Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei täälläkään!!Profiiliin kyllä normaalisti kirjautuu...
14.01.2015 02:07
Oletko kokeillut Iholiiton järjestämää ilmastohoitomatkaa?
30.01.2011 19:47
Kyllä se näin on.Tuolta iholiiton sivuilta voi lukea enemmän tuosta perinnöllisyydestä.Kannattaa vielä käydä ihotautilääkärillä,jos vaikka ihottumasi on jotain muuta kuin atopiaa.Noita ihosairauksia, kun on paljon.
30.01.2011 19:35
Asuin toisella paikkakunnalla nyt syksyn ja kun työt loppuivat jouluna muutin takaisin Tampereelle.Koko syksynä ei ollut mitään ongelmia ihon kanssa,mutta heti kun palasin takaisin kotikonnuille iho räjähti aivan kauheaan kuntoon.Epäilen,että ongelma johtuisi joko a)pakkasesta tai b)vesijohtovedestä.Kävin nimittäin suihkussa ja seuraavana päivänä kasvojen iho oli aivan kauheassa kunnossa.Samoin ranteet ja sormet.Ranteet ja sormet ovat jo paremmassa kunnossa,mutta toissapäivänä silmäluomien iho kuivui aivan hirveään kuntoon.
Vaikka kuinka rasvaisin niin ei tunnu auttavan vaan kuivattavan ihoa entisestään.Olen kokeillut Aloe Veraa,Abobase Cremen&Jojobaöljyn sekoitusta sekä Dr.Hauschkan ruusuvoidetta.Ainoa allergia mitä minulla on penisiliinistä.Muuten ei ole muita allergioita.
Ei ole kovin hauskaa mennä tiistaina työhaastatteluun näyttäen naispuoleiselta Lordilta.Kai sitä on pakko vaan peittää nää silmäluomet puuterilla,vaikka se kyllä näyttää typerältä.
30.01.2011 19:29
Hei!
Kyllä nuo Bombayt on sitten upean näköisiä kissoja!Olen käsittänyt,että Suomessa tämä rotu on hyvin harvinainen.
30.01.2011 19:05
Itse kuulun Pinkin faneihin,mutta olen aina ihmetellyt artistin imagoa.Eikö ole jotenkin ristiriitaista,että hän sanoo haastatteluissa olevansa feministi,mutta silti kuitenkin itse pukeutuu hyvin rohkeasti videoissa ja lavalla?Vai ovatko rohkeat vaatteet vain keino herättää huomiota,jotta levyt myisivät?Olen saanut sellaisen käsityksen,että feministit jos ketkä vastustavat paljaan pinnan näyttämistä telkkarissa.Vai olenko saanut stereotyyppisen kuvan feministeistä?
02.05.2010 17:20
Ostin europe housesta sellaisen leikkitatskan ja ainakaan niistä ei ole tullut reaktioita!Olisihan se kivaa,jos voisi vaikka itse tehdä hennatatskan,mutta taidan toistaiseksi pysytellä näissä feikkitatskoissa.Ihan uteliaisuudesta kysyn,että kuinka paljon henna maksaa?
08.07.2009 01:32
Minäkin olen nähnyt joskus todella järkyttäviä unia, jotka ovat tuntuneet todentuntuisilta.Pelottavaa.
02.06.2009 13:16
Olisiko yhtiö sulkenut sivut palautevyöryn takia väliaikaisesti?No mene ja tiedä.
Surullista jokatapauksessa.
02.06.2009 13:12
T.A.T.U tyttöduo on tehnyt tosta siskoni on noita-sarjan tunnarista oman versionsa.Alkuperäistä laulajaa en tiedä.Siis onko sarja tulossa taas uusintana?
02.06.2009 12:58
Vaikka sarja hyvä onkin niin onko pakko taas uusia?jokainen kanava tuntuu olevan täynnä näitä suosikkisarjojen uusintoja.Juuri hankin ensimmäiset tuotantokaudet dvd:nä,joten en tule uusintoja telkusta katsomaan.
02.06.2009 12:53
No täytyy sanoa,että tässä sarjassa nää juonikuviot on kyllä tosi omituisia.Mitä kierommat juonikuviot niin sitä varmemmin sarjaa seuraan.
02.06.2009 12:51
se on kyllä tullut huomatuksi!
01.05.2009 13:23
Hyvin toimii ainakin mulla.Riippuu varmaan siitä missäpäin Tamperetta sitä käytät.
30.03.2009 21:01
Eikö niitä jäähalleja ole jo riittävästi?
30.03.2009 21:00
Pohjoisessa kun opiskelin niin koulukaverit tippuivat penkeiltään,kun käytin kotikaupungistani nimitystä Manse.Kuulemma nimitys todella tulee siitä,että Tamperetta on aikoinaan verrattu Manchesteriin.
30.03.2009 20:55
Tää menee nyt ohi aiheen,mutta menköön.Olen aina ihmetellyt bussipysäkkien paikkoja. Teiskontiellä, kun ajetaan nesteen huoltoaseman ohi niihamaan hevostallien risteykseen ja käännytään oikealle kohti Linnainmaan s-markettia on kääntymiskaistalla bussipysäkki.Välillä on vaikea erottaa sitä onko bussi kääntymässä oikealle vai pysähtymässä bussipysäkille.Milloinkahan kyseisessä risteyksessä sattuu onnettomuus?
Toivottavasti tajusitte selitykseni tätä on hieman vaikea selittää kunnolla.
30.03.2009 20:49
No eihän tuosta koko hiton bonuksesta sitten mitään hyötyä ole kerran,kun mokkulaa ei voi siihen liittää.Luin tuota sopimustekstiä ja siinä sanottiin,että matkapuhelin liittymä ei kerrytä 5% bonusta eli miten tästä muka hyötyy?
En ala mitään lanka- ja laajakaistaliittymiä hankkimaan jonkun bonus edun takia.
29.12.2008 22:41
jos olisin aikaisemmin löytänyt viestisi olisin viivana laittanut sinulle mailia!Et taida enää ottaa maileja vastaan?
12.12.2008 15:43
Minä ainakin ajaisin mieluiten jalkakäytävällä, kuin autojen seassa.Miksei Tampereella voida ottaa mallia Tanskasta,jossa on tehty pyöräilijöille kunnolliset ajokaistat?Se nykyinen hämeenkadulla oleva "pyöräilykaista" on aivan liian pieni.
01.11.2008 12:57
1 / 65