Lordi vai Leijonat?

Suomi24toimitus

Torstai-ilta saattaa aiheuttaa monessakin perheessä riitoja television äärellä. Leijonat kohtaavat Valko-Venäjän jääkiekon puolivälieräottelussa ja Lordi kohtaa 23 muuta Euroopan maata Euroviisujen semifinaalissa.

Tarkista torstain ohjelmatiedot ja alkamisajat Telkusta:
http://www.telkku.com/telkku?ks=0&p=20060518

Kumpaa teillä katsotaan? Musiikkia vai urheilua? Vai voittaako kanavasurfailu?

200

24949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joukahainen

Yksinkertaista.
      Akka katsoo yläkerrassa 14-tuumaista ja minä alakerrassa 32-tuumaista.

Tarviiko mainita kumpi katsoo kumpaa :-)

• ...

Johan sä kerroit että akka katsoo 14-tuumasta ja sä 32-tuumasta.

PS. mä ajattelin katsoa lätkää

• jellonat
        ... kirjoitti:

HYVÄ SUOMI VOITTO KOTIIN!!!

• Tarkastelija

Kummallekin toosalle TV-lupa?

• Paavo Puolukka
        Tarkastelija kirjoitti:

Kummallekin toosalle TV-lupa?

Mitäs ny tehrään?

• Nimetön
        jellonat kirjoitti:

Sehän on selvä kun pläkki. (äiti 45 ja tytär 17)

• ...
        Paavo Puolukka kirjoitti:

Mitäs ny tehrään?

Samassa huoneistossa/omakotitalossa riittää yksi lupa, vaikka telkkareita olis 10 kpl. Kunhan ne telkkarit ovat yhden perheen käytössä.

• katsoo
        Nimetön kirjoitti:

lorttia, joka on pohjanoteeraus mauttomuudessa, lisäksi missä on "musiikki" josta visassa kilpaillaan!!!

Leijonille TSEMPPIÄ, minä jännitän heitä!!!

• solariumneekeri
        ... kirjoitti:

Samassa huoneistossa/omakotitalossa riittää yksi lupa, vaikka telkkareita olis 10 kpl. Kunhan ne telkkarit ovat yhden perheen käytössä.

Meillä kun on kaks telkkaria muttei yhtään TV-maksua maksettuna. Mitäs me tehrään? Vastaan, katsotaan ilmaista roskaa zogboxeista. Onneks sieltä tulee lätkää, futista ja formuloita, muuten koko toosalla ei tekis mitään!

• mammmma
        jellonat kirjoitti:

lordi ei pääse mihinkään ja suomi häviää usko pois

• euroviisuja

oletettavasti. Ja tämä sinun ns. "akka" katsoo jäkistä, oikeita miehiä;) Hän yhtä sohvaperunaa katsellut tarpeeksi ja kaipaa näin ollen vaihtelua elämäänsä.

• sinä varmaan
        katsoo kirjoitti:

lorttia, joka on pohjanoteeraus mauttomuudessa, lisäksi missä on "musiikki" josta visassa kilpaillaan!!!

Leijonille TSEMPPIÄ, minä jännitän heitä!!!

kuuntelet näitä "Veitset piiloon"-biisejä. Ala sinäkin elämään.

• IHAN VÄÄRIN
        euroviisuja kirjoitti:

oletettavasti. Ja tämä sinun ns. "akka" katsoo jäkistä, oikeita miehiä;) Hän yhtä sohvaperunaa katsellut tarpeeksi ja kaipaa näin ollen vaihtelua elämäänsä.

Sehän kerto että ne katsoo telkkareita!!

Muut varmaan katsoo sieltä telkkarista jotain ohjelmaa...

• jounas
        Nimetön kirjoitti:

lätkä juu!

• nuija
        ... kirjoitti:

se varmaan tarkotti et kumpi katsoo kumpaa ohjelmaa...

• hyvähyvähyvä
        IHAN VÄÄRIN kirjoitti:

Sehän kerto että ne katsoo telkkareita!!

Muut varmaan katsoo sieltä telkkarista jotain ohjelmaa...

Ai niinhän se olikin=D

• ...

Muita kappaleita paitsi Lordia voisi katsoa lätkäottelun lomassa.

• *Timpura*

LORDI ON PARAS! Ja Sitä Ei Sovi Haukkua.. Jos vaikka Rotat Sille Sen Piipittäis. Sit Se Leikkaa Kirveel Sun pääs Kahtii.

• -J-

Torstaina ei ongelmaa tule. Suomi on varmistanut voittonsa siihen mennessä kun Euroviisut alkaa, ja jos ei ole niin loppupeliä ei kiinnostakaan nähdä.

Tiukempi tilanne on lauantai-iltana, jos sekä Lordi että Leijonat on vielä mukana.

• Bebbe

Lordi on järkevintä tähän asti mitä Suomella on ollu viisuihin tarjota... paitsi tietenkin kalkkeutuneiden vanhojen pierujen mielestä. Niin tai näin, katson kuitenkin lätkää.

• millaista suomi-kuvaa halutaan
        *Timpura* kirjoitti:

LORDI ON PARAS! Ja Sitä Ei Sovi Haukkua.. Jos vaikka Rotat Sille Sen Piipittäis. Sit Se Leikkaa Kirveel Sun pääs Kahtii.

eipähän sinunkaan asenteesta voi hyvää seurata.

Yritä katsoa asioita kokonaisuuksina. Ei olekaan kysymys Loordista vaan siitä mitä hän edustaa. Ei ainakaan minua!

Tänään mua hävettäää olla suomalainen!

• kiekkoo

tietenni

• Nimetön

Kyllä jääkiekko aina euroviisut voittaa, vihan niitä aina välillä sitte vilkasta!

• ....

Meillä ei katsota kumpaakaan.. Tai no, en tiedä jos joku haluaa, mua ei ainakaan kiinnosta!

