Mikä oli se niiden hitti biisin nimi jota soitettiin helsingin mm-kisoissa?se nopea tempoinen..
mitä kuuluu 90-luvun alussa vaikuttaneelle 101 yhtyeelle?
Mistä löytyityisi suomenkielinen kirja Intialaisesta sisustamisesta?Indiska liikkestä löytyi yksi mutta se on ruotsinkielinen..
Kuka esittää tämän biisin?Se soi C.S.I Miamin yhdessä jaksossa.Hevi biisi ja tosi hyvä..(olen varmaan taas kirjoittanut biisin nimen väärin)
Kuka esittää tuon missi 65 biisin?Biisi on todella vanha ehkä jostain 50-60 lukujen taitteesta ja siinä laulaa mies.
Näin viikonloppuna unen jossa kävelen aurinkoisena päivänä kauheassa ihmistungoksessa tammerkoskensillalla ja yhtäkkiä silta romahtaa alta!Voisiko joku tulkita unta?
Suomessahan ei kirkkoonkuulumaton saa tulla kummiksi jollei ole käynyt rippikoulua.Olen aina ihmetellyt,että eikö se ole toisen uskoon pakottamista jos tämä joutuu "pakosta" käymään rippikoulun jotta pääsisi kummiksi?Mi…
Kuka esittää tuon saint-tropez sarjassa sen Adios laulun?Onko se vain sävelletty itse sarjaan ja saako sitä esim.netistä ladattua?Tuo biisi on kerrassaan ihana!!Sarjan tunnarikin olisi kiva saada..
Kertooko tuo juoksevan veden aika biisi mielisairaasta henkilöstä?
Onko täällä ketään joka harrastaisi oman kissansa kanssa agilityä?Millaista se on?