vkfmac97

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡
Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi
Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.
Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia34 aloitusta · 265 kommenttia
- Minä vaihdan näille kahdelle hurjimukselle 4 kertaa päivässä ja kerran vielä yöllä raikkaan veden kippoon. Nuo juo sellaisesta isosta teräksisestä kulhosta... tai Emppu juo... tai sitten Jani juo yöllä myös, kun emme nää sitä. Janilla on tuo maha ollut tuollainen vasta noin 4 kuukauden aikana ja ruokiin ei ole tullut kuitenkaan mitään sen kummempaa muutosta. Karvaa siitä lähtee kamalasti ja karvakin voi raksujen ja ihan muukin ruuan myötä kovettaa sitä masua, koska se ei juo riittävästi. Meiltä ei kyllä hiiren verta löydy :D Asutaan kerrostalossa ja kissat sisäkisuja :) ...tofu... oli kyllä reilu teko tosiaan Purinalta, että saatiin testaukseen vielä 2 pussia Janille kanaa. Kiva että sinun mauku on myös kunnossa taas :)
emu(lle)... sama se on meillä... ei raaski ikinä jättää näitä vuorokautta pidemmäksi aikaa yksin. Minua vaivaa koko aika, että onko niillä kaikki hyvin, kun ollaan jossakin. Ei olla isännän kanssa sen takia edes matkusteltu minnekään pidemmälle. Harrastukset pitää meidät aina kotia lähellä... ihan näiden kisujen takia ja tyytyväisiä ollaan näinkin :) - No juu... oli kiva yllätys, kun postissa tuli 2 pussia, sitä kana juttua Janille. Janin maha ei silloin kestänyt ollenkaan alussa naudanlihaa, mitä ne kaikki pussit olivat. Mutta nyt se on syönyt sitäkuitenkin pikku erissä vain ja ollut siihenkin vähään tyytyväinen. Viimein se saa herkutella oikein kunnolla, kun vain saisin sen jotenkin juomaan vettä, kun se tosiaan ikinä meidän nähden ole vielä sitä juonut. Onneksi sain hyvän neuvon tuolta "raitahännältä" että kokeilen sille huomenna maustamatonta viiliä. Sitten ei tarvitsisi antaa apteekin juttuja, vaikka eläinlääkäri suositteli tuota Levolacia ja sitä olen tähän asti Janille joutunut antamaan. Janin menu on huomenna kana-raksuja ja viiliä. Annoin sille jo vähän niitä etukäteen, vaikka ei masu ole vielä toiminut ja se hotkaisi ne varmaan 5 sekunnissa, jotta niin hyviä olivat nuo :D
Terkkuja myös sinne... Naku, Nutulle ja emännälle ! - Jani kiittää Purinan väkeä mahdollisuudesta päästä vielä testaamaan Purinan kana-raksuja! Oli mukava yllätys, kun saimme hakea Janille vielä oman pikku paketin tätä tuotetta. Annoin sitä hänelle heti ja voin sanoa, että kyllä maistui viimeistä raksua myöden, mitä tälle karvaliinille kippoon laitoin :)
Kevät Terveisin,
EvilCat & Jani - ... neuvosta! Heti huomenna haen viiliä ja koitan sitä, kun nämähän ei koskaan maitotuotteita muuten käytä niin tuo voisi tosiaan tehota. Tuo on kyllä todella kummaa, että me ei ikinä olla nähty Janin juovan vettä. Sitä semmoista kissoille tarkoitettua *maitoa* pienessä pullossa, joskus harvoin olen ostanut näille ja se tuntuu menevän. Melkeen ollut outoa nähdä silloin Janin latkivan jotakin. Vaan kävipäs tänään mukava ylläri, kun posti tuli, siellä oli lappu ja menin postiin, niin tuli Janille *Purinoilta* oma pieni paku :) Nyt Jani pääsee vielä testaamaan kana Purinaa :) Minusta tuo oli todella huomaavainen ele *Purinan väeltä* !
- Kiittää huomiosta ja huomannut tässä itsekin, että ajattelet aika tavalla samalla lailla :)
Muuten... lekuri sanonut minulle jo kauan sitten, että kissa pärjää, vaikka kaikki hampit olisivat poissa, jos sille antaa pehmeetä ruokaa, tai ihan pikkuriikkisiä raksuja. Sulle ja kisullesi terkkuja Evil-tädiltä :D - Näin olisi käynyt minunkin kohdalla, että hyvä asia tämä oli ihan. Noloa tunnustaa, että tiennyt koko Purinasta mitään tätä ennen. Telkkumainos on ihan tyylikäs, ainakin minusta :)
- *nauraaaa*
- mutta katoppa, kun täällä pyörii kaikenlaista kansaa, jotka eivät välttämättä kuitenkaan tiedä ja käsitä tarkemmin, että miksi me täällä kehutaan tai moititaan Purinaa. Jotkut uskovat, että meidät on *maksettu* tänne mainostamaan tätä tuotetta, eivätkä ole tietoisia tästä valitusta 30 henkilön (kissoineen) olevasta ryhmästä. No ruuathan me saatiin ilmatteeksi, mutta testausta varten nimenomaan.
Huvitti tuon Friskis juttu sulla, kun ihan samoin huomasin omalla kohdalla asian käyneen, koska nämäkin on enimmäkseen popsineet juuri sitä, joskus vaan välillä olen hakenut Royal Caninia, joka jäi selvästi nyt toiseksi Purina ONELLE. Totta sanot myös, että Friskiesin laatua ei voi verrata tähän, kyllä se nyt niin on, että Friskies on se *Nissani* ja tämä Purina se *Mersu* :) (jos tällainen autovertaus näille raksuille, mistä Nissanin omistajat ei varmaan tykkää yhtään, sorry :)
Minä en nyt ole ihan varma, että onko meidän Janilla tuo karvanlähtö lisääntynyt, kun siitä on aina lähtenyt kamalasti niitä, mutta jos tuosta nyt kaikki karvat yhtäkkiä katoaa tämän Purina takia, niin sitten mie kyllä pillastun melkolailla :) - Näin me olemme tehneet ja kuten tuossa aiemmin jo sanoinkin, että itse laitoin melko negatiivistäkin tekstiä tuolla välillä, koska tarkoitushan on kertoa, miten tämä testi sujuu, eli kertoa reilusti totuus (oma mielipide) tuotteesta oli se mikä hyvänsä. Olin iloinen siitä, että meidän 2 kissaa sai yhteensä 6 pussia Purinaa testattavaksi ja onhan sen eteen hoidettava oma osuus sopimuksesta aivan kuten sinäkin totesit. Minä itse taas pidin pussin väristä ja materiaalista ja minusta sen saa hyvin avattua, että suljettua *minigrip-systeemillä*.
Meneppäs sinä, siis joku... ihan kuka vaan ostamaan 6 pussia Purinaa kerralla, niin se on aika iso summa rahaa, mutta laadukas asiahan aina maksaa. - No sinullahan sujuu todella upeasti Purinan kanssa / kissojen, kun karvatkin kasvaa noin hienosti. Tosiaan, kun harjailin Jania toissa iltana... kävi mielessä, että muuttuuko meidän Jani-poeka kohta skinheadiksi. Toivottavasti nyt ei :) Voimakas karvan lähtöhän voi johtua ihan vitamiinin puutteestakin ja olen joskus ostanut, mutta aika harvoin kyllä, tuota Pirskattia näille veijareille. Empulla katoaa masusta aika ajoin karvat ja minun äityli sanoi, että se saattaa johtua hormoneista. Yleensä ajan kanssa ne ilmestyy sinne masun alle aina takaisin.
Mukavaa jatkoa teille!
T.EC - Jaaa.aa taitaa se emäntäkin (isäntä) vaikea arvioida, että kumpi, kun en ole meedio) syödä itsekin sitä *pirunaa* :D
(juu ei kieltäminen, sheeba on kova sana meilläkin ja sitten KiteKatti ja etenkin siinä tuotoksessa se kana-sörsseli. - Näin se on 100% varmasti!
- Eiku reilummin vaan Purinaa nassuun, niin karvapallotkin tulee ulos oikeasta osoitteesta, että kyllä siinä motiliteetit katoaa ... (Huom! meillä oksentelu väheni tuon Purinan käytön jälkeen, eli ei enää karvaboltseja ulos väärästä päästä)
P.S. Ihan hyvää tietoa tuo, mitä kerroit! En siis väheksy sitä millään tapaa! Mutta tosiaan tietynlainen ruoka tuohonkin varmasti auttaa, tai ainakin helpottaa noista oireista ja vaivoista kärsiviä kisuliinejä. - Tuossa yllä 12.3-2010 ...olin aika hätääntynyt, mutta nythän tämä homma on ollut jo hoidossa useamman päivän, kun osasi alkaa antamaan sopivanlaisen määrän raksuja kerralla, niin eipä ole ripulia enää ollenkaan, eikä tarvitse myös toisesta äärilaidasta ... eli siis käyttää Janin kovaan vatsaan Levolacia, kuten ennen, jotta Purinat oli kuitenkin erittäin hyväksi Janille! Se vaati vain oikean annoksen oivaltamisen. Eli, valtakunnassa kissojen osalta kaikki hyvin :)
- Ummetus raksujen syönnissä voi olla vain pelkästään siitä, että makulainen ei juo tarpeeksi vettä.
- No on nuo kyllä ihania :) Mun ei tarvitse olla, kun tunti poissa, niin nämä kaksi jehua tulee heti ovelle vastaan ja sama silloin, kun aion lähteä käymään jossakin, niin vaikka en ole edes eteisessä vielä pukemassa, niin tämä Jani vaistoaa sen heti, et nyt tuo akka menee taas ja se tulee kiehnään siihen mun jalkoihin, ettei meinaa saada kenkiä edes laitettua jalkaan. Nytkin kun kirjoitan tätä viestiä tähän Jani tuijottaa minuu tuossa lattialla vieressä koko ajan... ja ei se mitään, mutta mä tiedän sen miksi se siinä tuijottaa :) .... koska oottaa et nousisin ylös tästä... ja kohta nousenkin, niin se juoksee kovaa mun jo edellä tuonne jääkaapin eteen ja tota Purinaahan se siellä ruinaa :D ...Emppu taas on tuommonen rauhallisempi lullukka se vaan tykkää aina nukkua tuollaisessa *vankkuri-kopassaan* Sen on nukkunut takuulla yli puolet elämästään. Siitä näkee oikein, että se todella nauttii nukkumisesta.
Se sun Naku on todella kanssa kiintynyt sitten sinuun :)
Me ei raaskita lähteä isännän kanssa koskaan edes reissuun, kun ei millään raaski jättää näitä kenekään muun hoitoon. Siksi meidän reissut on vaan tuommoisia päivän kestäviä ja moottoripyörä ajelua kesäisin. Varmaan jos olisi sivuvaunut motskareissa, niin Jani ja Emppu istuisivat niissä kypärät päässä meidän mukana :) ... ja tietysti eväät mukana... pussi Purinaa ;) Ei vaan kyllä nuo raksut siis on todella hyvät, etenkin kun näissä on hyvä tuoksu ja ne on pienikokoisia. Janilla masu alkoi nyt kestämään niitä, kun en anna liika suurta määrää kerralla.
Mutta katellaan, miten jatkuu ja toivottavasti hyvin jatkuu :) Mukavaa alkavaa viikoa sinulle ja sinun karvaliineille myös !
T.EC - Minä en en tosiaan edes tiedä, mikä tuo äiteen Karvisen oikea rekisterikirjoissa oleva nimi on :) Kaikki on aina sanoneet sitä vain Karviseksi ja se on sitten ihana ja kiltti kissa... ja todella viisas. Sille ressulle on vaan tullut selkään sellainen luupiikki jo ajat sitten, jonka takia se kävelee vähän huonosti takajaloillaan ja sitä ei kuulemma voi leikata edes :( Mutta kisu voi silti muuten oikein hyvin ja on valtava aina selittämään ja pulisemaan. Yleensä, kun juttelen äiteen kanssa puhelimessa, niin Karvisen voimakas kehruu kuuluu aina taustalta :)
- Mitä Purinaa nämä sun kisut saivat? Oliko ne pussit kaikki samaa laatua?
- Totta on tuokin...on kyllä kokemusta, siitä hiusten katkeilusta ja stressistä... Niinhän ne ennen jotku väitti, että se pieni eläin Chincilla, jos se pelästyy voimakkaasti jotakin, niin se pudottaa kuulemma kaikki karvansa laakista... hitsi... en tiedä onko tuo juttu edes tosi, mutta näin kuulin jo kymmeniä vuosia sitten :D
- Tuo on täysin totta, joka sana! Takkuisen oloinen kiilloton turkki todellakin kertoo, että kissa ei voi hyvin jostakin syystä. Hilse taas, mikä saattaa nousta kissalle pintaan turkin päälle johtuu monesti siitä, että kissa on niin hyvällä tuulella ja etenkin silloin, kun se kehrää voimakkaasti tyytyväisyyttään ja myös pelko ja kipu saa sen hilseen samalla lailla nousemaan siihen pintaan. Tuosta olen jutellut eläinlääkärin kanssa ihan.