Mokkula Tampereella?

nettiyhteys pätkiikö

Millaisia kokemuksia tamperelaisilla on ns. mobiili laajakaistan, eli mokkulan käytöstä?

Toimiiko hyvin keskustassa?
Vai tuottaako se harmaita hiuksia?

4

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katveessa

On kokemusta erään S-alkuisen operaattorin liikkuvasta laajakaistasta. Metson (kirjasto siis) lähettyvillä kun asuin, niin osuin katveeseen, jota ei kartoilla näy. Keskellä korkeita kerrostaloja ei yksinkertaisesti enää signaalit kulkeneet.

Tästä on vuoden verran aikaa "jo" tosin.

• elisan

Minulla on tikku, asun Kalevassa ja asun kerrostalossa korkealla, ja täällä on kyllä toiminut ihan hyvin. Välillä on ollut huonoja aikoja, jolloin netti on pätkinyt urakalla, mutta näissä tilanteissa kyseessä oli jokin laajempi ongelma alueella. Eli normaalisti tämä kyllä toimii aika mukavasti, eikä tämä ole edes nopein vaihtoehto vaan muistaakseni 512.

• Keskustassa

Joo, me asutaan ihan keskustassa, toiseksi ylin kerros & koko ajan tuottaa mokkula päänvaivaa... Eipä ole viisaat operaattori-immeisetkään keksineet syytä toimimattomuuteen... Kenttiä pitäisi olla & laitteen kunnossa... Laajakaistaa vaan kehiin, jos siihen mahdollisuus...

• Hyvin toimii ainakin mulla.Riippuu varmaan siitä missäpäin Tamperetta sitä käytät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      191
      7649
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      109
      2811
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      78
      2792
    4. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      110
      2281
    5. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2122
    6. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      13
      1852
    7. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      18
      1448
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      28
      1402
    9. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20
      1256
    10. Rakastatko vielä

Minua?
      Ikävä
      22