Oho.. Air Francen kone katos tutkasta matkalla Brsiliasta Ranskaan.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ranskalaiskone kadonnut tutkasta Atlantin yllä/1135246401244
Lentokone katosi Atlantin yllä
135
11011
Vastaukset
- mistä
tässä on kyse?
- sen syy,,,,,,,,,,
tuomitkaa se !
- Kyseessähän on
sen syy,,,,,,,,,, kirjoitti:
tuomitkaa se !
Suuri Kansainvälinen Salaliitto tietenkin...juuh...
- tex willer
todennäköisesti ranskalaisten oma, esim le terriblestä lähetetty, tapahtunut vakava virhe harjoituksissa.
- gägö
Kyseessähän on kirjoitti:
Suuri Kansainvälinen Salaliitto tietenkin...juuh...
Niin on varmaan joku salaliitto venäläiset on vähän kokeillu jotain pommejansa
- liian kovaa
Samaan aikaan kun iltasanomat.fi lukee tikkukirjaimilla LIIAN PIENI LENTONOPEUS etusivulla, niin jenkki-tv satelliitissa puhuu että kun kone lähetti automaattiviestejä niin niissä oli koneen nopeus 520 jotain yksikkö kun huiput on 530 jotain. eli näin meille suomalaisille syötetään satuja ja loruja. AirBus A330 on eri lähteiden mukaan kaikkein tietokoneistetuin kone, sillä ei voi lentää liian hiljaa tai se vetää sua turpaan ja ottaa ohjat omiin käsiin. Tuota automaattiviestin nopeustietoa ei käy ihmetteleminen, se LENSI LIIAN KOVAA eli TÄYSIIIIIIIIIII voimakkaaseen tuuleen. Sen siitä saa ku ei kierrä myrskyjä ja sit vielä lentää niin kovaa ku suihkuista irtoo keskelle. Duhh.
- uusilöytö
Kukaan ei kysellyt kuka konetta ohjasi katoamisen jälkeen,vaihtoivat suuntaa
ja radio hiljaisuus koska kaappaajat saivat hyvän saaliin.Tuskin ilman lunnaita
selvitään tuosta mysteeristä kun kaikki hiljenee ei kukaan muista tai halua
sanoa vain taikurin sanat..SIMSALA BIN.. - TURBOLENSSI
KAAPPIRIT KOULUTETTUJA TEHTÄVÄÄNÄ, TIETÄVÄT LENTOKORKEUDEN , JOTEN LENTO TUTKIEN ALLA, LAITTEEN SABOTOINTI, ETTEI SIGNAALIT LÄHDE KONEESTA, JA EIKUN JOLLEKIN PIKKU HOLON SAARELLE TMS. LASKEUTUNUT, KYLLÄ KERPOSIINIA OLI MUUTAMIKSI TUNNEIKSI. MUKANA KUN SAATTAA OLLA LENTÄJIKSI KOULUTETTUJA, TEKNIIKAN VIIMEISIMMT TAIDOT OPPINEET, SIIS KAAPPAAJILLA, OLEN AIVAN VARMA, ETTEI PUDONNUT MIHINKÄÄN. IHMISET OVAT ELOSSA!
- ehkä.
gägö kirjoitti:
Niin on varmaan joku salaliitto venäläiset on vähän kokeillu jotain pommejansa
minunmielestä siellä oli joku saari missä oli jokin tukikohta ja siinä lentokonessa oli sala kuljettajia jotka kaappasiva sen lentokoneen ja menivät saarelle.
- WeR1
1. Tällä Finnairin uutuudella sinäkin jatkossa lennät
http://www.uusisuomi.fi/raha/55025-talla-finnairin-uutuudella-sinakin-jatkossa-lennat
2. Lentokone kadonnut kesken matkan - Yli 200 ihmistä kyydissä http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/61941-matkustajakone-kadonnut-215-ihmista
3. Kadonnut kone on samaa tyyppiä kuin Finnairin uutuudet
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/61960-kadonnut-kone-on-samaa-tyyppia-kuin-finnairin-uutuudet- kauan vaan
putos mereen.
"Jos molemmat moottorit sammuvat, kone ei putoa suoraan alas, vaan liitää, Peräkylä lisäsi." - lennellä
enää! Enkä muutenkaan lentele finnairilla. Liian ahtaat tilat. Ei mahdu kääntymään eikä mitään tekemään. Luuta ja nahkaa olen ja silti ahdistavan pieniä koneita.
- yhtiön koneilla
lennellä kirjoitti:
enää! Enkä muutenkaan lentele finnairilla. Liian ahtaat tilat. Ei mahdu kääntymään eikä mitään tekemään. Luuta ja nahkaa olen ja silti ahdistavan pieniä koneita.
Samat tilat ne on muillakin
- syynä?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200906019691162_ul.shtml
miten salama pudottaisi lentokoneen? meinaan että mistä se toinen potentiaali tulisi kun maahan on kuitenkin 10 km matkaa.- johtavia
lejeerinkejä. Salama luo potentiaalitilan joka ei pääse purkautumaan koneen rungon ulkopintaa pitkin, vaan purkautuu keulan ja pyrstön välisiin kaapeleihin. Tästä mahdollisuudesta on varoitettu. "Vanhanaikaiset" koneet lensivät ukkosmyrskyssäkin.
Samoja koneita on sitten ostettu finnairillekin.
Toivon kaikille suomalaisille lentomatkustajille kauniita kelejä. - tiedotteessa:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi! - Kyllä kysessä
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!on Suuri Kansainvälinen Salaliitto!
Kyllä jämpti on niin!
Mää sen tierän, kun mun lehmäni päätään kallisti ja pohjoiseen päin pissi: See on selvä merkki, olkaas ny uskoen mua: Kansainvälinen Salaliitto! - kuulostaa...
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!..aivan Lostin tapahtumilta =D
- jepa jee
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!Itehhän sä sen lostin ekana maihinit
- tuleeko turpaan
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!Kone hävöksissä jo yli 24h, eli tais oikeasti tulla lostit! Ihminen on luonut tv sarjan lost mielikuvistus perustanaan, taisi lostista kuitenkin tulla ennustus joka on nyt käynyt toteen.
- vaan:
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!snakes on a plane.
- Blackout ja
johtavia kirjoitti:
lejeerinkejä. Salama luo potentiaalitilan joka ei pääse purkautumaan koneen rungon ulkopintaa pitkin, vaan purkautuu keulan ja pyrstön välisiin kaapeleihin. Tästä mahdollisuudesta on varoitettu. "Vanhanaikaiset" koneet lensivät ukkosmyrskyssäkin.
Samoja koneita on sitten ostettu finnairillekin.
Toivon kaikille suomalaisille lentomatkustajille kauniita kelejä.virrat hävis.,.milläs ohjaat.
- heiheifinnair
johtavia kirjoitti:
lejeerinkejä. Salama luo potentiaalitilan joka ei pääse purkautumaan koneen rungon ulkopintaa pitkin, vaan purkautuu keulan ja pyrstön välisiin kaapeleihin. Tästä mahdollisuudesta on varoitettu. "Vanhanaikaiset" koneet lensivät ukkosmyrskyssäkin.
Samoja koneita on sitten ostettu finnairillekin.
Toivon kaikille suomalaisille lentomatkustajille kauniita kelejä.Miten voidaan tyriä suunnittelussa noin!? On tietty monessa muussakin nähty, että "vanhat oli parempia", mutta naivisti sitä tulee uskottua näihin turvallisuussepustuksiin vähän joka puolella.
Mistä maallikko voi tietää mitä teknisiä heikkouksia missäkin konetyypeissä on? Harvoinhan näitä sattuu, mutta eipä paljon naurata kun seuraavan kerran istun lentokoneessa ukkosmyrskyssä Tähän asti olen kärsinyt vain koneen tutinoista. - uusilöytö
Blackout ja kirjoitti:
virrat hävis.,.milläs ohjaat.
Ja lennä niin pitkälle kuin jaksat liian läheelle Afrikan rannikkoa rikkonut ilmatilaa
rosvot pisti koneen alas kaput... - vedän nekkuun!
tiedotteessa: kirjoitti:
"Kello 5.14 (Suomen aikaa) kone lähetti automaattiviestin elektroniikkaongelmista. Air Francen mukaan siihen lienee osunut salama."
Että silleen. Elektronikan pettäessä tapahtuu kaikenlaista...
Tai sitten kone joutui aikapoimuun (Stephen King: 'Langolieerit')
Tai ufo sieppasi sen.
Tai metkujen takana on Timo T.A. Mikkonen tai...Esko Aho...
Ja jos joku mainitsee sen TYPERÄN sarjan ('Lost') mä tulen ja vedän turpaan niin että soi!LOST on parhautta!
- TSOL
Eiköhän tässä ole kyseesstä uuden lostin kuvaukset.
- "Pilot"
Air France, Airbus A330-203, F-GZCP
http://www.airliners.net/photo/Air-France/Airbus-A330-203/1230400/L/
Lähellä Fernando de Noronha saarta Brasilian rannikolla Eteläisellä Atlantilla.
Koneen automatiikka ehti ilmoittaa Pariisiin koneessa olevan jotakin vikaa.
Sen jälkeen siitä ei ole kuultu mitään. - automatiikka..
"Pilot" kirjoitti:
Air France, Airbus A330-203, F-GZCP
http://www.airliners.net/photo/Air-France/Airbus-A330-203/1230400/L/
Lähellä Fernando de Noronha saarta Brasilian rannikolla Eteläisellä Atlantilla.
Koneen automatiikka ehti ilmoittaa Pariisiin koneessa olevan jotakin vikaa.
Sen jälkeen siitä ei ole kuultu mitään.ois nyt mieluummin sanonut kapteenille mitä pitää tehdä.
hittoako ne siellä pariisissa voi jotain atlantin yllä lentävälle koneelle? - uusilöytö
vähemmän kerosiinia ilmatilassa ja otsooni aukko pienempi sekä varma eläke
järjestely lomalaisille...
- tippuu
lentäköön venäläisillä. Uusi Sukhoi Superjet on jo myyty Ranskaan ja Italiaan. Ranskakin parempaa odotellessa näköjään joutuu onnettomuuksiin.
- että sillei
Venäläinen kalusto se on vasta putoillutkin! ;)
- verto
että sillei kirjoitti:
Venäläinen kalusto se on vasta putoillutkin! ;)
Etusivun pikkukuvassa on väärä lentoyhtiö ja konetyyppi, muuten.
- Gideooon
verto kirjoitti:
Etusivun pikkukuvassa on väärä lentoyhtiö ja konetyyppi, muuten.
poliitikkoja, ammattiliittojen edustajia, juutalaisvetoinen Usa ja Ransakan juutalainen presidentti haluaa eroon Euroopan eijuutalaisista porvareista.
Edvigeksi ristittyyn tietokantaan voitaisiin kerätä tietoja 13-vuotiaista ja sitä vanhemmista, jotka "osallistuvat tai ovat pyrkineet osallistumaan aktiivisesti politiikkaan tai ammattiliittojen toimintaan tai joilla on merkittävä yhteiskunnallinen, taloudellinen, sosiaalinen tai uskonnollinen rooli". - pink killers
että sillei kirjoitti:
Venäläinen kalusto se on vasta putoillutkin! ;)
pari peruutuspaikkaa ens kesän avaruuslennolle,niillä on nykyään turvallisempaa matkustaa.Niissä on kuulemma hyvät jalkatilat,ei tartte edes lentosukkia.
- parhaimmillaan...
Osia liitetään yhteen kuin legopalikoita ilman että tiedetään ollenkaan miten hyvin kokonaisuus toimii. PC-maailmasta tuttu "asiakkaat korjaa viat" -ilmiö on pelottavasti yleistynyt myös rauta- ja valmistuspuolelle. Kyseessä mikäpä muukaan kuin ahneus -- halvimmat komponentit, epäpätevimmät kokoonpanijat ja pahiten aivonsa päihteillä pilanneet insinöörit. Soppa on valmis.
- syytät?
Mitä tällä jutulla meinasit? Että sen koneen putoaminen on insinöörien syytä ja etteivät he osaa tehdä muuta kuin legolinnoja? Taidat asua liikaa siinä pc-maailmassa.
- qååqqå
syytät? kirjoitti:
Mitä tällä jutulla meinasit? Että sen koneen putoaminen on insinöörien syytä ja etteivät he osaa tehdä muuta kuin legolinnoja? Taidat asua liikaa siinä pc-maailmassa.
Hommat ei pysy enää insinöörien käsissä, kun systeemit menee liian monimutkaisiksi, eikä asiaa paranna ainakaan se, että projektien parissa häärää täysin ummikkoja tyyppejä (monesti jopa johtotehtävissä) jotka eivät tiedä tekniikasta juuri mitään. Lentokoneiden aviaatiojärjestelmien suunnittelussa ei juuri ole varaa virheisiin, mutta virheet vain lisääntyy.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200906039706418_ul.shtml - tai ei..
mutta ohjelmointivirheitä tulee tahtomattakin. Lentokoneen ohjelmissa ~ 2500 ohjelmointivirhettä.. ja liikennevaloissa 10, auts :)
Mutta pointti, jotta liikaa luotetaan tietotekniikkaan.. tai no, joka asiassa. Vaikken sinänsä atk-vastainen. Haavoittuvia systeemejä silti.
