Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
margitirene
profiilit
margitirene
margitirene
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Riippuu siitä kuinka paljon saat palkkaa? ja teetkö vain osa-aikaista työtä.
06.10.2011 16:52
se on paikkakunta kohtainen. Mutta vähin jonka pitää käteen jäädä kk on 420€.
Joten kannattaa mennä sossuun ilman muuta.
27.07.2011 09:35
erittäin hyvin sanottu :) näin minäkin tämän asian ajattelen.
tuntuu vain siltä että kun tarjontaa on paljon niin mikään ei kelpaa?
etsitään ja etsitään sitä täydellistä naista tai miestä, mutta jos näin suuret kriteerit joillakin ovat niin loppupeleissä he jäävät ruikuttamaan rannalle :)
erilaisuus on rikkaus ja pienetkin virheet ovat sallituja sillä eihän täydellistä ihmistä olekkaan ja jokaisella meillä on se oma makumme mistä pidämme.
19.06.2011 09:20
Jo on sulla ajatus 4r5t.. sehän on kuitenkin niin että se toimeentulotuki on äärettömän pieni raha jota maksetaan jos tuloja ei ole tai muuten saa liian vähän. luuletko tosiaankin että kukaan halukkaasti on toimeentulotuki asakas?
kyllä monet mieluusti töihin menisivät jos vain niitä töitä olisi tarjolla!!
Osa porukasta tosin ei haluakkaan mennä töihin vaan ottaa mieluummin karensiin ja hakevat sitä toimeentulotukea mutta suurin osa ihmisitä ei.
ja kuten tuolla yhdessä viestissä mainittiinkin niin pakolla on mentävä töihin ilman palkkaa karensiinkin uhalla. ketä se silloin motivoi?
et varmaan itsekkään suostuisi käymään töissä missä palkkaa ei saa!!!!!!!
18.06.2011 13:28
oli todella ikävää luettavaa :( tiedän tapauksia joissa on herkästi huostaanotettu lapsia, ilman mitään pätevää syytä! ja tiedän myös muutaman tapauksen missä ei sitä tehty vaikka tarvetta olisikon ollut! Tuttavani tytär huostaanotettiin ihmisten ilkeyden takia ja uskottiin heitä mutta ei äitiä. tytär joutui perheeseen jossa häntä kohdeltiin huonosti, kesti vuosia saada hänet toiseen paikkaan, missä hänellä on nyt hyvä olla. Tässä perheessä on 2 lasta kuitenkin vielä kotona.
Se on kurjaa että lapsia kohdellaan noin huonosti ka äiti ei saa mahdollisuutta ottaa omia lapsia luokseen.. mielestäni on lasien edun kannalta aina parempi asua omien vanhenpien luona.
Mielestäni tässä ei nyt ajatella lasten parasta ja uskoisin että kyse on myös rahasta joka heille lapsistasi maksetaa.! ne on suuria summia mitä tälläinen laitos saa jo yhdestä lapsesta!
Olen monesti miettinyt sitä että miksi silloin ei tueta pehettä kaikin tavoin kun on vaikeaa? vaan heti ollaa sijoittamassa lapsia muualle?
Toivon sulle kaikkea hyvää ja jaksamista :)
ja toivottavasti saat pian lapsesi turvaan.
16.06.2011 08:52
kiva että löytyy viellä niitäkin ihmisiä jotka ovat aitoja :) nykyään ihmiset vain vetävät jotakin roolia. Liekkö se että silloin hyväksytään paremmin?
toki mullakin on niin että tietyt tilaisuudet vaativat tiettyä käytöstä ja sen mukaan pitääkin mennä.
16.06.2011 08:01
samaa mieltä olen siitä ettei ulonäkö kerro mitään ihmisestä ja sen perusteella ei saa ihmistä luokitella. me ollaan jokainen omia persoonia ja se pitää vain hyväksyä!! itse olen aina ollut oma itseni ja en todellakaan tule siitä koskaan muuksi muuttumaan vaikka ihmiset ajaattelisivat minusta mitä vain. on hyvä olla kun voi olla oma aito itsensä, eikä tarvitse vetää mitään roolia. Sillä se oiskin aika rasittavaa esittää muuta mitä onkaan :)
15.06.2011 23:26
Hyvä etteivät kaikki ihmiset ole samalaisia ja mene massan mukana :) mä olen 50 nainen ja mulla yhteensä 6kpl.. pieniä tatuointeja ja tykkään.
se ei katso ikää ja jokainen saa ottaa nahkaansa mitä haluaa.
hyvä että toteutat toiveesi :)
15.06.2011 22:06
olen kuullut että monilla kellä todettu tietzen syndrooma on myöskin fibro?! tiedän toki aikuinen kun olen ettei kaikki kipu ole fibroa.. mulla hyvä ystävä kellä fibro ja oireet mulla aivan samat kuin hällä!!! ranteet ja nilkat välillä niin kipeät ettei voi kunnolla kävellä tai kirjoittaa ja kipuja myös muualla!!
mut ilmeisesti täällä viisaampia noiden lukkojen tarjoajia tai kansanparantajaa ehdotellaa... kunhan nyt kysyin täältä =)
ja kun tosiaan käy tietzen sivuilla niin kas kummaa siellä mel´kein kaikilla myös fibro todettu...
13.03.2007 07:49
mitä kirjoitin!! en ole puhunut mitään ulkonäöstä!! yleensäkkin profiilista..itse en ole sivulla pelleillyt vaan kyllä ne on olleet miehiä ketkä sitä tekevät..en todella alentuisi siellä leikkimään kenekään kanssa!!!että lueppa tarkemmin mitä kirjoitin!!!
28.03.2005 17:12
olen tästä ja kokemusta on..törmännyt monesti samaan ollaan niin kiinnostuneita että..luvataan pitää yhteyttä ja muuta vastaavaa..tää vaan on leikkimistä sekä miehillä että naisilla..kyllä mä ainakin jos kiinnostun jostain niin ei se kiinnostus kyllä vaihdu toiseen muka parempaan!! mut meitä on niin moneen junaan ja toiset jää asemalle..ei kaikkia voi miellyttää mutta kyllä jo profiili kertoo ihmisestä paljon ja se kun kirjoittaa toiselle..miksi sit antaa jotain ymmärtää kun sillä ei kuitenkaan mitään tarkoita..itse olen jo kyllästynyt koko sivuun...
28.03.2005 13:29
saa minuun yhteyden koska numeroani en tähän laita..
[email protected]
16.03.2005 20:57
täällä tampereen lähellä asustelen..mistäpäin itse olet?? ja jos tykkäät niin kerro muutakin itsestäsi..ikä yms...
16.03.2005 14:27
uskon että näin voikin olla monen naisen kohdalla??mutta on meitä toisenlaisiakin naisia..itse en hyppää sänkyyn miehen kanssa hetken mielijohteesta..en myöskään anna ymmärtää mitään mitä en tarkoita vaan aina sanon sen mitä todella tarkoitan..tunteista puhun avoimesti.itse olen pettynyt moniin miehiin kun on anettu ymmärtää vaikka mitä ja kun on päästy sänkyyn niin hups ei enää mitään..nyt kun on ollut ilmoitus tuolla treffi sivulla niin eihän siellä todella ole käynyt kuin varattuja ja sexin vonkaajia..ja jos joskus menen keskustelu sivulle niin siellä aivan samaa..myös mulle on sanottu että olen liian kiltti ja niinhän se onkin..ja siksi kai saankin aina vaan pettyä..
16.03.2005 08:44
on useasti myöskin samaa ihmetelty miksi näin etsin.sama syy sillä ne ravintolat ja baarit ovat sitä samaa missä monet miehet etsivät vain sitä yhdenillan juttua ja kiitos ei!!miksi muka ei voisi näin etsiä kumppania itselleen!!??vaikka mahtuuhan niitä samoja sexiseuran hakijoita myös treffi palstalle mutta toivottavasti joukkoon mahtuu niitä toisenlaisiakin miehiä..tsemppiä myös sun etsintään..
14.03.2005 20:03
taas syytetään naisia sexin nälästä..kyllä se mun mielestä on niin että enenpi ne miehet sitä tekevät.annetaan ymmärtää vaikka mitä ja kun saadaan niin kiitos ja hyvästi..en sitä sano etteikö meissä naisissa olis samoin mutta??ja itselle on sadellut jos minkäläista ehdotusta niin vapailta kuin varatuiltakin ja kylläpä kiinnostus kovin lopahtaa kun ilmoitan etsiväni jotain muutakin kuin pelkästään sitä!!suurimaksi osaksi miehet jotka ovat chatissa etsivät pelkkää ns "panoa"valitettavaa mutta totta sillä ainakin mä olen näihin valitettavasti vain törmännyt!!
14.03.2005 19:58
kyllä ei entinen mieheni ollut janne nimeltään! enkä sitä tähän laita koska tiedän täällä monen tuntevan entisen mieheni! ei ollut valkolainen vaan oli mustalais mies! ja tuli toimeen siellä enempi valkolaisten kanssa siksi että oli aina niiden kanssa hyvissä väleissä niin vapaana kuin vangittunakin..koska ei ollut ikinä tehnyt vääryyttä kellekään valkolaiselle!ja hän mulle niitä kertoili vapaana ollessaan!kertoi kuinka monella mustalais miehellä on vaikeat oltavat linnassa ja moni siellä pelkäs kostoa!ja haukkua taas saa täällä koska tottuuden kerroin!en myöskään yleistä!
12.02.2005 10:08
mulla ollut myös jo pitkään ilmoitus ja silloin kun en ollut vielä laittanut etten etsi sexi seuraa niin kyllä oli halukkaita kovinkin.kun huomasin että niin varatut kuin vapaatkin etsivät vain sitä seuraa niin ilmoitin sivulla etten sitä itteään etsi..tuli tunne että siihenkö vain kelpaisin?!niillä vaan tuntuu olevan niin korkeat vaatimukset kaikessa mutta älä välitä kyllä sä vielä omasi löydät kun jaksat vain odottaa : )
17.01.2005 10:34
mulla on ollut muutaman päivän ajan pistelyä ja kipua vasemmalla puolella kylkiluissa..on hieman arka ja jotenkin turvoksissa..en ole sitä loukannut mihinkään se vain tuli..nyt pelottaa mitä se voisi olla??ja onko vaarallista??olen muutenkin lääkärinkammoinen¨niin miten uskallan mennä kun kuvittelen jo vaikka mitä?!mitä voisi olla??onko kellään koskaan ollut??
11.01.2005 06:43
1 / 1