Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sarika4
profiilit
sarika4
sarika4
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
290
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
syytettiin Jumalan pilkasta.
08.02.2005 18:39
mitä ilmeisemminkään täysi narsisti, koska hänellä on ilmeisesti ollut ikävä sua. Psykopaatti ei tunne ikävää. Porskuttaa vaan eteen päin, ei hänen tarvitse muuttua, koska hän on ihan hyvä mielestään.
(Luontaistuotteistakin saattais olla epilepsiaan apua. Tai jos uskoo lukemaansa.)
08.02.2005 16:35
Sä suutuit mun kommentista suotta. Ilmeisesti sulla on joku ihannekuva minusta, mikä ei ole todellinen...
ja enhän mä voi alkaa sisäsyntyisiä periaatteita muuttamaan. Jos mulla on joku ikähaarukka olemassa, niin ei sille voi mitään. Joskus se on ollut tiukempikin kuin nyt.
Mä pystyn kyllä mailaamaan eri ikäisten kanssa, siinä ei ole mitään ihmettä, kaverimielessä.
Toki saat mailia heittää, jos haluat.
[email protected]
08.02.2005 16:27
mulla siis... En tiedä, miten tekisin. Voi olla, että olisin nuhdellut heitä asiasta. Mutta käytännössähän he olisivat jo viettäneet omaa elämäänsä ja juuri avioliiton omaista elämää, lapset todisteena...
Vois olla, että eivät kovin usein kävisi kylässä, varsinkin, jos nuhtelisin heitä. Niin on, että syntiset eivät kestä vanhurskasten seuraa.
08.02.2005 16:16
eivät ole vihittyjä, niin totta kai eri huoneisiin vuoteet.
Ja yleensä muuten meikäläiset eroavat tämän maailman menosta siinäkin, että emme lähde noin vain kahdestaan (mies ja nainen) matkoille, jossa siis olis yövyttäväkin. Ei siis mitään sijaa laittajalle.
Ennen vanhaan olisi muukin maailma paheksunut moista käytöstä, nykyään jopa netissä haetaan mökki- ym. retkiseuraa.
07.02.2005 18:39
väliltä olen siten siis. En oikeesti viiti paljastaa ikää, jotkut tutut vois tunnistaa. Vai eipä siinä, jotkut tietää mun nikin. Mutta se olis varmaa, että jos tuon ikäiseen suostuisin, niin kyllä olis naurulla määrät. Se on ihan totta. Enkä mä itsekään halua mitään pomppivaa bambia. Sori, kenties et ole bambi, mutta kumminkin.
07.02.2005 18:35
lihan työt Hengen kautta kuolettaa, jotta sais elää.
05.02.2005 14:47
uloslausua kaikkea syntihalujaan. Sellainen tominta ei ole valehtelua. Minusta olisi outoa ja kiusallista, jos kaikki ajatus purettaisiin sellaisenaan ulos. Tosin jos alat seukata tytön kans on reilua kertoa tollaset (homotaipumus) asiat hänelle.
05.02.2005 14:43
et ennen aikojasi kuole, niin kuin ei kukaan muukaan. Ja sekin on varmaa, että kaikki kuolevat. Muita asioita vastaan ihminen´pystyy taistelemaan, muttei kuolemaa. Uskovaiselle tosin kúolema on voitto. Tässä ajassa ihmisellä on lankeamisen vaara, taivaassa sitä ei ole. Ikuinen elämä, onni ja autuus.
05.02.2005 13:47
mutta ikä ei ole standardirajoissa. Sillehän ei tietysti voi mitään. Mutta faktahan se on.
04.02.2005 16:13
epilepsia?
04.02.2005 13:55
tarvi olla sen kans fyysisesti tekemisissä, jos et halua. Jos se ei sulle sovi, niin ei.
Etkä sä sitä pysty pelastamaan... mutta lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. Kyllä tässä maailmassa on monenlaisia vaivoja.
Ei sun tarvi sen kans olla edes yötä kahden samassa talossa. Jos se pakkautuu sun luo, niin kutsu joku kaveri sulle yöksi kylään...ja nuku vaikka olohuoneessa.
Ei sun tarvi sille ukolle enää mitään selitellä. Varmaan olet jo tarpeeksi asti sitä tehny.
Mutta jos haluaa jonkun voittaa, niin rakkaudella sitten.
04.02.2005 13:46
sen miten haluat. En ala sisälukemaan ja korjaamaan kaikkea. Olkoot mielessäsi mikä vaan vaihtoehto.
03.02.2005 16:53
ei ole tapana ottaa sikaa säkissä, jotanka en pistä hynttyitä yhteen.
Pistähän siis lista millainen olet. Vastaan sitten kelpaisitko.
Ai, niin myös ulkoisesti mua tulee miellyttää, mun silmää siis.
Sitä paisti olen aika tosikko. En ymmärrä kaiken laista huumoriakaan... Tuokin juttu tuossa yllä on ihan totta. Se on tietysti huvittavaa, että mun tosiasioista näyttää tulevan huumoriasioita joittenkin mielestä.
03.02.2005 16:42
Miehesi on näköjään sadisti. Ei rakkauteen, oikeaan sellaiseen, kuulu sadismi. Ei sun tarvi antaa sen kohdella sua sadistilla tavalla. Soita poliisi seuraavalla kerralla (tai älä anna seuraavaa kertaa tullakaan), kyllä omaa fyysisyyttä saa suojella. Ei henkisesti eikä fyysisesti ol tarkoitettu niin, että joku saisi olla sadistilla tavalla "kurinpitäjä" ja isäntähenkinen.
Itse varmaankin pyörittelisin sen puheillani ja väsyttäisin sen siten siis niin, että ei se mun perään viittis enää tullakaan. (kun olet naimisissa, niin pyri itse käännyttämään se mielesi mukaiseksi, niin jättää varmaan rauhaan)
Kuka jaksaa sellaista, kuka mies siis, joka jankkaisi samaa asiaa ja aina ottaisi sen taas puheeksi... Ota vaikka kirjallisuus mukaan avuksesi ja luennoi miehellesi siitä. Ei taattu ole sitten sillä tuulella, että sun lähellesi pyrkisi. Ainakin luulisin.
03.02.2005 15:18
Jeps, pistin itse tuon gallupin pystyyn, mutta kyllä kai itseäkin sopii kehua :)
Mutta vastaanpa itsekin.
Ihanne: mukava, hellä, sopiva, rakastettava, ei haasta riitaa ja pyri ärsyttämään minua niin kuin ei muitakaan ihmisiä, on rauhaisa, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei kanna kaunaa, ei ole tuulen viemää sorttia, on pysyväinen luonteeltaan, siis ei ihastu suin päin ja kääntele päätään kauniiden naisten perää niin kuin tuuliviiri, on päättäväinen, tietysti meikäläinen, tykkää mun jutuista, antaa myös mulle tilaa elää ja elää itsekin, on huolehtivainen ja auttavainen, mielellään siis auttaa, pyytää anteeksi, jos on loukannut, ei pilkkaa ja sorsi ketään tai puhu muista huonosti, sanoo tykkäävänsä minusta, teot ja puheet ovat yhtä..., vois olla niin, että se ei niin paljo puhuis, mä siis olisin enemmän äänessä tai tasapuolisesti, ei ainakaan minkään puheripulin omaava sais olla, antelias, katsoo lähimmäisen parasta, ei ole koston himoinen, on rehellinen, luotettava ja uskollinen,
ja sillä on silmät kuin sielun peili...
03.02.2005 15:07
tehdä vääristellyn kuvan meistä. Sanon vaan, ettei kannattais. Uskot niitä, joita haluatkin lihasi puolesta uskoa. Ihminen on turmeltu ja kaikki ovat syntisiä.
31.01.2005 12:11
että ei ole yhtään epäluotettavaa lähdettä... Ja tokihan nuo lähteet varmasti on pyritty sovittamaan muihin lähteisiin sopiviksi.
Minusta tuntuu, että epäluotettavat ihmiset ovat kovastikin ahtaalla. Jos Lutheria piti mustamaalata, niin mitä sillä mustamaalaaja voitti... Ja jos se oli mustamaalausta.
Varmaanhan se toisaalta on sama, mustamaalataanko vai ei, kun tää ajallisuus kestää niin vähän. Vain askel riittää siirtämään tulevaan toiseen elämään, kuten jossain laulussa tai virressä sanotaan.
Mustamaalaaminen on mahdollista. Tuskinpa käsitettä olisi olemassa, ellei sitä taspahtuisi.
28.01.2005 14:58
asiaa voidaan käsitellä näinkin.
Mikäli Luther pimeydessään ei ymmärtänyt toimiaan, tai päinvastoin ymmärsi toimensa, niin hän toimi toimessaan. Toimi myös toisten kanssa, ei hän olisi yksin saanut tapettua kauheasti ihmisiä. Toki hän olisi tiettäväksi kavereilleen kaiken tehnyt, kirjeenvaihdossakin ja hyvältä ystävältä kentis neuvoja kysynyt. Historian kirjat osaavat kyllä selittää esim Hitlerin hirmuteot. Ne ovat tulleet ilmi. Niin kuin esim Saddaminkin.
Se, että keistä puhutaan sitten valhetellen kaikkinaista pahaa...
mä ainakin uskoisin Lutherin itsensä tekstiä paremmin kuin hänen vihamiehensä tai panettelijain. Ajatellaanpa omalle kohdalle, joku voi kertoa vaikkapa minusta tositarinana jotain. Jotkut uskoo, jotkut tarkistaa minulta itseltäni asian paikkansapitävyyden. Ei edes välttämättä pahuutta lähde kaikki juoru liikkeelle, luuloa varmaan suurin osa.
28.01.2005 14:17
oikein. Epäilin sinua perheelliseksi.
mutta rasittunut olet, sen arvasin. Kyllä kai tässä maailmassa voi olla vaikka mitä rasittavaa. Miehet voivat myös olla rasittavia. Milloin mitenkin, mutta yleensä kun ei välitä, niin selviää siitä rasituksesta parhaiten.
27.01.2005 18:52
3 / 15