Miksi ei?

Ihan londina

Minulta kysytään usein miksi tuon näköinen nainen etsii seuraa sätin kautta? ja minä kysyn että miksi ei?
EN käy juurikaan ravintoloissa. Asun pienellä paikkakunnalla missä kaikki tuntevat toisensa eikä vapaisiin miehiin juuri törmää. Teen töitä naisvaltaisella alalla ja harrastan lajeja joko yksin tai muiden naisten kanssa yhdessä. Illat muuten mieluummin juttelen sätissä kavereiden kanssa kuin katson televisiota.
Että mistähän minä sitten löytäisin sen oikean jos en sitä täältä löydä?

8

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies näkökanta

      Itse olen eksynyt palstoille vasta, ja kyllähän rehellisyyden nimissä on sanottava että aika skeptinen olin.... alkuun.
      Samanlainen tilanne mullakin, kodin ulkopuolinen aika jää vähiin lapsen vuoksi ja töissä ainoastaan miehiä. Hyvin on aina seuraa riittänyt ravintoloista, mutta kovin pinnallisia ja yhdenyön juttujahan ne on.
      Nyt kun ikääkin on jo kertynyt, kaipaa sitä aitoa seuraa johon tutustua, ja siihenhän tällänen treffi-palsta on omiaan.
      Aluksi kirjoittelemalla ja jos tuntuu että homma toimii, niin ei kun treffeille....
      Hymyä huuleen, ja ei kun treffailemaan....

    • on useasti myöskin samaa ihmetelty miksi näin etsin.sama syy sillä ne ravintolat ja baarit ovat sitä samaa missä monet miehet etsivät vain sitä yhdenillan juttua ja kiitos ei!!miksi muka ei voisi näin etsiä kumppania itselleen!!??vaikka mahtuuhan niitä samoja sexiseuran hakijoita myös treffi palstalle mutta toivottavasti joukkoon mahtuu niitä toisenlaisiakin miehiä..tsemppiä myös sun etsintään..

    • Nimetön

      ajattelen minäkin, mielestäni tämä paikka ei ole sitten yhtään huonompi kuin muutkaan paikkat, eihän netti ole mitenkään epätavallinen enää ja (melkein) kaikkien ulottuvilla, joten ihan luonnollista että tätä kautta nykyään etsitään seuraa! ei varmasti voi olla sen oudompi/hullumpi/rumempi/parempi/kauniimpi/pahempi/parempi porukka kuin missään muuallakaan!

    • Etsijä myös

      Mä olen löytänyt elämäni parhaita ystäviä sätin kautta. Ja kun erostani selviän saatan löytää joko nykyisistä sättitutuista tai uusista jopa kumppanin. Tää on tosi hyvä väylä aitojen ihmisten kesken, kun ei tarvitse pitää mitään maskeja päällä - siis jos ei halua. Kyllä juuri täältä se oikea saattaa löytyä paljon paremmin kuin ravintolasta.

      Onnea sulle etsintäretkelle!

    • parasta vailla

      Taidetaan olla monet naiset ja miehet samassa tilanteessa. Jos on "hvyännäköinen" niin perässä juoksee hullut, juopot ja pervot. Ne oikeat luulee että olet varattu kun olet niin "hvyännäköinen". Treffeillä voisi tavata samankaltaistaan seuraa mutta ikävä kyllä mun kohdalle ei vielä ole niin käynyt. Tarjolla on hulluja, juoppoja ja taas niistä salaisen rakastan etsijöitä. Joskus ansan viritys halu olisi todella suuri. Siksi päätinkin elää näin, ja kuolla sitten hyvännäköisenä yksinäisenä ja nuorekkaana mummina joka osaa nauttia elämästä ilman miehiä naisvaltaisessa eläkepiirissä. Onnea kaikille treffaajille, ja varsinkin niille jotka ovat löytäneet niitä ystäviä.

      • Ihan londina

        valitettavasti minulla samankaltaisia kokemuksia, treffeillä olen käynyt mutta yksikään ei ole ollut minunlaiseni. Perässä juoksevat juuri ne miehet joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Eikä minun unelmieni miehen tarvitse olla edes hyvännäköinen, ei hyvätuloinen, saa olla yksinhuoltajaisä jne. kunhan olisi minunlaiseni minulle sopiva ja edes suurinpiirtein samoilla harrastuksilla varustettu......
        mutta kun sellaisiin törmään tuntuu että he heti ihmettelevät mikä minussa on vikana kun etsin seuraa täältä.....ei tasan käy onnen lahjat. En harrasta yhden illan juttuja, takana tähän päälle kolmenkympin ikään vain 2 pitkää suhdetta. En ole tyypillinen nainen siinä mielessä että en nalkuta, ei lapsia, tulen toimeen omillani jne.
        Voi olla että minäkin viihdyn sitten ennemmin yksin siellä punaisessa mökissäni keskellä metsää kuin otan korviketta vain sen takia etten löytänyt sitä mitä etsin. Sitäkin kuulemma tapahtuu, mutta onko se kivaa enää kenellekkään.


      • Nimetön
        Ihan londina kirjoitti:

        valitettavasti minulla samankaltaisia kokemuksia, treffeillä olen käynyt mutta yksikään ei ole ollut minunlaiseni. Perässä juoksevat juuri ne miehet joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Eikä minun unelmieni miehen tarvitse olla edes hyvännäköinen, ei hyvätuloinen, saa olla yksinhuoltajaisä jne. kunhan olisi minunlaiseni minulle sopiva ja edes suurinpiirtein samoilla harrastuksilla varustettu......
        mutta kun sellaisiin törmään tuntuu että he heti ihmettelevät mikä minussa on vikana kun etsin seuraa täältä.....ei tasan käy onnen lahjat. En harrasta yhden illan juttuja, takana tähän päälle kolmenkympin ikään vain 2 pitkää suhdetta. En ole tyypillinen nainen siinä mielessä että en nalkuta, ei lapsia, tulen toimeen omillani jne.
        Voi olla että minäkin viihdyn sitten ennemmin yksin siellä punaisessa mökissäni keskellä metsää kuin otan korviketta vain sen takia etten löytänyt sitä mitä etsin. Sitäkin kuulemma tapahtuu, mutta onko se kivaa enää kenellekkään.

        Mä olen toista vuotta kirjoitellut ja tullut siihen tulokseen että ei löydy täältäkään ketään.
        Muutaman kans olen tullut hyvin juttuun mutta sitten on yht äkkiä vain loppunu ja syyt on ollu niin epämääräisiä että niistä ei voi päätellä mitään. Kai se on vaan että nainen on huomannu että ei ole mun tyyppiä, eikä voi sanoin kuvailla miks.. Nyt mä poistin profiilin ja olen ollut kuukauden poissa koko netistä. Olen miettinyt mitä "vikaa" minussa on, mutta en ole keksiny.
        En tykkää oikein kapakoista koska en käytä alkoa juur lainkaan, sielläkin olen outolintu siitä syystä eikä kukaan oikein haluu tutustua.
        Varmaan olen sellainen "liian hyvä mies", niin kuin eräs ystäväni on minusta sanonut. (Huom nainen) Että saan elää elämäni yksinäisyydessä, olla se kaikille ihmeellinen vanhapoika.
        En ole katkera kellenkään vaikka siltä voi kuulostaa. Sekin on sanottava että kukahan älypää on senkin keksinyt että kaikille on olemassa joku.. Sekin vain on kiusaa ns.normaaleilta niitä kohtaan joille ei ole lyötynyt sitä oikeaa.
        Eipä muuta kuin onnittelut niile jotka ovat oikeen lyötänyt ja myös onnea ja menestystä niile jotka elävät yksin elämäänsä. Jälkimmäiset liian usein unohtuu ja heitä pidetään jotenkin vähempi arvoisena.
        Minä itse alan järjestää elämääni siihen suuntaan että pääsen 40v täytettyä viettämään vanhanpojan eläkepäiviä. Että jotain hyötyäkin siitä yksinäisyydestä on..


    • jo aikuinen nainen

      Löysin chatistä muutama kuukausi sitten mukavan kaverin. Chattailtiin, mailattiin ja sitten jo puhelimitsekin pidettiin yhteyttä. Kuva hänestä muodostui erittäin positiiviseksi jo tämän perusteella. Tiedän, että näin syntynyt mielikuva voi heittää häränpyllyä kun tapaa sitten oikeasti.
      Jännitin tapaamista aivan kauheasti. Yritin olla ajattelematta tätä mielikuvaa, jotta en pettyisi. Samoin tietysti jännitin, mitä hän mahtaa ajatella minusta kun tapaa oikeasti. Olin kyllä koko ajan ollut rehellinen, enkä millään lailla halunnut antaa itsestäni valheellista kuvaa.
      No sitten tavattiin. Ja voi luoja. Ei mitään negatiivista tai sellaista, mikä olisi tämän etukäteiskäsityksen latistanut. Päinvastoin. Ihastuin häneen korviani myöten. Ja onneksi hänkin minuun. Nyt sitten tapaillaan ja meillä on todella hyvä yhdessä. En olisi uskonut, että näin voi käydä! Tämä oli toinen kokemukseni chattitreffeistä. Ei ensimmäinenkään mikään katastrofi ollut, mutta siinä vaan ei oikein sytyttänyt, joten juttu jäi lyhyeen.
      Toivon nyt ihan oikeasti, että meistä tulee jotain vakavampaakin. Tässä vaiheessa kumpikin ollaan realisteja ja halutaan tutustua kunnolla toisiimme. Mutta tosi hyvältä tuntuu tähän mennessä. Näinkin siis voi käydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe