Vastineeksi romanttisille miehille, Onko kokemuksia...
MInkä nimiset naiset ovat petollisimpia
16
4957
Vastaukset
- DieBitches
Elina, Sini ja Taina nimiset ainakin mulle olleet petollisia.
- varma nakki
Pirjo Irmeli, saa kuka haluaa.
- elinA
eipä leimata meidän nimeä. se on nätti ku mikä. eläköön elinat.
- Stoa
Sirpa, ehdottomasti. Vieraassa kullissa kiinni heti kun silmä välttää. Ja kirkkain silmin valehtelee.
- elikkäääs
sirpa on kylmissään
- kaikki tyyni
..ovat juonipukkeja.. ja petollisia..
- MiracleMike
Ei yleistystä mutta kokemusta :)
Maija, Mia, Mari, - jotain yleistettävääkin löytynee :) -
Hutsut ovat kyllä parhaita muijia. Harmi kun niitä ei voi yksin omistaa :) - jaska jokunen
Katjat on pahoja uskokaa pois
- hassisen kone
Sammaa mieltä katjat levittää kelle vaan ku päivää sanoo.
- no katjoja
osaavat pettää ja ovat muutenkin vittumaisia kusipäitä
no katjoja kirjoitti:
Vai nimen perusteella olette tietävinänne,ketkä naiset on petollisia.voi miten tyhmiä olette.Mites jos naisetkin ajattelis noin.
- 123
arial kirjoitti:
Vai nimen perusteella olette tietävinänne,ketkä naiset on petollisia.voi miten tyhmiä olette.Mites jos naisetkin ajattelis noin.
mitäs Katja? ;)
- Katjuska
no katjoja kirjoitti:
;) Katjat ovat ihania
Terv. Katja - blackmagictiger
123 kirjoitti:
mitäs Katja? ;)
EN MÄ TIEDÄ..
- jörö
Eli Mailis-nimiset ovat petollisimpia mitä maa päällään kantaa
- että,
Arja Kyllikki, on tosi petollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815