Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikkia sekopäitä sitä on liikenteessä!Eikös poliisi tv:ssä ollut joskus juttua samankaltaisesta tekijästä?
06.06.2005 22:27
Siis nyt en oikein tajunnut mitä ajat kysymyksilläsi takaa?Miten kysymyksesi liittyvät hervannan tapaukseen?
No jos noihin kysymyksiisi pitää vastata niin tietysti jos eteen osuu oikein suloinen tyyppi niin miksei sitä voisi halailla?
Riippuen vähän ihmisestä..en oikein ole parisuhde ihminen elän mieluinten yksin..rakkaus tulee sitten kun on tullakseen ei minulla ole kiirettä!Mitä tarkoitat tuolla tunteiden salailulla?En mielestäni salaile mitään ajattelen vain asioita monelta kantilta!
06.06.2005 22:20
Poliisihan ei ole kertonut julkisuuteen tapauksen motiiveja saatikka tekotapaa mutta eiköhän se joskus ilmi tule!Järkyttävää..
02.06.2005 14:17
Tämä on nyt ehkä vähän naivi aihe mutta kerro kesälomasuunnitelmistasi sarjakuvan avulla!
01.06.2005 19:34
No olipas kauniisti sanottu tuo varmasti kohentaa toisen mielialaa!Joillakin ihmisillä voi oikeasti olla mielenterveysongelmia eivätkä he silloin ole kyllästyneet "tylsään" elämään!
01.06.2005 19:30
Etköhän sinä jonkun löydä aivan varmasti!
Jotkut ihmiset ovat vaan niin negatiivisia etteivät osaa vastata aloittamaasi viestiin kunnolla!
Tsemppiä naisen löytämiseen!
01.06.2005 19:26
Ei mun mielestäni tutkimusten uudelleen aloittaminen mitään hyödyttäisi! Tapauksesta on niin monta vuotta ,että tuskin koko tappaja enää elossa on...
30.05.2005 16:32
että joudut kohtamaan tuollaista!
29.05.2005 13:09
merkuriuksen ja neptunuksen konjunktio löytyy hänen kartaltaan!Tuo kartta näyttää aivan tähdeltä kun sitä katsoo tarkemmin..tai viisikulmiolta..
27.05.2005 18:32
Hmm..mielenkiitoinen aihe..itselläni sattui olemaan myöskin marsin yhtymä aurinkoon ja kappas olin flunssassa viimeviikolla!
27.05.2005 18:28
Ymmärrän plastiikkakirurgian silloin kun ihminen on esim.onnettomuudessa tai sairauden takia menettänyt vaikkapa kasvonsa.Muuta en sitten ymmärräkkään...
26.05.2005 13:20
Tässä on linkki yhdistyksen sivuille sieltä saat paljon hyödyllistä tietoa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä!Siellä on myös keskustelupalsta jossa voi käydä kirjoittelemassa!
http://www.narsistienuhrientuki.info/
25.05.2005 14:23
ei ole tietoa..
25.05.2005 14:09
No mitäs ovat niin tyhmiä,että ryöstävät pankin!Itse pilasivat elämänsä..Mitenkäs tämä liittyy muka Raisa n tapaukseen?
25.05.2005 14:05
Syitä voi olla monia ja oikeaa vastausta on vaikea löytää sillä nuorilla henkirikosten tekijöillä saattaa olla hyvinkin erilaiset taustat ja syyt rikoksilleen.
Tässä meikän pohdintoja:
En aina lähtisi syyllistämään nuoren vanhempia.On nykyään niitäkin nuoria joilla ei ole mitään ongelmia ja siitä huolimatta saattavat tehdä jotain hyvin tyhmää äkkipikaistuksissaan ja se on aika huolestuttavaa jo!Toki on niitäkin perheitä joissa on esim.väkivaltaiset vanhemmat jotka käyttävät päihteitä .Näin lapsi oppii jo pienenä,että väkivalta on ainoa ratkaisu ongelmiin. Mutta ei sekään kaikista vielä aggerssiivisia tee jotkut perheväkivaltaa kokeneista nuorista/lapsista saattavat jopa inhota väkivaltaa.
