Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1602

1. juuri näin. JK on jälleen oikeassa :)
  2. "Minusta feminismin pitäisi syyllistämisen sijasta pyrkiä toimimaan rakentavasti ja kehittävästi. Hakea aitoa yhteistyötä sp:n välillä."

Eli väität feministien syyllistäneen ja väität etteivät he ole toimineet rakentavasti ja kehittävästi. Onko tuo rakentavaa ja kehittävää?

Olet myös sitä mieltä, että feministien pitäisi "hakea aitoa yhteistyötä sukupuolien välillä" mikä presupponoi siis että näin feministit eivät ole tehneet. Ilmeisesti vain sinulla on aidon tasa-arvon ja aidon sukupuolisen yhteistyön avaimet hallussasi.

Tämä ilmiö on äärimmäisen mielenkiintoinen. Aidon sukupuolten välisen yhteistyön puuttumisen syy on toisessa osapuolessa.

"Ei minun ole vaikea myöntää tekemiäni virheitä."

No oletko sitten niin tehnyt palstalla? Ja mihin perustat väitteesi, että feministien on vaikea myöntää virheitään - perustatko sen palstamateriaaliin?

"Pahoittelen, jos olet kokenut kirjoituksieni loukkaavan sinua."

Et ole loukannut minua. En vain pidä väitteistäsi. Jokainen voi muuttaa vain itseään, niinhän se meni?

"Hyvä olisi miettiä myös sitä, voisivatko naiset itseään kehittämällä (niinkin, ettei se liittyisi mitenkään miehiin) vaikuttaa sp:n tasa-arvon kehittymiseen."

Luuletko, että tätä ei ole mietitty ja itseä kehitetty?

"Jos luulet, että kirjoittelen tänne sinua (tai muita feministejä) kiustakseni, olet erehtynyt."

Kyse ei ollut sinusta. Mutta kerropa onko sinusta tällaista kiusahenkeä feministejä ja feminismiä kohtaan täällä ollut?
  3. "Ei se ollut todellakaan uhkaus, vaan lähinnä "tiedoksi" ja lähinnä viittasin siihen, että jos haluaa varmistaa, ettei identiteetti paljastu."

En edelleenkään ymmärrä, mitä tarkoitat. Eikö sinulla ole mitään perustietoa tietosuojalainsäädännöstä? Se, joka sitä rikkoo, joutuu suuriin vaikeuksiin kiinni jäädessään. Identiteetti ei saa paljastua, ellei kirjoittaja itse siihen anna lupaa.

"Miten sinä sen nyt otit henkilökohtaisesti?"

Itse asiassa en ottanut. Minulla ei ole syytä huoleen missään suhteessa.

"Oletko sinä nyt suuttunut minulle siitä, että haluan tuoda asioita julki keskusteltavaksi ja pohtia mistä poistot johtuvat?"

En ole suuttunut sinulle. Omahyväiseltä toimintasi kuitenkin vaikuttaa, sillä nimenomaan minä olen pyrkinyt avoimesti selvittämään, mitä poistot johtuvat - et niinkään sinä. Muistan taannoisen viestisi hyvin, sen joka käsitteli feministien poikkeuksellista epäluuloisuutta. Olet pyrkinyt isällisesti rauhoittelemaan tilannetta. Tässä ei ole mitään rauhoiteltavaa. Me kaikki vain kirjoittelemme tänne. Jos joku kokee hermostumista, se on täysin hänen omaansa.

"kaikki muu pohtiminen on hyökkäys feminismiä, feministejä, naisia ja sinua vastaan"

Ei ollenkaan. Täytyy kyllä myöntää etten ole oikein kiinnittänyt huomiota teoriaasi poistoista, mikä se sitten olikin. Sovitaanko niin, että sinä selvität oman teoriasi paikkansapitävyyttä ja minä omani?

"No ei mitään tietystikään. En minä noin ole sanonut enkä ainakaan moista tarkoittanut."

Olet kylläkin sanonut:

"Toinen mikä tuli mieleen. Oletko suututtanut ylläpidon henkilökuntaa? Jos näin on mahdollisesti käynyt, kuuluuko tapoihisi etsiä syy ja syylliset vaikka siitä ei välttämättä olisi itsellesi muuta kuin haittaa?"

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014157127

Minusta tuo oli äärimmäisen kiintoisa ajatuskulku. Millä tavoin ylläpidon voisi suututtaa? Käsittääkseni heidän tulisi aina ylläpitovaltuuksia käyttäessään toimia Eniron ohjeiden mukaan, ei tunteidensa. Ja kyllä, tapoihini kuuluu etsiä syy.

"Onko sinun vaikea hyväksyä omistasi poikkeavia ajatuksia tai ottaa neuvoja vastaan miehiltä? Onko mies mielestäsi jotenkin alempiarvoinen antaakseen sinulle neuvoja?"

Neuvoja yleensä pyydetään. Kais tiedät, että kukaan ei noudata pyytämättömiä neuvoja.

Omistani poikkeavia ajatuksia minun ei ole vaikea hyväksyä. Kykenin keskustelemaan Ramonin kanssa oikein hyvin ostokiellosta siihen saakka, kunnes poistot alkoivat ja Ramon katosi palstalta.

Poikkeavat kannat ovat säkenöivän keskustelun edellytys. Minulle olet viime aikoina esittänyt poikkeavan kantasi vain kun ollaan jo henkilökysymyksissä. Toivoisin painotusta enemmän asiakysymysten puolelle.

"Silti minulla on vapaus tällä palstalla esittää omia ajatuksiani. Osittain esitän niitä siksi, että hyvin harva täällä esittää minkäänlaisia ratkaisumalleja mihinkään."

Mielelläni kuulisin ehdotuksesi ratkaisumalliksi tähän asiaan.
  4. - Jotenkin tuntuu kuin sieltä jo melkein uhkailtaisiin

- Jotenkin tuntuu, että Pepe ei aiokaan vastata kysymyksiini. Ja nehän olivat nämä:

Kuinka Pepe olet semmoista onnistunut päättelemään, että olen etsimässä syyllisiä?

Tarkennatko vähän, mitä mahdollista haittaa tästä minulle on koitumassa? Jotenkin suuruudenhullu ajatus... onko ylläpidolla jotkut omat kommandojoukot vai..?

Kiitos kuitenkin isällisestä, lempeästä huolenpidostasi. Kyllä isäpappa tietää mikä tyttöjen parhaaksi on.

Isäpappa! Alan isona toimittajaksi! Harjoittelen jo nyt! Onko palstalla feministejä jotka haluaisivat antaa kommenttinsa jutussa?