Tyhjääkö

PehmoMies

Onnea kaikille, jotka ovat täältä rakkaansa
löytäneet.
Minulle niin ei ole käynyt, niin kovasti olen
sitä toivonut ja aina sielulla ja sydänmellä
elänyt, toivonut että vastaan tulisi ihminen, joka
pitäisi minusta , minuna itsenäni.
Toiste on käynyt, ääneen on ihastuttu, seksiä on
kaivattu ja kun on saatu, jätetty kuin jäte.
Onko kaikki suomen vapaat naiset vain seksin nälkäisiä? onko kaikki jo aviossa?
Onko täällä enää vain niitä naisia, jotka hakevat ja hakevat, tietämättä mitä hakevat?

Pitää kai sitten etsiä ihminen elämään , itärajan tuoltapuolen.

17

3007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pehmoilija

      Taas alkaa toi sama jankutus!Sitä samaa tekee miehet,ihastutaan ja sit saatua jätetään.Onko kaikki miehetkin tollasia?Pysyvää seuraa vaikea löytää.Mutta ei se itärajalla sen paremmaksi muutu...uskothan?

      • PehmoMies

        et muuttuu


      • pehmoilija
        PehmoMies kirjoitti:

        et muuttuu

        et sinäkään..


      • PehmoMies
        pehmoilija kirjoitti:

        et sinäkään..

        hyvä jos niin kävi... anna olla


      • pehmoilija
        PehmoMies kirjoitti:

        hyvä jos niin kävi... anna olla

        Kuule ei yhtään kolahtanut,koska taidetaan olla samassa veneessä sillä erotuksella että minä en hae lohdutusta rajan takaa.Tästähän aiheesta riittäisi keskusteltavaa, koska kokemukseni on osoittanut että täältä ei "kunnollista" seuraa näytä löytyvän.Enkä anna olla....:)


      • alina
        PehmoMies kirjoitti:

        et muuttuu

        miksi luulet itärajan takaa tulevan naisen olevan parempi tai hyväksyvämpi? nainen itärajan takaa kysyy


      • olga
        alina kirjoitti:

        miksi luulet itärajan takaa tulevan naisen olevan parempi tai hyväksyvämpi? nainen itärajan takaa kysyy

        Siksi että itärajanaiset saavat mahdollisuuden tulla Suomeen jne...


      • kohtalotoveri
        olga kirjoitti:

        Siksi että itärajanaiset saavat mahdollisuuden tulla Suomeen jne...

        taitavasti naamioida seksinnälkänsä romantiikannäläksi. Niimpä sitä ei äkkinäinen edes huomaa.


      • kohtalotoveri kirjoitti:

        taitavasti naamioida seksinnälkänsä romantiikannäläksi. Niimpä sitä ei äkkinäinen edes huomaa.

        taas syytetään naisia sexin nälästä..kyllä se mun mielestä on niin että enenpi ne miehet sitä tekevät.annetaan ymmärtää vaikka mitä ja kun saadaan niin kiitos ja hyvästi..en sitä sano etteikö meissä naisissa olis samoin mutta??ja itselle on sadellut jos minkäläista ehdotusta niin vapailta kuin varatuiltakin ja kylläpä kiinnostus kovin lopahtaa kun ilmoitan etsiväni jotain muutakin kuin pelkästään sitä!!suurimaksi osaksi miehet jotka ovat chatissa etsivät pelkkää ns "panoa"valitettavaa mutta totta sillä ainakin mä olen näihin valitettavasti vain törmännyt!!


      • PehmoMies
        margitirene kirjoitti:

        taas syytetään naisia sexin nälästä..kyllä se mun mielestä on niin että enenpi ne miehet sitä tekevät.annetaan ymmärtää vaikka mitä ja kun saadaan niin kiitos ja hyvästi..en sitä sano etteikö meissä naisissa olis samoin mutta??ja itselle on sadellut jos minkäläista ehdotusta niin vapailta kuin varatuiltakin ja kylläpä kiinnostus kovin lopahtaa kun ilmoitan etsiväni jotain muutakin kuin pelkästään sitä!!suurimaksi osaksi miehet jotka ovat chatissa etsivät pelkkää ns "panoa"valitettavaa mutta totta sillä ainakin mä olen näihin valitettavasti vain törmännyt!!

        Syytöksillä en todella puhu, tää on vain väsyneen
        miehen ajatuksia, miehen joka haluaisi jo tulla
        kotiin.

        Minusta mies jos haluaa vain seksiseuraa, hän sen¨
        suoraan / epäsuorasti sanoo.
        Nainen kietoo halunsa romantiikkaan, houkuttelee
        miehen ihastumaan itseensä, nauttii saamastaan huomiosta ja kun mies erehtyy sanomaan ääneen
        tunteensa, nainen jättää, ei sanomalla asiaa
        suoraan, vaan kiertelemällä ja mahdollisimman
        kauniisti, syihin vedoten.
        Minulle on myös sanottu kahdesti, "olen liian hyvä mies".
        Miten voi olla liian hyvä toiselle?, jos toisesta
        ihmisestä todella pitää, eikö silloin pitäis
        olla onnellinen ja muistaa lause .. "kell onni on,
        se onnen kätkeköön"


      • PehmoMies kirjoitti:

        Syytöksillä en todella puhu, tää on vain väsyneen
        miehen ajatuksia, miehen joka haluaisi jo tulla
        kotiin.

