), että "täällä ei ole rahaa mutta hupia riittää." Mintä totesin takaisin, että "mulla kyllä on varaa, mutta hauskaa ei ole yhtään. Kummankohan asiat on paremmin."
Silmää räpäyttämättä hän vastasi "Ei tarvitse kai edes ajatella."
Jotenkin nämä juhlaorientoituneet pyhät on kauheita. Alan jo kauhulla ajatella joulua, vaikka siihen on puoli vuotta ja moni asia voi olla toisin. - ensimmäinen
juhannus eron jälkeen. Järjestin työasiani niin, että huomenna aikaisin aamulla lähden viikon työmatkalle pimeimpään Afrikkaan. Eipä tule juhannussauna ja -kokko eikä yhteiset 30 vuotta jatkuneet perhejuhannukset mieleen. Matkalta palattua jatkan uuden kotini kuntoon laittamista ja sitten alkaakin loma, jolloin saan ensimmäisen kerran tehdä juuri sitä, mitä itse eniten haluan!
- jussina
Yksin ajattelin myös viettää juhannuksen. Ei ole nyt kukaan sukulainenkaan sääli-kutsunut grillaamaan. Tämä on toinen juhannus yksin. Täytyy myöntää että olen hiukan kaivannut hauskanpitoa, mutta yksin on niin tylsä mennä minnekään kun muut ovat pariensa kanssa. Nuoruuden juhannuksia muistelen (olen 45) telttaretkineen. Kesä on itselle jotenkin ahdistavaa aikaa juuri silloin yksinäisyys ja erillisyydentunne korostuu. Vaikka nautin suunnattomasti luonnosta, kukkakedoista ja ihanista tuoksuista kuin esim. metsä sateen jäljiltä niin jotenkin tuntuu kaipuu..........
- vihta
Heipa sulle sinulla samanlaisia ajatuksia kuin mulla.Leikkasin nurmikon mökin pihalta. sit laitoin gotaan valkian ja paistoin pihvejä.
- vuoro
Ensimmäinen jussi kolmestaan lasten kanssa.. Hassulta ja haikealta tuntuu,mut eiköhän se tästä..kait?
- yksin
täällälin ollaan puolivuotta opeteltu, haikealta tuntuu mut kyllä kai tästäkin selviää. paikkoja mihin mennä olisi mutta viilikset kateissa. Viinipullon hain ja sillä juhlin ..... Ystävät ovat nyt olleet tärkeitä ja mahtavia tukipilareita, kun pahasti mättää.Oikein hauskaa juhannusta sinulle halauksien kera ja voimia myös eteenpäin =)
- yksin
viime juhannuksena naimisiin ja nyt yksin, tai siis uuden kanssa, mutta mikään ei niin hyvin kuin ennen..
tsemppiä teille kaikille. - yksin
yksin kirjoitti:
viime juhannuksena naimisiin ja nyt yksin, tai siis uuden kanssa, mutta mikään ei niin hyvin kuin ennen..
tsemppiä teille kaikille.vaikka olenkin naimisissa. Vaimo muissa maisemissa, ei ole mukavaa.
- sitä samaa
jo toista jussia. Onneksi "pääsee" töihin, ei tarvitse ajatella mitä tekisi.Onneksi aikaisempia perhejuhannuksia ei tarvitse kaihoten muistella, niitä kun ei kummemmin vietetty.Se oli yksi syy miksi ero tuli; koskaan ei tehty yhdessä mitään.Enpä tiedä muuttuuko tämä tästä,uusien suhteiden luominen tuntuu olevan vaikeaa ainakin minulle.Tarkoitan tällä kaikenlaisia suhteita, myös ystävyys- ja tuttavuussuhteita.
- yx ex
ikävä olo.
iltasella hyvällä mielin valmistauduin illan-viettoon, kävin saunassa ja laittelin dödöä kainaloon tarkoituksena mennä läheiselle lavalle ehkä vähän tanssimaan, ehkä tuttuja tapaamaan.
vaan ei ollut tuttuja paikalla ja ei oikein sopivia tanssi-partnereitakaan, toki muutaman tanssin tanssin.
niinhän siinä sitten kävi että kokkoa katsellessani ja nähdessäni jonkun parin suutelevan, mieli herkistyi ja mieleen palasi rakkaani josta erosin noin puoli vuotta sitten ja
ajattelin että ehkä hänkin jossain katsoo kokkoa uuden kaverinsa kanssa.
itkuhan siinä aikoi tulla mutta ei kai aikuinen mies voi yleisellä paikalla vetistellä.
mitään en kuitenkaan voinut sille tunteelle kuinka
pahalle tämä elämä joskus maistuu ja kuinka yksinäiseksi sitä itsensä ajoittain tuntee. hetken
aikaa ajattelin ettei minun elämälläni ole oikein
mieltä.
no, loppu-ilta olikin sitten oikeastaan pilalla, vain kotiin lähdön odottelua ja muitten hauskanpidon seuraamista apein mielin.
joskus tuntuu, niinkuin nyt, etten selviä menneestä yli koskaan, tämä suru jää kiinni minuun
pysyvästi...- siili
minulla kävi sammalainen ajatu et lähden lavalle,mut en sit lähtenytkään .Lämmitin ulkosaunan tein uuden vihtan pihakoivusta.Ja nautin oikein pitkään saunasta.Loppu ilta meni rillatessa ja hyvää musikkia kuunnelessa.Jospa sitä tänä iltana lavalle jospa siellä ois muutakin kuin pariskuntia.Ei muutako hymyähuuleen ja lavolle.
