lennis_86

Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Suomi24.fi ja Prince of Persia
Löysin tuolta pelit osiosta tuon Prince of Persia pelin ja haluaisin kysyä,että miten prinssille saa miekan taistelu koh1229Intialainen sisustaminen
Mistä löytyityisi suomenkielinen kirja Intialaisesta sisustamisesta?Indiska liikkestä löytyi yksi mutta se on ruotsinkie0224Getting a away witht murder kenen biisi?
Kuka esittää tämän biisin?Se soi C.S.I Miamin yhdessä jaksossa.Hevi biisi ja tosi hyvä..(olen varmaan taas kirjoittanut2208Tammerkoskensilta romahti
Näin viikonloppuna unen jossa kävelen aurinkoisena päivänä kauheassa ihmistungoksessa tammerkoskensillalla ja yhtäkkiä s2199Missi 65
Kuka esittää tuon missi 65 biisin?Biisi on todella vanha ehkä jostain 50-60 lukujen taitteesta ja siinä laulaa mies.2197kummeudesta kysymys
Suomessahan ei kirkkoonkuulumaton saa tulla kummiksi jollei ole käynyt rippikoulua.Olen aina ihmetellyt,että eikö se ole4192- 1165
Saint- Tropez:Adios
Kuka esittää tuon saint-tropez sarjassa sen Adios laulun?Onko se vain sävelletty itse sarjaan ja saako sitä esim.netistä1153Trioniskalaukaus ja Juoksevan veden aika mistä kertoo?
Kertooko tuo juoksevan veden aika biisi mielisairaasta henkilöstä?0142kissojen aqility?
Onko täällä ketään joka harrastaisi oman kissansa kanssa agilityä?Millaista se on?091