iina.lietzen

Aloituksia
22
Kommenttia
20
Tinnitukseen tottuu
Korvani ovat nyt soineet puolisen vuotta. Nonstop. IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Olin aivan paniikissa a31254erikoista ihottumaa
Minua vaivaa ihottumani, joka ei vain tunnu lähtevän. PIeniä näppylöitä (kuin hyttysenpistoja, mutta pienempiä...)on jok2636paha maku viisaudenhampaan poiston jälkeen
Moi! Olin viisaudenhampaan poistossa maanantaina. Operaatio ei aivan sujunut suunnitelmien mukaan ja jouduttiin poraama11266kevät ja finnit
Mistä ihmeestä johtuu, että keväällä alkaa iho kukkimaan? Koko talven iho on ihan kunnossa, pieniä epäpuhtauksia sillon11080suomi-"faktaa" netissä
joskus törmäsin sellaseen Suomi-sivustoon, joka päälisin puolin oli asiallista faktaa Suomen kulttuurista. Kun sitä rupe0520remontti vuokra-asunnossa
Vuokra-asunnossani alkoi remotti. Vesi ei ole käytössä kahteen kuukauteen, vessasta kaikki revitty irti, kivipora jyllää5628remontti, josta ei ilmoitettu
Vuokra-asunnossani alkoi remotti: ei vettä kahteen kuukauteen, kivipora jyllää klo seitsemästä kolmeen, remonttimiehet r81533kalatehtaat jäämeren rannalla
Pari vuotta (?) sitten oli Hesarin kuukausiliitteessä juttu kalatehtaista Jäämeren rannalla. Tyypit meni sinne perkaamaa164404maailmaa kiertämään töiden merkeissä?
Moi! Kyllästyttää tää Suomi... Olisi ihanaa lähteä kiertämään maailmaa ja siinä samassa vähän tienata rahaa, jolla elää41141atrac 3.n soitto tietokoneella
Kysymys yksinketaisuudessaan: Miten saan tietokoneella toistettua atrac3-muotoista musaa koneella. Mulla on CD täynnä So2229run baby run?
En millään löydä netistä kyseistä biisiä. Kyseessä ei siis ole garbege tai sheryl crow vaan tanssibiisi, jonka videossa1156paitapuserosta hikitahrat pois?
Toissa kaytan joka paiva pautapuseroa ja kainaloiden alle on tulleet ikavat tummat laikat. Myos ranteissa on tahroja, jo57469walkmaniin kaiutin?
Siis walkmaniinhan voi kytkea kajarit? Eiko vaan...? Ihan tavalliset vai jotkin erikoisjutut? Mista sellasia saa halvall3257marseilleen...
Ei löydy lentoja ei... Siis halpoja. Oisko kellään suosituksia? Oon löytänyt halvat lennot Lontoon Gatwickista tai sitte2173lonkkakipu
Hei! Olen juossut silloin tällöin jo parin vuoden ajan, mutta viime keväänä ryhdyin juoksemaan säännöllisemmin. Talvell1525riika-helsinki
Onko kukkan kuullut, että mikään laiva/lautta/jokumuu -yhtiö kulkis Riikan ja Helsingin väliä?2457eikä...
kävin vaa'alla taas viikon tauon jälkeen. Ja ei yhtään grammaakaan ollut tippunut. Olen nyt kuukauden ajan elellyt parem5871rasvanpolttodieettikö?
Olen melko timmissä kunnossa. Tiedossa on kuitenkin suuret juhlat parin viikon päästä ja haluaisin eroon lopuistakin läs3735winMX?
Miksei tuo ohjelma soustu lataamaan musiikkia, vaika netti toimii normaalisti. Yläreunassa vilkkuu vaan loading...loadin102174rasvaisuuden peitto?
Millasia niksejä teillä on peittää rasvasuus hiuksista? Kyllä mäkin hiuksiani pesen (tietysti) mutta joskus bileillan jä5616