Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan ok nyt. Olin kuumeflunssassa alkuviikon, yskää, kuumetta, kurkkukipua, lihassärkyä. Yskä on enää jäljellä.
Käväisin Tallinnan risteilyllä. Merenkäynti oli kova. Menomatkalla makoilin pari tuntia hytissä kun oli huono olo.
Olin vähän huolissani kun sua ei ole hetkeen näkynyt. Piditkö vähän palstalomaa?
28.01.2007 00:52
mullakin kivoja kokemuksia kylppäristä ;).
Kohtahan sitä päästään mutkamäkeen. Lumitilanne alkaa näyttää hyvältä :).
Kiitoksia vastauksistasi.
26.01.2007 15:17
Tuo kitaristi on mainio. Mulla hymy nousee ihan korviin kun katselen hänen steppailuaan.
Yritän tyrkätä tälläsen lyhyen viestin tähän kun ei taida palstat tänään pelittää.
26.01.2007 15:12
Yritän tässä saada jonkinlaista ääntä kiittääkseni lähetyksestä. Tuo äitipaketti olis kyllä mukava. Hoitelis mua tämän päivän, tois lämmintä juotavaa, kuoris appelsiinit valmiiksi, vaihtas otsalle kylmän kääreen uuteen. Mutta saisinko illalla palauttaa kiitollisuudella matkaan takaisin. Pärjään sitten jo itsekin.
Hyvää torstaipäivää sinulle. Pysyhän terveenä. Kyllä sinusta hyvä postimyyntiyrittäjä tulee.
*sukeltaa takaisin peiton alle*
25.01.2007 09:20
Nythän sinä vaikeat vaihtoehdot teit. Yritän saada tässä jonkunlaisen ratkaisun aikaan.
korkokengät-lenkkarit: Tää on paha. Taidan valita korkokengät, niitä kun tulee useammin käytettyä. Koron korkeus kyllä vaihtelee.
koivu-kuusi: koivu
kissa-koira: äähh, molemmat on kivoja, valitaan koira
peruna-pasta: peruna
itä-länsi: länsi
syksy-kevät: kevät
asuntoauto-mökki: mökki
tiskikone-tiskiharja: tiskikone
tiilitalo-puutalo: tääkin on vaikea, tiilitalo
aurinko-kuu: aurinko
kasvohoito-jalkahoito: kasvohoito
sametti-pitsi: hmm... pitsi
farkut-suorat housut: suorat housut
rusetti-kravatti: kravatti
grilli-nuotio: nuotio
24.01.2007 15:21
teille jokaiselle kauniista sanoistanne. Oli todella mukavaa lukea viestejänne. Ettepä te muistaakseni ole ennenkään meitä morkanneet.
En ole ainakaan huomannut. Kärsivällisiä olette meidän kanssa olleet.
24.01.2007 14:57
Vai sellanen onni sulla on käynyt :), kalju kulta.
24.01.2007 14:49
Vai noin kauan sulla jo kestänyt. Toivottavasti pääsisit taudista vihdoin eroon.
Yöt on kamalia kun palelee vaikka olis kuinka monta peitettä. Ja jäseniä särkee. Ja jos otat särkylääkettä kohta hikoilet sängyn märäksi kun kuume laskee. Olenkin vuorannut sängyn monilla pyyhkeillä joita heittelen sivuun sitä mukaa kun ne kastuu.
24.01.2007 14:47
Vai ei puolikaljupitkähiuksinen (olipas se hauska sana) käy. Entäs jos ne ois siististi ponnarilla eikö sittenkään?
24.01.2007 14:42
juuri sitä siiliä :). Ja suukotella paljasta päälakea. Noissa paljaspäisissä miehissä on jotain tosi puoleensavetävää. Vaikka ei sillä hiusten määrällä loppupeleissä ole mitään merkitystä. Oli niitä paljon tai vähän.
