arja-lohioja
Moi moi..Ulkoilu on lempiharrastus.kesäisin ajan paljon pyörällä.talvisin tykkään kävellä ja luonto kaikkina vuodenaikoina ihmettelemisen arvoinen ,talvesta tykkään erityisen paljon.vaikka kyllä tämä suomen suvi on taas aivan kauneimmillaan...Karaoke on myös harrastusten listalla ulkoilun ja lukemisen myötä.
Vapaa-aikanani: Ulkoilen.luen..
Katson tv:stä mieluiten: dokumentit.ajankohtais ohjelmat...Lemmen viemää..luonto-ohjelmat
En pidä: Kiusaajista...alistajista..
Ruoka & juoma: pihviä ja kermaperunat...punaviini...tai muikut ja muusi..piimä
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 28 kommenttia
- että Suvi haluaa mun läskejä.mä tiputan läskini mieluummin Kuopion kaduille.
- mutta eihän se ohjelma ole mikään kauneuskilpailu,minä ainakin katson miten he tanssivat,mutta oikeessa järjestyksessä ne sieltä näköjään tippuvat,nyt oli oikeesti Suvin vuoro lähteä ja veikkaampa että jalkapallomies on seuraava.
- olen tutustunut leijona mieheen,miten jouskari nainen ja leijonamies käy yhteen voisko joku kertoo?
- Kyllä se muuten niin on että jousimiehet ovat kovia juhlijoita,ei mullekkaan alko mikään ongelma ole,mutta paarissa on kiva pitää tsoukkia kavereiden kans ja sitä paitsi mie olen ihan hullu välillä kun sille päälle satun ja siideriä vähän tukanjuuressa,kaverit nauraa maha kippurassa.
- Niin kysyn oletko mielestäsi fiksu,mikx mollaat plondeja?
- Kyllä blondi ihan asiaa olet kirjottanut,ei toinna välittää tyhmistä,olen kanssasi samaa mieltä.ite olen prunetti nykyään punapää.sillä tukan värillä ei todellakaan ole väliä.olen tavannu monta tummaa jotka ovat tosi tyhmiä.Tsemppiä plondi.
- Vai nimen perusteella olette tietävinänne,ketkä naiset on petollisia.voi miten tyhmiä olette.Mites jos naisetkin ajattelis noin.
- Jos miehelläsi on ystävyyssuhde noinkin kauan aikaa ollut ja hän sanoo että se ei ole fyysistä ja että nainen ei halua sua nähdä niin mietippä ovatko he rehellisiä.