Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

1299

  1. Kyllä se näin on.Tuolta iholiiton sivuilta voi lukea enemmän tuosta perinnöllisyydestä.Kannattaa vielä käydä ihotautilääkärillä,jos vaikka ihottumasi on jotain muuta kuin atopiaa.Noita ihosairauksia, kun on paljon.