-Yksi mahdollisuus on sitten tietysti huonoon seuraan joutuminen esim.rikollisliigaan.
- Kolmasryhmä on sitten nämä joilla on ennestään mielenterveysongelmia ja jos niihin ongelmiin ei haeta apua ajoissa voi tilanne riistäytyä käsistä.
Neljänteenryhmään voitaisiin laskea nämä jotka ovat puolustaneet itseään ja rikos on sattunut sen yhteydessä.
Ei videopelit välttämättä aiheuta väkivaltaista käyttäytymistä kyllä minäkin pelasin joskus 12-vuotiaana väkivaltapelejä enkä mielestäni ole mitenkään hullu enkä hyökkäisi ihmisten kimppuun! Jos lapselle hankkii jonkun väkivaltapelin vanhempien kannattaisi varmaankin opettaa pelin ja oikean maailman ero eli siis se,että sitä mitä videopeleissä/elokuvissa tapahtuu ei ole aitoa! Tosi elämässä tilanne on eri jos jonkun tappaa niin tekoa ei voi tehdä tekemättömäksi paitsi,että sillä pilaa uhrin elämän niin myös oman.
Juttuni oli varmaankin sekava mutta ainakin yritin vastata jotain..
24.05.2005 22:38
että laura olisi skorpioni!Olemuksesta jotenkin huokuu kala/vaakamaisuus!
24.05.2005 15:56
1.Ehdottomasti kesä ulkomailla esim.kreikassa!
2.ehkäpä kummityttöä hoitamaan keski-suomeen
3.Lämpimät ilmat,hyttyset ei niinkään
4.Coca Cola ja Siideri
5.No tuota olen yrittänyt sitä niin monta kertaa,että tiedän jo kokemuksesta ettei se onnistu!en jaksa makoilla paikoillani!
6.Kumpikin
7.Jäätelö
8.Vesimies ja nousu-kaksonen
24.05.2005 15:51
Mikä tahansa voi olla mahdollista tuossa Raisan tapauksessa!Itse Tampereella asuvana ihmettelen,että kuinka tyttö voi kadota Sokoksen edestä?Yleensä klo 22 jälkeen ihmisiä kuhisee ku kärpäsiä keskustan alueella!Tosi outoo..Mä vähän luulen,että joku ei ole kertonut kaikkea tuon illan tapahtumista poliisille.Vastaus saattaa olla lähempänä kuin tällä hetkellä luullaan ja tää oli oma veikkaus ei TIETO joten ei tarvitse aloittaa sen "oletko läheistäkin sukua valitusta"..Eikös raisa asunut ruotulan suunnalla?
24.05.2005 15:44
Ja miten muka vastauksesi liittyy Raisan tapaukseen?Milloin muka olen sanonut,että vihaisin miehiä?Itseasiassa vihaan tyhmiä ihmisiä joiden mielestä väkivalta on mukamas ainoa ratkaisu omiin ongelmiin.Ymmärrän väkivallan käytön silloin jos joku hyökkää äkkiarvaamatta kimppuun ilman mitään syytä!Etkö muka puolustaisi itseäsi silloin jos joku hyökkää puukon kanssa kaupungilla kimppuusi?Sehän on silloin luonnollinen itsepuolustusmekanismi ihmisessä!
Väkivaltaa voi käyttää kuka tahansa sukupuoleen katsomatta!Milloin tämä asia menee ihmisten jakeluun..en jaksa enää hoilata tätä ja jos joku asiaa vielä kysyy niin käsken ylläpitoa poistamaan viestit..
24.05.2005 15:14
nainen miehen raiskaamaan esim.niin,että laittaa tämän juomaan vaikkapa tyrmäys tippoja. Eikös tällaisesta tapauksesta ollut joskus poliisi tv:ssä juttua?
22.05.2005 21:10
57 / 65