Mistä siinä Tampereen tapauksessa oli kyse? Siis ymmärsinkö oikein että perheen poika oli surmannut vanhempansa, ja perheen tyttäret olivat joutuneet sairaalaan?
Mitäköhän taustalla oikein mahtaa piillä? Joka tapauksessa kuulostaa hurjalta ja käsittämättömältä tapaukselta.
Tampereella
8
2629
Vastaukset
Poliisihan ei ole kertonut julkisuuteen tapauksen motiiveja saatikka tekotapaa mutta eiköhän se joskus ilmi tule!Järkyttävää..
- etten
Jos oikein käsitän,olet nuori nainen tampereelta,suurinpiirtein 20v. Olen miettinyt että onko sinulla sellaisia salaisia ajatuksia ja mielitekotoiveita,että haluaisit suudella,halata,silittää nuoren pojan tukkaa,tai mennä jopa peräti pidemmälle,Kun kuljet kaupungilla.Esim.Tampereen hämeenkadulla,ja jos näet siellä komean pojan,katseletko häntä,heitä?Yritätkö salaisesti katsella heitä?Niin etteivät he itse huomaa sitä,eikä kukaan sinun läheisesi,jos nyt ehkä haluat sellaiset mahdolliset tunteesi salata läheiseltäsi.Tälläisia ajatuksia minä olen sinusta ajatellut,vaikka en tunnekaan sinua.
Ole hyvä ja vastaa,ennenkaikkea rehellisesti kysymyksiini!! etten kirjoitti:
Jos oikein käsitän,olet nuori nainen tampereelta,suurinpiirtein 20v. Olen miettinyt että onko sinulla sellaisia salaisia ajatuksia ja mielitekotoiveita,että haluaisit suudella,halata,silittää nuoren pojan tukkaa,tai mennä jopa peräti pidemmälle,Kun kuljet kaupungilla.Esim.Tampereen hämeenkadulla,ja jos näet siellä komean pojan,katseletko häntä,heitä?Yritätkö salaisesti katsella heitä?Niin etteivät he itse huomaa sitä,eikä kukaan sinun läheisesi,jos nyt ehkä haluat sellaiset mahdolliset tunteesi salata läheiseltäsi.Tälläisia ajatuksia minä olen sinusta ajatellut,vaikka en tunnekaan sinua.
Ole hyvä ja vastaa,ennenkaikkea rehellisesti kysymyksiini!!Siis nyt en oikein tajunnut mitä ajat kysymyksilläsi takaa?Miten kysymyksesi liittyvät hervannan tapaukseen?
No jos noihin kysymyksiisi pitää vastata niin tietysti jos eteen osuu oikein suloinen tyyppi niin miksei sitä voisi halailla?
Riippuen vähän ihmisestä..en oikein ole parisuhde ihminen elän mieluinten yksin..rakkaus tulee sitten kun on tullakseen ei minulla ole kiirettä!Mitä tarkoitat tuolla tunteiden salailulla?En mielestäni salaile mitään ajattelen vain asioita monelta kantilta!
- hää oli
sattuikos kukaan tunteen tätä tekijää... tunnen aika paljon hervantalaisia enkä saanut ainakaan mieleeni kuka tää ois voinut olla...
- epsilon
Miten se tieto sinua auttaisi??
- poopoo
Leena kirjoitti:
ei oo linkissä kyseistä aiheesta!
miten toi joku voi tuntee ne vanhemmat jotka tapettii, mutta ei niiden poikaa ? whaat ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723