Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sitten joskus paremmalla ajalla tätä asiaa.
Terävä observaatiosi on pantu merkille ja olet saanut asiasi sanottua. Mitähän nokkelaa mahdatkaan ensi viikkoon mennessä keksiä?
Ei ihme, että joku joutuu repimään pienet ilonsa kaupaksi käyneistä lihapullista.
13.01.2006 14:11
en ihmettele ihan niin kovasti. Kuten sanottu, Jackhan on ihmissuhdeasiantuntija. Häntä kiinnostavat ihmiset. Intiimiä.
Seuraavaksi jokaisen naiskirjoittajan tulee hanakasti kuvailla hyvännäköisyyttään, ettei asiasta vaan jää muhimaan ikäviä epäilyksiä palstalle. Tämä on ehdottoman tärkeää. Näin tulee menetellä.
12.01.2006 18:25
kysyn, mistä Prince Albert ja Kinky? Ei heitä näkynyt sivulla eilen sen paremmin kuin tänäänkään. (Kysymys näyttäisi suhteellisen yksinkertaiselta, mutta minua ei sinänsä yllätä, että se on sittenkin liian haasteellinen mainosmiehelle.)
Ainoa asia, joka tässä on paljastunut, on tarpeesi johdatella keskustelu seksuaalisesti värittyneisiin aiheisiin ja toivorikkautesi sen suhteen, että muut jaksaisivat olla yhtä uteliaan kauhistelevia suhteellisen tylsästä ilmiöstä, kinkyilystä, kuin sinä. Sopii kyllä työn kuvaan.
12.01.2006 18:07
feministien taholta?
Mitä tuokin nyt taas...
12.01.2006 15:41
salapoliisi Jack on taustat tutkinut. Mistä energia moiseen? En vaan eilen itse löytänyt sivultani tosiaan ketään Prince Albertia enkä Kinkyä, joten mistä ihmeestä sinä löysit?
Vapaa + nainen voi olla aika kohtalokas yhdistelmä, mutta ei puhettakaan että ottaisin nimimerkkivalinnoissa kaiken maailman häntäheikkien ajatuskuviot huomioon. Luulen, että huomasivat melko pikaisesti olevansa väärillä jäljillä jos seuraa olivat hakemassa.
Mutta on se hyvä kun on tuommoisia vahtimestareita tarkkaamassa tilannetta, ettei kukaan lateksihyypiö pääse huomaamatta kenenkään gallerioissa vierailemaan.
Mutta palataanpa Sinuun, Jack. Elätkö jossain sisäsiittoisessa kampurajalka-kyttyräselkäyhteisössä vai mistä johtuu, että jaksat kuukaudesta toiseen aprikoida naiskauneuden ilmenemistä ja ilmenemättömyyttä? Maailmassa on niin paljon kauniita ihmisiä, että kuka siitä jaksaa enää persettään innosta repiä. Vai pitäisikö alkaa hehkuttaa muistakin päivänselvistä asioista? Minulle tuli tänä aamuna postiluukusta lehti! Kaupassa oli hienoja luomuporkkanoita!! Näin paljon autoja matkalla töihin!!!
12.01.2006 15:35
ettenkö haluaisi ymmärtää. Itse kuitenkin kysyit feministeiltä mitä nämä muuttaisivat konkreettisesti, mutta omia väitteitäsi et haluakaan konkreettisin esimerkein perustella. Toki abstraktien ihanteiden tasolla keskustelu on helppoa; kyllä minäkin kannatan mahdollisimman suurta vapautta työelämässä ja muutenkin...periaatteessa. Siihen se sitten jääkin, yhteiseksi hymistelyksi.
Valinnanmahdollisuuksia voidaan rajoittaa vähemmän kuin aikaisemmin, toki. Jos haluat ajatella, että joku instanssi niitä toiselle antaa, niin sen kun. Minun ajatteluni lähtökohta on suurin mahdollinen valinnanvapaus, ja siihen verrattuna kaikki muut tilanteet ovat niitä, joissa vapautta on rajoitettu. Sinun antamis-termisi viittaa mahdollisimman rajoitettuun lähtökohtaan. Minun lasini on puoliksi tyhjä, olenhan pessimisti, kun sinun on puoliksi täynnä.
12.01.2006 15:17
helkkarin Kinky ja Prince Albert? Missä SINÄ olet pyörinyt?
11.01.2006 18:55
enpä ole huomannut kun en ole omalla galleriasivullani käyskennellyt, enkä myöskään kyseisten henkilöiden. Mutta sinäpä tietysti onneksi selvitit asian! Kyllä se, kun on ihmisistä kiinnostunut.
Mutta ennen kuin yhdistät minut joihinkin elämästään vieraantuneisiin törppöihin, pistäpä itse omat sivut pystyyn ja katso mitä tapahtuu. Naisnimimerkillä.
En muuten sanonut sinua pervoksi, ja tuo mainostoimistojen ilmapiirikin oli vain vaatimaton lainaus eräältä kalastajalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000013163637
11.01.2006 18:53
kun justiin sanoin, että sinä olet kunnostautunut. Ja nimenomaan syväanalyysien tekijänä.
Minä en noita sensuelliasioita jaksa aina käsitelläkään.
11.01.2006 18:38
Et turhaan ole kunnostautunut varsinaisena naisten ja miesten välisten suhteiden syväanalyytikkona.
Mainostoimistojen perverssi ilmapiiri. Se se oli.
