...ainakaan täällä päin. Itse kuljen aamuin illoin linja-autolla kotio ja kouluun, joten olen nähnyt ja kokenut nämä ylinopeudet. On tietenkin eroja kuskeissa, mutta suurin osa polkee reipasta ylinopeutta. En itse ole sitä haittana pitänyt, ompahan aiemmin kotona tai koulussa, mutta kun kyse on YLEISESTÄLIIKENNEVÄLINEESTÄ, niin kuskilla on kuitenkin käsissään useampi henki. Reilun kahden vuoden aikana, mitä olen jo opiskellut, niin on niitä "läheltäpiti -tilanteita" ollut. Se tietenkin on havahduttanut, mutta minkäs matkustaja sille voi, kuski sitä kaasua säätelee.

Luin tuosta, että pitäisi kaupunkirajoituksia nostaa? En itse asu kuitenkaan niin suuressa kaupungissa kuin Helsinki, mutta ei nopeutta kyllä tarvitse todellakaan lisätä. Nopeudet ovat juuri sopivat ja niitä rikkovat voivat syyttää vain itseään, jos se kaasujalka painaa liikaa. Kuitenkin kaikki eivät kulje autoilla, vaan jalkaisin ja pyörällä, jne. Huomioidaan siis muutkin, kun istutaan siellä ratin takana. Sillä pitää muistaa, että liikenneonnetumuudet, joita tapahtuu päivittäin, ovat totta ja ikäviä.

Viellä tähän loppuun, että eivät siellä liikenteessä aja pelkästään linja-autot ja muut yleisetajoneuvot, vaan myös me tavalliset tallaajat ja muut, ajetaan siis ihmisiksi mekin.
Tottahan toki ^^