Sari ja Mikko ykkönen ilmanmuuta

Kyllä Suomalisista suurin osa lamaantui äänestyksen jälkeen . Jos vaan on silmät päässä . ei mitkään silmän alus pussit siihen vaikuta jos pari osaa parhaiten tanssia .Et silleen T:Keijo

4

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippupari

olivat todellakin kilpailun taitavin pari. Heillä oli joka osa-alue kohdallaan. Todella näyttävää tanssia ja koskettavaa. Harmittaa, kun voitto meni heikommalle parille. Vai lienevätkö äänet menneet Kwanille...mene ja tiedä.

• Missähän olivat Sarin ja Mikon äänestäjät. Eli jättivät äänestämättä. Työpaikkani kahvikeskusteluissa on puitu eilistä finaalia, 80% oli sitä mieltä että Sarin ja Mikon olisi pitänyt voittaa. Kun kysyin että äänestittekö - no vastaus oli että ei tullu äänestettyä. Et silleen ...

• Kaikilta keneltä oon minäkin kysellyt niin Sari ja Mikko olivat parempii , oikein huomattavasti . Samoin tuomaristonkin mielestä oli . Että ihan hullulta tuntuu . vaikka tietenkin molemmat parit olivat hyviä ei siitä ole varmaankaan kysymys ..??T:Keijo

• <3 TTK <3
        keke1 kirjoitti:

Kaikilta keneltä oon minäkin kysellyt niin Sari ja Mikko olivat parempii , oikein huomattavasti . Samoin tuomaristonkin mielestä oli . Että ihan hullulta tuntuu . vaikka tietenkin molemmat parit olivat hyviä ei siitä ole varmaankaan kysymys ..??T:Keijo

Mun mielestä finaalis ois pitäny olla tuomareiden päätös koska ne on sentää ammattilaisii.. Suurin osa Aleksin ja Marikon äänist oli varmasti vaan Kwanin faneilta.. Ne ei pettäny Marikoo.. mut silti viel sanon sen SARI JA MIKKO ON N.1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe