Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä copy-paste haluaa jostain syystä uskotella itselleen (ja muille), että feministit ovat vain katkeria ja rumia vanhoja akkoja.
Em. asiantila saa minut ilmaisemaan myötätuntoni hänen surkeaa kesäänsä ja todellisuuttaan kohtaan.
aatos kysyy mitä voisin tehdä asialle, ja saa vastauksen.
- Miten ihmeessä onnistuit ajautumaan samapalkkaisuusaihioon tähänastisen "keskustelun" puitteissa?
06.07.2005 16:36
Ei tässä ole koskaan mitään odotettukaan.
06.07.2005 11:49
Olisi kyllä kiinnostava tietää, mitkä syyt johtavat ihmisen siihen tilanteeseen, että hänellä on sekä aikaa että halua oikein erikseen keskustella Jani Wikholmista.
Ei millään pahalla Wikholmin Jania kohtaan sinänsä.
05.07.2005 21:23
Mitäs olet touhannut?
05.07.2005 21:06
Näin juuri. Puhtaimmillaankin homma on mennyt niin, että MTK on värvännyt kaartinsa tukkimaan linjat. Tuskin kuitenkaan. Vain pari puhelua tuohon tarvittiin. (Tämän väitteen esitettyäni voi olla, että Supo ja Karhuryhmä mobilisoidaan välittömästi ja jo huomisaamuna olen matkalla Siperiaan, hyvästi toverit).
JCD:hän ei millään tavalla tilastoinut tai kirjannut näitä "valituksia". Yleensähän mikään määrä yksittäisten kansalaisten ja kansalaisjärjestöjen valituksia ja addresseja ei tehoa mainonnan suitsimiseen.
Maailmahan tulee esitellä meille mahdollisimman epärealistisesti.
Kiitos avauksen tekijälle. Henkilökohtaisesti aionkin antaa vähän palautteen palautetta sinne minne se kuuluu.
05.07.2005 21:04
Kontulalla on tutkimastaan alasta myös omakohtaista työkokemusta.
Voi olla tai olla olematta, että salliva suhtautuminen on osin myös sitä perua.
05.07.2005 20:47
Mitä minä voisin tehdä asialle?
Paljonkin.
Arvaa vaan, viitsinkö.
05.07.2005 20:25
Jokainen tarvitsee lohtua kovassa maailmassa. Tässä nyt copy-paste on tällä kertaa joutunut itse itseään lohduttelemaan.
Se on kovaa, varsinkin näin kesällä.
05.07.2005 14:51
Luulit kerran erehtyneesi, mutta huomasitkin olleesi väärässä. Näin.
05.07.2005 14:45
mutta tosiaan olen sitoutunut työhöni. Teen sitä tosin vähän firaabelipohjalta opintojen ohessa, ehkä just siksi. Yleensä olen ottanut loparit jos olen huomannut olevani paikassa jonka arvoihin en voi sitoutua ja jonka työn tuloksista ei erkkikään voi olla ylpeä. Niin sitä vaan on onnistunut ohjautumaan oikeaan paikkaan.
En millään onnistu koskaan olemaan sairas työpäivinä (jos olisin niin sairastaisin kyllä kunnolla enkä tulisi työpaikalle röykyttämään), eikä kynnyskysymys ole koskaan myös ollut päästä juuri tietyllä kellonlyömällä lähtemään, olipa tavallinen perjantai eli juhannusaatto. Joustoa löytyy molemmin puolin.
05.07.2005 14:41
Kyllä wanhan ajan mies tavallisen seksin erikoisuuksista erottaa. Se vaan pitää tietää. Kenellä asiasta on epätietoisuutta, ei ole nyt kyseessä oleva perimies.
No nyt näin naisena en harrasta metsästystä kun en viitsi riistää paikallisen metsästysseuran miehiltä heidän ainoaa naisvapaata henkireikäänsä. Kalaharrastuksenikin on rajoittunut ahvenien hiillostukseen kesäisin mökillä. Voisi kai sitä harrastaakin, mutta kun satun jo saamaan kalaa riittämiin kotitarpeiksi isältä.
Mitäs Pepe itse harrastaa kesäisin?
05.07.2005 11:29
minulle olisi varmaan tärkeää metsästys ja kalastus.
Rakentaisin talon omin käsin.
Naisia kunnioittaisin, mitä muuta voisinkaan? Luultavasti olisin vähän macho, pitäisin ihan vaan tavallisesta seksistä (koska erikoisuudet ovat impoille), lukisin sotakirjoja, pesisin itse villasukkani (erämiehellä pitää olla useita pareja), katsoisin uutiset ja ajankohtaisohjelmat ja valitettavasti pyytäisin aika harvoin keneltäkään anteeksi mitään.
Suurin eroavaisuus nykyiseen naisolemukseeni olisi, etten miehenä varmaan kokisi tarvetta problematisoita sukupuolieroja ja tasa-arvokysymyksiä. "Ongelmia ei ole ollut." Minut riittäisi tyynnyttämään haarojen kouraisu: tallessa ovat.
04.07.2005 13:24
Mies on lajityypillisesti riesa.
Kyllä tietysti sillä on valta joka ehtii ensin määritellä.
Valtaa voi suojella paremmin jos se on näkymätöntä eikä sille ole nimeä. Toisaalta vain tärkeitä asioita luokitellaan spesifisti ja nostetaan kysymyksiksi - paitsi ei itsestäänselviä tärkeitä asioita. Sanoilla on vaimous pitänyt vahvistaa.
Näin ollen itsestäänselvillä pölypalleroilla ei ole eri nimiä muotonsa ja koostumuksensa suhteen. Ehkä mies sitten on yhtä merkityksetön mutta vaivalloinen kuin tomuhiukkanen? Pöly, joka kiusaa ja rajoittaa olemista alusta loppuun ja määrittää elämisen ehdot.
04.07.2005 11:27
Totta on, suomensukuisissa kielissä vaimo (esim. viron vaim) tarkoittaa henkeä, sielua tai sydäntä. Eli ainakin muinainen mies ajatteli vaimonsa olevan hänen sielunsa ja sydämensä. Ylistämällä alistamista vai vilpitöntä palvontaa, kuka tietää. Tällaisen etymologian valossa voisi ajatella niinkin, että vaimo se ei ole menettänyt itseyttään, kun mies on vaan edelleen hänelle mies suhteessakin, kuin kuka tahansa mies.
Naisilla ei ole ollut ulkoista tai sisäistä tarvetta erotella miehiä sen mukaan, missä suhteessa he ovat naisiin ja keihin naisiin erityisesti. Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä. Minun puolestani voidaan aloittaa luokittelu vaikka heti paikalla.
04.07.2005 09:32
Jaha, vai olet sinäkin Sanelma tehnyt hankintoja.
Minähän tilasin jo keväällä Venäjän Federaatiosta vähän kalustoa. Ampumajalustoja Iglaa varten, onteloammuksia tykkiin, savukranaatteja ja muuta pientä. Kyllä nyt kelpaa, varsinkin kun sovinisti nauttii pahaa aavistamatta kesästä terassilla.
01.07.2005 22:44
Juu ei. Paitsi torstaisin, jolloin ei kyllä.
30.06.2005 12:20
kyllä ostaminenkaan käsittääkseni Suomessa laitonta ole. Jos sinulla sattuu olemaan tarkempaa tietoa asiasta niin kerropa meille muillekin.
30.06.2005 11:01
Niiaaminen on monarkioiden peruja eikä sen katsota kuuluvan tasavallan tapoihin. Tämän vuoksi ei ole etiketin mukaista niiata tasavallan presidentille itsenäisyyspäivän vastaanotolla tervehdittäessä. Tasavalta, tasa-arvo - onhan siinä pienoinen feministisen ideologian häivähdys tietysti.
29.06.2005 12:33
Taas kyökkipsykologiaa. Tuollaisten "kukaan ei voi tehdä toista onnelliseksi"-lausuntojen antaminen nyt ei ole kognitiivisesti kovin vaativa tehtävä.
Mihin tuollaisia ympäripyöreitä plasebototuuksia muuten voi käyttää?
11.06.2005 16:24
ettei bemarin ratissa ole vielä tähän mennessä Miestä nähty.
08.06.2005 00:41
64 / 81