Postimyyntikuvasto on ilmestynyt!
Tilaa mitä haluat - me toimitamme mitä pystymme...
Hyvää huomenta tänään puoleen hintaan - rajoitettu erä!
Hobble Hell
129
3623
Vastaukset
Yksi menuu...=))))
Eli kaikkia yksi, mitä irti saatte...=))))
Hyvää huomenta sinnekin...- Mysteriet
Herra sitten otti ja tilasi mm. Rapalan uistin- ja lusikkasarjan - uushoppiaa, 12 hengelle... jalkalampun, paperivarjostimella... rotanloukkuja... kärpäspaperia... ompelusetin... ohjeita, neulomiseen ja ruoanlaittoon...
Hienoa - ensimmäinen asiakas saa tuntuvat alennukset ja Hyvää Huomenta ;D Mysteriet kirjoitti:
Herra sitten otti ja tilasi mm. Rapalan uistin- ja lusikkasarjan - uushoppiaa, 12 hengelle... jalkalampun, paperivarjostimella... rotanloukkuja... kärpäspaperia... ompelusetin... ohjeita, neulomiseen ja ruoanlaittoon...
Hienoa - ensimmäinen asiakas saa tuntuvat alennukset ja Hyvää Huomenta ;DJust noita mä tarttenkin...
Sen dildon voit laittaa rocmooselle, en mää sellasella mittään tee. Laita sellainen teräksinen, jos kestäisi huitomisetkin...=))))- Mysteriet
mohna kirjoitti:
Just noita mä tarttenkin...
Sen dildon voit laittaa rocmooselle, en mää sellasella mittään tee. Laita sellainen teräksinen, jos kestäisi huitomisetkin...=))))Sillä on kyllä kätevä vatkata kermaakin vaahdoksi... ;D
No, mutta tilalle saat jotain muuta kivaa, paristoilla käyvää - kärpäslätkän? Mysteriet kirjoitti:
Sillä on kyllä kätevä vatkata kermaakin vaahdoksi... ;D
No, mutta tilalle saat jotain muuta kivaa, paristoilla käyvää - kärpäslätkän?Kermaa vaahdoksi...=))))
Tuo kuulostaa hyvältä, pattereilla toimiva kärpäslätkä... tuleeko patterit mukaan ja kuinka tehokas on????
Nyt olis hyvä kylmäharjoitella, ennen kesää...=))))- Mysteriet
mohna kirjoitti:
Kermaa vaahdoksi...=))))
Tuo kuulostaa hyvältä, pattereilla toimiva kärpäslätkä... tuleeko patterit mukaan ja kuinka tehokas on????
Nyt olis hyvä kylmäharjoitella, ennen kesää...=))))Työkaverini sellaista testasi pari vuotta sitten (kun olivat vielä suht tuoreita markkinoilla) - kynsilähti sormesta ja äijä viikon sairiksella :/
Pattereita tulee tusina ja kumihanskat ;D Mysteriet kirjoitti:
Työkaverini sellaista testasi pari vuotta sitten (kun olivat vielä suht tuoreita markkinoilla) - kynsilähti sormesta ja äijä viikon sairiksella :/
Pattereita tulee tusina ja kumihanskat ;DKuulostaa hyvältä... nyt ennen kesää käväsen sitä tuolla ruuhkissa kokeilemassa... pikkasen taputtelen pepandereita, jotenka ne kumihanskat ovat hyvät jos tukala tilanne tulee... eipä ole mun sormenjäljet lätkässä...=))))
Ja kiitoskia...- Mysteriet
mohna kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä... nyt ennen kesää käväsen sitä tuolla ruuhkissa kokeilemassa... pikkasen taputtelen pepandereita, jotenka ne kumihanskat ovat hyvät jos tukala tilanne tulee... eipä ole mun sormenjäljet lätkässä...=))))
Ja kiitoskia...Silloin eivät tunteet pääse kuumenemaan liikaa ;D
Ja Ole Hyvä ;D Mysteriet kirjoitti:
Silloin eivät tunteet pääse kuumenemaan liikaa ;D
Ja Ole Hyvä ;DVoisitko laittaa pikana, ettei pakkaset ehdi loppua...=)))
Muuten voi kyllä olo olla kuin olis saunassa...=))))- Mysteriet
mohna kirjoitti:
Voisitko laittaa pikana, ettei pakkaset ehdi loppua...=)))
Muuten voi kyllä olo olla kuin olis saunassa...=))))Se on niistä hiluista sitten se, joka on tämän -> --@ näköinen ;D
Pistetäänkös laittaen myös kaiken-varalta-vakuutus? Mysteriet kirjoitti:
Se on niistä hiluista sitten se, joka on tämän -> --@ näköinen ;D
Pistetäänkös laittaen myös kaiken-varalta-vakuutus?Olipas nopeaa toimintaa...=))))
Laita vaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat vakuutukset, kaiken varalta...=))))
- DoeJohn
Saakos postimyynnin kautta sitä samaa tummaa moccaa sulta, mihin olen jo ihan koukussa? Ei taida pysyä lämpimänä, niin pitänee taas tulla hakemaa sellainen [_____]3 kokoinen mukillinen jostakin .. ? ;D
Ja huomenta Sinullekin .. ;D- Mysteriet
[_]? - on vaan tämmöisiä kuppeja (firmamme ostopuoli hieman tökkii :/), mutta saat useamman ;D
Olit eilen kuulemma kateissa... oletkos tänään sitten hukassa ;D ? - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
[_]? - on vaan tämmöisiä kuppeja (firmamme ostopuoli hieman tökkii :/), mutta saat useamman ;D
Olit eilen kuulemma kateissa... oletkos tänään sitten hukassa ;D ?virtuaalisesti, vaan reaalisesti ihan samassa mestassa kuin muulloinkin .. Hän on ollut itse kanssa viime viikot ihan hukassa .. ;D
Noillakin kupeilla pärjännee .. *Kiittää ja kumartaa ..* - Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
virtuaalisesti, vaan reaalisesti ihan samassa mestassa kuin muulloinkin .. Hän on ollut itse kanssa viime viikot ihan hukassa .. ;D
Noillakin kupeilla pärjännee .. *Kiittää ja kumartaa ..*Työ verottaa vapaa-aikaa *jupisee* ;D
Siinä mielessä ainakin ihan hukassa - suden suussa siis... töissä ei auta kateissa ollakaan ;D
Olihan muuten melkoinen keli ajella viimeyönä... tuli hieman lunta ja ilma lauhtui = helkatin liukasta... - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Työ verottaa vapaa-aikaa *jupisee* ;D
Siinä mielessä ainakin ihan hukassa - suden suussa siis... töissä ei auta kateissa ollakaan ;D
Olihan muuten melkoinen keli ajella viimeyönä... tuli hieman lunta ja ilma lauhtui = helkatin liukasta...työ verottaa vapaa-aikaa itse kullakin .. ;D
Illalla kattelin joo säätiedotusta ja aattelin siinä, että etelän pelti-Heikeillä riittää taas oikaistavaa peltiä oikein urakalla .. ;D - Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
työ verottaa vapaa-aikaa itse kullakin .. ;D
Illalla kattelin joo säätiedotusta ja aattelin siinä, että etelän pelti-Heikeillä riittää taas oikaistavaa peltiä oikein urakalla .. ;DNehän hierovat, rahankiilto silmissään, käsiään yhteen ;D
Niinpä - meillähän on korjaamo sekä autoille, että ihmisille - lähteekin pukeutumaan työasuun ;D
- rockmoose
...kiitos, kun vanhat on hajonnu :D
Eikös muotoilija-Stefan suunnitellu jonkun uudenmallisen, onko käyttökokemusta? No käytettyä en huoli...
