vkfmac97

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡
Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi
Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.
Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia34 aloitusta · 265 kommenttia
- Kiitos hienoista ... kiitoksista, meidän kaikkien puolesta miss 007.
Vaan asiaan... huone Vanhimmat, niin eihän enää ole olemassakaan, sitä ohjetta ja sääntöä, että joku luotsi on, jonkin tietyn huoneen luotsi ainoastaan ja sinne ei sitten parane kenen vain mennä. Ei tietenkään mennä *sotkemaan* asioita vaan kyllä voi mennä nuoremmatkin luotsit varmasti Vanhempien huoneeseen valvomaan, kun tekee työnsä Ylläpidon annettujen ohjeiden mukaisesti, eikä ruve itse säätämään siellä omiaan. Jos nyt tämä takkutukka88 on *hyväksytty* sinne chattaajien puolesta, niin ihan hyvä ja nuorihan tuokin on ja meni vain sinne omin nokkineen, niin kun nykyisin kuuluukin tehdä ja hyvin kävi :)
Täytyy vain toivottaa kaikille *moi * ja seurailla hissukseen tilanteita, mikä on meno ja kyllä luotsin kuuluu tietää sentään peruskäytäntö, miten toimia ja miten saavat chattaajat käyttäytyä.
Ei se niin voi mennä, että tässä aletaan työskentelemään vain chattaajien ehdoilla, jos he eivät nyt sattumalta ilman mitään muuta pätevää syytä satu *tykkäämään* jostakin nuoresta, tai uudemmasta luotsista, tai vaikka pitkäaikaisestakaan valvojasta.
Etenkin uuden luotsin tulee tutkailla menoa ja henkilöitä huoneessa kaikessa rauhassa, eikä mennä tekemään liian nopeita johtopäätöksiä aivan pienistä. Varmasti nuori / uusi luotsi osaa häiriköt erottaa ja hankalat häiriköt ja uskaltaa, jopa bannata tarvittaessa.
Jos porukka kyselee jotakin, niin vastaa heille vaan kohteliaasti takaisin ja suunsoittajille voi sanoa, vaikka punaisella, että *ollaanpas nyt kiltisti, taikka purasen * :)
No, jos joku nyt sitten alkaa aivan mahdottomaksi ja alkaa arvostella luotsia, niin joskus on parempi, että ei sano itse mitään, sen kun seuraa tilannetta. Jollei homma asetu niin ensin sitten /mute ja vasta sitten, jos tilanne kauhenee entisestään niin /kick. Lopuksi vasta banni, jos koko homma menee jollakin chattaajalla huoneessa totaalisesti *persiilleen* eikä hän rauhoitu millään kaikesta huolimatta.
Ole ensin, ystävällinen ja sitten ystävällinen ja vieläkin ystävällinen, kunnes tulee lopulta aika, ei olla enää niin erityisen ystävällinen ja joudut ryhtymään toimenpiteisiin, mutta ole siltkin vieläkin silloinkin ystävällinen, vaikka joutuisit antamaan pahimassa tapauksessa, jopa bannit!
Kyllä se siitä...
^ Ylläoleva tarkoitetu aivan uusille luotseille / nuorimmille heille.
Huom!
Terkkuja myös Stinalle ja *halitus* koita jaksaa. - Hyvä kommentointi ja mukavaa alkavaa viik.lop. sulle !
- Jeps, oli sen verta rankkaa kyllä minullakin, että viisastuin ja muksu jäi ainoaksi.
Tiesin myös etukäteen, mitä tuleman pitää, mutta se onkin jo eri asia olla sitten siinä *tilanteessa* ja pakoon et pääse, vaikka mieli tekisi. Yhtä huutoa ja valvomista yötä päivää kuukausikaupalla, huh huh!
Onneksi hän on nyt aikuinen jo... *lapsi* silti minulle.
Jos vaikka olisin viiden lapsen äiti, niin luultavasti olisin asunut kuussa jo vuosikausia / kymmeniä.
Eikä yhtään nolota tai hävetä sanoa näin, koska jokainen ihminen on oma yksilönsä. - ... ja nyt teet tulevina vuosina tätä hommaatäällä Suomi24 chatissa ja unohdat sen keskustelupalstan, vaikka siellä olisi millaisia Skodeja sun muita. Jos niin himottaa se palsta, niin tee toinen nicki ja jutskaile sillä siellä ... oolrait ? ! : )
P.S. Nyt on tainnut lipsahtaa taas tuo Sagan laittaman jälkeen nämä meidän jutut ties minne ... Stadista - Pohjois - Karjalaan - Thaimaaseen ...
*reps* :D
Vaan öitä ja huomenna on päivä uus... toivottavasti... moiksit kaikille ! - Me sanottiin kyllä *skidinä* ja nykyisin näin vanhana akkana sanon *pentuna*
Jopas nyt taas sattui, että sullakin on yhteyksiä juuri tuonne Pohjois-Karjalaan ja olet kanssa asunut stadissakin joskus ... on se tää maailma vaan niin ihmeellinen että... :) - Aika hyvin muuten osui ... mun mies on Pohjoiskarjalasta kotoisin. Itse olen enempi näitä *stadin* lähistön *pimuja* Onneksi en kuitenkaan asu nyt aivan stadissa sentään. Vaikka olen siellä asunut jonkin aikaa pentuna ja se oli karsee kokemus.
Näköjään mulla sitten jotenkin skulasi toi Pohjoiskarjalankin sanan vääntö :) - Jaa... no sitten... luulin, että oikein rekattu nicki :) Eli... minä poistaisin, mutta enpä uskalla sanoa, mitä YP sanoisi tuohon.
- Minusta YP.n tulisi poistaa sellainen nimimerkki kokonaan, eikä vain hänen viestejä teidän poistella.
Huom! Siis, jos se nicki on todella törkeä... - Kukas sinua estää pysymään edelleenkin chat - *sefuna* (luotsina) jätä palstailut unholaan ja palaa chattiin, koska siellä tarvis apua vähän jokapuolella!
Ainahan sitä voi mielensä muuttaa... koska ihminenhän on erehtyväinen ja lehmä märehtiväinen... ja kaiken voi aina muuttaa, siirtää , tai perua.
Käväset nyt välillä siellä ulkomailla ja tuut sitten takaisin pirteänä, kun Pupu Pirteä konsanaan ja alat luotsaileen chatissa, kun siltä tuntuu... eiks jeh :) - Voee, poeka, poeka kuule, elä sie opeta *äiteetäs* ... hiihtämään ... on kuule kaikki konstit aina kokeiltu ensin näiden hankalien pöllöpäiden kanssa, joille ei mene jakelu-osatolle käytöstavat.... JA ... sitten on alkanut monet muut toimenpiteet vasta... ja se viimoinen on aina se Ylläpidon astettama esto... minkä ikävä kyllä nämä eräät osaavat myös kiertää .
...kai sie nyt oot mies... etten ihan väärin sekoita tässä näitä sukupuolisia asioitakin vielä...
(Menee kahtoon rohviilin)
Moro. - Ylläpidon kirjoitus oli minusta ns. Helvetin hyvä!
Vaikka tuli kyllä hieman *Hitler* mieleen oli sen verta rankkaa ja tinkimätöntä tekstiä, mutta jollei kerta muu auta, niin näinhän se on pakko varmasti menetellä.
Asianmukainen tulos tai ulos...
Tuota juuri itse ajoin takaa siinä yhdessä aloituksessani, että ei höpöhöpöjä noihin asia keskusteluihin, koska muuten on hankalaa löytää sieltä niitä otsikkoon kuuluvia vastauksia ja kysymyksiä.
Onneksi en ole palsta-luotsi ... vaikeata hommaa.
Huom!
Ei kukaan saisi täällä missään haukkua julkisesti ketään. Ei Luotsit ... Luotseja, eikä chattaajat toisiaan, mutta minkäs teet, kun chattaajat saavat yhäkin haukkua Luotseja mielin määrin, eikä sille voi paljon mitään, kun ko. henkilöt tulevat aina vain takaisin chattiin osaten kiertää kaikki mahdolliset asetetut estot .
Vähänkö ottaa pattiin... - Jestas... tuo tuli kyllä nyt ihan puun takaa !?
Tsemppiä sinulle ja kaikkea hyvää toivottelen muutenkin eteenpäin kuvioissasi!
P.S
Samaa tempausta ja samalla lailla tehden itse suunnitellut tässä myös, mutta en ole ihan vielä tullut siihen *käsikirjoituksen* kohtaan... aikanaan... aikanaan. - No se olikin se yksi kohta, tai osio, mikä oli nimenomaan tarkoitettu siihen, että siinä voi jokainen haluava kertoa itsestään, niin paljon, kuin haluaa kertaheitolla ... katos babeh :)
Vaan mukavaa viikonjatkoa sulle ja sun mustasukkaiselle miehellesi... Poistun palstalta... baj, baj *vilkuttaa* ja menee *halimaan* omaa miestään, joka on myös välillä mustis, mutta ihan turhaan, koska minä olen niin topakka täti, että ihan turha kenekään lirkutella meikälle missään ja koskaan, kun se ei tehoa ... ja tuo sen sisimmässään tietää varsin hyvin :) - En minä ole ketään erityisesti tarkoittanut, vaan siis YLEISESTI , kun iteskin kerta olen syyllistynyt tuohon samaan. MInä kyllä kestän kritiikkiä... ei sitten yhtään pelota *nauraa* Vaan oikeastaan tuohon ei kummempaa kritiikkiä tarvita, koska se on selkeä asia, kun lukasee nuo Ylläpidon laittamat "rivit" koko Luotsikeskustelun alussa.
Tulkaa ihmeessa vaan esim. vaikka te palsta- Luotsit chatin niin ihmeelliseen, ilostuttavaan ja raivostuttavaan maailmaan mukaan ... jos uskallatte.
..MurRRr... ;) - Nyt on arvoisa kollegani lkor noitsu ohjelmoinut turboluutansa navigaattorin täysin väärään osoitteeseen. Tämä on kuule ihan vakavaa asiaa täällä kissan hyvinvoinnin kannalta.
Ihmettelen vain, että miten sinulla voi olla koira, kun olet myös noita ... tai sitten olet vain narrannut, että olet noita, eikä sinulla ole edes mitään turboluutaakaan, vaan kiinalainen ... Jopo ... ahhhHahhaa... ;) - No, en ole 10 vuoden aikana tavannut ketään seriffi / luotsi kollegaani missään tapaamisissa ja enkä aio vastaisuudessakaan tavata. Virtuaalimaailma siltä osin saa pysyä erossa omasta live-elämästäni.
Että näin... ;) - Kissa viihtyy oikein hyvin koko elämänsä kerrostalossa... mutta... kissoja pitää olla kaksi, koska silloin niillä ei tule koskaan aika pitkäksi vaikka joutuisivat olemaan yksn kotona työpäivän ajan.
Meidän suvussa jo kymmenien vuosien kokemus sisäkissoista kerrostalossa ja kaikki ovat olleet aivan rauhallisia, mitä nyt välillä tietenkin leikkivät :) Vaan, jos on parveke, mikä ei ole lasitettu... tai lasit eivät kunnolla suljettuina, niin ÄLÄ anna kissasi mennä sinne puotamisvaaran takia! Myös ikkunassa, jos aiot suoraan sitä kautta tuulettaa, niin vain 3-4 cm rako ja ketju, tai haka, niin että kissa ei siitä pääse. Mistä mahtuu kissanpää, niin siitä aukosta menee myös koko kissa.
Kissa / kissat on mukavia rakastettavia ystäviä, joita tulee hoitaa ja vaalia hyvin, jotta saisivat hekin elää hyvän, pitkän ja onnellisen elämän!
Kaksi vanhinta kisua meillä eli 23 vuotiaiksi ja olisivat varmastin eläneet vielä pidempäänkin, mikäli eläinlääkäri ei olisi tehnyt hoitovirhettä ... argghh!!!
Karvapalleromme ovat olleet meidän ilonamme noin 16- 23 vuotta.
Huom! Älä syötä kissallesi vain pelkkiä naksuja se tarvitsee myös ns. kosteaa ruokaa ja veden juonti on tärkeää myös, etenkin jos ruokalistaan kuuluuvat ne naksut. Jollei naksuja syövä kissa juo tarpeeksi nestettä, niin se saattaa saada suolistukoksen, mistä voi seuraa kivulias julma kuolema.
Hoidata kissasi suu säännöllisesti ja poistata hampaista hammaskivi, mikä saattaa aiheuttaa muuten ystävällesi vakavia tulehduksia.
Vaiha vähintään 2 kertaa päivässä kulhoon raikasta vettä.
Kerrostalossa viihtyy, vaikka minkä rotuinen kissa, kun siitä vain pitää hyvää huolta aina!
Kissamaisin terkuin!
EC - Näköjään täälläkään ei aina pelaa viestien paikka... näkyy tulevan minne sattuu, vaikka sen kohdistaisi asianomaiselle alapuolelle *vastaa* kohtaan.
- Nonni, selvisihän sekin mysteeri. Kyllä minä hiukan ihmettelinkin, että miten voipi olla mahdollista se kortti asia sillattiin :)
Suomen laki on minusta typerä tuossa skoottereiden nopeusrajoitus asiassa. Pelit vaan hajoaa ennen aikojaan, kun kone ei pääse kunnolla hengittämään. Vaan se nyt ei ole ainoa typerä pykälä tässä suomen laissa... niitä riittää pilvin pimein.
Etukäteen vain sinulle mukavaa ja vauhdikasta Thaimaan matkaa silloin myöhään syksyllä! - Miten noin nuorella voi olla kansainvälinen ajokortti mallia 1949 ... Onko se isukin vaiko jopa vaarin :)
Itsellä on yhdistelmäkortti ja ensin aikoinaan ajoin kuorma-autonajokortin. Olen ajannut yhdistelmää, että nuppivehjettä vuosia sitten. Omilla vanhemmilla, kun oli rekkoja 32 vuotta ja äiteekin ajoi, sekä faija , niin tuurasin heitä aina lomien ajan. Lumenajossa olin ihan nuorena likkana nupilla ja se oli mukavaa hommaa se lumen ajo.
Nyt en aja millään... paitsi nyt ekan leikkauksen jälkeen 3 kertaa henkilöautolla tässä elokuussa, mutta toivon mukaan edes ensi kesänä Harrikalla taas, kun olen kokonaan toipunut aiemmasta haaveristani.
Oon ihan hulluna myös noihin 50cc skoottereihin ja kaksi uutta sellaista oottelee mua kyytiinsä myös ... ensi kesänä :) Mulla ollut niitä tässä viimeisen 7 vuoden aikana 14 erinlaista ja aina ja teki mieli ostaa uusi ja erinlainen ja erivärinen... Nyt en noita kahta vaihda ovat sen verta mieleeni viimeinkin.
Hmm... miksihän tänne tällaista menin kirjoittamaankin :O
Terveisin,
*Omituinen höpöttäjä*