- Rune Berg
Hämmästyttävää, että koneen miehistö ajoi kovaan keliin. Tämän luokan koneessa on viimeisen päälle säätutkat ja muita säätilan seuraamiseen tarkoitettuja laitteita.
Pakkolasku mereen huonossa kelissä ja pimeässä ei todennäköisesti onnistu, mutta ei ole aivan mahdotontakaan. Jos kone on saatu yhtenä kappaleena meren pintaan, saattaa joku olla vielä elossa.- diibadaiba..
kyllähän meressä myrskyssä selviää pelastusliiveillä päiväkausia. Vähän vaan kroolailee etiäpäin ja väistelee haita.
juupajuu. - LENTÄVÄ LEPAKKO
Joo se on aika vittumainen tunne, kun yrittää tehdä parhaansa (pilotti) ja mikään ei toimi!! Siinä ei paljon pelastusliivejä, eikä muutakaan tarvita!
Airbus:in koneissa kun sattuu olemaan TÄYSIN logiikkaohjattu ohjaus.
Siitä seuraa se, kun KAIKKI (tässä toivottomassa tilanteessa VARA SEMMOISET ENTISTÄ TAVARAA) sähköt menee niin sitten mennään sinne minne äly oli menossa sitä tapahtumaa ennen! Yksinkertaisesti KAPPALE MUUTTUU OHJAUSKYVYTTÖMÄKSI.
- syvää..
google earthin mukaan muuten Fernando de Noronha:n vieressä on yli 4km syvää. sieltä sitä onkin sitten konetta hyvä etsiä..
- merim.raimo
asiaa esimerkiksi "Teslan kupolista" ;)
- Huru Ukko
merim.raimo kirjoitti:
asiaa esimerkiksi "Teslan kupolista" ;)
Näitä helvetinkoneita on Finnairillakin.On syytä vaatia selvitystä,voiko salama tosiaan pudottaa tämän modernin koneen.Vanhempiin ei salama pystynyt.Thaimaan lennollekin voi osua monta myteriä..
- äö 0
Miksei etitä sitä konetta google earthilla?!
- man...
äö 0 kirjoitti:
Miksei etitä sitä konetta google earthilla?!
sitä minäkin ihmettelen, että miksei oteata satelliiti kuvia apuun....
- KoneKoneKone
Tämähän on ihan selvä juttu. Joku kirjoitti ufoista, mutta eivät ne kaapparit niitä ole. Joitain lähi-idän hihhuleita, jotka ovat taas päättäneet saada pärstänsä lehteen niiiin rohkeina ihmisolentoina. Voi mami olla ylpeä, kun kerrankin oma poika oikein etukannessa. "Kattokaas meijän Suleimania" .
- Toisinaan täällä
Näin valtavasta ja surullisesta onnettomuudesta kysymys ja täällä keskenkasvuiset paskapääkakarat heittää ala-arvoista herjaa. Toivon että saisitte joskus itse vastanottaa viestiä lähimmäisenne vieneestä onnettomuudesta.
- marjasuu
Toisinaan täällä kirjoitti:
Näin valtavasta ja surullisesta onnettomuudesta kysymys ja täällä keskenkasvuiset paskapääkakarat heittää ala-arvoista herjaa. Toivon että saisitte joskus itse vastanottaa viestiä lähimmäisenne vieneestä onnettomuudesta.
kauhistelen, kun yli 200 ihmistä on mitä luultavammin kuollut, niin täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. Siellä koneessa oli yli kaksikymmentä kansallisuutta. ja kaikki ihmisiä! Mutta tätä paskan jauhanista se on nykyään kaikissa keskusteluissa täällä.Lievätkö nuo aikuisia vai lapsia? Minua ainakin liikuttaa tapahtunut, Lentelen itsekkin aika paljon. Ei koskaan tiedä kenen kohdalle onnettomuus sattuu.
- jazzmies nussi
marjasuu kirjoitti:
kauhistelen, kun yli 200 ihmistä on mitä luultavammin kuollut, niin täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. Siellä koneessa oli yli kaksikymmentä kansallisuutta. ja kaikki ihmisiä! Mutta tätä paskan jauhanista se on nykyään kaikissa keskusteluissa täällä.Lievätkö nuo aikuisia vai lapsia? Minua ainakin liikuttaa tapahtunut, Lentelen itsekkin aika paljon. Ei koskaan tiedä kenen kohdalle onnettomuus sattuu.
Finnairin Airbusit ovat 330-300 sarjaa ei onnettomuuskone 330-200 .Ja ufoilla olisi töitä suomi-24 sella ryhästietäjien eliminoinnissa.
- mieltä
Toisinaan täällä kirjoitti:
Näin valtavasta ja surullisesta onnettomuudesta kysymys ja täällä keskenkasvuiset paskapääkakarat heittää ala-arvoista herjaa. Toivon että saisitte joskus itse vastanottaa viestiä lähimmäisenne vieneestä onnettomuudesta.
Järkyttävää miten epäasiallista kirjoittelua tällaisessa tilanteessa.
- muistoja vain
marjasuu kirjoitti:
kauhistelen, kun yli 200 ihmistä on mitä luultavammin kuollut, niin täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. Siellä koneessa oli yli kaksikymmentä kansallisuutta. ja kaikki ihmisiä! Mutta tätä paskan jauhanista se on nykyään kaikissa keskusteluissa täällä.Lievätkö nuo aikuisia vai lapsia? Minua ainakin liikuttaa tapahtunut, Lentelen itsekkin aika paljon. Ei koskaan tiedä kenen kohdalle onnettomuus sattuu.
"täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. " muistele hieman vuoden 2001 terrori-iskua new yorkiin. Eikös vaan silloin olleet muslimiterroristit asialla. Niin, eipäs tämä spekulointi näistä muslimeista olekkaan ihan väärä.
- Gappi-Geppa
marjasuu kirjoitti:
kauhistelen, kun yli 200 ihmistä on mitä luultavammin kuollut, niin täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. Siellä koneessa oli yli kaksikymmentä kansallisuutta. ja kaikki ihmisiä! Mutta tätä paskan jauhanista se on nykyään kaikissa keskusteluissa täällä.Lievätkö nuo aikuisia vai lapsia? Minua ainakin liikuttaa tapahtunut, Lentelen itsekkin aika paljon. Ei koskaan tiedä kenen kohdalle onnettomuus sattuu.
Kiittäkäämme Herraa, että Hän suuressa armossaan kaikkivaltiaan ominaisuudessa salli koneen lentää pitkälti yli 300 km Rio de Janeirosta merelle. Ellei Herran armoa olisi, kone olisi tuskin lentänyt metriäkään. Kukaan muu ei asiaan voinut vaikuttaa.
- ASIA IHMETYTTÄÄ,
marjasuu kirjoitti:
kauhistelen, kun yli 200 ihmistä on mitä luultavammin kuollut, niin täällä puhutaan vain ufoista ja muslimeista ym. paskaa. On aivan sama mistä maasta tai mitä uskontoa ovat. Siellä koneessa oli yli kaksikymmentä kansallisuutta. ja kaikki ihmisiä! Mutta tätä paskan jauhanista se on nykyään kaikissa keskusteluissa täällä.Lievätkö nuo aikuisia vai lapsia? Minua ainakin liikuttaa tapahtunut, Lentelen itsekkin aika paljon. Ei koskaan tiedä kenen kohdalle onnettomuus sattuu.
KUN EI TULE SELVYYTTÄ. EI SE PELKÄN PASKAN JAUHAMISTA.KYLLÄ NÄMÄKIN IHMISET, JOTKA KIRJITTAVAT OVAT VARMAAN KAUHUISSAAN, JA OMAISILLE OIKEAN TIEDON TULO NOPEASTI OLISI PAREMPI, VAIKKEIKAAN SE KETÄÄN HENKIIN HERÄTÄ. KONEESSA OLI 32 MAAN KANSALAISIA.TOSI SURULLISTA.
- Tärinä setä
Tuon takia pelkään lentämistä vaikka se on todella turvallista,en itse uskalla paljoakaan matkustella,aivan puistattaa ajatus että ihminen lentää moottoreiden avulla,autolla matkustaminen tuntuu turvallisemmalta vaikka ei niin ole.
- Varteen..
Auto kun hajoaa niin se jää tienvarteen. Lentokone ei.
- sorrow*
Varteen.. kirjoitti:
Auto kun hajoaa niin se jää tienvarteen. Lentokone ei.
Air France - no chance.
- Miksi media vaikenee?
Kone on löydetty Senegalin rannikolta ji lähes 3 tuntia sitten.
http://oglobo.globo.com/mundo/acidente-voo-447/mat/2009/06/01/senegal-encontra-destrocos-que-podem-ser-do-aviao-da-air-france-que-sumiu-no-atlantico-756137937.asp
Valtamedia vaikenee. CNN, BBC, REUTERS ja suomalaiset media pimittävät tietoa. Tietoa ei ole vielä julkaistu missään valtamediassa. Miksi?- mitään merkkiä, joku
ehkä nähnyt palosta jotain ja luuli, että siinä on se kadonnut kone. Mitään muuta ei ole.
- PeteQuuu
Ei tossa sellaisesta mainita.
- ehkä ei
Voisiko olla mahdollista että se on syöksynyt mereen ja ehtinyt upota ennen pelastajien saapumista paikalle.
- tutkijat.........on on
Lentoyhtiö Air France lausui eilen, että Atlantin yllä kadonneeseen matkustajakoneeseen iski luultavasti salama. Rio de Janeirosta lähtenyt kone ei lähettänyt hätäviestiä. Air Francen mukaan koneesta lähetettiin aamuyöllä automaattinen viesti oikosulusta sähkölaitteissa. Kone oli hetkeä aiemmin kärsinyt turbulenssista. Kaappauksen mahdollisuus suljettiin eilen pois.
Asiantuntijoiden mukaan salamateoria ei kuitenkaan ole uskottava, kertoo BBC. Ranskan ilmailu- ja avaruusakatemian jäsen Pierre Sparaco toteaa, että salamaniskut lentokoneisiin ovat täyttä rutiinia.
- Se ei ole tarpeeksi selittääkseen tapahtuman. Täytyy olla puuttuva palanen, hän sanoo.
Sparaco toteaa, että katastrofit ovat yleensä monen tapahtuman summa. Yksi tapahtuma johtaa toiseen. Sparacon mukaan matkustajakoneella voi yhä lentää, vaikka salama rysäyttäisi kaiken koneen elektroniikan.
Myös Yhdysvaltalaisen lentoturvallisuusjärjestön FSA:n johtaja Bill Voss sanoo, ettei hän muista nykyhistoriasta ainoatakaan tapausta, jossa salama olisi suoranaisesti pudottanut lentokoneen, kertoo Yle Uutiset.
Meteorologi Pierre Lasnaisin mukaan koneen oletettu katoamispaikka on tunnettu sääilmiöistään: alueella on paljon myrskyjä ja ukkosta, mutta myös voimakkaita ilmavirtoja ja raekuuroja, joissa sataa tennispallon kokoisia rakeita.
Brasilian, Ranskan ja Espanjan sotilaskoneet etsivät eilen koneen hylkyä sekä Brasilian edustalla sijaitsevan Fernando de Noronhan saaren tuntumasta että Marokon rannikolta Afrikan vesiltä.- Ja vainniin!!!!
Eiköhän ole parempi että vesku vaan kerää eikä mieti liikoja.
- liito-o
tässä on jotain mätää nyt..
matkustajaluettelot vaihtuvat turhaan tiuhaan.
pilotti oli erittäin kokenut mutta silti ajoi ukkosrintamaan jossa voi sataa tennispallon kokoisia rakeita!!!???
nyt on joku toinen pilotti nähny palavia koneen osioa merellä?
tuo uutinen nyt vielä pitää jättää omaan arvoon varsinkin jos kyse on matkustajakoneen pilotin havainnosta.
koska oletetaan että tuokin kone on lentänyt samassa myrskyssä,800 km/h ja tosi korkeella niin ei siinä palavia osia paljon nää.
eli kyseessä on varmaan siis pienkone tai joku. - osaa lentää
eikä niistä ole mihinkään hätätilanteessa. Sehän todettiin jo toisen maailmansodan aikana. Kovia uhoamaan mutta pierut on pöksyssä tositilanteen sattuessa.
