mulla vasemalla puolella kylkiluita kipuja ollut jo kauan ja kipeä kohta toisessa nikamassa ja välillä turvoksissa varsinkin rasituksen jälkeen.. istuminen tiukkaa välillä ja kipuja valtavasti..nyt opetellut istumaan rinta rottingilla ja se todella on auttanut.. viime yönä ei oikein ollut missään asenossa hyvä nukkua kun kylkeen sattui.. nyt ollut jo tälläisiäkin oireita että kaikki nivelet särkee joskus enemmän ja joskus vähemmän.. oisko mahdollisesti myös fibro???
fibromyalko vai mikä??
7
1256
Vastaukset
- sitä että
rintarangasat selän puolelta tulevat narut olisi jumiksessa käyppä jollain kaustislaisella kansanparantajalla aukomassa narut ja kerro siten täällä miten olo helpottui
- Jörö
Mistään kansanparantajilta et apua vaivoihin saa.
Rukoile Jeesusta että, se ohjaa sinut oikealle lääkärille, niin saat pysyvän avun.
Minä juoksin parantajalta toiselle ja olen menettänyt kymmeniä tuhansia euroja lääkäreihin ja poppamiehiin.
Tulin uskoon ja olin jo menettänyt toivonikin, mutta, nyt on sairaus löytynyt ja sen oireet ovat samat kuin sinulla.
Siihen on olemassa hyvä hoitokin olemassa.
Polyneuropatia eli monihermosärky oli diagnoosi.
Maija Haanpää on kirjoittanut myös kirjan kyseisestä sairaudesta.
- Sopuli 2
Oletko käynyt tutkimuksissa? Fibro ei välttämättä turvota niveliä eikä kipuile niissä. Onko sulla säällä vaikutusta? Minulla on apua vierustyynystä. Se on noin 120 cm pitkä ja 40 cm leveä. Saan sillä rangan aika suoraksi.
- Fibroilija
Nuo oireesi eivät kyllä ole mitään fibroa. Ei kaikki kipu ole mitään fibroa.
Fibromyalgiassa kipu on juuri määrätynlaista ja nuo sinun oireesi eivät sitä ole.
Oireesi viittaavat jumiutuneisiin lihaksiin ja mahdollisiin nikamalukkoihin, joten käy hoidattamassa itseäsi osaavalla hierojalla ja manuaalisia hoitoja tekevällä ihmisellä.
Itse olen parhaimman avun ja pysyvän selkävaivoihini saanut kansanparantajalta.olen kuullut että monilla kellä todettu tietzen syndrooma on myöskin fibro?! tiedän toki aikuinen kun olen ettei kaikki kipu ole fibroa.. mulla hyvä ystävä kellä fibro ja oireet mulla aivan samat kuin hällä!!! ranteet ja nilkat välillä niin kipeät ettei voi kunnolla kävellä tai kirjoittaa ja kipuja myös muualla!!
mut ilmeisesti täällä viisaampia noiden lukkojen tarjoajia tai kansanparantajaa ehdotellaa... kunhan nyt kysyin täältä =)
ja kun tosiaan käy tietzen sivuilla niin kas kummaa siellä mel´kein kaikilla myös fibro todettu...- lihakset
margitirene kirjoitti:
olen kuullut että monilla kellä todettu tietzen syndrooma on myöskin fibro?! tiedän toki aikuinen kun olen ettei kaikki kipu ole fibroa.. mulla hyvä ystävä kellä fibro ja oireet mulla aivan samat kuin hällä!!! ranteet ja nilkat välillä niin kipeät ettei voi kunnolla kävellä tai kirjoittaa ja kipuja myös muualla!!
mut ilmeisesti täällä viisaampia noiden lukkojen tarjoajia tai kansanparantajaa ehdotellaa... kunhan nyt kysyin täältä =)
ja kun tosiaan käy tietzen sivuilla niin kas kummaa siellä mel´kein kaikilla myös fibro todettu...Kyllähän fibro niveliä särkee, koska fibromyalgia just kuppaa lihasten kiinnityskohdissa, eli juuri kun lihakset kiinnittyy niveliin, siellä se fibromyalgia kuuppaa.
Vaikka tuntuu, et ne on nivelkipuja, itse asiassa fibromyalgiassa se kipu on lihaksen kiinnityskohdassa. Tuntuu nivelkipuna, ja juuri levossa.
- mahdollista
Ja fibromyalgialle tyypillista juuri lepokipu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293