        Minusta mies jos haluaa vain seksiseuraa, hän sen¨
        suoraan / epäsuorasti sanoo.
        Nainen kietoo halunsa romantiikkaan, houkuttelee
        miehen ihastumaan itseensä, nauttii saamastaan huomiosta ja kun mies erehtyy sanomaan ääneen
        tunteensa, nainen jättää, ei sanomalla asiaa
        suoraan, vaan kiertelemällä ja mahdollisimman
        kauniisti, syihin vedoten.
        Minulle on myös sanottu kahdesti, "olen liian hyvä mies".
        Miten voi olla liian hyvä toiselle?, jos toisesta
        ihmisestä todella pitää, eikö silloin pitäis
        olla onnellinen ja muistaa lause .. "kell onni on,
        se onnen kätkeköön"

        uskon että näin voikin olla monen naisen kohdalla??mutta on meitä toisenlaisiakin naisia..itse en hyppää sänkyyn miehen kanssa hetken mielijohteesta..en myöskään anna ymmärtää mitään mitä en tarkoita vaan aina sanon sen mitä todella tarkoitan..tunteista puhun avoimesti.itse olen pettynyt moniin miehiin kun on anettu ymmärtää vaikka mitä ja kun on päästy sänkyyn niin hups ei enää mitään..nyt kun on ollut ilmoitus tuolla treffi sivulla niin eihän siellä todella ole käynyt kuin varattuja ja sexin vonkaajia..ja jos joskus menen keskustelu sivulle niin siellä aivan samaa..myös mulle on sanottu että olen liian kiltti ja niinhän se onkin..ja siksi kai saankin aina vaan pettyä..


      • PehmoMies
        margitirene kirjoitti:

        uskon että näin voikin olla monen naisen kohdalla??mutta on meitä toisenlaisiakin naisia..itse en hyppää sänkyyn miehen kanssa hetken mielijohteesta..en myöskään anna ymmärtää mitään mitä en tarkoita vaan aina sanon sen mitä todella tarkoitan..tunteista puhun avoimesti.itse olen pettynyt moniin miehiin kun on anettu ymmärtää vaikka mitä ja kun on päästy sänkyyn niin hups ei enää mitään..nyt kun on ollut ilmoitus tuolla treffi sivulla niin eihän siellä todella ole käynyt kuin varattuja ja sexin vonkaajia..ja jos joskus menen keskustelu sivulle niin siellä aivan samaa..myös mulle on sanottu että olen liian kiltti ja niinhän se onkin..ja siksi kai saankin aina vaan pettyä..

        on tuollainen ihminen?
        miten saan yhdeyden?


      • PehmoMies kirjoitti:

        on tuollainen ihminen?
        miten saan yhdeyden?

        täällä tampereen lähellä asustelen..mistäpäin itse olet?? ja jos tykkäät niin kerro muutakin itsestäsi..ikä yms...


      • PehmoMies kirjoitti:

        on tuollainen ihminen?
        miten saan yhdeyden?

        saa minuun yhteyden koska numeroani en tähän laita..
        [email protected]


      • ihmetellen
        margitirene kirjoitti:

        saa minuun yhteyden koska numeroani en tähän laita..
        [email protected]

        Taas yksi nainen joka sinisilmäisesti uskoo kaiken mitä joku mies kirjoittelee.Vähän joku vinkkaa niin annetaan jo nimet ja osoitteet.Liian helppo nakki sanoisin,toi kertoo jo jotain.


      • nainen
        ihmetellen kirjoitti:

        Taas yksi nainen joka sinisilmäisesti uskoo kaiken mitä joku mies kirjoittelee.Vähän joku vinkkaa niin annetaan jo nimet ja osoitteet.Liian helppo nakki sanoisin,toi kertoo jo jotain.

        se on sun näkemyks asiasta..en toki ole sinisilmäinen enkä todella usko mitä kirjoitellaan..
        ja sen helpon nakin voit unohtaa!! mitä pahaa on siinä jos annan osoitteeni jollekkin??en ole enää mikään pentu jolle on helppo puhua ja kirjoitella mitä vaan!!kyllä täällä on miehetkin osoitettaan jaellut ja muillakin sivuilla..vai johtuuko siitä että olen nainen?!


    • pehmonainen-64

      voi sinua.älä menetä uskoa löytää se oikea, vaikka täältä. kyllä meitä pehmeiä ihania naisia löytyy kunhan vaan ne polut kohtaa :)
      mukavaa kevättä sinulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe