Satanistien juhla-ilta on Halloween 30-31.10, joten varoitan ja kehoitan

TOIJALA

Satanistien juhla-ilta on Halloween 30-31.10, joten varoitan ja kehoitan
tarkkailemaan satanisti naapurienne toimintaa,jo jopa viikkoa ennen
Halloweenia.

Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi,eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta
voi nolla osa satanisti-naapurisi toimintaa.

Dokumentteja aiemmista vastaavista tapauksista on tarjolla loputtomiin.

Rukoilkaamme Jeesusta,joka on suurin mahti yli Saatanan vallan.Ainoa?

(Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta v-umaisuudesta(tosin monet
saattaa olla kivojakin kavereita,mutta tekee satanismia silti- salassa
tietenkin),mustista vaatteista(melkein aina,tosin monet satanstit pukeutuu
aivan tavallisesti)),monista seksikumppaneista,huumepiirit,oudosta
menestyksestä nopeasti(satanisti-eliitti nostaa),
suljetusta perhepiiristä(seksi,yms. salaisuudet ei saa
paljastua),satanistisymbolit,tai okkultismi-aiheet kotona,jne.parhaiten voi
testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)

6

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei liity satanismiin!

      • vanhaa 'kekriä'

        kekri oli sadonkorjuujuhla, juotiin olutta, soitettiin ja tanssittiin, pakanuuden ajalta, mutta perinne jatkunut silti, halloween on jokin samantapainen perinne? eikö.. Mitään tekemistä satanismin kanssa!

        kekkerit! syyskekkerit, mitä vikaa?


      • weenit
        vanhaa 'kekriä' kirjoitti:

        kekri oli sadonkorjuujuhla, juotiin olutta, soitettiin ja tanssittiin, pakanuuden ajalta, mutta perinne jatkunut silti, halloween on jokin samantapainen perinne? eikö.. Mitään tekemistä satanismin kanssa!

        kekkerit! syyskekkerit, mitä vikaa?

        halloweeni on hollyvoodissa keksitty kurpitsajuhla, samoin kuin ystävänpäivä, äitien/isien päivä, joulu, pääsiäinen ja kuuluu samaan kategoriaan sellaisten asioiden kanssa kuin rakkaus ja isänmaallisuus


      • ollaan niin
        weenit kirjoitti:

        halloweeni on hollyvoodissa keksitty kurpitsajuhla, samoin kuin ystävänpäivä, äitien/isien päivä, joulu, pääsiäinen ja kuuluu samaan kategoriaan sellaisten asioiden kanssa kuin rakkaus ja isänmaallisuus

        nokkelia, sillä on perinteet takanaan, ei joulukaan ole mikään Jeesuksen syntymäjuhla vaan auringonjumalan juhla,

        Kekreissä ja haaloweenissa, mikä sen nimi ennen on ollutkaan on koetu, että ollan yhteydessä vainajiin, useimmilla kansoilla on kansanuskoperinne, jossa vainajien palvonnalla on ollut tärkeä osa.

        halloween voi myös olla talven alkamisen juhla, ja ihan vastaava vuodenaikojen vaihtumisen juhla kuin 'kekkerit'

        http://www.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/marras/


      • kuka tekee noita
        ollaan niin kirjoitti:

        nokkelia, sillä on perinteet takanaan, ei joulukaan ole mikään Jeesuksen syntymäjuhla vaan auringonjumalan juhla,

        Kekreissä ja haaloweenissa, mikä sen nimi ennen on ollutkaan on koetu, että ollan yhteydessä vainajiin, useimmilla kansoilla on kansanuskoperinne, jossa vainajien palvonnalla on ollut tärkeä osa.

        halloween voi myös olla talven alkamisen juhla, ja ihan vastaava vuodenaikojen vaihtumisen juhla kuin 'kekkerit'

        http://www.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/marras/

        kummia availuja??
        Halloween, tulee nimestä all hallows' eve eli kaikkien pyhien aatto eli pyhäinmiestenpäivän aatto


    • piupau ja pox näiden kans

      Eikös se joulukin määrätty sille paikalle missä "pakanakansat" juhli suurinta juhlaansa...vuoden pimeintä aikaa tms... kristityt tuubbasivat omat juhlansa siihen päälle että saisivat nitistettyä alkuperäiset juhlat alta. ja kappas nyt juhlitaanki vaan joulua...

      Halloweenihan on pyhäinmiesten päivä tms.. ja ameriikasta lienee tullu tuo karkki vai kepponen perinne jollon lapset pukeutuu asuihin.. ja sitten se on levinny muihinki ku lapsiin :)
      Jotenki turhautavaa aina noista satanistipäivittelyistä lukea...ja taas oli niin huvittava lukea noita satanistin tunnuspiirteitä :D

      Mitäs vikaa siinä on jos gootit, metallipopula sun muut mustikat(näillä ihmisillähän niitä pahoja mustia vaatteita on, joiden perusteella he ovat satanisteja..hohhoijjaa) halloweenistä tykkäilee? kiva juhlapäivä omalla "kauhu"teemalla x) joulu on sentäs joka vuosi, mutta halloweeni vaan kerran vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe