Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

20

1. Tinnitukseen tottuu

Korvani ovat nyt soineet puolisen vuotta. Nonstop. IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Olin aivan paniikissa a
    Kuulo
    3
    1254
  2. erikoista ihottumaa

Minua vaivaa ihottumani, joka ei vain tunnu lähtevän. PIeniä näppylöitä (kuin hyttysenpistoja, mutta pienempiä...)on jok
    Ihottumat
    2
    636
  3. paha maku viisaudenhampaan poiston jälkeen

Moi! Olin viisaudenhampaan poistossa maanantaina. Operaatio ei aivan sujunut suunnitelmien mukaan ja jouduttiin poraama
    Suun terveys
    1
    1266
  4. kevät ja finnit

Mistä ihmeestä johtuu, että keväällä alkaa iho kukkimaan? Koko talven iho on ihan kunnossa, pieniä epäpuhtauksia sillon
    Akne ja finnit
    1
    1080
  5. suomi-"faktaa" netissä

joskus törmäsin sellaseen Suomi-sivustoon, joka päälisin puolin oli asiallista faktaa Suomen kulttuurista. Kun sitä rupe
    Kotimaa
    0
    520
  6. remontti vuokra-asunnossa

Vuokra-asunnossani alkoi remotti. Vesi ei ole käytössä kahteen kuukauteen, vessasta kaikki revitty irti, kivipora jyllää
    Asunnot
    5
    628
  7. remontti, josta ei ilmoitettu

Vuokra-asunnossani alkoi remotti: ei vettä kahteen kuukauteen, kivipora jyllää klo seitsemästä kolmeen, remonttimiehet r
    8
    1533
  8. kalatehtaat jäämeren rannalla

Pari vuotta (?) sitten oli Hesarin kuukausiliitteessä juttu kalatehtaista Jäämeren rannalla. Tyypit meni sinne perkaamaa
    Työ ulkomailla
    16
    4404
  9. maailmaa kiertämään töiden merkeissä?

Moi! Kyllästyttää tää Suomi... Olisi ihanaa lähteä kiertämään maailmaa ja siinä samassa vähän tienata rahaa, jolla elää
    Työ ulkomailla
    4
    1141
  10. atrac 3.n soitto tietokoneella

Kysymys yksinketaisuudessaan: Miten saan tietokoneella toistettua atrac3-muotoista musaa koneella. Mulla on CD täynnä So
    MP3
    2
    229
  11. run baby run?

En millään löydä netistä kyseistä biisiä. Kyseessä ei siis ole garbege tai sheryl crow vaan tanssibiisi, jonka videossa
    Kenen biisi?
    1
    156
  12. paitapuserosta hikitahrat pois?

Toissa kaytan joka paiva pautapuseroa ja kainaloiden alle on tulleet ikavat tummat laikat. Myos ranteissa on tahroja, jo
    Kodin niksit
    5
    7469
  13. walkmaniin kaiutin?

Siis walkmaniinhan voi kytkea kajarit? Eiko vaan...? Ihan tavalliset vai jotkin erikoisjutut? Mista sellasia saa halvall
    Kaiuttimet
    3
    258
  14. marseilleen...

Ei löydy lentoja ei... Siis halpoja. Oisko kellään suosituksia? Oon löytänyt halvat lennot Lontoon Gatwickista tai sitte
    Yleistä lentämisestä
    2
    173
  15. lonkkakipu

Hei! Olen juossut silloin tällöin jo parin vuoden ajan, mutta viime keväänä ryhdyin juoksemaan säännöllisemmin. Talvell
    Juoksu
    1
    525
  16. riika-helsinki

Onko kukkan kuullut, että mikään laiva/lautta/jokumuu -yhtiö kulkis Riikan ja Helsingin väliä?
    Laivamatkat ja risteilyt
    2
    457
  17. eikä...

kävin vaa'alla taas viikon tauon jälkeen. Ja ei yhtään grammaakaan ollut tippunut. Olen nyt kuukauden ajan elellyt parem
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    871
  18. rasvanpolttodieettikö?

Olen melko timmissä kunnossa. Tiedossa on kuitenkin suuret juhlat parin viikon päästä ja haluaisin eroon lopuistakin läs
    Yleistä laihdutuksesta
    3
    735
  19. winMX?

Miksei tuo ohjelma soustu lataamaan musiikkia, vaika netti toimii normaalisti. Yläreunassa vilkkuu vaan loading...loadin
    MP3
    10
    2174
  20. rasvaisuuden peitto?

Millasia niksejä teillä on peittää rasvasuus hiuksista? Kyllä mäkin hiuksiani pesen (tietysti) mutta joskus bileillan jä
    Hiukset
    5
    616