misan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
121
Välitilan laattoja metsästämässä
Onko kukaan nähnyt jossain päin Suomen laatta-liikkeitä tuollaisen tyylisiä: http://www.stoneimpressions.com/collection_2708JVC KD-G721
Ongelmana on uuden soittimeni ääniasetusten pysyminen muistissa auton uudelleenkäynnistämisen jälkeen. Eli kun käynnistä11036Miksi laite ei soita mp3:ia?
Ostin kummipojalleni joululahjaksi kannettavan radionauhurin ja poltin hänelle levyllisen musiikkia mp3:na.Vein levyn po5926ressu:ikävä mun on sua
Voiskos joku ystävällisesti kertoa, mistä löytäisin ko.kappaleen sanat, googlasinm ilman tulosta, kasetilla oli aikoinaa0217aloitusvaihe ohi
Olen ollut nyt kaksi viikkoa, eli aloitusjakson ajan Atkinsilla, myös avomieheni. Itseltäni on lähtenyt nelisen kiloa ja6949ladatun albumin pilkkominen kappaleiksi?
Eli,olen siis imuroinut kokonaisen albumin verkosta ja se tuli kokonaisena,jossa kappalerajoja ei ole, tarvitsisin ohjel2225Colin McRay 05,cheats?
Siis,olisiko kenelläkään PS2:n versioon huijauskoodeja, olen hakenut jo sen yhden ilmaisen Codemastersin sivuilta,jolla43520Evanescencen biisi?
No niin, siis mikä on se heidän biisinsä, joka soi Kissillä,mm.tänäkin aamupäivällä, ilmeisesti kai joku uusi sinkku? En3407kellekään käyny näin?
Meillä kävi kylässä sisko ja sen jo kävelevä pikkuinen tyttö ja typyliini otti ja käveli konsolin nurin,kun se oli pääll3698Sääntöjä hukassa
Voi kökkö, meiän neitokainen on sitten onistunut hukkaamaan muutamasta pelistä säännöt, joten olisiko mahdollista,jonkun1123160