• TV:t kiinni

Eipä meidän perheessä oo kiinnostusta kumpaakaan.
        Urheilu ei meidän perheessä oo kiinnostunut laisinkaan.
        Mitään hirviö laulajia ei katsota .
        Joten ei pelkookaan kumpi katsoo mitäkin.

• Taco

khyl se taitaa mennä tonne lätkän puolelle...

• Ei telkkaria : )

Miksi?

Leipää ja sirkus huveja kansalle ? : )

Ei kiinnosta kumpikaan

• Bubka

Ky se näin on et ku jäkistä tulee telkust niin jäkist myös katotaan, vaimo saa mennä vierashuoneeseen kattoo pikku telkast noit musaskaboja c",)

• VIISUT

Eukko voi sit seurailla niit onnettomia ollijokisia 14 tuumasest.

• hha
        VIISUT kirjoitti:

Ainaki täällä päin... ;/

• Nainen tottelee
        VIISUT kirjoitti:

Olen päättänyt ettei minun kattoni alla katsota kumpaakaan. Muija saa vaikka siivota tai kokata ajankulukseen.

• sinä
        Nainen tottelee kirjoitti:

Olen päättänyt ettei minun kattoni alla katsota kumpaakaan. Muija saa vaikka siivota tai kokata ajankulukseen.

voit kaivella nenääsi sohvalla, ihan vaan ajan kuluksesi.

• on, joka päättää
        Nainen tottelee kirjoitti:

Mies tottelee...että, mun kattoni alla katsotaan kumpaakin:)...Tosin mies voisi vaikka siivota tai kokata ajankulukseen!!!!

• minä
        VIISUT kirjoitti:

lordin esitys kestää kokonaisen erätauon ajan. kummatkin edustavat eri asiaa, vai edustavatko. antaa muitten kahtoo, koska minä en usko että yksi maa muita vois voittaa. eihän ne edes osaa kilpailla, siis Suomalaiset yleensäkään. Vai osaako?

En usko ennen ku näen.

• avecMaria

Sen verran monta että kaikille riittää yksi...
      :)

• Simppeliä

Videot nauhottaa viisuja ja reaalina tuijotetaan lätkää=)

• kanssa katson

molempia yhtäaikaa. Koira tykkää jostain ihmeen syystä Lordista ja häntä heiluu.

• mummukka

teillä. Niin yritän minäkin, tosin koirani taitaa pitää jääkiekosta enemmän, juoksee kiekon perässä. Mutta kyllä Lordiakin pitää seurata, olkoonkin mikä on.

• Heboliini95

Kumpikaan ei Lordi eikä Jääkiekkö valtaa meillä televisiota, vaan hevosurheilu tietenkin!!!

• solariumneekeri

Ei ole harmainta havaintoakaan että mikä se sellanen "Lordi" on..

Kaipa sitä kyykkää tulee katteltua, ei sieltä zogboxista muutakaan tule..

• aitoneekeri

Tuleeko joku luontodokumentti samaan aikaan?

• solariumneekeri
        aitoneekeri kirjoitti:

Tuleeko joku luontodokumentti samaan aikaan?

Taitaa se "Lordi" olla jokin lelu kun noin tasokkaita kommentteja pukkaatte..

• miskil

miksei katso molempia? :-o

niin minä ainakin aion tehdä... B)

• tietenkin

Onks taas joku kiekon perässä luistelu menossa? Sveduille kumminkin viimestään hävitään!

• :))

Mies määrää.Joten jäkistä katsotaan.. :)

• Lordia

Lordi esiintyy sopivasti kuudentenatoista juuri sitten kun jäkis loppuu, ja pisteenlaskunkin ehtii hyvin näkemään.

• -Tuskinpa pääsee edes jatkoon-

Hauska tuo sun kommentti! Jos ei Suomi oo pärjänny jääkiekossa Ruotsille niin muisteleppas onko Suomi pärjänny koskaan Euroviisuissa??? Ja jos niin suuri ihme tapahtuis että Lordi siellä pärjäis, niin kyllä silti mua hävettäis olla suomalainen, Lordi on jotain ihan järkyttävää, eikä tuo Suomelle hyvää julkisuutta! Mutta sanotaanhan niinkin että julkisuutta kumminkin. ;)

• hmmmmmmm
        -Tuskinpa pääsee edes jatkoon- kirjoitti:

Hauska tuo sun kommentti! Jos ei Suomi oo pärjänny jääkiekossa Ruotsille niin muisteleppas onko Suomi pärjänny koskaan Euroviisuissa??? Ja jos niin suuri ihme tapahtuis että Lordi siellä pärjäis, niin kyllä silti mua hävettäis olla suomalainen, Lordi on jotain ihan järkyttävää, eikä tuo Suomelle hyvää julkisuutta! Mutta sanotaanhan niinkin että julkisuutta kumminkin. ;)

ja sinäkö sitten olisit parempi?

• jellonat
        -Tuskinpa pääsee edes jatkoon- kirjoitti:

onnettomalla pelilläänkö sitten tuo hyvää julkisuutta suomella. ;)

• Kylläkyllä
        jellonat kirjoitti:

onnettomalla pelilläänkö sitten tuo hyvää julkisuutta suomella. ;)

Ei kun Suomelle! Taitavat ne kauniimpia kuitenkin olla ku Lordin poppoo... Jääkiekossa on sentään jännitystä, ehkä voitetaan, ehkä ei, mutta viisuissa jo tietää lopputuloksen... Samat maat siellä pärjää aina...

