Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kesäkuumalla en tiedä parempaa juotavaa kuin jääkylmä kuohuviini, kun pullo on ollut noin tunnin verran pakastimessa.
Toki helteellä on juotava paljon vettäkin.
27.04.2007 22:47
Tohditko paljastaa mistä olet vapputukkasi löytänyt?
27.04.2007 22:35
sinäkin enemmän talvi- tai syksyihminen?
Hauskaa Vappua norMix.
27.04.2007 22:24
Jestas, sinäpä sen sanoit. Ilmankos kevät on niin levotonta aikaa kun hormoonit on saaneet koko talven levätä :).
Joo, huomasin että ovat hiuslisäkkeet, mutta tosi kivat.
27.04.2007 22:21
koskaan ambulanssin enkä paloauton kyytiin.
En ole ajanut moottorikelkkaa enkä moottoripyörää. Kummankin kyytiin kylläkin päässyt.
En ole harrastanut sukeltamista.
En ole koskaan laulanut karaokea.
En ole koskaan harrastanut streapteasia.
27.04.2007 22:07
En pysty paljoakaan auringosta nauttimaan :(. Olen niin onnettoman vaaleaihoinen. Auringossa käristyn vaan punaiseksi. Saan kutisevia näppylöitä joita sitten raavin ruvelle.
Olenkin enemmän talvi-ihminen. Nautin talvesta.
Pimeys on kyllä masentavaa, pari kuukautta voisin nukkua talviunta jossain karhunkolossa.
Sullapa on kivat letit :).
27.04.2007 21:48
Ihan ilmoitusluontoinen asia koltiainen, nyt mulla alkoi Vappuloma. Töihin meen vasta keskiviikkona :).
Kyllä on kiva fiilis vaikka kylmää Vappua luvattiinkin.
Seuraavastakin tapauksesta tuli hyvä mieli:
Illalla pudotin ainoan kauppakärrykolikkoni kun yritin sitä ujuttaa kärrylukkoon. Sinne se kieri kärryjonon alle. Olin muutaman sekunnin varmaan tosi neuvottoman oloinen kun siihen pyrähti nuori mieshenkilö viereeni ja sanoi että hän huomasi että kolikko karkasi ja että hän voi sen kurkotella sieltä pois. Ja niin hän kontallaan siellä kärryjen välissä sai urkittua kolikon takaisin minulle. Kiitin häntä kovasti ystävällisestä palveluksesta. Pelasti kauppareissuni kun muita kolikoita ei lompakossani olisi ollutkaan. Voi että kivalta tuntuu kun löytyy huomaavaisia ja avuliaita nuoria ihmisiä. Niitä on muuten paljon.
Mikäs sinut on saanut viimeksi hyvälle mielelle?
27.04.2007 21:40
Olihan se suosittu ohjelma. Ei voinu olla surkee ohjelma kun miljoona ihmistä katsoi tansseja viikosta toiseen. Siellä se olit sinäkin sunnuntai-iltaisin kello 19.30 odottelemassa ohjelman alkamista, vai mitä :).
26.04.2007 23:03
Ei tule millään mieleen keitä haluaisin nähdä ohjelmassa ens vuonna. Ihan mielenkiintoisia valintoja on ollu tähän asti. Luotan ohjelman järjestäjiin jatkossakin :).
Roman Schatzin olisin toivonut säilyvän tänä keväänä ohjelmassa ainakin yhden jakson pitempään.
26.04.2007 22:57
Mikko jatkaa elämäänsä omalla tahollaan ja Sari omalla. Itse ajattelen kuitenkin että on suurempi nautinto katsella ohjelmaa kun kemiat kohtaa ja parit huomioivat toisiaan.
23.04.2007 23:25
Missähän olivat Sarin ja Mikon äänestäjät. Eli jättivät äänestämättä. Työpaikkani kahvikeskusteluissa on puitu eilistä finaalia, 80% oli sitä mieltä että Sarin ja Mikon olisi pitänyt voittaa. Kun kysyin että äänestittekö - no vastaus oli että ei tullu äänestettyä. Et silleen ...
23.04.2007 23:18
Niinhän siinä käy että valinta tehdään omien mieltymysten mukaan. Ja nyt varsinkin kun on kaksi kovatasoista kilpailijaa - ovat kuitenkin erityylisiä - jännitys säilyy loppuun saakka siitä kumpi pari voittaa.
Itse tässä vaiheessa kallistun kyllä Sarin ja Mikon kannalle. Tämäkin makuasia.
16.04.2007 23:43
että naisen on helpompi oppia tanssiaskeleet kuin miehen. Sekin on tietty hyvinkin yksilöllistä. Sannan ja Samin koreografiassa oli paljon potkuja joita tanssittiin erillään. Niissä menee helpommin sekaisin. Muistaakseni siinä se tiplu tapahtu. Olisin heidän tanssejaan katsellut enemmänkin. Olispa kaikki saanu vielä jatkaa finaaliin.
16.04.2007 11:31
on todella hyvä näissä kilpatansseissa. En olis ikinä arvannut miten hyvin rokkimimmi moiseen taipuu. Hatunnosto hänelle.
Hyvä kun on erilaisia mieltymyksiä. Sehän se tekee jännittäväksi tään kisan.
16.04.2007 11:23
On aina kinkkisempi juttu löytää se paras kun on arvostelulajista kysymys. Itse tavallisena tallaajana löydän vähän jokaisesta parista jotain hyvää. Tällä hetkellä miellyttää enemmän Sarin ja Mikon tanssi ja kemia. Ja Mikon suukot Sarin poskelle on hellyttäviä, hän on huomaavainen herrasmies :).
16.04.2007 10:23
mitä tuomarit on sanoneet. Tuomaroin ihan itsekseni :-).
16.04.2007 10:04
Sarin ja Mikon puoleen. Mariko on raudanluja kilpailuvastus, mutta heidän tanssistaan puuttuu tietty pehmeys ja rentous, jonka taas aistii Sarin ja Mikon tanssissa.
16.04.2007 09:15
Ota noista nyt selvä kumpi on parempi. Se onkin jokaisen oma mieltymys kumpi miellyttää enemmän. Itse kallistun Sarin ja Mikon puoleen.
Jive taisi koitua Samin ja Sannan kohtaloksi. Foxtrot näytti vielä ihan hyvältä.
16.04.2007 09:09
Eihän tuommonen juttu naisilla onnistu mitenkään ;).
Niinhän siinä kävi, Sami ja Sanna putos. Jive tais koitua heidän kohtalokseen.
16.04.2007 09:02
Naisen näkökulmasta olis kiva vielä nähdä Sami ja Sanna kisassa mukana :). Pidän heidän kujeilustaan. Eikä Sami ihan huonosti tanssi. Miehille pitää antaa vähän tasoitusta kun heille tanssiliikunta ei ole niin luontaista kuin naisille. Hyvä kun löytyy uskaliaita miehiä jotka tuollaseen ohjelmaan rohkenee mukaan lähteä.
Vaikea on kyllä valita se toinen pari.
13.04.2007 10:44
37 / 93