Sit mulle sais olla vähän lyhyempi kuin 180cm. Jos on kovin pitkä mies ei oikein ylety halimaan ja pusuttelemaan. Muuten pitäis aina ensin kiivetä syliin että ylettyis :)
24.01.2007 14:39
Kuinka monta päivää sun tauti on kestänyt? Olisko toivoa että neljässä päivässä menis ohi.
Pakko ois mennä huomenna töihin ja sitten se risteilykin...
24.01.2007 14:32
Ja mulle sitten se hiukseton mies. Mie niin tykkään niistä :). Pääni pyörii aina sinne missä kulkee kaljupäinen tai sänkitukkainen mies.
24.01.2007 14:02
Tuo sovitus on kyllä hauska ja saa hartiat hytkymään väkisinkin. Mulla se soi tuolla taustalla useinkin.
Polkan tanssiminen on varmasti piinaa tällä tempolla. Itse en sitä osaa mutta rytmin tiedän ja miten sitä tanssitaan.
Ps. älähän unohda hartiajumppaa :)
24.01.2007 13:56
Flunssatauti kaatanut minut kolmeksi päiväksi ja tauti jatkuu vielä. Kuumetta, yskää, ääni ei kulje, joka paikaa särkee. Taitaa olla sama tauti kuin katjaliinilla.
Burana alkaa olla loppu, yskänlääke on loppu, ei ole mitään kurkkulääkettäkään, eikä sellastakaan mikä palauttas äänen.
Oisko mittään mahollisuutta saada pikalähetyksenä noita lääkkeitä?
Tarviisin pikaisesti, risteilykin olis viikonloppuna, eikä kaverit suostu ottamaan minuu näin tautisena hyttiinsä :(.
24.01.2007 13:32
sopii se parta tosi hyvin. En osaa kuvitella yhtään minkänäköinen hän olis ilman partaa. Kasvot olis silloin varmasti vieläkin ilmeikkäämmät.
24.01.2007 12:27
mitä tuo 'kanta kuikaan' mahtoi tarkoittaa :).
Kannoitkin kiukaan tänne. Se onkin tarpeen, pakkastakin kun jo vähän ollu. Toivottavasti halkoja riittää mitä heitellä uuniin (lukemista ruudulle).
24.01.2007 11:50
kun juon kahvia, juon aika nopeasti. Ja joskus kaadan osan viemäriin. Töissä tulee kahvi automaatista ja aika iso kupillinen. En saa sitä aina kaikkea juoduksi.
Kun on lyhyt ruokatunti, pitää syödä nopsaan ja jos ehtii kahvit päälle. Kahvia ei saa viedä työpöydän ääreen.
24.01.2007 11:41
valitsen Asko Kallosen. Se on niin iihana. Silloin kun ei keljuile. Hänellä on niin ilmeikkäät kasvot. Ja ne silmät ;).
Meinaan joka kerta tirskahtaa nauruun kun näen hänen kasvot kun hän kuuntelee Idols-ehdokkaita.
Kummanko sinä heistä valitset?
24.01.2007 11:32
Söin leipäpalan ihan kokonaan, en purkanut. Tosin olen nyt flunssassa, eikä mikään maistu miltään. Kasaan jatkossa kuitenkin leivän edelleen vanhan järjestyksen mukaan.
Jänskä tapa tämäkin, kuka mitenkin leipänsä kokoaa :).
Hyvää yötä sinulle. Mulla taitaa taas lämpö nousta, viluttaa ja joka paikkaa särkee.
23.01.2007 23:25
Kerran kasasin leivän just noin päin että kinkkuviipale ensin sitten juusto, niiden päälle tomaatti, kurkku, ja paprikaviipale. Kun haukkasin huomasin pahan erehdykseni. Ei maistunut ollenkaan niin herkulliselta kuin ennen.
Eihän siinä auttanut muu kuin purkaa leipä alkutekijöihin ja kasata uudelleen oikein päin.
Tämä keskustelu aiheutti sen että nyt menen tekemään iltapalavoileivän tuolleen väärinpäin ja kokeilen oikein ajatuksella voisiko sitä noinkinpäin syödä.
23.01.2007 22:10
41 / 93