• hmmmmmmm
        Kylläkyllä kirjoitti:

Ei kun Suomelle! Taitavat ne kauniimpia kuitenkin olla ku Lordin poppoo... Jääkiekossa on sentään jännitystä, ehkä voitetaan, ehkä ei, mutta viisuissa jo tietää lopputuloksen... Samat maat siellä pärjää aina...

olympialaisissahan se tämän vuoden paras joukkue jo ratkaistiin.... siellähän ne parhaat pelaajat joka maalta olivat, nyt kaikki hyvät on NHL ssä.
        tää on vaan vanhan jauhamista... mutta kyllä niitä leijonia silti kattelee.

• Weirdo16

lätkä on niin syvältä.

• Suomi kuvan puolesta

.... kivempi hävitä Euroviisuissa ja tulla leimatuksi paholaisenpalvoja-maana... tänne virtaa sitten ihmiset riitteineen muistakin maista, kun meidän uskontoa käydään Euroviisuissa asti julistamassa.
        Mä olen edelleen sitä mieltä, että Suomi-kuvan nimissä Lordin lähettäminen olisi pitänyt estää.
        Ei ole kyse hauskasta pilasta vaan kansainvälisestä laulukilpailusta... Eihän meiltä lätkäjengitkään lähde ihan missä tamineissa tahansa vaan lätkävarusteissa!!!!!

• *Kristiina*

Kyllä se on euroviisut pakko kahtoo... ei sitä muutakaan oikeen voi ku kerranki on kunno show luvassa!!!!

• Heviletti93

Euroviisuthan ne kattoa pitää..
        Pakko nähdä miten pärjätää hevillä... :)

• Wautsi_wau

ei katsota. Tietenkin seuraan euroviisuja, ei minua kiinnosta Suomi-Valko-Venäjä -ottelu tipan vertaa, kyllä Suomi sen voittaa. Lordi on euroviisuissa vain kerran, haluan katsoa niitä.

• LAUANTAINA

Jos jokin on varmaa niin se on sitten täysin varmaa. Jos Lordi ei oo jatkossa ni mä muutan köpikseen ja anon ruattin kansalaisuutta ja kuuntelen lopuks Carolan euroviisubiisin korvalapuista.

• Mutta LÄTKÄÄ katotaan!

Mua jo harmitti ku tulee jääkiekon kans samaan aikaan (klo 21.00) Tehis ja Lost! Yleensä nauhotan Tehiksen ja katon Lostin, mut nyt pitää laittaa sekä videot että tietokone nauhottamaan. Saa si mennä Euroviisutki nauhalle ku tyttökin ne kuitenkin haluaa nähdä (varmaan mua enemmän ku tykkää Lordista, MINÄ EN!) Jääkiekkoa katotaan ehdottomasti, se on tärkein! Onneksi videotkin on keksitty! HUH! =D

• nouuu

tuleex lostiki samaan aikaan.... nyyyhh 3 hyvää ohjelmaa tulee siis samaan aikaan.... perkele... varmaan otan lostin nauhalle ainaki ja katon jääkiekkoa ja euroviisuja vuorotellen... hmm niin teen!

• ..............................
        nouuu kirjoitti:

tuleex lostiki samaan aikaan.... nyyyhh 3 hyvää ohjelmaa tulee siis samaan aikaan.... perkele... varmaan otan lostin nauhalle ainaki ja katon jääkiekkoa ja euroviisuja vuorotellen... hmm niin teen!

Euroviisut alkaa 22.00 joten Lost ehtii loppua ennen ku viisut alkaa... :)

• Miiu]

lätkää tietenki katon, oon lätkä hullu ja tykkään kattoo sitä miljoona kertaa enemmä ku jotain euroviisuja :D

• missukat

Missä niitä Suomen ringette neitejä nyt piestään?? Onko jotkin piirikunnalliset menossa vai miksi moinen utelu;-))

• Minä katson ueroviisut en niinkään välitä jääkiekosta vaikka plenkin mies...

• EnglanD

Euroviisut tietenkin!!

• tietysti!!!

Lätkää katotaan se on varma ja aina erätauoilla sitten viisuja. Tosin nyt kun Norrena on maalissa saattaa viisukanava illan edetessä voittaa mielenkiinnon. Niittymäki lover forever!!!

• surffailee

Mä surffailen lätkää, viisuja, lostii ja 4400. Sarjat täytyy kyl vissii ottaa nauhalle. Lätkä kiinnostaa eniten!

• Jellona #11

Ei tule ongelmaa kun Leijonat on ratkassu ottelun jo ennen kuin euroviisut alkaa...
      Muuten olen kyllä sitä mieltä, että kiekkokisat saisi pelata alta pois jo toukokuun alussa kuten aina ennenkin. Turha venyttää niitä kesään asti!

• soon mulle aivan sama kumpaa katon. jossne ei saa mittää aikaseks tuolla maailmalla mutta Lordi saattas jopa yllättää euroviisuissa. ku taas kiekko-leijonilla saattas olla hieman petraamista peleissään. xO)

mutta pijetäänpä kummallekki peukkuja

mutta aion kattoa kumpaaki vuorotellen euroviisuja sekä Jää-kiekon MM kisoja. kummatki ovat yhtä jännittäviä.

• adda

No peli loppuu 22.50, joten sen jälkeen vaihdetaan kanavaa. Lordi esiintyy jossain siinä vaiheessa just. Just sopivasti äänestyskin on eessäpäin.

• Antikana

Lordi on yäks, joten ehdottomasti kallistun Jellonien puolelle. Olenhan vankkumaton Leijonafani, joten en mistään hinnasta jättäisi tärkeätä Suomi-peliä katsomatta. Leijonia ei voi edes verrata mihinkään euroviisuihin saati Lordiin!!!

• inka

mutta Lordia ainakin minä meinaan katsoa.
        Lätkää voi kurkkia toisesta telkkarista jos jännäksi menee.
        60 v. nainen.

• neito
        inka kirjoitti:

60 v. nainen.

lordin menestys kiinnostaa kuten myös jääkiekko tottakai joten katson kumpaakin...makuuhuoneesta kun katselee niin näkee hyvin myös olohuoneen telkkarin =)

• Mirka
        inka kirjoitti:

60 v. nainen.

Meillä on kotona olkkarissa kaks TV:tä, äiti kuuntelee kuulokkeilla Viisuja ja kattoo jääkiekkoa muitten kans siinä sivussa. Isä pyörii sohvien takana ja jupisee kumpaisellekin lähetykselle ja pikkusisko ei meinaa pysyä housuissaan kun sitä niin pelottaa. Eli minä lähden poikakaverille evakkoon :)

• no jaa

nojaa kyllä se iskä taitaa taas kääntää urheilun puolelle vaikka kuinka kiljuisin :)

• koska kumpikaan

ei kiinnosta pätkääkään. Vuokrataan lehva.

• Lätkää katotaan tietenkin reaaliajassa mutta Euroviisut menee nauhalle onhan siellä sentään kerrankin Suomellakin loistomusaa.

Mahtava TV-päivä huomenna!

• Antikana

...kummastakaan mitään! Kannattaisi sinun katsoa vaikka Pikku Kakkosta! Se on aivoillesi sopivaa katseltavaa...

• olav1
        Antikana kirjoitti:

...kummastakaan mitään! Kannattaisi sinun katsoa vaikka Pikku Kakkosta! Se on aivoillesi sopivaa katseltavaa...

Kyseessä on vammainen mies.

• hoitokoti
        Antikana kirjoitti:

Tuskin heinolan hidasälyinen tyhmä ja sokea kana osaa muuta tehdäkkään, kuin kiikkua mieli orellaan pää painuksissa ja odottaen auringon nousua jyväkuppinsa läheisyydessä.

• jääkiekkoon kyllästynyt

KATSOTAAN EUROVIISUJA!!!

• onkin

videovehkeet ,niin voi nääs nauhottaa.Lätkä on katsottava tietysti suorana ,ja sen jälkeen voi naureskella euroviisuja.

• Rehvesti

Jääkiekkoo katotaan ihan saletisti. Lost otetaan nauhalle ja sitte katotaan euroviisuista mitä siellä enää on kattomista.. Mutta jääkiekko ehdottomasti etusijalla, vaikka muija olenki!:D Jännä nähä, miten Norrena pärjää maalissa ja joko Ollin peli kulkee. Ruudun veljeksiä tietenkään unohtamatta...xD

• Mummeli

Eipä tule riitaa, onneksi on kolme telkkaria ja kolme videota, voi seurata mitä tykkää ja nauhoittaa mitä ei ehdi katsoa. En ymmärrä jääkiekosta mitään, eikö olisi järkevää antaa jokaiselle oma kiekko niin ei tarvitsisi tapella mokomasta "kummilätkästä" ??? Euroviisut eivät kiinnosta, sama kuka siellä käy kiekumassa, vaikka laittaisi Matti/Mervi yhdistelmän sinne, tulos tuskin olisi sen kummempi kuin aikaisemminkaan.

• JOSE!

no LEIJONAT lordi alass!!!!

• Folio Mulder

Lätkää tietysti ja naisväki saa katsella niitä viisuja. Kiekossa tapahtuu kun taas nuo viisut on menneet sellaisiksi lasten diskohippaloiksi.

• tv kiinni

Hei..mä kannustan tietenin Leijonia..mutta kyllä tässä käy niin,että kumpaakaan en taida katsoa..niin vähän seuraan mitään.Jos vieras tulee just kun peli alkaa.luulen pelikanavan aukeavan : ) ! Oishan se hienoa jos Lordi pääsis jatkoon vaikka asusteet on aika oudot,,mutta laulullahan siellä kilpailaan jospa tuomarit/katsojat muistais sen kanssa.Kummatkin ovat mielessä ...........hyvä Suomi.

• tarvii koska,

neloselta tulee 4400, meillä on vasta kaksi, mut enköhän ehdi hankkia vielä yhden huomiseksi. Laitan ne sitten vierekkäin, jääkiekosta ja neloselta äänet pois...joten eiköhän me selvitä.

• kevon poika

meillä katsotaan euroviisuja koska suomella pitäisi olla aika helppo voitto

• etusivun naamasta

on tuo Lordi inhimillisemmän näköinen katsottava ;o))

• niko

leijonat voittaa lordi

• kaisu

sitä pystyy kattoo molempia samaan aikaa ei lordi koko iltaa laula ja jäkikses tarttee kattoo välillä vaan tilanne!

• heavy-10

Eihän lordin esitys kestä kun muutaman minuutin enkä meinannu muuten paljoo viisuja kattoo. että lätkää sitten loppuaika

• Molempia vois katsoa..Molemmat on yhtä hyviä..mut euroviisuja taidan itse katsoa.

• Lordi Fani

kyllä se on lordi!!! lordi on paaaaljon parempi ku joku jääkiekko! euroviisut ja lordi on huippui..!!!!!

• Rok-a-holic

Eli Lordia tietenkin!!
      Kyllähän sitä jääkiekkoakin kerkee seuraamaan;)

• ;>

Mä katson Lordia ainakin osan, mutta porukat kattoo lätkää :P

• nais-fani

Lordi on ihana!!

• lejonat!

jääkiekko on kyllä tärkeäämpi, lycka till!!

• ruattissa asuva LEIJONA

Piämä Lordille vaikka peukkuja hyvä bändihän se on.. mut eurovisionit on aika syvältä ahterista kukas lie pelle keksiny.. ei voi lätkän ja jonku euroviisujen jännitystasoa edes verrata toisiinsa tuli sit ruattilta turpaan tai ei.. mutta NYT HUUDETAAN IHANAA LEIJONAT!!!

• ellu.

tietenkin jääkiekkoa kun vaihtoehdot ovat mitkä ovat..

• Tannya

Meillä määrään Minä eli Nainen ja meillä tasan tarkkaan katsotaan Jääkiekkoa!!
      Ei todellakaan avatakaan sinne euroviisujen puolelle....!!