11.01.2006 18:33
Olisikin hienoa jos yrityksissä olisi oivallettu tuo tekemisen vapauden periaate. Minä taas olen kuullut semmoista, että valvonta työpaikoilla sen kun lisääntyy uusien valvontatekniikoiden ansiosta. Vientiyritystenkin täytyy olla tarkkaan ohjattuja ja siivoojien taustat tutkittu että yritys saa turvatakuun. Sitten ei mennä millä kellonlyömällä hyvänsä yöllä luuttuamaan lattioita, vaan ovet aukeavat kulkukortilla vain tietyllä aikavälillä.
Kerro nyt hyvänen aika millä tavalla ihmisten valinnanmahdollisuuksia nykyinen yhteiskuntamalli rajoittaa enemmän kuin ennen?
Katsotaanpa nyt sitä kysymystä.
"1. kysymys feministeille: Jos sinulla olisi valta muuttaa Suomalaista yhteiskuntajärjestelmää, niin mitä muuttaisit konkreettisesti?"
Minähän muuttaisin ihan radikaalisti. Siinä menisivät EU:t ja hedelmöityshoidot saman pesuveden mukana.
Mutta onko joku tietty elämänalue jolta erityisesti kaipaat vastauksia? Olen noita hakaneulakonstejakin silloin tällöin kannattanut kun yhteiskuntapolitiikka nyt on sellaista täkinpaikkausta.
"Näin pitäisi ohjailla myös yhteiskuntia. Antaa yksilöille valinnanmahdollisuuksia. Mikä siinä oli paradoksaalista?"
Paradoksaalista on se, että valinnanmahdollisuuksia jalomielisesti ANNETAAN. En ymmärrä, mitä se tarkoittaa? Niitä voi ottaa vain pois, ja kaikissa järjestäytyneissä yhteiskunnissa näin joudutaan tekemään.
11.01.2006 18:11
jo itsellään paradoksi:
"luoda järjestelmiä, joissa ohjailu on mahdollisimman vähäistä."
Järjestelmien luominen vaatii yleensä aika paljon kaikenlaista ohjailua.
Oletko Sinä Pepe anarkisti?
11.01.2006 16:39
se, joka on saanut elää rauhassa miesten häiritsemättä, kiinnostuisi feminismistä yhtään enempää kuin se, jota miehet ovat paljon ja ei-toivotusti häirinneet?
Juuri nuo typeryydet joita Jackkin nyt laukoo vakuuttavat viimeistään epäilijätkin feminismin tarpeellisuudesta. Mies ja hänen huomionsa ei ole kaiken naisen tekemisen ja ajattelun syy ja lähde - tuleeko tämä uutena tietona sinulle?
11.01.2006 16:36
No, feminismihän on, kuten tunnettua, se radikaali näkemys jonka mukaan nainen on ihminen. Kokemukseni mukaan yhä edelleen tämän asian suhteen on miesten keskuudessa epäselvyyttä. Ei toki teorian, mutta käytännön tasolla.
Antifeministisestä näkökulmasta on ihan loogista väittää epäkohtien esiintuomista ja kokemusten jakamista toisten naisten kanssa valittamiseksi. Nimittäin mikään ei naisten oikeuksille olisikaan kohtalokkaampaa kuin vaikeneminen. Kaikki alistaminen perustuu siihen, että sorrettu saadaan häpeämään omaa sortoaan ja vaikenemaan.
11.01.2006 16:21
Erilaisia feministisiä teorioita on vaikka kuinka paljon muitakin, ja sitä paitsi nuo aallot ovat oikeastaan historiallisia vaiheita. Palstalla tuskin seikkailee esimerkiksi ketään ensimmäisen aallon aikalaisia, liberaalifeministisesti suuntautuneita ehkä kylläkin.
Postmoderni feminismi ei ole mikään yksi paketti vaan sisältää monia eri suuntia.
10.01.2006 22:48
on juhlavuutta. Myös minä äänestän vasta silloin. Jos menisi vasta hetkeä ennen iltakahdeksaa uurnille, niin pääsisi saman tien siirtymään siitä seuraamaan jännittäviä vaalivalvojaisia.
10.01.2006 22:32
vuodelta 1963:
"Monenkirjavasta naistenlehdistöstämme vastaa tuskin mikään muu kuin Kotiliesi maalaisemännän intressipiiriä, yleisiä ajanvietelehtiä ei maaseudulle toimiteta ainoaakaan, jos Pellervon, Yhteishyvän ja Kuluttajankin laskemme ammattilehdiksi. Valtakunnallisessa sanomalehdistössä on Uuden Suomen suppea "Maassa maan turva" -osasto harvinainen poikkeus. Entä mainos? Kun pikkutilan väki navetta-askareiden jälkeen kerääntyy hartaana ja silmät tapilla televisionsa ääreen, nähdään nuorten mainostoimittajanerojen huolella ja rakkaudella laatimia sarjoja kainalohien ja ilkeänhajuisen hengityksen synkistä vaikutuksista ihmissuhteisiin - asioita, jotka lienevät olennaisia mainostoimistojen omassa perverssissä ilmapiirissä, mutta menevät täydellisesti terveen maalaiskatsojan - ja siten katselijain valtaosan - horisontin yli. Närkästyksestä ei tosin ole pelkoa, maalainen on kovin tottunut sivuuttamaan epäolennaisuudet vaisulla ihmettelyllä."
Linkola 1971: Unelmat paremmasta maailmasta
10.01.2006 22:27
Ei tullut prinsessaa ei.
Niin se aina menee.
10.01.2006 22:11
olet tietysti tällainen vanhempi nainen, joten puhut vain kokemuksesta?
09.01.2006 20:06
mitään universaalimääritelmää, vaan kysyin mielipidettäsi mieheydestä. Tosin arvasin, että sellaista ei tule, koska näissä periaatteellisissa kysymyksissä näyttää muutoinkin olevan vähän hämäryyttä siellä päin.
09.01.2006 19:53
42 / 81