Pitäis perustaa semmonen ylijäämädeitti. Sinne vois pistää ilmoituksia tavalliset ihmiset, jotka ei täytä noitten täydellisten vaatimuksia. Viikon ollut ilmoitus yhdessä treffipalvelussa, eikä yhtään vastausta. Yksinäisyys ahdistaa.
Ylijäämä
5
1759
Vastaukset
- arii*
mulla oli täälä tilaa yhdelle "ylijäämä"
naiselle, jos vaan muuten noi jutut yhteen sopii ja jos ei sovi niin sovitetaan! - indiana jones
eihän kukaan ole täydellinen, ei edes ne täydelliset :)
mikä sinusssa mielestäsi sitten mättää?
mistäpäin muuten olet?- lenheet
Tilaa on olen itse viisikymppinen ja asun yksin maalla galleriasta saat lisää tietoja
http://galleria.suomi24.fi/lenheet
mulla ollut myös jo pitkään ilmoitus ja silloin kun en ollut vielä laittanut etten etsi sexi seuraa niin kyllä oli halukkaita kovinkin.kun huomasin että niin varatut kuin vapaatkin etsivät vain sitä seuraa niin ilmoitin sivulla etten sitä itteään etsi..tuli tunne että siihenkö vain kelpaisin?!niillä vaan tuntuu olevan niin korkeat vaatimukset kaikessa mutta älä välitä kyllä sä vielä omasi löydät kun jaksat vain odottaa : )
- Elämän kevät
ovat just niitä, jotka kaikkein vähiten täydellisiä ovat, älä me tohon vanhaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3413881Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1262856Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks12447SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän982307Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1122076Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632027Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂331782Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311627Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241449Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771388