Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
luulet tietäväsi jotain.
Minä hyväksyn kaikenlaiset ihmiset.
Mainostilan myyminen on varmasti vaikeaa, jos yleisöä on vähän. Miten laajenemisen vaikeus tai mahdottomuus liittyy nyt kyseessä olevaan asiaan? A bad excuse.
17.02.2006 12:38
juuri näin. JK on jälleen oikeassa :)
17.02.2006 12:23
"Minusta feminismin pitäisi syyllistämisen sijasta pyrkiä toimimaan rakentavasti ja kehittävästi. Hakea aitoa yhteistyötä sp:n välillä."
Eli väität feministien syyllistäneen ja väität etteivät he ole toimineet rakentavasti ja kehittävästi. Onko tuo rakentavaa ja kehittävää?
Olet myös sitä mieltä, että feministien pitäisi "hakea aitoa yhteistyötä sukupuolien välillä" mikä presupponoi siis että näin feministit eivät ole tehneet. Ilmeisesti vain sinulla on aidon tasa-arvon ja aidon sukupuolisen yhteistyön avaimet hallussasi.
Tämä ilmiö on äärimmäisen mielenkiintoinen. Aidon sukupuolten välisen yhteistyön puuttumisen syy on toisessa osapuolessa.
"Ei minun ole vaikea myöntää tekemiäni virheitä."
No oletko sitten niin tehnyt palstalla? Ja mihin perustat väitteesi, että feministien on vaikea myöntää virheitään - perustatko sen palstamateriaaliin?
"Pahoittelen, jos olet kokenut kirjoituksieni loukkaavan sinua."
Et ole loukannut minua. En vain pidä väitteistäsi. Jokainen voi muuttaa vain itseään, niinhän se meni?
"Hyvä olisi miettiä myös sitä, voisivatko naiset itseään kehittämällä (niinkin, ettei se liittyisi mitenkään miehiin) vaikuttaa sp:n tasa-arvon kehittymiseen."
Luuletko, että tätä ei ole mietitty ja itseä kehitetty?
"Jos luulet, että kirjoittelen tänne sinua (tai muita feministejä) kiustakseni, olet erehtynyt."
Kyse ei ollut sinusta. Mutta kerropa onko sinusta tällaista kiusahenkeä feministejä ja feminismiä kohtaan täällä ollut?
17.02.2006 12:04
"Tiedän, ettet hyväksy minua kirjoittajana etkä ihmisenä lainkaan."
?
16.02.2006 22:23
"Monilla feministeillä tällä palstalla on kuitenkin jokin ihmeellinen pelko ymv. koska heille erityisen vaikea on myöntää missään vaiheessa minkäänlaista syytä itsessä."
Voi olla, voi olla että ei. Onko Sinussa Pepe ollut koskaan mitään syytä? Mikä se oli?
Miksi muuten feministien olisi mielestäsi erityisen tarpeellista ryhtyä myöntelemään syyllisyyttään?
Ainoa, mitä haluamme, on keskustella naisesta yhteiskunnassa, ilman kiusantekoa.
16.02.2006 22:19
"2. Jos sitä [tasa-arvoa] ei ole kattavasti märitetty, miten voi sanoa ajavansa sp:n tasa-arvoa?"
Olet sanonut ajavasi sp. tasa-arvoa, Pepe. Ehkä voisit sen määritellä nyt kattavasti?
16.02.2006 22:14
Nyt tulkintaa, syvempää tulkintaa. Ketä tässä kyseisessä tapauksessa ovat "nainen" ja "mies"?
16.02.2006 22:04
Eikä se ollut tarkoituskaan.
16.02.2006 22:02
"Ei se ollut todellakaan uhkaus, vaan lähinnä "tiedoksi" ja lähinnä viittasin siihen, että jos haluaa varmistaa, ettei identiteetti paljastu."
En edelleenkään ymmärrä, mitä tarkoitat. Eikö sinulla ole mitään perustietoa tietosuojalainsäädännöstä? Se, joka sitä rikkoo, joutuu suuriin vaikeuksiin kiinni jäädessään. Identiteetti ei saa paljastua, ellei kirjoittaja itse siihen anna lupaa.
"Miten sinä sen nyt otit henkilökohtaisesti?"
Itse asiassa en ottanut. Minulla ei ole syytä huoleen missään suhteessa.
"Oletko sinä nyt suuttunut minulle siitä, että haluan tuoda asioita julki keskusteltavaksi ja pohtia mistä poistot johtuvat?"
En ole suuttunut sinulle. Omahyväiseltä toimintasi kuitenkin vaikuttaa, sillä nimenomaan minä olen pyrkinyt avoimesti selvittämään, mitä poistot johtuvat - et niinkään sinä. Muistan taannoisen viestisi hyvin, sen joka käsitteli feministien poikkeuksellista epäluuloisuutta. Olet pyrkinyt isällisesti rauhoittelemaan tilannetta. Tässä ei ole mitään rauhoiteltavaa. Me kaikki vain kirjoittelemme tänne. Jos joku kokee hermostumista, se on täysin hänen omaansa.
"kaikki muu pohtiminen on hyökkäys feminismiä, feministejä, naisia ja sinua vastaan"
Ei ollenkaan. Täytyy kyllä myöntää etten ole oikein kiinnittänyt huomiota teoriaasi poistoista, mikä se sitten olikin. Sovitaanko niin, että sinä selvität oman teoriasi paikkansapitävyyttä ja minä omani?
"No ei mitään tietystikään. En minä noin ole sanonut enkä ainakaan moista tarkoittanut."
Olet kylläkin sanonut:
"Toinen mikä tuli mieleen. Oletko suututtanut ylläpidon henkilökuntaa? Jos näin on mahdollisesti käynyt, kuuluuko tapoihisi etsiä syy ja syylliset vaikka siitä ei välttämättä olisi itsellesi muuta kuin haittaa?"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014157127
Minusta tuo oli äärimmäisen kiintoisa ajatuskulku. Millä tavoin ylläpidon voisi suututtaa? Käsittääkseni heidän tulisi aina ylläpitovaltuuksia käyttäessään toimia Eniron ohjeiden mukaan, ei tunteidensa. Ja kyllä, tapoihini kuuluu etsiä syy.
"Onko sinun vaikea hyväksyä omistasi poikkeavia ajatuksia tai ottaa neuvoja vastaan miehiltä? Onko mies mielestäsi jotenkin alempiarvoinen antaakseen sinulle neuvoja?"
Neuvoja yleensä pyydetään. Kais tiedät, että kukaan ei noudata pyytämättömiä neuvoja.
Omistani poikkeavia ajatuksia minun ei ole vaikea hyväksyä. Kykenin keskustelemaan Ramonin kanssa oikein hyvin ostokiellosta siihen saakka, kunnes poistot alkoivat ja Ramon katosi palstalta.
Poikkeavat kannat ovat säkenöivän keskustelun edellytys. Minulle olet viime aikoina esittänyt poikkeavan kantasi vain kun ollaan jo henkilökysymyksissä. Toivoisin painotusta enemmän asiakysymysten puolelle.
"Silti minulla on vapaus tällä palstalla esittää omia ajatuksiani. Osittain esitän niitä siksi, että hyvin harva täällä esittää minkäänlaisia ratkaisumalleja mihinkään."
Mielelläni kuulisin ehdotuksesi ratkaisumalliksi tähän asiaan.
16.02.2006 22:01
ne totiset toimet, joihin nainen voi ryhtyä, jos miehellä ei ole ryhtiä.
16.02.2006 12:33
Olen seuraillut jonkin aikaa myös muiden palstojen tilannetta ja havaintoni perusteella en ole taipuvainen pitämään tätä viestien poistelun motiivia ensisijaisesti henkilökohtaisena vaan kauniisti ilmaisten ideologisena (Mezonkin viesti poistettiin). Tietynlaiset kannat saavat enemmän tilaa ja vapauksia vapaampaan ilmaisutyyliin. Toisenlaisia kantoja ilmaisevien viestien suhteen sääntökontrolli on tarkempaa.
Säännöt ovat tasapuoliset, mutta niitä ei ole sovellettu kaikkiin kirjoittajiin tasapuolisesti. Tätä olen testannut ilmoittamalla ylläpitoon asiattomista viesteistä. Mikäli ilmoittajana olen minä, viestiä ei todennäköisesti poisteta. Muutaman kerran on poistettu, epäilen että tällöin joku muukin on pyytänyt poistoa. Ilmoittamani viestit ovat kuitenkin selkeästi rikkoneet jotakin/joitakin kohtia Suomi24:n säännöistä.
Kyseiset viestit eivät sinänsä olisi minua häirinneet, olen vapaan linjan kannattaja. Pieni tutkimus aiheesta oli vaan tarpeellinen.
16.02.2006 12:08
et Magdaa kohtaan etkä feministejä kohtaan yleisesti.
Esitit omista ennakkoluuloistasi kertovia väitteitä feministeistä. Näennäinen sopuisuus ja näennäinen "tasa-arvon" kannattaminen ei peitä todellista suhtautumistasi.
16.02.2006 10:17
Tekijänoikeuslakia ei rikottu, mikäli tunnet sitaattioikeuden, 22 §.
Eniron omat kenties tarkoituksellisesti tulkinnanvaraisiksi muokatut säännöt käyvät perusteluiksi mille tahansa.
Mikä on "pitkä" lainaus Eniron mielestä? Odottelemma tarkempaa määritelmää.
16.02.2006 10:11
Jännittää, jännittäähän ne tositoimet...
16.02.2006 10:06
omat sanasi, jos on täysin unohtunut, mitä sanoit:
"Toinen mikä tuli mieleen. Oletko suututtanut ylläpidon henkilökuntaa? Jos näin on mahdollisesti käynyt, kuuluuko tapoihisi etsiä syy ja syylliset vaikka siitä ei välttämättä olisi itsellesi muuta kuin haittaa?"
Pikkasen veti suupieltä hymyyn tuo "haittaa". Osaathan sinäkin veistellä sentään, kun niikseen tulee...
16.02.2006 09:59
Mainostilan tarjoajilla on tiukka kamppailu mainoseuroista. Sitä enemmän saa, mitä enemmän on yleisöä.
Tämähän menee kaikkien pirtaan, vielä ei ole mennyt mitään väärin.
Mutta miten saada sitä yleisöä? Että voisi esitellä mainostajille kuinka suosittu oma väline on, isoja yleisönumeroita.
Tässä tullaan hyvän tavan mukaisiin ja hyvän tavan vastaisiin keinoihin. Pitäisikö radiokanavan työntekijöiden esimerkiksi, ei vain tyytyä ottamaan vastaan ja seulomaan puheluita jotka menevät ohjelmaan, vaan itse soitella niitä? Mahdollisimman ärsyttäviä, provosoivia, manipuloivia? Ekspansiivisten kuulijalukujen toivossa? Ehkä pomo suorastaan käskee tekemään näin.
Ja vaikka kuulijoita ei olisikaan enemmän kuin kilpailevalla radiokanavalla, niin voi ainakin mainostaa, että meidän kuulijamme ovat aktiivisempia osallistumaan.
Noh, tämähän oli vain tällaista "utopistista" kuvitelmaa, mutta jokainen voi omalta kohdaltaan miettiä, minkälaisessa toiminnassa haluaa olla mukana, ja minkälaisessa ei. Toisenlaisiakin vaihtoehtoja löytyy.
16.02.2006 09:53
- Jotenkin tuntuu kuin sieltä jo melkein uhkailtaisiin
- Jotenkin tuntuu, että Pepe ei aiokaan vastata kysymyksiini. Ja nehän olivat nämä:
Kuinka Pepe olet semmoista onnistunut päättelemään, että olen etsimässä syyllisiä?
Tarkennatko vähän, mitä mahdollista haittaa tästä minulle on koitumassa? Jotenkin suuruudenhullu ajatus... onko ylläpidolla jotkut omat kommandojoukot vai..?
Kiitos kuitenkin isällisestä, lempeästä huolenpidostasi. Kyllä isäpappa tietää mikä tyttöjen parhaaksi on.
Isäpappa! Alan isona toimittajaksi! Harjoittelen jo nyt! Onko palstalla feministejä jotka haluaisivat antaa kommenttinsa jutussa?
16.02.2006 09:45
täälläkin sääntöjenvastainen viesti. Ei saa lainata!
Jään odottelemaan ylläpidon riuskoja toimia.
15.02.2006 19:35
odotan muuten vastaustasi tuolla alempana.
15.02.2006 19:32
Pureskele tätä vaan ihan kaikessa rauhassa. Kun olet miettinyt ja tullut tulokseen, niin kerro minullekin mitä "muuta tässä nyt on".
15.02.2006 19:31
27 / 81