Okei okei, uus kahvikuppi töihinkin käy paremman puutteessa...HAH! Sellanen musta jossa on kullanvärinen kissa kohokuviona...?- Mysteriet
Pian postissa, huomiotaherättämättömässä paketissa paristot kuuluvat hintaan, tusina ;D
Ja mukinne [@]? - rockmoose
Mysteriet kirjoitti:
Pian postissa, huomiotaherättämättömässä paketissa paristot kuuluvat hintaan, tusina ;D
Ja mukinne [@]?Kiitoksia ja hyvää päivän jatkoa, nyt töiden kimppuun ;)
- Mysteriet
rockmoose kirjoitti:
Kiitoksia ja hyvää päivän jatkoa, nyt töiden kimppuun ;)
Minä hipsin kohta höyhensaarille... tasan ei käy ;D
- alexsandra
...uusimman painoksen sanakirjasta: Suomi24-Salakalaseura ;)
Eikä olisi pahitteeksi, jos varastostanne löytyisi poika/mies, varustettuna kaikilla kujeilla ja käyttöohjeilla :)))
*tilauksen toteutuessa siirtyy Hobble Hell kanta-asiakkaaksi*
Ja herttaisen hyvää huomenta kaikille ihanuuksille :)- Mysteriet
Salakalaseuran sanakirjaa valitettavasti ei tuotevalikoimastamme löydy, mutta Jäsenluettelon ja historiikin voimme kyllä toimittaa...
Poika ja mies löytyy kyllä oitis, suosittelisin tänään tuota Mohnaa (hän voi laatia omat käyttöohjeensa itse ja, mikä parasta, myös painaa ne) ;D
Ja Hyvää huomenta - saako olla muuta? - alexsandra
Mysteriet kirjoitti:
Salakalaseuran sanakirjaa valitettavasti ei tuotevalikoimastamme löydy, mutta Jäsenluettelon ja historiikin voimme kyllä toimittaa...
Poika ja mies löytyy kyllä oitis, suosittelisin tänään tuota Mohnaa (hän voi laatia omat käyttöohjeensa itse ja, mikä parasta, myös painaa ne) ;D
Ja Hyvää huomenta - saako olla muuta?...sanalle: viimetippa?
Selityksen tarvitsen, koska sanakirjaa ei teiltä löytynyt :))))
*yrittää herätä tähän aamuun* - Mysteriet
alexsandra kirjoitti:
...sanalle: viimetippa?
Selityksen tarvitsen, koska sanakirjaa ei teiltä löytynyt :))))
*yrittää herätä tähän aamuun*Viimetippaa edeltää aina isompi nestejuoksutus ja kun tankki tahi muu nestevarastointisäiliö, eli astia, on tyhjä, tulle viimeinen tippa!
Se tulee sitten yleensä housuihin ;D
*yrittää nukahtaa tähän aamuun* Mysteriet kirjoitti:
Ja Hyvää huomenta - saako olla muuta?Sinnuu... orjakauppaako käyt, en mää mikään lakupekka ole...=))))
- Mysteriet
mohna kirjoitti:
Sinnuu... orjakauppaako käyt, en mää mikään lakupekka ole...=))))
Ole muuallakaan... ;D
Ajattelin, kun olet ainoa tuntemani mies, joka osaisi tehdä omat käyttöohjeensa... ;D Mysteriet kirjoitti:
Ole muuallakaan... ;D
Ajattelin, kun olet ainoa tuntemani mies, joka osaisi tehdä omat käyttöohjeensa... ;Dvai lakupekkoja????
Okei.. jos mä nyt tämän kerran...=))))- alexsandra
Mysteriet kirjoitti:
Viimetippaa edeltää aina isompi nestejuoksutus ja kun tankki tahi muu nestevarastointisäiliö, eli astia, on tyhjä, tulle viimeinen tippa!
*yrittää nukahtaa tähän aamuun*...se onkin, hmmm luulin sen liittyvän jotenkin aikaan, olen kuullut, että viimetippa tulee aina viimetipassa :)))
*kiäh-kiäh kyöpelinvuorelta* - jane.london
Mysteriet kirjoitti:
Viimetippaa edeltää aina isompi nestejuoksutus ja kun tankki tahi muu nestevarastointisäiliö, eli astia, on tyhjä, tulle viimeinen tippa!
*yrittää nukahtaa tähän aamuun*niitä viimetippasuojia,kait niitä on vielä saatavissa;D
Sit toiseksi mä tilaisin kynsilakanpoistoaineen poistoainetta.
Villaisia varvas-sukkia kolmen varpaan kokoisia!
No siinä ne tärkeimmät.
Osamaksulla,kiitos:)
- Köyhä iskä
Ensi viikonlopun lotto numerot ?
On meinaa pikkasen suuri pottti tulossa...
Markoissa..obout noin 26´-28 milliä.
Laita mulle postissa oikee rivi....
Eläkä kopsaa sitä ittelle..
Aion nimittäin viedä yksinään koko potin..
HuOmEnTa TäÄlTä PoHjOiSeStA .pakkasta -20..- Mysteriet
Laitankin ne tässä samantien... ensin tavallinen Lotto:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ja 39
Ja Vikinglotto:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ja 48
Näillä numeroilla pitäisi voitonkin irrota ;D
Laitahan vilttiä niskaan, että tarkenet siellä :D - Köyhä iskä
Mysteriet kirjoitti:
Laitankin ne tässä samantien... ensin tavallinen Lotto:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ja 39
Ja Vikinglotto:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ja 48
Näillä numeroilla pitäisi voitonkin irrota ;D
Laitahan vilttiä niskaan, että tarkenet siellä :DNyt on kutina siitä,että tärppäis,on meinaa takuulla oikeet numerot!
Vaikka silti:Ei elämä oo millistä kiinni...
Nimittäin mitattaessa pituutta,tai leveyttä!
Ei 20 asteessa vielä vilttiä tartte.
Vaikka pelaiskin vilttiketjussa... - Mysteriet
Köyhä iskä kirjoitti:
Nyt on kutina siitä,että tärppäis,on meinaa takuulla oikeet numerot!
Vaikka silti:Ei elämä oo millistä kiinni...
Nimittäin mitattaessa pituutta,tai leveyttä!
Ei 20 asteessa vielä vilttiä tartte.
Vaikka pelaiskin vilttiketjussa...Pitkä kun on aina pilalla - lyhyttähän voi jatkaa ;D
20 pakkasasteessa mun autokin jo tarvii viltin... :/
- Tulienkeli
tota mitä pystytte toimittaa...
ja ei välii mihin aikaan...
kuhan olis tunnin sisään
jos tulee nopeesti...on mahollisuus päästä kahvikupin ääreen :)
Huomenta sinne :)- Mysteriet
Tämä tilaus voipi olla jonkun päivän viiveellä - ensin pitää katsoa varastosta, löytyykö yhtään hmmm:tä ja pahimmassa tapauksessa joudumme tilaamaan sen ;D
Odotellessa kuppi kahvia [_]? - Tulienkeli
Mysteriet kirjoitti:
Tämä tilaus voipi olla jonkun päivän viiveellä - ensin pitää katsoa varastosta, löytyykö yhtään hmmm:tä ja pahimmassa tapauksessa joudumme tilaamaan sen ;D
Odotellessa kuppi kahvia [_]?tilasin sitä
mitä pystytte toimittaa...
enkä mitään hmmm:miä :)
anteeks..epäselvä ilmaus..mitäköhän se hmmm edes olis..apuaaa..karkuun tästä lähdettävä. - Mysteriet
Tulienkeli kirjoitti:
tilasin sitä
mitä pystytte toimittaa...
enkä mitään hmmm:miä :)
anteeks..epäselvä ilmaus..mitäköhän se hmmm edes olis..apuaaa..karkuun tästä lähdettävä.Ihan varma en ole siitä, mikä se on, mutta kun vilkaisin, niin eipä tuo kovin pahalta näytä ainakaan... sellainen pieni ja karvainen... sanoo hmmm hmmm hmmm ;D
Laitoin varmuuden vuoksi ruokakipon mukaan ;D - Tulienkeli
Mysteriet kirjoitti:
Ihan varma en ole siitä, mikä se on, mutta kun vilkaisin, niin eipä tuo kovin pahalta näytä ainakaan... sellainen pieni ja karvainen... sanoo hmmm hmmm hmmm ;D
Laitoin varmuuden vuoksi ruokakipon mukaan ;Dnyt pääsee hellii pientä karvakökköä...ihanaa :)
ai..kun..ihana..hmmm...hmmm...vaude :)
ja Hei, kiiitos.
- katjaliini
kadonneen tilalle...flunssa vei..
Sitten ei mitään rääkyvää,ei piipittävää,vaan kaunissointista puheääntä.
Jos on oikein sopivaa,voin jopa tilata sitä sitten lisää vaikka oma palautuisikin...
Niin ja lisää noita pehmeääkin pehmeämpiä nestuukkeja...- Mysteriet
Kokeilehan näitä -> ♫♪♪♫ nyt ensalkuun... joseivät sovi, niin laitetaan sitten hieman ylempää viivastolta ;D
Nessuja tässä [=] paketillinen ja kuppi lämmintä mustaviinimarjamehua (_)3
Voi voi, Sinua - yritähän nyt levätä ja parantua!
Karhunpoika sairastaa
häntä hellikäämme
lääkkehillä hoidellaan
Nalle-ystäväämme... *laulaa* - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Kokeilehan näitä -> ♫♪♪♫ nyt ensalkuun... joseivät sovi, niin laitetaan sitten hieman ylempää viivastolta ;D
Karhunpoika sairastaa
häntä hellikäämme
lääkkehillä hoidellaan
Nalle-ystäväämme... *laulaa*sopivalta tuntuu,mustaviinimarjamehukin ihanaa ja nenäliinat....ja eikun takaisin sänkyyn,,,laulu soi mielessäin....
- DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Karhunpoika sairastaa
häntä hellikäämme
lääkkehillä hoidellaan
Nalle-ystäväämme... *laulaa*vai etkös joskus taannoin ilmoittanut, ettet suostu laulamaan? Eihän tuo kuulostanut ollenkaan ikävälle .. ;D
- katjaliini§
DoeJohn kirjoitti:
vai etkös joskus taannoin ilmoittanut, ettet suostu laulamaan? Eihän tuo kuulostanut ollenkaan ikävälle .. ;D
muistat.Katsos kun nyt on oma ääni poissa niin tuolla tilatulla äänellä on hyvä laulaa kun se varmasti ei kuulosta siltä kuin oma ääni....eli kuulostaa jopa hyvälle,kun nimenomaan tilasin sen sulosointuisen...
Taidampa tässä laulaa luritella enemmänkin tänään....haa ehkäpä tuossa mustaviinimarjamehussa oli sitten jotain terästystä mukana,kun noin jo laulattaa... - DoeJohn
katjaliini§ kirjoitti:
muistat.Katsos kun nyt on oma ääni poissa niin tuolla tilatulla äänellä on hyvä laulaa kun se varmasti ei kuulosta siltä kuin oma ääni....eli kuulostaa jopa hyvälle,kun nimenomaan tilasin sen sulosointuisen...