Verratkaapa siihen amerikkalaiseen pilottiin, joka laski koneen virheettömästi Hudson-jokeen. Eihän siinä koneessa toiminut enää mikään moottori ja tässä ranskalaisessako oli vain elektroniikka hajalla. - Justin Case
Automaattinen viesti ilma-aluksen jossakin järjestelmässä tai laitteessa ilmenneestä viasta välittyy homebaselle aivan normaalisti VHF-radiotaajuudella nk. ACARS-viestinä (ACARS=ARINC* Communication Addressing and Reporting System, *Aeronautical Radio INC.) käyttäen koneen kolmatta yhteysradiota (VHF3). Ja kuten sanottu, viesti lähtee automaattisesti. Ei siinä sen kummempaa.
Se mikä tässä tapauksessa ihmetyttää on se, miksei koneen hätämajakoista saada signaalia. ELT (Emergency Location Transmitter) on pakollinen ja hätämajakat alkavat lähettää paikannussignaalia heti jouduttuaan kosketuksiin veden kanssa. Viimeisin sijainti, jonka jälkeen menetettiin yhteys Air Francen lentoon AF447 ja kone A330-203 F-GZCP katosi tutkalta, viittaa siihen ettei kone tullut "tonttiin". Ei maata näkyvissä. Näin ollen satelliittien pitäisi vastaanottaa paikannussignaalia. Hätämajakat, samoin kuin lentotietonauhurit eli ne "mustat laatikot", on suunniteltu kestämään koneen räjähdyskin. Ellei sitten ELT-majakoiden käyntiaikavaihdot ole syystä tai toisesta jäänyt tekemättä ja majakoiden akut heikossa kunnossa.
Tässä kuitenkaan mitään UFOja tai terroristeja tarvita selitykseksi. Alue, jossa kone katosi, on niin magneettikentältään kuin sääolosuhteiltaan samankaltainen kuin legendaarinen Bermudan kolmio. Ja vaikka Paholaiskolmiossa on sattunut useitakin selvittämättä jääneitä katoamisia, ne johtuvat loppujen lopuksi aivan luonnollisista asioista.
Tämä "mysteeri" tulee varmasti selviämään piakkoin ja sitten siirrytään seuraavaan kohu-uutiseen eli kenelle Matti Vanhanen, Ilkka Kanerva ja Antti Kaikkonen viimeksi lähettivät omat "hätäviestinsä". (No en malttanut olla lisäämättä...) - JayLaFatta
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/145139.shtml
kokeilin itse juuri tuota että otin puhelimen hallitsemattomasti verkosta pois irrottamalla akun ja soitin emännän puhelimesta omaan puhelimeen niin tosiaan hälyttää.- Tuo noin
Eikö yleensä kun kännykän laittaa kiinni niin siellä vastaa joko puhelinvastaaja tai operaattori että "emme juuri nyt saa yhteyttä...."
- kiinni..
Tuo noin kirjoitti:
Eikö yleensä kun kännykän laittaa kiinni niin siellä vastaa joko puhelinvastaaja tai operaattori että "emme juuri nyt saa yhteyttä...."
tuo viittaa juurikin siihen että kyseinen henkilö ei laittanut kännyänsä kiinni, vaan se lähti verkosta hallitsemattomasti. esimerkiksi uppoamalla mereen.
- Hälymies
http://oglobo.globo.com/mundo/acidente-voo-447/mat/2009/06/01/senegal-encontra-destrocos-que-podem-ser-do-aviao-da-air-france-que-sumiu-no-atlantico-756137937.asp
Miksi piti lentää myrskyalueen läpi, eikö olisi ollut tilaa kiertää, vai onko polttoaine liian kallista ja riittävyys liian tipoilla? - mustaan aukkoon
tai sit koneelle kävi vähän samalla tavalla ku LOST sarjassa!!!
Vitsi vitsinä...siis todella outo juttu!!!!
Jos kone on joutunut salaman iskun khteeksi niin sit on viisainta alkaa tutkia meren pohjaa.
Taas on yksi syy käyttämättä lentokoneita...minkään maalaisia. Kun ei ilmassakaan ole enää turvassa!- ei pudota
koneet saa jatkuvasti salamaniskuja ja ei ne siihen tipu.
se maa-potentiaali kun 10km koreudessa puuttuu!
salama on vain nopea ja yksinkertainen syy, koska yksinkertaisille ihmisille pitää antaa yksinkertainen selitys.
tosiasia on se, että todellinen syy ei ehkä koskaan selviä.
4-5 km syvyydeltä on mahdoton etsiä mitään jos ei tiedä mistä etsii.
katoamisalue on eurooppaa suurempi sentäs.
- tahtoo.
Nyt uutisoidaan että matkustajat olisivat koneesta laittaneet tekstiviestejä läheisilleen. Höpö höpö. Heilläkö olisi ollut aikaa räplätä kännyköitään mutta lentäjät ei lähettäisi minkäänlaista hätäviestiä tilanteesta.
- mahdollista..
siinä kun ohjaajat yrittää saada koneen hallintaan, ei matkustajilla ole muuta tekemistä kuin pelätä. tai lähettää tekstiviestejä. taikka sekä että.
missään ei kyllä mainittu että oliko kyseisessä koneessa edes järjestelmää jolla viestittely olisi ollut mahdollista atlantin yllä.
joissain AF:n koneissa kyllä on:
http://www.infoworld.com/d/developer-world/air-france-offer-onboard-mobile-phone-service-648 - jo...
julkaistiin lehdissä, matkustajat selvästi pelkäsivät.
- .......
on julkaistu joissain lehdissä, matkustajat selvästi pelkäsivät.
- ...
jo... kirjoitti:
julkaistiin lehdissä, matkustajat selvästi pelkäsivät.
Juu mutta siis, luulisi että jos koneessa jotainhäikkää pahasti niin että matkustajatkin sitä tekstailevat niin luulisi että ohjaamosta jotain viestiä myös johonkinpäin laitettaisiin. Nythän sieltä oli saatu vain automaattiviestiä.
Kummallista minusta , toisaalta en lentämisestä mitään ymmärräkkää. - mieleen...
Ei tullut mieleen, että matkustajat ovat laittaneet viestejä ennen kuin kone oli mennyttä kalua? Eiköhän noita tekstiviestejä ole laitettu myrskyisissä olosuhteissa aiemminkin. Niistä ei vain kerrota lehdissä, koska koneet pääsevät kohteeseensa normaaliin tapaan. Kyllä ihmisiä voi pelottaa silloinkin...
Tuskin niitä viestejä on lähetelty enää siinä vaiheessa, kun kone on todella menetetty hallinnasta...
- !ATSILLAMMUK
Kaikkein kummallisinta on, että myös Air Francen nettisivut ovat kadonneet! Mitä on tapahtunut tai tapahtumassa? Kuka on vastuussa ja mistä?
