Kannatatko eutanasiaa eli armomurhaa? (Vastaa vain kyllä tai ei,teen tilastoa aiheesta)
Kerro mielipiteesi!!
11
561
Vastaukset
- mia
Kyllä kannatan.
- Mie*
Lyhyesti ja ytimekkäästi ilman perusteluja, kun niitä ei edes kysytty..
- eiei
eiei
- Jopa
aktiivista.
- näin on
kyllä
- Leenukka
Syöpäosastoilla työtä tehneenä kannatan! Mutta päätös täytyisi olla usean lääkärin tekemä ja tulisi tapahtua sairauden loppuvaiheessa, kun kuolema olisi väistämätön ja potilas kärsimykset olisivat sietämättömät. Rauhallisen kuoleman pitäisi olla jokaisen kuolevaa tekevän ihmisen perusoikeus nykyaikana, kun siihen on hyvät lääkkeet ja sairauksien kehitys ja loppuvaiheen tilanne voidaan 100 prosenttisesti selvittää.
Äitini kivut olivat kovat ennen kuolemaansa, niihin eivät lääkkeet auttaneet. Oli helpotus kun hän kuoli niin nopeasti eikä joutunut kärsimään. Jos loppuvaihe olisi pitkittynyt, olisin todella toivonut armoa antavaa piikkiä, sillä hän itse toivoi myös että elämä loppuisi mahdollisimman pian kun kivut olivat sietämättömät.
Myös useita vuosia täysin petipotilaana puhumattomana ja liikkumattomana olevat vanhat ihmiset, jotka ovat asiasta jättäneet "testamentin" ovat mielestäni oikeutettuja armomurhaan. Kuka meistä haluaisi täysin tiedottomana dementikkona lojua makuuhaavoissaan ja märissä vaipoissaan sängyssä kun hoitaminenkin on sitä sun tätä. En minä ainakaan.
Sellaiset lääkärit jotka näkevät tälläisten vanhusten todellisen tilanteen, ovat enkeleitä. Ei heitä pidä syyttää rikoksesta, jos hieman kuolemaa auttavat. - armomurhan kannattaja
kiitos että kerroitte mielipiteenne!
- ja ei
riippuu ja roikkuu
- i .p. j.p. h.
kyllä.
- kristalli
kannatan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363