Taidampa tässä laulaa luritella enemmänkin tänään....haa ehkäpä tuossa mustaviinimarjamehussa oli sitten jotain terästystä mukana,kun noin jo laulattaa...siinä mehussa todellakin olla jotakin terästettä, jos nuin alkaa laulattamaan jo näin aamupäivällä .. ;D
Mä tarkoitin siis Mystin laulamista .. muistelin, ettei Hän tunnusta laulavan kuin töissä ollessaan .. ;D - katjaliini
DoeJohn kirjoitti:
siinä mehussa todellakin olla jotakin terästettä, jos nuin alkaa laulattamaan jo näin aamupäivällä .. ;D
Mä tarkoitin siis Mystin laulamista .. muistelin, ettei Hän tunnusta laulavan kuin töissä ollessaan .. ;Dsait sitten kaksi kärpästä... siis kaksi laulajaa samalla viestillä kiinni.. en minäkään normaalisti laulele...miten lie tuo mehu ja kuumelääkkeet noin reagoi....
- DoeJohn
katjaliini kirjoitti:
sait sitten kaksi kärpästä... siis kaksi laulajaa samalla viestillä kiinni.. en minäkään normaalisti laulele...miten lie tuo mehu ja kuumelääkkeet noin reagoi....
kärpästä? Nooh .. lupaan olla lätkimättä teitä sähkökärpäslätkällä tai millään muullakaan .. ;D
*Kuuntelee teitä stereona*
- Mysteriet
Hyvät Huomenet ovat lopussa... koitan saada tilalle Hyvää Päivää, joka myös erikoistarjouksessa tänään, myöhemmin ;D
Tää lähtee nyt nukkumaan hetkeksi - tui tui ;D - meriv
estetiikan vuoksi tilaan uudet kynnet ja jalkapohjiin uuden nahan.
Puhaltimen, millä hellävaroin puhalletaan lumienkeleistä niihin satanut lumi pois.
Tilaan myös pidemmän kielen hiutaleiden pyydystämistä varten.
Samaan lähetykseen voisit laittaa punaiset posket ja kuuman rommin.
Koskpa olen menossa luomaan lunta niin laitappas tulemaan vielä kaikenmoisia taikakaluja ja nuotit luontitanssimusiikkia varten.
Mikäli olette ihmetelleet miksi noita valkoisia höytyviä taivaalta alas hitustelee niin sepäs johtuu juuri siitä, että niin moni on juuri nyt luomassa lunta.
Tein eilen jotakin, mitä en ihan heti olisi uskonut tekeväni....
OSTIN KÄVELYSAUVAT!!!!!
Nyt odottelen, että ne tuosta eteisestä kävelisivät jonnekkin.
Ai niin..raikasta aamupäivää *hymyilee*- tomppa2006
...kuvittelin meriv päässeeni lähemmäs sinun ajatusmaailmaasi, mutta kyllä se on nyt taas ihan yhtä kaukana...
Kävelysauvat, huh, huh... - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...kuvittelin meriv päässeeni lähemmäs sinun ajatusmaailmaasi, mutta kyllä se on nyt taas ihan yhtä kaukana...
Kävelysauvat, huh, huh...on paras keino olla yllätyksellinen.
Ole huoleti..en minäkään ole lähelläkään omaa ajatusmaailmaani.
Olen aivan yhtä järkyttynyt kuin muutkin ja odottelenkin nyt niiden ystävällisesti kävelevän tuosta eteisen-nurkasta jonnekkin. - tomppa2006
meriv kirjoitti:
on paras keino olla yllätyksellinen.
Ole huoleti..en minäkään ole lähelläkään omaa ajatusmaailmaani.
Olen aivan yhtä järkyttynyt kuin muutkin ja odottelenkin nyt niiden ystävällisesti kävelevän tuosta eteisen-nurkasta jonnekkin....rouva rakastaa heräteostosten tekemistä. Oliko mahdollisesti kyse tälläisestä?
- meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...rouva rakastaa heräteostosten tekemistä. Oliko mahdollisesti kyse tälläisestä?
koska olin ihan hereillä.
Itseasiassa se oli ihan pakon sanelema juttu. Olen ollut lähes ½ vuotta miltei liikuntakyvytön ja kunto on alamaissa ja näitten karsastamieni sauvojen etu on kunnon tehokas palautuminen normaalitasolleen.
Sitäpaitsi Jutska ei anna raahata itseään, joten siksikin nämä sauvat olivat hyvin tervetulleet. - tomppa2006
meriv kirjoitti:
koska olin ihan hereillä.
Itseasiassa se oli ihan pakon sanelema juttu. Olen ollut lähes ½ vuotta miltei liikuntakyvytön ja kunto on alamaissa ja näitten karsastamieni sauvojen etu on kunnon tehokas palautuminen normaalitasolleen.
Sitäpaitsi Jutska ei anna raahata itseään, joten siksikin nämä sauvat olivat hyvin tervetulleet....antoisia kävelysauvahetkiä ja pitkiä kävelyretkiä.
- Mysteriet
Asiakaspalvelu lähettää myös terveisensä... ;D
Ja tilaukseen:
-Rakennekynnet sekä sormiin, että varpaisiin
-Nahkaiset, turkisvuoratut tossut
-Tuuletin 500w
-Naudan kieli 700g
-Laatikollinen jouluomenoita ja luottomies Morgan
-Laatikollinen taikakaluja (jeesusteippiä ja pyykkipoikia) sekä ♫♪♪♫♪♪
Moi Meriv;D
Ex-mieheni teki joskus jotain, josta vain harva säilyy hengissä...
OSTI MINULLE KÄVELYSAUVAT!!!!
Odotin että mies olisi kävellyt jonnekin ;D
Rrrraikasta iltapäivää Sinulle ;D
- niisku-myy46
se teidän arpajaisten päävoitto. 50 000 euroahan se´oli :) Ei tällä kertaa muuta :D
Terkkuja sinulle ja Halit :D- Mysteriet
Päävoitto tulossa - ja halit ;D
Mites siellä tämä talvi näyttää kynsiään?
Täällä sataa lunta :/
Kuutio on neliömetrillä jo....
