Perusteltuja vastauksia plastiikkakirurgian puolesta ja vastaan.
Mitä mieltä plastiikkakigurgiasta?
2
556
Vastaukset
Ymmärrän plastiikkakirurgian silloin kun ihminen on esim.onnettomuudessa tai sairauden takia menettänyt vaikkapa kasvonsa.Muuta en sitten ymmärräkkään...
- Jouni
Jos kerran aletaan "leikkiä jumalaa", niin miksei sitä voi leikkiä vähän enemmänkin.
Miten on perusteltua, että esim. onnettomuudessa loukkaantunutta voidaan auttaa, mutta ei "normaalia ihmistä"?
Mielestäni kauneuskirurginen operaatio on perusteltua kaikille niille, jotka kokevat, että on jotain parannettavaa/muutettavaa JA JOS operaatio voidaan suorittaa ilman merkittävää riskiä.
Esim. henkilö, jolla on suvussa rintasyöpää "ei voi" ottaa implantteja. Asiakas saa pyytää mitä tahansa, mutta lääkärien on osattava kieltäytyä tietyissä tilanteissa: Henkilö, joka vaatii, että rasvaimussa poistetaan kerralla yli viisi kiloa rasvaa, kuuluu käännyttää ovelta ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935