• ketsueki

Ei kumpikaan, Löördi on perseestä ja lätkässä kattoo vain tappelu kohtaukset... :) (Diabloa putkeeeeeeeeeeeeeeen!!!1111oneoneoneeleven)!

• Kuuleehan

tulokset aivan varmasti myöhemminkin!
      Oikeastaan millään ihmeellä ei voi välttyä, etteikö perjantaina joka liikkeen lööpit julistaa molemmat tulokset.
      Sitten he ovat Sankareita! Muka? YÄCK!

Ei kannata viihdettä niin vakavasti ottaa. Kumpikaan ei tuo meidän perheessä tippaakaan voita leivän päälle.
      Mukavahan se on, että Rovaniemen pojat ovat kehittäneet jotain uutta, mutta vähempikin hullutus medialta olis asiallista.
      Entäs se typerä urheilu?

Missään muussa asiassa ei valehdella yhtä paljon. E.V.V.K
      Itse liikuttava kuntonsa tähden!

• selvä etu

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDi!!!!!!!!!!!
      \m/_(^^,)_\m/

• nummelin <3

Lätkä voittaa tietty. :>

• SUOSIKKEJA MM

HIFK.BLUES.TPS.TUTO.ÄSSÄT.ÄSSÄT.
        LUKKO.LUKKO.LUKKO.HPK.ILVES.TAPPARA.LUKKO.
        ÄSSÄT.SAIPA.HPK.ILVES.PELICANS.LUKKO..

• natabella

Lätkä voittaa tietty. :>

• _-killeri-_

no katon mää nyt ennemmin lätkää koska lordi on ihan perseestä. ja lätkä on paljon parempaa katottavaa sillä paljon jännempää ja sit sen näkee ku suomi voittaa maailman mestaruuden

• pikkupikku hirviö..;)

Lordi ja Suomi!!! Lordi is LOVELY! :D Lordi voi voittaa euroviisut jos hyvin käy...mutta eihän sitä tiedä vaikka sitten Suomi pelais mitalleista, tai sitten se että kun Suomi pelaa V-Venäjää vastaan, (jos häviää) tippuu...:P...KANNUSTAKAA LORDI JA SUOMI \/oittoon!

• Lätkää tullut jo riittävästi

Eipä euroviisuja ole tullut katsottua moneen vuoteen, mutta nyt katson, sillä LORDIN biisi on paras!Jos LORDI EI SIJOITU 10 PARHAAN JOUKKOON,niin ensi vuonna Suomen ei kannata enää osallistua koko mittelöihin.Mitä hyötyä koko viisuista Suomelle on??EI MITÄÄN!!!!

• Uefa

Kumpaakaan viitsi katsoa vaan Neloselta Champions Liigan finaali. Fc Barcelona-Arsenal

• jami91

tietysti katsotaan jääkiekkoa (katsoisin vaikka ei olisi suomen matsi)

• Minä

asun yksin, eikä tarvii katsoa kumpaakaan kummastakaan telkkarista:))))))))

(tietysti tarviin kaks töllöä, ei muuten näe kaikkea, mitä tahtoo) ;) ;)

• ljkugutf

Kattotaan tietenki lätkää!!! ja suomi vie voiton kotii.....

• *Jade*

olen jo luovuttanut euroviisujen suhteen ja jääkiekko on ainoaa urheilua jota seuraan...
      Siis minä päätän meillä kuuden ihmisen puolesta että katsomme jääkielloa!!

• leijona

siis tohonhan on ihan helppo vastata tottakai nyt leijonat voittaa ruma naamasen hirviön joka ei edes kehtaa näyttää naamaansa.. ja miks edes lordi pääsi euroviisuihin huonoin edustaja mikä suomella on koskaan ollut ... mihin tämä maailma on menossa ku lordi edustaa suomea euroviisuissa ei hyvin mee :(
      suomi voittaa matsin!!!

• timon_83

Kerrankin on euroviisuissa suomellakin on kunnon musiikkia,eikä mitään humppaa!Tietysti toisella silmällä katellaan leijonien peliikin......

• ...

Minä katon leijonien taistelua, muut kattokoon mitä kattovat.. Oma telkkari on hyvä asia.. :D

• näinn

Jos emäntä rupeaa purnaamaan penkkiurheilusta, niin aina toimii se, että sanon jotain tyyliin "kyllä tuolla kaupungilla löytyy naisia joiden kanssa voin katsoa kiekkoa ja puristella tisseistä yhtaikaa...." ei purnaa enää sen jälkeen vaan jää puristeltavaksi siihen pelin ajaksi... niin no toisaalta, ei tämä kyllä ketään kiinnostanu, mutta ihan kiva välillä näppäillä muutakin kuin kiviä....

• apoma

meillä , muija ottaa suihin ja mä katon lätkää.

• idduuuu

leijonat ehdottomasti, euroviisut oin turha juttu ku sian pytty

• milla

OLLI JOKINEN ON AIVAN USKOMATTOMAN IHANA

• Efraim

On muuten hirvittävän raakalaisen oloinen ihminen tämä Olli Jokinen, oikea tappelupukarin prototyyppi. Jääkiekkoilijat ovat henkisesti nollatasoisia räkänokkia - heidän rinnallaan Lordi on todella sivistynyt tyyppi.

• ...

Ehdottomasti leijonat! En tykkää lordista. Mutta luultavasti katson silti euroviisut. Mutta jos Suomi peli tulee nii vaihdan kanavaa Leijonien vuoksi! :D

• SUOMI

No tietenki suomipeli.. herraneaika

• *jUST**

Lordi on hyvä mut urheilu kiinnostaa enemmän.. Suomi on nii ihana

• åsa

todellaki Suomen pelin!!