- fin-landia
Aamu-päivää :)
Ennen 100euroa ja nyt vain 50euroa, mitenhän niillä myyjillä on varaa myydä puoleen hintaan, vaikka toisaalta tavaran arvo on todellisuudessa 20euroa kaikkine kulujen jälkeen myyjän voittokin mukaan luettuna.
Mut eise haittaa, pitää ostaa kun on noin mahtava alennus :))
Nyt minun pitää kyllä tilata jotain, tilaa sinäkin, kun on kaunis-päiväkin siihen :)- Mysteriet
Vapaa-aikaa, palmuja, hiekkarantaa, aurinkoa, lumumbaa, täyshoito, laguuni, välimeren herkkuja ;D
- fin-landia
Mysteriet kirjoitti:
Vapaa-aikaa, palmuja, hiekkarantaa, aurinkoa, lumumbaa, täyshoito, laguuni, välimeren herkkuja ;D
Ja mä tilaan uikkarit....hmm..tai tilaanko :))
- Mysteriet
fin-landia kirjoitti:
Ja mä tilaan uikkarit....hmm..tai tilaanko :))
Lähetän Sinulle pullollisen itseruskettavaa voidetta - se riittää (se ranta on semmoinen...) ;D
- fin-landia
Mysteriet kirjoitti:
Lähetän Sinulle pullollisen itseruskettavaa voidetta - se riittää (se ranta on semmoinen...) ;D
rusketusta, ilman uikkareita :D
Oki, nyt "se" käsi saa töitä :))))) - Mysteriet
fin-landia kirjoitti:
rusketusta, ilman uikkareita :D
Oki, nyt "se" käsi saa töitä :)))))Jouten ollakin - kirjoitti mulle ja kertoi ;D
Tarkkana sen aineen kanssa sitten - rusketusta ei ole hyvä olla siellä, minne päivä ei paista ;D - fin-landia
Mysteriet kirjoitti:
Jouten ollakin - kirjoitti mulle ja kertoi ;D
Tarkkana sen aineen kanssa sitten - rusketusta ei ole hyvä olla siellä, minne päivä ei paista ;Dsinun lukea postisi uudestaan :))
Kyllä minä tiedän mitä "se" käsi kirjoittaa :) - Mysteriet
fin-landia kirjoitti:
sinun lukea postisi uudestaan :))
Kyllä minä tiedän mitä "se" käsi kirjoittaa :)Ei aivan toimettomana sittenkään...
Osaa se kirjoittaa - kauniita sanoja ainakin ;D - fin-landia
Mysteriet kirjoitti:
Ei aivan toimettomana sittenkään...
Osaa se kirjoittaa - kauniita sanoja ainakin ;DSe oli minun käsi, joka kirjoitti ja "se" käsi kysyi minulta, kelle kätesi kirjoittaa...ja käteni vastasi: Omistajalle.
Jolloin "se" käsi hymyili kauniisti ja iski silmää :)) - Mysteriet
fin-landia kirjoitti:
Se oli minun käsi, joka kirjoitti ja "se" käsi kysyi minulta, kelle kätesi kirjoittaa...ja käteni vastasi: Omistajalle.
Jolloin "se" käsi hymyili kauniisti ja iski silmää :))Omistaja täällä lähettää terveisiä ;D
"se" toinen käsi on ollut hieman levoton - kirjoittelee mitä sattuu ja piirtelee kuvia... ;D
Flunssatauti kaatanut minut kolmeksi päiväksi ja tauti jatkuu vielä. Kuumetta, yskää, ääni ei kulje, joka paikaa särkee. Taitaa olla sama tauti kuin katjaliinilla.
Burana alkaa olla loppu, yskänlääke on loppu, ei ole mitään kurkkulääkettäkään, eikä sellastakaan mikä palauttas äänen.
Oisko mittään mahollisuutta saada pikalähetyksenä noita lääkkeitä?
Tarviisin pikaisesti, risteilykin olis viikonloppuna, eikä kaverit suostu ottamaan minuu näin tautisena hyttiinsä :(.- katjaliini
kohtalotoveri..Samat on oireet ja sama tauti..
Siksi tilasinkin aiemmin aamulla jo ääntä,kun oma ei kulje... katjaliini kirjoitti:
kohtalotoveri..Samat on oireet ja sama tauti..
Siksi tilasinkin aiemmin aamulla jo ääntä,kun oma ei kulje...Kuinka monta päivää sun tauti on kestänyt? Olisko toivoa että neljässä päivässä menis ohi.
Pakko ois mennä huomenna töihin ja sitten se risteilykin...- katjaliini
Mariet kirjoitti:
Kuinka monta päivää sun tauti on kestänyt? Olisko toivoa että neljässä päivässä menis ohi.
Pakko ois mennä huomenna töihin ja sitten se risteilykin...tänään eka kuumeeton päivä,just voi neljässä mennä ohi...akuutein vaihe meinaan,mutta kait noi köhimiset sitten pitempään..lääkäri pelotteli jopa kahtaviikkoa...
katjaliini kirjoitti:
tänään eka kuumeeton päivä,just voi neljässä mennä ohi...akuutein vaihe meinaan,mutta kait noi köhimiset sitten pitempään..lääkäri pelotteli jopa kahtaviikkoa...
Vai noin kauan sulla jo kestänyt. Toivottavasti pääsisit taudista vihdoin eroon.
Yöt on kamalia kun palelee vaikka olis kuinka monta peitettä. Ja jäseniä särkee. Ja jos otat särkylääkettä kohta hikoilet sängyn märäksi kun kuume laskee. Olenkin vuorannut sängyn monilla pyyhkeillä joita heittelen sivuun sitä mukaa kun ne kastuu.- Mysteriet
Pullotolkulla yskänlääkettä ja muita troppeja- vuodelepoa kuule, eikä puhettakaan kipeänä minekkään risteilylle menosta!
Taidankin lähettää Sinulle sinne äidin! Mysteriet kirjoitti:
Pullotolkulla yskänlääkettä ja muita troppeja- vuodelepoa kuule, eikä puhettakaan kipeänä minekkään risteilylle menosta!
Taidankin lähettää Sinulle sinne äidin!Yritän tässä saada jonkinlaista ääntä kiittääkseni lähetyksestä. Tuo äitipaketti olis kyllä mukava. Hoitelis mua tämän päivän, tois lämmintä juotavaa, kuoris appelsiinit valmiiksi, vaihtas otsalle kylmän kääreen uuteen. Mutta saisinko illalla palauttaa kiitollisuudella matkaan takaisin. Pärjään sitten jo itsekin.
Hyvää torstaipäivää sinulle. Pysyhän terveenä. Kyllä sinusta hyvä postimyyntiyrittäjä tulee.
*sukeltaa takaisin peiton alle*- Mysteriet
Mariet kirjoitti:
Yritän tässä saada jonkinlaista ääntä kiittääkseni lähetyksestä. Tuo äitipaketti olis kyllä mukava. Hoitelis mua tämän päivän, tois lämmintä juotavaa, kuoris appelsiinit valmiiksi, vaihtas otsalle kylmän kääreen uuteen. Mutta saisinko illalla palauttaa kiitollisuudella matkaan takaisin. Pärjään sitten jo itsekin.
Hyvää torstaipäivää sinulle. Pysyhän terveenä. Kyllä sinusta hyvä postimyyntiyrittäjä tulee.
*sukeltaa takaisin peiton alle*Mikäs on vointi tänään?
Laitan Sinulle sellaisen vuokraäidin auttelemaan appelsiinien kanssa ja motkottamaan liian vähissä vaatteissa kulkemisesta ;D
Sen voi sitten palauttaa...
Toivottavasti pysyn terveenä - minulla tuo tauti oli jo pari viikkoa sitten....
- kikakakkonen
....iloinen sellainen! Vanhakin nuortuu lumen seassa :)
Voiskos teiltä toimittaa saumurin? Se kiinnostais nyt.- Mysteriet
Jaahas, nytkö se muutto isoon peltihalliin sitten on tapahtunut (sellaistahan tuossa joskus muistaakseni suunnittelit, kun kerroit miehesi keräilyharrastuksesta...)?
Saumuri verhojen ompeluun tulossa!
Muistaakseni tarjouduin avuksi silloin - joten myös minä olen tulossa ;D
Kangasta laitan myös
Ja varapäreitä
;D
- blackwomans
sattuiskohan teillä olee varastossa vähän käytetty,(sisään ajettu)huoltokirjan omaava,katsastettu,moitteeton ja nuhteeton MIES:))
Saishan sillä pikkuvikoja olla,mut ei mitään suurempaa remppaa tiedossa.
Ainakaan mitään moottorivikoja sillä ei saa olla ja tyhjäkäyntikin pitää pelata moitteettomasti.
Ei mikään bensajuoppo:)
Mielellään viiksikäs,ainakin 180cm yli,ei kauheen painava siinä 75-100kg.
Pahitteeks ei ois jos sillä ois hiuksia.
Lippalakin käyttö ois kielletty,,yäääääääääkkkkk,
eikä mikään kasilaukku mies vaan aito suomalainen mies:))
Iältään sellanen 45-50v..tai nooh menköön 55v.
Et jos mitenkän sais pikana sellasen:???Ja mulle sitten se hiukseton mies. Mie niin tykkään niistä :). Pääni pyörii aina sinne missä kulkee kaljupäinen tai sänkitukkainen mies.
- blackwomans
Mariet kirjoitti:
Ja mulle sitten se hiukseton mies. Mie niin tykkään niistä :). Pääni pyörii aina sinne missä kulkee kaljupäinen tai sänkitukkainen mies.
Jos oisin vielä kaljua toivonnu:)
jostain oli luovuttava,ettei nää luule mua liian krantuksi:)
Sä sit tykkäät siiliä silitellä?
Vai ootko mobilat kundien perään??? - katjaliini
Mariet kirjoitti:
Ja mulle sitten se hiukseton mies. Mie niin tykkään niistä :). Pääni pyörii aina sinne missä kulkee kaljupäinen tai sänkitukkainen mies.
minä olen ääripääihminen joko tai...miehellä kalju tai sitten hyvin hoidetut pitkähköt hiukset...muttei puolikaljupitkähiuksinen ei...
- DoeJohn
Tulipa viesteistänne se hiuskeskustelu taas mieleen .. ;D
t. 3 1 sänki - blackwomans
DoeJohn kirjoitti:
Tulipa viesteistänne se hiuskeskustelu taas mieleen .. ;D
t. 3 1 sänkiEi mitään huulen heittoa:))
Vakavissani olen,no hemmetti,mulla on kyllä kalju jo kotona,silloin kun hän on kotona;(
Kait sitä saa ostaa viihdykettä,ettei tarvi nallen kanssa nukkua suurimman osan aikaa.
Mut vanhaa mä en huoli,siinä on käynnistys vaikeuksia ja aamukankeutta:)
Eikä oo ees automaatti ryyppyä joutuu ryypyttää jos meinaa saada käyntiin kunnolla:))
Joopati joo:))) blackwomans kirjoitti:
Jos oisin vielä kaljua toivonnu:)
jostain oli luovuttava,ettei nää luule mua liian krantuksi:)
Sä sit tykkäät siiliä silitellä?
Vai ootko mobilat kundien perään???juuri sitä siiliä :). Ja suukotella paljasta päälakea. Noissa paljaspäisissä miehissä on jotain tosi puoleensavetävää. Vaikka ei sillä hiusten määrällä loppupeleissä ole mitään merkitystä. Oli niitä paljon tai vähän.
Sit mulle sais olla vähän lyhyempi kuin 180cm. Jos on kovin pitkä mies ei oikein ylety halimaan ja pusuttelemaan. Muuten pitäis aina ensin kiivetä syliin että ylettyis :)- DoeJohn
blackwomans kirjoitti:
Ei mitään huulen heittoa:))
Vakavissani olen,no hemmetti,mulla on kyllä kalju jo kotona,silloin kun hän on kotona;(
Kait sitä saa ostaa viihdykettä,ettei tarvi nallen kanssa nukkua suurimman osan aikaa.
Mut vanhaa mä en huoli,siinä on käynnistys vaikeuksia ja aamukankeutta:)
Eikä oo ees automaatti ryyppyä joutuu ryypyttää jos meinaa saada käyntiin kunnolla:))
Joopati joo:)))*Nauraa ääneen*
katjaliini kirjoitti:
minä olen ääripääihminen joko tai...miehellä kalju tai sitten hyvin hoidetut pitkähköt hiukset...muttei puolikaljupitkähiuksinen ei...
Vai ei puolikaljupitkähiuksinen (olipas se hauska sana) käy. Entäs jos ne ois siististi ponnarilla eikö sittenkään?
- katjaliini
Mariet kirjoitti:
Vai ei puolikaljupitkähiuksinen (olipas se hauska sana) käy. Entäs jos ne ois siististi ponnarilla eikö sittenkään?
joko tai..tai sitten ei...P.s mun oma Onni-kultani on kylläkin kalju.
- alexsandra
...kun sä olet aina samalla asialla kuin minä :(
Mutta ottaen huomioon, tein tilauksen Mystikselle jo aamupäivällä poika/miehestä ja nythän on niin, jos niitä paketteja tulee useampi, niin sinulla tulee aika pitkäksi, kun valkkaan niistä sen sopivan, huomioi se kahden viikon palautusoikeus :)))
Toisekseen voi olla, että tavara loppuu hyllystä, kun Sinulla nuo vaateet on niin kovat :) Tukallinen ja jne. minulle riittäisi kunhan olisi olemassa hmm hmm :)
*selaa kuvastoa kuumeisesti* katjaliini kirjoitti:
joko tai..tai sitten ei...P.s mun oma Onni-kultani on kylläkin kalju.
Vai sellanen onni sulla on käynyt :), kalju kulta.
- blackwomans
alexsandra kirjoitti:
...kun sä olet aina samalla asialla kuin minä :(
Mutta ottaen huomioon, tein tilauksen Mystikselle jo aamupäivällä poika/miehestä ja nythän on niin, jos niitä paketteja tulee useampi, niin sinulla tulee aika pitkäksi, kun valkkaan niistä sen sopivan, huomioi se kahden viikon palautusoikeus :)))
Toisekseen voi olla, että tavara loppuu hyllystä, kun Sinulla nuo vaateet on niin kovat :) Tukallinen ja jne. minulle riittäisi kunhan olisi olemassa hmm hmm :)
*selaa kuvastoa kuumeisesti*No ota sä se poju,mä en niitä jaksa opettaa,sitä paitsi eihän niitä oo katastettu vielä.saati sit veroa maksettu:))
Mulla riittää vaikka sijais mies,niinku sijais autokin.Mut merkkiliikkeestä sen pitää olla,ei mistään jobbarilta:)
Oot sä muuten käynny kierrätyskeskuksessa,sieltä saa halvalla hyvää kamaa.jos ei oo kranttu laadun suhteen:))
Mut älä nyt itke,enhän mä sun menopelii omakseni ota,mä venaan kun tulee uudet markkinoille:)) - Mysteriet
Minut laitetaan putkaan kohta - olen alkanut selvästikin Madameksi ;D
Mistä mä tommosen Sinulle löydän - ja pikana vielä... *lähtee penkomaan varastoa - jupisten* ;D - blackwomans
Mysteriet kirjoitti:
Minut laitetaan putkaan kohta - olen alkanut selvästikin Madameksi ;D
Mistä mä tommosen Sinulle löydän - ja pikana vielä... *lähtee penkomaan varastoa - jupisten* ;DLöysit sä mulle sitä Man,mersuuuuuuuuu
Mä se tääl vartun post pakettii,ei vaan näy ei:)
Taas mulle tulee yksinäinen yö,oon jo lussutanu nallen korvatkin märäks:)
Ois niin ihanaa,kun vieressä korsais ehta uros.
Ps,ei mitään tenapantsi pappaa,kuivana sen pitää yöllä olla.mul ei oo ees paperipoikkareita tääl kotona jos sattuu käymään kun kälviällä:)) - alexsandra
blackwomans kirjoitti:
No ota sä se poju,mä en niitä jaksa opettaa,sitä paitsi eihän niitä oo katastettu vielä.saati sit veroa maksettu:))
Mulla riittää vaikka sijais mies,niinku sijais autokin.Mut merkkiliikkeestä sen pitää olla,ei mistään jobbarilta:)
Oot sä muuten käynny kierrätyskeskuksessa,sieltä saa halvalla hyvää kamaa.jos ei oo kranttu laadun suhteen:))
Mut älä nyt itke,enhän mä sun menopelii omakseni ota,mä venaan kun tulee uudet markkinoille:))...ihan ensin mentävä puhelinluettelon keltaisille sivuille etsimään asiaan kuuluvaa katsastuskonttoria hmm poika/mies katsastamo, löytysköhän se peestä vai ämmästä, heh :)
Kierrätyskeskus on tietty ihan hyvä vaihtoehto, mutta siinä on vaan se ongelma, -mitä hittoo mä annan vaihdossa :) *tutkii tänään kaikki sinkkulat*
Mun menopelii ei huoli kukaan muukaan, uudemmat kyllä kelpasi yöllisille varkaille, hmm, nyt on niin myrkynvihree, ettei kelpaa kenellekkään :) :)
*mutta se kontio 45*
- Milana
...niin tänne sellainen monitoimimies, joka veis auton katsastukseen, korjais pesukoneen vuotavan hanan, lämmittäisi uunit poissaollessani ja tekis täällä kotona kaikkia sellaisia pikkuhommia, joita ite en osaa. Yöksi se kyllä sais mennä jonnekin muualle ;-))
- tuffe
Yöksi tänne ja päiväksi sinne :)) täällä ne olis päivisin vain tiellä :)
- Milana
tuffe kirjoitti:
Yöksi tänne ja päiväksi sinne :)) täällä ne olis päivisin vain tiellä :)
Hyvä järjestely! Hiukan hämää toi ne-sana: montako aiot tilata???
- tuffe
Milana kirjoitti:
Hyvä järjestely! Hiukan hämää toi ne-sana: montako aiot tilata???
mutta oikeastaan kai se olisi hyvä asia jos heitä olisi kaksi? Saisi joskus levätäkin..
- Milana
tuffe kirjoitti:
mutta oikeastaan kai se olisi hyvä asia jos heitä olisi kaksi? Saisi joskus levätäkin..