- tosiaan
Tässä lukiessani mietin että meitä jätettyjä , eronneita on paljon. Pitäisi oikeen järjestää sellainen erronneiden taapaaminen jossa sais vaihtaa mielipiteitä toistensa kanssa ja ystävystyäkin. Hauskaa Juhannuksen jatkoa kaikille.
- siili
tosiaan kirjoitti:
Tässä lukiessani mietin että meitä jätettyjä , eronneita on paljon. Pitäisi oikeen järjestää sellainen erronneiden taapaaminen jossa sais vaihtaa mielipiteitä toistensa kanssa ja ystävystyäkin. Hauskaa Juhannuksen jatkoa kaikille.
Olen samaa mieltä.Olisi todella mahtaa tavata isolla porukalla.Ja vaihtaa ajatuksia.Kävin tuossa mattorannassa pesemäsä jonku maton .Ilma todella mahtava.Tunkosta ei ollut laiturille.Jussit jatkot kaikille!!
- kokoontumisesta
siili kirjoitti:
Olen samaa mieltä.Olisi todella mahtaa tavata isolla porukalla.Ja vaihtaa ajatuksia.Kävin tuossa mattorannassa pesemäsä jonku maton .Ilma todella mahtava.Tunkosta ei ollut laiturille.Jussit jatkot kaikille!!
Nettipalstoilla on melko usein saatu hyviä ideoita, mutta toteutus aina tökkii.
Ellit 50 palstalla virittelimme talvella klubia ja järjestimme kokouksen Helsinkiin Lasipalatsiin. Meitä oli siellä vain kolme naista. Juttu kuivui kokoon.
Onhan eronneille eroseminaareja. Ehkä seminaarit käyneet järjestävät tapaamisia myöhemmin. En tiedä, kun en aikoinaan käynyt Fisher-seminaaria vaikka varmasti aihetta olisi ollut.
Juhannus meni oikein hyvin. Yritin muistella viime juhannusta, mutta en muista siitä mitään erikoista. Olimme juuri muuttaneet tähän asuntoon. Ehkä juhannus meni paikkoja laittaessa.
Yhden juhannuksen eron jälken olin lastemme kanssa ulkomailla.
Vuosi vuodelta entiset muistot tekevät vain vähemmän kipeää. Uusia asioita tulee tilalle.
Ehkä voisimme suunnitella vuoden ajan seuraavaa juhannusta. Avioeroja siihen mennessä tapahtuu varmasti melko monta. Olisipahan edes yksi asia jo valmiiksi mietittynä.
Mari kertoi 13-vuotiaasta pojastaan. Ehkä poika löytää itselleen kalakaverin. Tuntuu olevan tosi innokas kalamiehen alku. - tosiaankin
kokoontumisesta kirjoitti:
Nettipalstoilla on melko usein saatu hyviä ideoita, mutta toteutus aina tökkii.
Ellit 50 palstalla virittelimme talvella klubia ja järjestimme kokouksen Helsinkiin Lasipalatsiin. Meitä oli siellä vain kolme naista. Juttu kuivui kokoon.
Onhan eronneille eroseminaareja. Ehkä seminaarit käyneet järjestävät tapaamisia myöhemmin. En tiedä, kun en aikoinaan käynyt Fisher-seminaaria vaikka varmasti aihetta olisi ollut.
Juhannus meni oikein hyvin. Yritin muistella viime juhannusta, mutta en muista siitä mitään erikoista. Olimme juuri muuttaneet tähän asuntoon. Ehkä juhannus meni paikkoja laittaessa.
Yhden juhannuksen eron jälken olin lastemme kanssa ulkomailla.
Vuosi vuodelta entiset muistot tekevät vain vähemmän kipeää. Uusia asioita tulee tilalle.
Ehkä voisimme suunnitella vuoden ajan seuraavaa juhannusta. Avioeroja siihen mennessä tapahtuu varmasti melko monta. Olisipahan edes yksi asia jo valmiiksi mietittynä.
Mari kertoi 13-vuotiaasta pojastaan. Ehkä poika löytää itselleen kalakaverin. Tuntuu olevan tosi innokas kalamiehen alku.millä tavalla homma pitäisi hoitaa jotta porukka huomaisi jonkun tapaamisen ja tietysti osallistuisi siihen? Minua kiinnostaisi henkilökohtaisesti tavata saman kokeneita ja vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin, sieltä voisi jutellessa irrota asian käsittelyyn erilaisia näkökantojakin, ettei pyöritä aina päässään samoja juttuja. Vaikka sanotaan että elämä on kovaa, mutta ois kiva saada uusi elämäkin käyntiin. = )
- mari
miessuhteita. Mutta seurana on poika 13v ja ihana koiruus, eiköhän tämä tästä. Minussa vain se vika, etten ole jaksanut tarpeeksi innokkaasti kalastaa pojan mielestä. Hän halusi olla virveli/ mato-ongella juhannusaatonkin. Hyttysten syötävänä kaivelin eilen matoja siili seuranani, joka puuskutteli puskien läpi.
Yöllä jätettiin koira kotiin ja mentiin naapurin "rouvan" kanssa kolmestaan kokkoa katsomaan. Juhannus jatkuu rauhallisesti. Koira makaa pihalla, poika lähti luokkakaveria katsomaan naapuriin ja minä pääsin koneelle;) Hyvää jussia kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523