Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

1299

1. Sanotaanko näin,että löytyy hyviä kouluruokia ja sitten niitä vähemmän hyviä ja jokaisessa koulussa ruuan taso vaihtelee.

Omasta mielestäni ala-asteella ruuat olivat tosi hyviä kun taas ylä-asteella ruoka oli kamalaa esim. kalaruuat (varsinkin keitot) olivat hirveää mömmöä..hyi!Toinen kammottavuus oli perunamuusi joka oli miltei pelkkää vettä eikä maistunut miltään!

Nykyisessä oppilaitoksessa missä opiskelen ruuat ovat tosi hyviä.Mun mielestäni olisi kivaa jos kouluruokaan tulisi vaihtelevuutta kun meilläkin sitä kalakeittoa tuntuu olevan miltei joka toinen viikko esim. japanilainen tai meksikolainen ruoka toisi uutta potkua ja särmää ruokailuun.

Jos minun pitäisi valita kouluruuan ja hampurilaisten väliltä valitsisin kouluruuan sillä se on terveellisempää.

Itseäni ärsyttää tässä ihmisten ruokailutottumusten kyttäämisessä se,että ei anneta toisen nauttia syömästään ruuasta vaan aina pitää olla pilaamassa ruokailu jatkuvalla terveellisyys lässytyksellä miltei jokaisesta ruuasta löydetään joku terveyttä haittaava ainesosa!

Jos joku toinen haluaa syödä hampurilaisen kouluruuan sijaan se on silloin sen ihmisen ongelma..ei minun..
  2. ei liity satanismiin!
  3. paha laittaa tulkintaa..
  4. Rita
    Mia
    Nea