Olisiko yhtiö sulkenut sivut palautevyöryn takia väliaikaisesti?No mene ja tiedä.
Surullista jokatapauksessa.
- ..............
Etsivät, eikös se jo ole merenpohjassa niin miten sen voi havaita muuten kuin ehkä joillain huipputason laivoilla, joiden pitäisi olla suoraan koneen yläpuolella.
- -äänellä..
kaikissa lentokoneissa on hätälähetin, joka alkaa lähettämään ultraäänistä signaalia joutuessaan kosketuksiin veden kanssa.
minulla ei ole hajuakaan miten kaukaa tuo voidaan havaita, varsinkin kun syvyyttä paikalla saattaa olla jopa yli 5km.
ja toimiko kyseinen hätälähetin ylipäätään..
tai että kuinka kauan lähettimen akku kestää. - pitää vastaanottaa
-äänellä.. kirjoitti:
kaikissa lentokoneissa on hätälähetin, joka alkaa lähettämään ultraäänistä signaalia joutuessaan kosketuksiin veden kanssa.
minulla ei ole hajuakaan miten kaukaa tuo voidaan havaita, varsinkin kun syvyyttä paikalla saattaa olla jopa yli 5km.
ja toimiko kyseinen hätälähetin ylipäätään..
tai että kuinka kauan lähettimen akku kestää.Lähettimen signaali pitää vastaanottaa joka tapauksessa suht' läheltä, jos se tulee merenpohjasta. Eli käytännössä laivalta, joka kulkee melko läheltä koneen putoamispaikkaa.
- löytynyt?
Senegalin rannikolla nyt löydetty jotain koneen osia jonka arvelevat voivan olla kadonneen ranskalaiskoneen. Olisiko se kuitenkaan ehtinyt sinne asti kun tutkasta häviäminen tapahtui n. 3,5 tunnin kuluttua lähdöstä?
- rtebertb
toinen lentäjähän sanoi nähneensä oranssisia pisteitä siellä meressä...onko ne muk anyt ajelehtinu jo senegalin rannikolle?
- merim.raimo
rtebertb kirjoitti:
toinen lentäjähän sanoi nähneensä oranssisia pisteitä siellä meressä...onko ne muk anyt ajelehtinu jo senegalin rannikolle?
Googlesta "teslan kupoli" ;)
- lainen kauppalaiva on
löytänyt hylyn osia merestä Senegalin edestä.
- hylyn osia Senegalin
edestä.
"Vrakdelar utanför Senegal
VÄRLDEN Senegals regering uppger nu att man utanför landets kust har påträffat vrakdelar från ett flygplan. Det skriver den brasilianska dagstidningen Jornal de Notícias. Det kan röra sig om delar av den Airbus A330 som försvann över Atlanten på måndagen. Både specialutrustade flygplan och fartyg försöker lokalisera flygplanet. Fartyg har gått ut från Frankrike, Spanien, Senegal och Brasilien för att delta i letandet men det kan ta dagar innan de når fram."
[2009-06-02 11:30]
- Gilette konkurssiin
No nyt löyti terroristit kainon pysäyttää läntinen maailma.
Maailman merillä pystyy seilaamaan suhteellisen pienillä aluksilla joita ei pysty vartioimaan millään. Ei tarvitse olla kummonenkaan sinko tai käsinlaukaistava ohjus millä lasautta koneen niin atomeiksi ettei paljoa hätämajakat laula.
Ja noita pikkuohjuksia tai lämpöhakuisia raketta on terroristeilla aivan riittämiin.
Olenkin ihmetellyt kun on näyttänyt (ainakin virallisen media mukaan) siltä että terroristit Pakistanissa,Afganistanissa ja Sri lankalla olisivat ahtaalla.
Tämä on nyt vastaisku, ja toimiva sellainen jolla on suuremmat vaikutukset kuin 9.11 tapahtumilla.
Ei terrorismia voi väkivallalla voittaa, siksi terroristit ovat valinnet sen aseekseen. Joten jos ei taktiikka muutu, niin taitaa partasuut hallita maailmaa tulevaisuudessa.- sinko?
jahas, millaisellahan singolla kantaa 10 km korkeuteen ja vielä osuu?
- pahvi.
sinko? kirjoitti:
jahas, millaisellahan singolla kantaa 10 km korkeuteen ja vielä osuu?
Eturivin pahvi.
- Ei hysteerikko
Onnettomuus oli ensinmäinen kyseiselle koemallille ja lentomaileja on totisesti niille koneille jo kertynyt! Turvallisia matkoja on ollut ja on edelleen, ei pidä lietsoa hysteriaa, lentäminen on mukava ja turvallinen tapa liikkua, onnettomuudet harvinaisia! Kaupungissa käveleminen tai autoilu ovat vaarallisia.
- pahemman kerran
Terroristi ampuisivat sitten singolla matkustajakoneita 10 kilometrin korkeudesta? Heh.
Ja sinä et varmaankaan huomannut, että Pakistanissa hallinto kokeili toista taktiikkaa terroristien kanssa luovuttamalla alueita ja sopi rauhasta. Oliko hyvä taktiikka? No ei ollut. Nyt sitten tulivat järkiinsä ja päättivät ryhtyä sotatoimiin islamisteja vastaan. Katsos kun monen terroristiryhmän tavoite on täysin ristiriidassa normaalijärkisten ihmisten maailman kanssa. Vai tulisiko sinun mielestäsi suorastaan rullata punaista mattoa, jotta jihadistihihhulit voivat perustaa oman kalifaattinsa, jossa väkipakolla noudatetaan äärimmäisen yksioikoista, sotaisaa ja ankaraa islamin muotoa? - Kone voitu
pahemman kerran kirjoitti:
Terroristi ampuisivat sitten singolla matkustajakoneita 10 kilometrin korkeudesta? Heh.
Ja sinä et varmaankaan huomannut, että Pakistanissa hallinto kokeili toista taktiikkaa terroristien kanssa luovuttamalla alueita ja sopi rauhasta. Oliko hyvä taktiikka? No ei ollut. Nyt sitten tulivat järkiinsä ja päättivät ryhtyä sotatoimiin islamisteja vastaan. Katsos kun monen terroristiryhmän tavoite on täysin ristiriidassa normaalijärkisten ihmisten maailman kanssa. Vai tulisiko sinun mielestäsi suorastaan rullata punaista mattoa, jotta jihadistihihhulit voivat perustaa oman kalifaattinsa, jossa väkipakolla noudatetaan äärimmäisen yksioikoista, sotaisaa ja ankaraa islamin muotoa?Kaapata joidenkin terroristien toimesta jotka olivat koneessa. Tappavat vain kapteenin ja apurit nyrkeillä ja ohjaavat koneen mereen. Nerokasta.
- kummaa
Onkos siellä Senegalin rannikolla nyt joku toinen kone syöksynyt maahan kun etsityn koneen mahdollisia osia on sitten kuitenkin löytynyt lähempää brasilian rannikkoa. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200906029698541_ul.shtml
Aiemminhan siis löydettiin osia Afrikan rannikon läheltä. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1693342 Lieneekö menneet mantereet sekaisin kuin puurot ja vellit.- ei lentopelkoa
Huomenna lennetään iltapäivälento Sao Paulo- Lontoo no hätä. Täällä brasiliassa maan suru kun rinssejäkin kuoli ja jonkunlainen laulaja. Kaikki tekniikka pettää joskus mutta onneksi aika harvoin. Itse istun lentsikan kyydissä aika useasti ja aina pitkillä lennoilla enemmän tai vähemmän turbulerssiä.
- exän tiedostot
mulderilla ja scullyllä varmaan olis tarkempaa tietoo?
- !!!!!!
snakes on a plane
- Anonyymi
KAIKKI HUOMIO
Kopioikaa tämä kaikkiin mahdollisiin keskustelupalstoihin:
Tarvitsemme kipeästi apujoukkoja säilyttämään suomen lippuamme tässä sivustolla: http://two.drawball.com/
Jos olet vähänkään isänmaallinen niin tule ja AUTA!
Pro tips:
- säilytä mustetta 30% -> latautuu nopeemmin
- väritä kaikki ei kuuluvat värit suomenlipusta pois.
- ÄLÄ laajenna lippua, me hoidamme sen.
- pisteillä muste säilyy kauemmin kuin viivoilla
JOS LAGAA:
- vaiha selainta
- napsauta oikeanpuolista painiketta ja vaiha quality -> low
tee työtä jolla on tarkoitus.
suomenlippu on komeillu lauantaista asti sivustolla.
Etkö ymmärtänyt? : menet sivustolle -> kun näet pyörivän ympyrän klikkaa suomenlippuun -> klikkaa uudestaan -> väritä ei kuuluvat värit suomenlipun värillä takaisin.- Ettekö ole seuranneet?
Tämä on vähän ihmejuttu.
Uskonnollisella palstalla on jauhettu vaikka miten pitkään, että 1.6. on "ylösotto".
No, 1.6. oli sitten tämä "ylösotto".
En ole ottanut erikoisen vakavasti tätä "ylösotto"- profetiaa, mutta mitenkäs se sattui just näin? Ja missä ne kaikki ihmiset on? - Bermudan kolmio
Ettekö ole seuranneet? kirjoitti:
Tämä on vähän ihmejuttu.
Uskonnollisella palstalla on jauhettu vaikka miten pitkään, että 1.6. on "ylösotto".
No, 1.6. oli sitten tämä "ylösotto".
En ole ottanut erikoisen vakavasti tätä "ylösotto"- profetiaa, mutta mitenkäs se sattui just näin? Ja missä ne kaikki ihmiset on?nielas sen koneen?
- Onksuutta
Ettekö ole seuranneet? kirjoitti:
Tämä on vähän ihmejuttu.
Uskonnollisella palstalla on jauhettu vaikka miten pitkään, että 1.6. on "ylösotto".
No, 1.6. oli sitten tämä "ylösotto".
En ole ottanut erikoisen vakavasti tätä "ylösotto"- profetiaa, mutta mitenkäs se sattui just näin? Ja missä ne kaikki ihmiset on?Onkos ne uskovaiset sanoneet nyt sitten sielä uskonnot palstalla että juuri tämä oli nyt se ylösotto. Vai ei ollut. Pitääpä mennä vilkaseen.
- Valitetttavasti
Se katosi, se katosi ! Älkää ny ennää tätä ketjua jatkako. Eikös me nyt jo olla tutkimuslinjalla asian suhteen. ! - Kauhiaa se o, kauhiaa!
- noone_
miksei "Musta laatiikko" kellu? Kantsis tehdä semmoinen. Paukkuliivitkin on keksitty...
- soitttelee
Miten on mahdollista, että englantilainen lady soittaessaan lentsikassa olleen miehensä kännykkään saa kännykän soimaan jossakin. Vaan ei vastata. Miten se voi soida? Tekninen vika vain varmaan. Vai kelluuko känny? Soiko se merenpohjassa? Onks' se vesitiivis. - Ootkos kuullut asiaan mitän selitystä? Miksi ne eivät paikanna tätä kännykkää, jota Englannista pystytään rimputtelemaan?
- 1234567
soitttelee kirjoitti:
Miten on mahdollista, että englantilainen lady soittaessaan lentsikassa olleen miehensä kännykkään saa kännykän soimaan jossakin. Vaan ei vastata. Miten se voi soida? Tekninen vika vain varmaan. Vai kelluuko känny? Soiko se merenpohjassa? Onks' se vesitiivis. - Ootkos kuullut asiaan mitän selitystä? Miksi ne eivät paikanna tätä kännykkää, jota Englannista pystytään rimputtelemaan?
Onko mies varmuudella ollut koneessa? Jäänyt Brasseihin juanitan tykö ja leidi yrittää turhaan tavoitella..
- teenäin
soitttelee kirjoitti:
Miten on mahdollista, että englantilainen lady soittaessaan lentsikassa olleen miehensä kännykkään saa kännykän soimaan jossakin. Vaan ei vastata. Miten se voi soida? Tekninen vika vain varmaan. Vai kelluuko känny? Soiko se merenpohjassa? Onks' se vesitiivis. - Ootkos kuullut asiaan mitän selitystä? Miksi ne eivät paikanna tätä kännykkää, jota Englannista pystytään rimputtelemaan?
ja ota kännykästä akku pois ja soita siihen toisella. Kas kummaa niin se hälyttää. Näin siis.
- heiheifinnair
Joo, panee miettimään suunnittelijoiden kekseliäisyyden puutetta. Miten voi olla, ettei nykyteknologian aikana tiettyä dataa ole muualla kuin jossain lootassa merenpohjassa.
- Airpussi
heiheifinnair kirjoitti:
Joo, panee miettimään suunnittelijoiden kekseliäisyyden puutetta. Miten voi olla, ettei nykyteknologian aikana tiettyä dataa ole muualla kuin jossain lootassa merenpohjassa.
Luulis tosiaan että nykytekniikalla saatais esim. mustasta laatikosta kelluva.
tai ennen törmäystä antais voimakkaan paikannussignaalin tms.....
outoa tosiaan...
- Lähteenä Reuters
Lentokapteeni todisti:
Putoamispaikalla erikoinen valkoinen valo
Torstai 4.6.2009 klo 14.22
Espanjalaiskoneen kapteeni kertoo nähneensä voimakkaan, valkoisen valon ranskalaiskoneen putoamispaikalla.
Espanjalaiskoneen kapteeni oli matkalla Perun Limasta Madridiin, kun hän näki kummallista valoa. Valo kajasti ranskalaiskoneen putoamispaikan läheisyydestä.
- Yllättäen näimme kaukaisuudessa voimakkaan ja intensiivisen valkoisen valon välähdyksen, kapteeni kirjoittaa raportissaan.
Myös muut espanjalaiskoneessa olleet kertovat nähneensä saman.
Air Francen matkustajakone putosi Atlanttiin maanantaina. Koneen kyydissä oli 228 ihmistä.
AFP-REUTERS
A Spanish newspaper said a transatlantic airline pilot reported seeing a bright flash of white light at the same time the Air France flight disappeared.
"Suddenly we saw in the distance a strong, intense flash of white light that took a downward, vertical trajectory and disappeared in six seconds," the pilot of an Air Comet flight from Lima to Madrid told his company, the El Mundo newspaper reported. "We did not hear any communication on any emergency or air to air frequency either before or after this event."
http://www.reuters.com/article/worldNews/idUSTRE5501PB20090604- julkaistu?
lehdissä on nyt juttua että koneen ACARS-sanomat olisi julkaistu jossain. lehdissä on kuitenkin vain selitellyt versiot. löytyykö nuo alkuperäiset jostain?
- LOST!!
LOST!
- nirinari
vävyn tytär sanoi että oli nähnyt lentokoneen peräsimen törröttävän siuntion kylpylän järven pinnalla tiistain vastaisena yönä ennen sen häviämistä tutkasta!!!
- nirina
nirinari kirjoitti:
vävyn tytär sanoi että oli nähnyt lentokoneen peräsimen törröttävän siuntion kylpylän järven pinnalla tiistain vastaisena yönä ennen sen häviämistä tutkasta!!!
naapurin pekkakin oli kuullut kovan pamauksen yöllä. vielläkin näkyy osa pyrstöstä???????????
- Samu % Mariel
Se mitä siin tapahtu näytettiin telkkarissa Lostin ensijaksossa, eli sen oli kuvannu ns. aikamatkaajat from outer space (tai sit ihan vaan meikäläisiä). Itellä meni mielenkiinto siihen sarjaan jo aikaa sitten.
Itse olin Lohi-merkkisellä soutuveneellä vetouistelemassa tuohon aikaan maanantaina Atlantilla ja näin kaiken. Saari ei ole aito vaan pelkkä holokrammi lavaste. Todella aidon näköinen kyllä. Näyttelijät ovat 300 000 megabitin muistin omaavia robotteja.
Voi voi, musta aukko meidät vieköön. - CNN 5.6.2009
Yhdysvaltalaiset tulittivat Air Francen A330 konetta sateliitista säteillä.
- ....
... "putoamis paikalla" nähty outo valoilmiö...
kohta kone palautetaan saharan aavikolle tyhjänä
vain kännykät on penkeillä ....- .....
oiskohan siivoojat tarkastanu lentokonen matkustajat ja jotain sit jääny huomaamatta
=o - löytyy
..... kirjoitti:
oiskohan siivoojat tarkastanu lentokonen matkustajat ja jotain sit jääny huomaamatta
=ohttp://img32.imageshack.us/img32/7547/acarsaf447d.png
Olkaapa hyvät... - .............
löytyy kirjoitti:
http://img32.imageshack.us/img32/7547/acarsaf447d.png
Olkaapa hyvät...Kännykkään saa yhteyden vaikka se olisi vedessä, se on muuten toimintakelvoton, mutta siihen saa yhteyden... Voitte kokeilla menemällä kylpyyn puhelimen kanssa. Myös akun irroittamalla virtojen ollessa päällä puhelimeen saa yhteyden. Toinen vaihtoehto on soitonsiirto toiseen puhelimeen.
Paikantaminen tuskin onnistuu.... - zozzz
............. kirjoitti:
Kännykkään saa yhteyden vaikka se olisi vedessä, se on muuten toimintakelvoton, mutta siihen saa yhteyden... Voitte kokeilla menemällä kylpyyn puhelimen kanssa. Myös akun irroittamalla virtojen ollessa päällä puhelimeen saa yhteyden. Toinen vaihtoehto on soitonsiirto toiseen puhelimeen.
Paikantaminen tuskin onnistuu...."Kännykkään saa yhteyden vaikka se olisi vedessä"
Atlantin pohjassa on tuskin operaattorin kenttää.. - ihan vaan
salama eikä mikään "outo valoilmiö."
- realisti2
Mikäli kone olisi syöksynyt mereen, olisi sen jäänteet löytyneet Usa:n vakoilusatelliittien kuvista muutamassa tunnissa. Laivojen ja lentokoneiden lähettäminen paikalle etsintätöihin on on oikeasti tarpeetonta - sillä pelataan vain lisää aikaa jonkun järkevältä kuulostavan selityksen keksimiselle.
Monet hallitukset tietävät jotain, mitä ei haluta kertoa suurelle yleisölle. Nyt olisi korkea aika kertoa totuus maailmalle siitä, että emme todellakaan ole täällä yksin. Eiköhän loppuosakin ihmiskunnasta ole jo valmis ulkopuolisen elämän kohtaamiselle, varsinkin kun nämä vierailijat tulevat tapaamaan meitä näin vihamielisellä tavalla.- merim.raimo
mutta kun ei ole todisteita :( "toveri tavarits" on jo yli 20 vuotta sitten pudotellut koneita. Wikipendiasta voisi hakea tietoa Teslan kupolista ja Electromagnetic pulse. :(
- preakingnews
Ainakin bbc:n artikkelin mukaan nyt olisi löytynyt ruumiita vedessä 08.14 Brazilian aikaa.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8087303.stm- mitä sontaa
kaikenmaailman sekopäät tännekkin tökkää heti, kun vaan saa aihetta perkele vieköön!!! Nyt on kuitenkin merestä löytynyt penkkiä ja ruumiita ja muuta rompetta.
- mutta kuka
meistä ti9etää minnene lentää?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke352387- 1231956
- 771601
- 1611247
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?671227- 611056
- 481053
- 661042
Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t31946Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂62937