Voisko joku kertoo hyvän ripsarin herkille silmille. Käytän piilareita. Ennen mulla oli joku Nivean mut aattelin ostaa jotain uutta... ja hintaluokka sais olla melko alhainen
hyvä ripsari?
3
628
Vastaukset
- kanebo
Sun olis hyvä käydä sokoksessa tai stokkal, ku siäl saa palveluu, ne auttaa! Mut mun siskol on myös herkät silmät ja käyttää piilarei ja se käyttää ainaki kanebon 38asteista! Maksaa kyl joku 20€! =o)
- Scarlet86
No siis en ny tiiä et käyks tää ku ei tätä oo suunniteltu mitenkää erityisesti herkil silmil, mut Maybellinen Lash Expansion on must hyvää, maksoin siit 7 euroo tarjoukses.
- rouva
Scarlet86 kirjoitti:
No siis en ny tiiä et käyks tää ku ei tätä oo suunniteltu mitenkää erityisesti herkil silmil, mut Maybellinen Lash Expansion on must hyvää, maksoin siit 7 euroo tarjoukses.
Oriflamella on monia eri ripsivärejä siis eri mallisia harjoja. Kaikissa melkein 3 värisävyä.
Yksi niistä on Sensitive mascara suunnattu herkille silmille nimen omaan piilolasienkin käyttäjille. (allergia testattu)
Erikoista siinä on erittäin pieni harja ;) saa tarkasti ripset maalattua hinta on maksimissaan 8,90€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713