Katselen ulos pimeään katulamppujen valot nään näin keskiyön aikaan Sinua nyt täällä haikaan En saanut halauksiasi suukkojasi, lämpöäsi kun menin nukkumaan jään nyt valvomaan Et ole nyt vieressäni mutta kovasti mielessä…
Yksin nyt tätä iltaa vietän koneen ääreen istumaan jään ootko Sinä siellä milloin saan kertoa sulle silloin Kuinka oon sinuun ihastunut oi nyt tunteeni oon paljastanut ikävä täällä mulla Sinua on ilta niin pitkä ja lopp…
Hitaasti aamuyön tunnit kulkee yö päivän sisäänsä sulkee auringon nousua odottamassa valveilla nyt haaveilemassa Sinusta yöllä unta näin olit siinä minun vierelläin niin ihanan seksikkäässä silkin pehmeässä yöpuvussa Kä…
Kutsun Sinut rantasaunaan pannaan vaatteet naulaan vastan kiukaassa keitän löylyt nyt meille heitän Pesen sinut saippualla hellästi ihan sienellä huuhtelen lämpöisellä rakkauden vedellä Kuivaan takkatulen äärellä pehmoi…
Sinut nyt kesällä siellä näin kun olin menossa järvelle päin kävelemme pitkin hiekkarantaa jalkojen alla on kuumaa santaa Pysähdyimme hetkeksi siihen hiuksiasi nyt hellästi silittelen tuoksusi ihanan voin haistaa huules…
mitä rakkaus merkitsee toisen se aina huomioitsee antaa hänelle hellyyttä joskus myös itsenäisyyttä auttaa missä vaan voi silloin se rakkaus soi moni sen on varmaan tuntenut kun pitkää tietä kulkenut rakastaa voi monell…
Katsoin sun silmiisi näin suloisen katseesi kosketin punaisiin huuliisi toivoen ne vasten omiani Sivelin tuuheita hiuksiasi tuntisin niiden pehmeyden huuleni liukui pitkin kaulaasi maistoin viettelevän tuoksusi Tunsin s…
Kevään merkkejä ilmassa auringon paistetta naamassa kauniita ja helliä sanoja suussa rakkauden tunnetta sydämessä Lumet sulavat purot solisevat linnut visertävät kumppanit löytyvät Nyt on tullu monelle aika ihastuksen/r…
oli kaunis syksyinen ilta edessäni oli äkkiä silta siinä minä aikaani vietin naiselleni synttärii mietin olin kauheesti ihastunut en vielä ehkä rakastunut juhlat sitten vietettiin ja koko yö rakasteltiin saapui kohta me…
Tässä istun iltaa ei näy kultaa ehti jo tulla ikävä vaikka pois pari yötä Mutta tiedän Sinun tulevan pian luo minun saan suukottaa halia antaa Silittelen hiuksiasi hivelen kaulaasi hieron jalkojasi Olet mun söpöliini ih…
Tulisitko vastaan? kun luokses matkaan Veisitkö omaan kotiisi? siellä kahden olla saisi Olisitko mun lähelläin? ihan näin vierekkäin Saisinko silitellä? hellästi kädellä Hieroisinko selkääsi rintoja ja reisiäsi? Vastais…
Kanssasi sain viettää kahden Vanhan ja Uuuden Vuoden antaa hellyyttä lämpöä rakkautta, iloa , nautintoa Olen onnesta sekaisin palaan pian takaisin luoksesi, lähellesi Sinun vierellesi Odottamaan joudun vähän tyynyn otan…
Keskiyön saapuessa tähtien loisteessa kuutamon valaistessa rantasaunan lämmössä Tippuvat vesihelmet ikkunat huurteiset löylyt kuumat koivun tuoksut Yhdessä istutaan toisiamme halaillaan pestään ja suukotellaan helliä sa…
näen nyt taivaan harmaan kun astun lemmenlaivaan meri on kovin sumuinen ja mieli myöskin utuinen yön usvaan laiva katoaa hyttiini voin nukahtaa aamulla kirkas ilma on aivan tyyni meri eloton haaveissani sut mä nään kann…
Eilen Sinut näin oi mun ystäväin olit niin säteilevänä iloisena ja nauravana Leikkasit minun hiuksiani tunsin ihanan tuoksusi lämpöiset kätesi rintasi hipaisusi Kun kohtasin katseesi kiihtyi Sydämeni sykkeeni nousi esii…
Sateinen aamu valkenee ilon päivään vielä tuonee tämä Sinun haavekuvasi joka on kirkkaana mielessäni Tänään voin luoksesi tulla sitten onkin hyvä olo mulla vien Sinut tanssin huumaan tangoon niin kuumaan Suudelman pitkä…
Valo yössä loistaa itselleni voin toistaa missä olenkaan minne menenkään Ai nyt tämän muistin itseni melkein suistin maantieltä suoraan ojaan nyt käsiini nojaan Sinua Rakkaani etsin pimeässä huhuilen kuuletko ääneni lue…
Koivuissa lehdet kellastuu syksy taasen meille saapuu kylmän tuulen puhaltaessa ei heinäkään enää kasvamassa No eihän se meitä haittaa sisällä lämmin maittaa ajatuksilla voi leikkiä ihan ilmankin meikkiä Rakkaus se vaan…
vesipisarat ikkunassa valuu en tämmöistä ilmaa haluu ootan aurinkoista päivää silloin ei ole surun häivää mietinkin täs mitä illalla teen nytpä tuonne tanssilavalle meen satumaa tango siellä soi sattumalta naisen kohdat…
Kävelin viimassa kotiinpäin olin siinä hieman allapäin en nähnyt sinua tulit vasten minua Kohotin katseeni ylös sanoin anteeksi myös sinä hyväksyit ja katsoit Sinuun nyt ihastuin olitko kohtaloin miettimään sitä jäin ku…