• TIETENKIN

akkavalta talossa,ukot kyykkyyn.Täällä ei ukot hypi silmille :))

• ale

otteita tietenkin. Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään euroviisut vaikka Lordi hyvä bändi onkin.

• katselen........

JÄÄKIEKKOA ja isäntä euroviisuja.

• mikä kysymys!

onneksi tallentavat laitteet on keksitty: ne on ihan näitä tilanteita varten - ei tule perheriitoja =)

• sehän on selvää

mitään laulukilpailuja hullukaan kato

• tupla tv

laittaa vaan 2 tv:tä vierekkäin =)

• Santtuli

Että seilailen kahden kanavan välillä!
      Ei vois kyllä enää huonommin ohjelmat mennä päälekkäin! =/
      Euroviisut kiinnostaa pitkästä aikaa,kun suomella on potentiaalinen edustaja!

• sonn

ainakin mun telkkasrista voi katto monta ruutua kerallaan ja on mulla joka huneessakin telkkari.

• Julia-

Lätkää katotaan, ja sen määrään minä! :D

• neljä TV:tä

Ei tarvitse riidellä, kun hommaa tarpeeksi televisioita. Muitakin ohjelmia tulee yleensä samaan aikaan...

• jöy

tottakai leijonia.. voittokotiin.!:)
      erätaulla sit katotaa mitä kunniaa se loordi
      tuo suomelle :)

• hyvän suomi-kuvan puolesta

Humoristista, ainoa vaan, että maat yleensä osallistuvat Euroviisuihin tosissaan. Nyt kun Suomalaiset pelkäävät häviötä, alkavat he panna toisia halvalla.

Loordi lisää paholaisen palvontaa,valitan. En usko yhteenkään hyvään vaikutukseen ja kehottaisin myös muita riemuaan hillitsemään ja harkitsemaan.

Suomi-kuvaa paholaisen maana? Helvetillinen Suomi-kuva....kiva tavoite suomalaisilla!

• jaa a

tottakai leijonia.. voittokotiin.!:)
      erätaulla sit katotaa mitä kunniaa se loordi
      tuo suomelle :)

• ...........

Leijonia täällä päässä katotaan :P

• TTuan

meillä määrää katsottavan ohjelman katsoja sillä meillä on useampi TV eikä yhtä niinkuin kysyjällä.

• neea

2 ekaa erää ehtii hyvin kattoo, ja sit vikan erän voi kattoo päällekkäin viisujen kaa. Suomi kyl voittaa valkkiksen, joten vikan erän vois muutenkin skipata. Mutta viisuja en aio missata =)

• tylsiä ovat

Täytyy mennä ulos sillon niin ei tarvi telkkua nähdä. Saatanapalvoja edustaa Suomea laululla ja toisia miehiä pieksevät muka urheilijat sitten toisaalla. Voisko olla huonommin asiat?

• Nimetön

URHEILU!!! ei lordi.

• lordi<3<3<3<3...

mä katon ainaki musaa ja porukat kattoo jotain hiton lätkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• harrastetaan kanava

..surffailua;) Eli pääasiassa katsotaan Leijonia ja välillä seurataan viisuja. Harmi vaan, että tulevat päällekkäin, molemmat olisin halunnut katsoa.

• Pilipali

Viisuja katson, kun Suomi voittaa Valko-Venäjän kuitenkin, niin eihän siinä ole mitään jännitystä.

• lätkää

ja sen jälkeen viisuja sen verran ku jaksetaan.

• -J-

Torstaina ei ongelmaa tule. Suomi on varmistanut voittonsa siihen mennessä kun Euroviisut alkaa, ja jos ei ole niin loppupeliä ei kiinnostakaan nähdä.

Tiukempi tilanne on lauantai-iltana, jos sekä Lordi että Leijonat on vielä mukana.

• Jihaa!

Lauantaina eivät mene päällekkäin.

• -M-

suomen mahdollinen välieräottelu venäjää tai tsekkiä vastaan alkaa 16.15 lauantaina...

• Meillä ei pitäis tulla ongelmia... :D on nääs kolme töllöä täs huushollis... ;P Itse aion katsoa tietty matsia, mut se Suomen biisin katson kyl... :D nyt voidaan sentään pärjätäkkin... ^^

• turbo 5

onhan meillä 3 tv:tä joten jos vaimo haluaa kattoa lordia niin minä voin mennä makuhuoneesen katsomaan leijonien taistelu!

• waaman6

no totta kai euro viisut katotaan kun on niin hyvät mahikset voittaa!! ensimmäinen kerta aikoihin!

• Lordifani!

Mä asun yksin ja olen musiikki-ihmisiä, eikä mua kiinnosta urheilu yhtään, niin ehdoton ykkönen on Lordi tietenkin!
      Ja mä tykkään Lordista, erityisesti sen rekvisiitasta.
      Joten kannustetaan Lordi Euroviisuvoittoon!
      Hyvä Lordi!

• haistaa

pitkän vitun!saatanan homot ja perslävet!

• kiekkoilijat
        haistaa kirjoitti:

pitkän vitun!saatanan homot ja perslävet!

oo niitä homoja peräkammarin poikia. Ah niin ihanaa yhteisissä suihkutiloissa.

• leijona

jääkiekko mieluummin kun joku saakelin euroviisut!! jääkiekko paljon mielenkiintoisempi!! musiikkia joka päivä kuulee niin euroviisuut siis v............N

• leijonat&lordi

No molempia katson...
        Huvittaa hieman tää keskustelu..
        meinaan et Euroviisut alkaa 22.00
        ja jääkiekko loppuu jo 22.50...
        että eipäs tuossa pahemmin päällekkäisyyksiä
        tule!!!=)
        Siis kun Lordi tietääkseni esiintyy nrolla 16..
        ja tietää noi viisut ettei se oo ehtiny tuohon
        22.50 mennessä ees esiintyä=)

Sama ongelma toivottavasti eessä
        kaikilla myös lauantaina=)

• HYVIÄ

Monet jääkiekkojoukkueesta pitää "kovemmasta" rokista. Poijaat hoitelee valko-venäjän heti ekassa erässä. Heti pelin jälkeen nenä kiinni ruutuihin ja katsomaan LORDIA!

• Razor

oishan se hauska kattoo kuinka lordi munaa ittensä :D no ei vaa, mut kyllä silti meidän televisiosta tulee MM-kiekkoa.

• vastata!

Euroviisuja tietysti katsellaan! :)

Meillä ei ole katseltu jääkiekkoa yhtään ainutta matsia näistä kisoista, joten miksi sitä sitten torstaina tai myöhemminkään katsomaan..?

• olla...

suomalainen...

• hävetä meinaan

miks hävettäis??? ihan sama vaikka suomi häviäis valkovenäjälle tai lordi tippuis viisuista... siis ihan sama... mut anyway lordii kyl kattelen ennemmin kun onnettomii kiekkoilijoita... usko suomen kiekkotoivoihin mennyt ajat sitten

• Nikke-78

Leijonat rulaa huomenna....loordi on vähän niin kuin hesan makasiini palon jäljiltä = )

• jäkistä

Viisuja vois ehkä vilkuilla, lätkä seuratessa menee yleensä elämää hukkaan. Saattaa olla että telkkari pysyy enimmäkseen kiinni, jos noista pitää valita.

• Lemmy

Onko porukka tosiaan sitä mieltä,että SUOMEN euroviisuedustajksi olis sopinu joku seksuaaliselta suuntautumiseltaan epäilyttävä metroseksuaalipelle,joka kaupan päälle esiintyy ITALIAN kielellä..?On sinne ennenkin lähetetty hinttejä tangokuninkaallisia heilumaan,ja mitä siitä jäi näyttöä?Ei niin mitään.
      Lordi,pärjää tai ei,ainakin takaa sen,että Suomi muistetaan vielä ensi vuonnakin.

Ja kaikille teille "hävettää olla Suomalainen"-kirjoittelijoille:MUUTTAKAA VITTU RUOTSIIN ! Mua hävetti silloin,ku Jari-Homo Sillanpää edusti Suomea...

• Hävettää

Jokaista normaalia ihmistä hävettää tuommoinen kunvatus ,joka suomea nyt euroviisuissa "edustaa"muka suomea.
        Olkoon lordin sija niissä,mikä tahansa.Niin ei kyllä normaalia ihmistä ylpeeksi tee.Minusta tuon tasoinen rääkkyminen ei ole yhtään kaunista katsottavaa ja sija mikä tahansa ei ole kunniaksi suomelle ja suomalaisille.
        Kauniimmalla tavalla kaikki muut edustajat ja etenkin Metsäketo olisi suomea edustanut.
        "Hirviön" tuoma "maine"on kaikkea muuta, kuin mieltä kohottavaa suomikuvaa.
        Kyllä varmaan suomi muistetaan,mutta eriasia onkin miksi muistetaan..
        Hävettää olla suomalainen!
        Toivon,että ruotsin CAROLA voittaa ja pärjää.
        NIIN KAUNISTA..

• rebecca

Joo, hyvä että on kaukosäädin. Mutta lätkää katson ekaks, ja sit viisuja. Eihän ne edes mene pahasti päällekkäin..

• meillä leidit kattoo euroviisuja olkkarin isosta telkasta ja isä yksin pienestä. jos kiinnostaa tilanne ni käyn kattomassa siskon kaa että miten menee :D
      ja suomi voittaa!!!! (molemmissa) ;D

• No, en tasan kumpaakaan, mulla on parempaakin tekemistä! Ja lopputuloksien kuulemiselta ei kuitenkaan voi viikonloppuna välttyä...

• teamhyypio

no ei ainakaan katota\kuunnella mitään loordin "musiikkia"...

• suotanpa kattoo

Jos lordi voittaa tuleeko siitä leijona? Jos Leijonat voittaa, tuleeko niistä lordi?
      Oisan se vaihteluu, eikä sitä tiedä, vaikka Suomessa olis joskus eläny loordeja, ainakin savossa luulisin.

• kuka on lordi

Me ollaa vähä arvuutettu, et kukahan se voisi olla toi lordi. No kun se vähän viittaa arvostettuun asemaan ja kävelee vähän niinkuin Mara, jukupliuta jos se onkin Mara. Ja sit jos se voittaa, niin siithän tulee taas pressa. Maran poika voi olla se basisti. oliskoha se näin?

• Ruotsi voittoon

Juu et tällä viisiin,Ruotti voittaa suomen l k:ssa ja Eu viisuissa,I hate but ......Pakko antaa viimeisetkin kyyneleleet Suomelle.Hyvä Suomi silti.

• Nimetön

Ilman muuta täytyy katsella Suomen peli. Euroviisut ei kiinnosta yhtään

• ei kummituksia

Eihän tuollainen ihmisten pelottelu kuin Lordi esittää voi olla mitenkään hyväksyttävää. Lapsenlapseni näki tv:stä sen hurjimuksen ja alkoi huutaa kun säikähti. Eikö kenelläkään ole vastuuta tuollaisen hirviön lähettämisestä Suomea häpäisemään. Ootteko kaikki hulluja?
      Kyllä varmasti katselen ennen urheilua kuin tuota kauhuhaamua.

• sanat

En ole lapsi, mutta heikkohermoinen ja näin viime yönä painajaisia mokomasta hirviö porukasta.

• aaa2

paska, suomi saa hävetä! ku tommosen pellen sinne lähettää!

• Suomen Somali

Me Suomen Somalit katsomme tietysti Lordia! Lordi voittoon...Ähläm Sähläm

• timanttimies

se on hyvä

• timanttimies

jatkoon

• living_death_doll_79

Kyl Lordi vie kaiken huomioni..et typerä jääkiekko ei ole koskaan minua kiinnostanut eikä tule koskaan kiinnostamaan.
      -HARD ROCK HALLELUJAH-

• Lordia?

Siis tommosta PASKAAKO me laitetaan edustamaan maatamme , sit vielä kysytään kuka kattoo ...

Eiköhän nyt ole selvä jo kättelyssä , ettei
      päästää viisuissa pitkälle ..

Oikeesti tuo on jo mautonta !!!

Eli ehkä katon matsia ehkä en .. mutta jos kanavalta näkyy lordia , vaihdan toisen kanavan!

• samaa mieltä

Kyllä kun kaupassa tänään katselin otsikoita,
        oikein hävettää olla suomalainen , jos meidän edustaja sen näköinen kuin kuvissa.
        Hyi helvetti mikä sika :(
        Mutta toisaalta sikailuhan suomalaisilta onnistuu.

• Lordia

Tottakai katson Lordia! Kerrankin kun on saatu Euroviisuihin edustava edustaja!!
      Mutta jos joku muu haluaa katsoa jotain muuta, niin meillä on useampi telkku. Joten jokainen voi katsoa ihan mitä haluaa.
      Uskon meillä kuitenkin myös lätkän katsojan katsovan Lordia, silloin kun se (hän) on esiintymisvuorossa. Kanavaahan voi välillä vaihtaa ...

• Teve

Moikka.

Tänään katsotaan Euroviisuja ja toivotaan Loordin menestystä ja kannustetaan mahdollisuuksien mukaan kuten kaikki Suomalaiset "toivottavaasti"

Jääkiekosa ei ole mitään jännättävää tänä iltana,koska Suomi menee jatkoon.

• Roy

En varmasti kato kumpaakaan, mutta toivon kyllä leijonille pikaista kotiin lähtöä. Ei jaksais tätä typerää jääkendohömppää.

• Epäuskoinen

Suomi ei varmaan saa porttikiellon sukupolvien ajaksi Lordin esityksen takia. Lordi on häväistys uskontoja kohtaan ja tekee Suomesta paholaisten palvojien maan. Ihmiset eivät taaskaan harkinneet "humoristista" valintaansa sitä tehdessään että mitä siitä oikeasti seuraa.
      Tavoite kaiketi olikin,että Suomi jää historiaan maana, joka kiellettiin ainoana maana koskaan enää osallistumasta Euroviisuihin.
      Mikä helvetillinen Suomi-kuva!!!!

• KUMMASSAKIN

Kumpikin perustuu enää jäljellä olevaan "myyntivalttiin" kauhuun. Kummassakaan ei ole lajinsa kulttuurillista alkuperäis arvoa. Katsominen ihmisarvoihin ja itsensä sisälle olisi ainut oikea TV : ruutu mihin jtulisi kaikkien katsoa.
      Eihän alkuperäis musiikki ja rytmikulttuurin luojatkaan tehneet itsestään aivan jotain muuta mitä ovat, tosin sikäli ehostivat mikäli se liittyi SELVIYTYMISEEN ja toisen auttamiseen. Siis ihmisten oikeaan minäkasvuun.

Myös tämä aihen JÄÄKIEKKOILU on täysin lapsien omaista hiekkalaatikkoleikkiä tappeluineen. Siis eräänlainen "härkätaistelu muka säännöillä".

SE on totta että, liikkumista syntyy mutta edelleen vastuuttuomasti toisen kustannuksella ennenkaikkea fyysisesti ja esimerkkikasvatuksena järjetön tominta malli nuorisolle röyhkeydessään.

Siis, hampaatonta touhua niinkuin näkyy.
      Miksi tosiaan kukaan ei vastaa siitä mitä tuo kaikki vaikuttaa koko kansakuntienkin tulevaisuuteen ja vastuussaolevien arvoimaailmoihin?

• !!!!!!!!!!!!!!!!

molemaat silkkaa p****a, EVVK

• YKSINÄINEN

JA MINÄ KOHTAAN KEUPAN JA MULTIANTSIN JALKAPALLO MERKEISSÄ :D

• Timo

Mitä järkeä tuommosesta asiasta on tapella??
      Minä ainaski aijon kahtoo molepia aina välillä
      oikeestaan Loordii mä halluun vaan euroviisuissa
      nähä... Haluis tietää et minne se eijottuu niitte
      ulkomaalaisten joukossa uskosin et ainaki 10
      parhaan joukkoon... Eli siis finaaliin.

Mitä järkee on kinastella tommosesta asiasta???

• järkyttyneet katsojat

Kyllä tuon paholaisen tuleminen näkyviin hirvittää. Elämme lopunaikaa kirjaimellisesti.
        Jumala meitä ja lapsiamme armahtakoon >!

• ----- ------- -------

molemmat, mies ja nainen, kattellaan kiekkoa, vaikkakaan ei nyt olla ämämmiä niin innostuneesti seurattukaan kun noi olympialaiset vei innon. Katellaan sitten ainakin Lordin esitys, kai? Jos ei ole tiukkaa kiekossa. :)

• kumpaakaan

vaan 4400:sta juuri, aivoille terveellisempää...

• Maria3

No ensin katsoin jääkiekosta 2 ekaa erää. Sitten siirryin viisuihin ja kävin välillä katsomassa peli tilannetta toisella tv:llä.

Olen sekä viisu- että jääkiekkofani, mutta tämä ratkesi hyvin näin. :)

Ja kun talossa on useampikin tv, niin ei tullut muiden kanssa edes tappelua. :)

• ongelma?

Eihän siitä mitään ongelmaa pitäs tulla kun kattoo matsin ja sen jälkeen ehtii vielä nähdä hyvin lordin. Ei siellä viisuissa kuitenkaan ketään muuta kattomisen arvosta ole.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe