arja-lohioja
Moi moi..Ulkoilu on lempiharrastus.kesäisin ajan paljon pyörällä.talvisin tykkään kävellä ja luonto kaikkina vuodenaikoina ihmettelemisen arvoinen ,talvesta tykkään erityisen paljon.vaikka kyllä tämä suomen suvi on taas aivan kauneimmillaan...Karaoke on myös harrastusten listalla ulkoilun ja lukemisen myötä.
Vapaa-aikanani: Ulkoilen.luen..
Katson tv:stä mieluiten: dokumentit.ajankohtais ohjelmat...Lemmen viemää..luonto-ohjelmat
En pidä: Kiusaajista...alistajista..
Ruoka & juoma: pihviä ja kermaperunat...punaviini...tai muikut ja muusi..piimä
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 28 kommenttia
- Narskut on sadomasokisteja,seksiaddekteja,,normaali seksi ei kuulu heille.itselläni oli kaksi narsku suhdetta,toinen oli sadomasokisti,sitomista,runkkaamista,naamareita päässä,läpinäkyviä muovipusseja,alistamista.kumipuku...jos pyysin että onnistuisiko normaali seksi,niin siitä seurasi hiljaisuus...toinen narsku oli seksiaddikti,ja peliriippuvainen,viina hallitsi molempien narskujen elämää...itselläni näitten suhteiden jälkeen itsetunto kovin heikoilla.
- se varmaan monen kohdalla pitää paikkansa,että itsetuntoon vaikuttaa kiusaaminen,arvet jäävät vaikka sydämmessään on antanut anteeksi kiusaajille.itse olin koulu kiusattu,silloin oli 60 luku.mutta minulta kaksi kiusaajaa pyysi anteeksi kun olimme jo lähes aikuisia.Uskon että kiusaajat ovat monetkin luonnnehäiröisiä,kiusaaminen aloitetaan koulussa ja aikuisena kohdistetaan kiusaaminen työtovereihin puolisoon omiin lapsiin.Sitten kun on tällainen koulukiusattu,niin aikuisena joutuu ehkä narsistisen luonnehäiriöisen uhriksi.Näin on mulle käynyt ja monelle muullekkin,käyn narsistien uhrien vertaistukiryhmässä,siellä on monia sellaisia joille on käynyt niinkuin minullekkin.ensin koulukiusattu sitten narsistin kanssa seurustelu..tai jopa avioliitto.
- Ei se ole normaalia.Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta?Onko kahdenkeskinen seksi normaalia?Alistaako tekemään kenties sellaista mitä et sinä halua tehdä?Uskon että ammatiauttaja voisi auttaa miestäsi tai tarvittaessa kumpaakin.Huh huh sanon minä...
- Minäkin aloitin laihduttamaan..haluan n.kahdeksan kiloa pois...hyvin on alkanut..paljon liikuntaa..katsot mitä syöt älä syö liian paljon vaan sen verran että nälkä lähtee..juo paljon vettä..minä en käytä mitään ihme dieettejä vaan tavallista ruokaa kunhan ei syö liikaa ja napostelut pois..ei suklaata tai karkkeja joskus voi itseänsä hieman hemmotella pienellä "makupalalla"..Jos tekee mieli hyvää niin kuivatut hedelmät on hyvä vaihtoehto...aamulla syön hyvin..illalla ennen nukkuman menoa ei raskaita ruokia...sen verran että on hyvä mennä nukkumaan..nälkäisenä ei toinna sänkyyn mennä..Vatsa lihas kuntoutusta ja jumppaa kotona..tai voihan sitä käydä kuntosalillakin välillä ja uinti on hyvä liikuntamuoto..Minä kävelen paljon joskus sauvakävelyä..ja joka tykkää hiihtää niin se on myös hyvä harrastus...itse en ole hiihtänyt vuosiin..ei käy mulle..mutta sehän se on katsottava että mitä syö ja minkä verran...Pari vuotta sitten 8 kiloa lähti parissa kuukaudessa kun olin sellaisessa liikkuvassa työssä..kotitalous siivouksia tein kahdessa paikassa päivisin...eihän sitä edes huomannut,,vasta kun housut rupesi pyörimään päällä...siihen sai kyllä syödä vaikka joka päivä jonkun makeankin välipalan..silti paino putosi...se työ kun loppui repsahdin syömään liikaa,enkä tajunnut sitä liikuntaa harrastaa...
- Olenhan minäkin kaverin vieressä nukkunut joskus, se että kyllähän mies ja nainen voi olla kavereita ..mutta nukkuminen vierekkäin vähän niinkun arveluttaa...varsinkin jos toinen seurustelee....tietääkä kumppanisi tästä????
- että mene ammattiauttajan luo tai voitte myös yhdessä mennä.Miksi ihmeessä kiinni menet kaveriisi jos kerran rakastat häntä..kiinni käyminen ei kuulu rakkauteen.Sulla on huono itse tunto..rakasta itseäsi niin osaat rakastaa myös toista..eikä toista voi omistaa..on aivan normaalia että me ihmiset katsomme toisia..ei se ole sinusta pois jos miehesi muita katselee..et sinäkään varmaan laput silmillä kulje.Itsetutkiskelun paikka sulla sanon minä.
- tyttö eikö sulle ole opetettu kotona,että vammaisia ei nimitellä..he ovat aivan samnveroisia ihmisiä kuin terveetkin.Ajatteleppa jos itse olisit hiukka erilainen kuin muut,ja sinua nimiteltäisiin..niin miltähän tuntuisi???
- Lähde pois sellaisesta suhteesta..se vaan pahenee ja henkinen väkivalta lisääntyy, jossain vaiheessa kuvioon tulee myös fyysinen väkivalta.Hän kokeilee rajojaan,kun hyväksyt hänen raivokohtauksia,niitä vaan tulee lisää...ja pahempia..Oletko muuten ottanut selvää hänen menneisyydestään,onko edellisissä suhteissa ollut samanlaista..aikanaan kun lähtee huonosta suhteesta,pääsee vähemmällä..mitä pitempän suhteessa kiinni on niin irti otto voi olla hankalaa..
- ei kymmenen vuoden ikäero haittaa..Sun pitää ottaa selvää onko nainen varattu vai ei.ja vaikka oliskin vapaa niin ei se varmaa ole onko hän sinusta kiinostunut.
- mieltä minäkin...jätä jo hyvänen aika ja elä omaa elämääsi.
- taida sellasta miestä/naista olla joka suoraan sanoisi,etä on väkivaltainen,jos sellainen tausta on."Nallekarhu" sanoi mun ex itteään...eipä ollut puolenvuoden päästä ennää nallekarhu.En fyysisesti saanut turpiini,mutta henkisesti monta kertaa..
- jos ihminen hyvin pahasti sairastuu,niin lääkäriin on mentävä..Kyllä tiedän.
- Kun on lapsellista....ei välttämättä ihminen ole sairaan mustasukkainen jos haluaa tietää menneistä suhteista...Kyllä on aivan hyvä ottaa selville minkälaisissa suhteissa aikaisemmin on ollut..mielestäni sellaiset ois hyvä ottaa selville jo suhteen alussa..mutta ei se ole väärin jos viiden seurusteluvuoden jälkeen rupeaa ottamaan selvää asioita.On hyvä kysyä suoraan toiselta,jos hän välttelee kysymyksiä..ois aiheellista selvittää miksi...voihan myös kysellä sukulaisilta..Yllätyksiä on juuri tällaisten ihmisten kanssa jos ei voi puhua menneisyydestään.Ei se ole mustasukkaisuuta jos haluu tietää....
- Narsismi on persoonallisuushäiriö.Minäkin aikoinaan kun aloin seurustelemaan narskun kaa,en huomannut hänestä heti mitään poikkeavaa,vaan ajattelin että tässäpä mulle mies,jonka voin esitellä myös lapsilleni,niin hän tuntui mukavalta.Eipä kovin kauan mennyt kun sain kiinni valheesta,no anteex annoin,osasihan hän puhua ja pari krokotiilinkyynneltä näyttää.Sitten meni taas jonkun aikaa kunnes huomasin että kaikki ei mennyt hyvin.Mustasukkaisuuskohtauksia,outoa käyttäytymistä...No yli vuosi on kun jätin,katkeruus kalvaa mieltä,kun en tajunnut aikaisemmin jättää.
- Minä olen narsistin uhri.Kyllä siitä on alettu viimeaikoina,mutta enemmän tietoa sais olla esim.lehdissä ja vaikka tv.ssä.Ei ole helppoa mulla vieläkän,vaik yli vuosi sitten jätin tämän narsku miehen.Nyt rupean käymään vertaistukiryhmässä,onneksi sellaisen perustivat.Vaikka olen puhunut ystävilleni minkälaista kohtelua sain osakseni,eivät kaikki ehkä ymmärrä,Siksi on tärkeää että pääsee puhumaaan sellaisien kanssa jotka ovat kokeneet samaa.Narsisti on hyvin itserakas ja haluaa ihailua,jos ei sitä kummpanilta saa,niin siinähän saa turpiinsa sitten jos nyt ei aivan oikessti ruumiillisesti niin henkisesti ainakin.
- No ei siinä mitään jos ihastuu ja rakastuu nuorenpaan mieheen,on monia pareja joissa nainen on paljonkin vanhempi.itse olen ollut ihastunut montakin kertaa itseäni nuorempaan.Jos kemiat kohtaavat ja henkisesti on samalla aaltopituudella niin ei siinä mitään.anna mennä vaan.Mut kannattaa katsoo ettei mies käytä sua hyväkseen,äläkä rupee äidiksi miehelle.
- Kyllä naiset toki osaa vittuilla olen itekkin siihen syyllistynyt.Mutta tässä kun nyt uutta suhdetta mieheen yritän luoda vittuilut olen jättänyt,silloinkin kun mua loukataan niin yritän vaan niellä ne,Mutta sanon kyllä suoraan että en siedä huonoa kohtelua,Mutta mutta mites ku kaveri on sairaan mustasukkanen,jos puhunkin miehistä sitä rupee vituttamaan ja saan kuulla kunniani auta armias ku se viinaa ottaa niin silloin saan vittuilua minä kuulla.Minä kuuntelen ja yritän keskustella asiallisesti aiheesta mikä häntä painaa.Harvoin puolustaudun vittuilulla.
- ei pidä paikkaansa.
- toki pöljä. mielipiteet on sallittuja kaikille tukanväristä riippumatta.
- tarkemmin.mix olet sellaisen kuvan saanut jouskareista.minä jouskarina olen avoin rehellinen ja ihmisien kans hyvin toimeen tuleva.sitä epärehellisyyttä on kaikissa merkeisssä.