Kyllä mulla riittää hommia kahdellekin ja voihan niitä välillä lainata muille apua tarvitseville naisille. Jos sulle siis kaks mahtuu yöks...vaikka kai tuolla meidän saunan lauteilla yks reipas monitoimimies (se nuorempi!)vois silloin tällöin yönsä nukkua ;-))
- Mysteriet
Milana kirjoitti:
Kyllä mulla riittää hommia kahdellekin ja voihan niitä välillä lainata muille apua tarvitseville naisille. Jos sulle siis kaks mahtuu yöks...vaikka kai tuolla meidän saunan lauteilla yks reipas monitoimimies (se nuorempi!)vois silloin tällöin yönsä nukkua ;-))
Se on sitten teidän vika, jos mut pistetään putkaan!
Mä näen jo otsikot silmissäni:
Nettipalstalla paritusta!
Madame Mysteriet pakoilee julkisuutta!
Totuus Madamesta?
Toimintaa jatkunut jo viikkoja!!!
Poliisi tutkii suurta Mysteeriä ;D - tuffe
Mysteriet kirjoitti:
Totuus Madamesta?
Poliisi tutkii suurta Mysteeriä ;DNii'in, kaikki lakupekat ja... :)))
Mutta nou hätä, mun erikoisuuteni on rälläkkäkakku, kyllä me sut sieltä pois saadaan :)) - Mysteriet
tuffe kirjoitti:
Nii'in, kaikki lakupekat ja... :)))
Mutta nou hätä, mun erikoisuuteni on rälläkkäkakku, kyllä me sut sieltä pois saadaan :))Noo, se oli aamulla, kun en vielä tiennyt että tästä tulisi postimyyntifirman myyntimenestys... ;D
Olisihan se pitänyt arvata... *virnuilee*
Lisää otsikoita:
Madamella lukuisia tyytyväisiä asiakkaita!!!
Tukijoukot osoittavat mieltä Madamen puolesta!!!
Palsta kaaoksessa - missä Madame? - Milana
Mysteriet kirjoitti:
Totuus Madamesta?
Poliisi tutkii suurta Mysteeriä ;DApua löytyy tarvittaessa myös meidän suvun puolelta... Korjaamon yhteydessä siitä jo keskusteltiinkin :-))
- Mysteriet
Milana kirjoitti:
Apua löytyy tarvittaessa myös meidän suvun puolelta... Korjaamon yhteydessä siitä jo keskusteltiinkin :-))
No eihän tässä sitten huolta...
Millainen sen toimitettavan kappaleen pitikään olla? - Milana
Mysteriet kirjoitti:
No eihän tässä sitten huolta...
Millainen sen toimitettavan kappaleen pitikään olla?Toimitettavan kappaleen pitäisi olla sellainen mulle päiväkäyttöön ja Tuffelle yökäyttöön sopiva. Tai oikeastaan niitä sais olla kaksi, mielellään vähän erilaiset, ettei heti kyllästyisi ja olis vähän vaihtelua. Ja tietysti pitää olla monitoiminen :-))
- Mysteriet
Milana kirjoitti:
Toimitettavan kappaleen pitäisi olla sellainen mulle päiväkäyttöön ja Tuffelle yökäyttöön sopiva. Tai oikeastaan niitä sais olla kaksi, mielellään vähän erilaiset, ettei heti kyllästyisi ja olis vähän vaihtelua. Ja tietysti pitää olla monitoiminen :-))
Tuota... ööö... millaisiin teppuihin ja kujeisiin näiden uroksien tulisi varautua?
Olisiko sellainen brittiläinen kuumavesipussi yöksi hyvä, vai tulisiko olla jonkinlaista... äää... aktiviteettia tykönään? ;D
Entäpä päivisin - kokki-talkkari-yhdistelmä?
Pahoittelen tälläisiä tarkennuksia ja niistä aiheutuvaa haittaa ja viivästystä - ala on minulle suhteellisen tuore, enkä ihan vielä tiedä, mitä haluaisitte ;D - Milana
Mysteriet kirjoitti:
Tuota... ööö... millaisiin teppuihin ja kujeisiin näiden uroksien tulisi varautua?
Olisiko sellainen brittiläinen kuumavesipussi yöksi hyvä, vai tulisiko olla jonkinlaista... äää... aktiviteettia tykönään? ;D
Entäpä päivisin - kokki-talkkari-yhdistelmä?
Pahoittelen tälläisiä tarkennuksia ja niistä aiheutuvaa haittaa ja viivästystä - ala on minulle suhteellisen tuore, enkä ihan vielä tiedä, mitä haluaisitte ;DVoin vastata vain päiväosiosta: autoasiat (mielellään välillä myös kuskina), siivous, pienet korjaushommat ja talon uunien lämmitys näin pakkasella. Eli painottuisi enemmän tuonne talkkaripuolelle ellei sitten satu olemaan italialaisvalmisteinen :-))
- Mysteriet
Milana kirjoitti:
Voin vastata vain päiväosiosta: autoasiat (mielellään välillä myös kuskina), siivous, pienet korjaushommat ja talon uunien lämmitys näin pakkasella. Eli painottuisi enemmän tuonne talkkaripuolelle ellei sitten satu olemaan italialaisvalmisteinen :-))
Tulossa yksi Guido, 45 ;D
Nuoruudessaan testiajajana Ferrarilla, kokki ja yleismies - parasta pannaan ;D
Päivisin ja öisin - joka kerran itsensä ja läheisensä yllättävä - todellinen löytö - on kokoa ja näköä
(pitäisin itse, mutta perheessäni ollaan allergisia moiselle ;D)
Tuo mukanaan hieman iltapalaa "Cavolfiore gratinato"
Tapelkaa tytöt tästä ;D - tuffe
Mysteriet kirjoitti:
Noo, se oli aamulla, kun en vielä tiennyt että tästä tulisi postimyyntifirman myyntimenestys... ;D
Olisihan se pitänyt arvata... *virnuilee*
Lisää otsikoita:
Madamella lukuisia tyytyväisiä asiakkaita!!!
Tukijoukot osoittavat mieltä Madamen puolesta!!!
Palsta kaaoksessa - missä Madame?Madame Mysterietin palvelut kaatoi koko valtakunnan netin.
Hei, muuten.. kiva näppis sulla :)))) *tiirailee kaukoputkella* - Milana
Mysteriet kirjoitti:
Tulossa yksi Guido, 45 ;D
Nuoruudessaan testiajajana Ferrarilla, kokki ja yleismies - parasta pannaan ;D
Päivisin ja öisin - joka kerran itsensä ja läheisensä yllättävä - todellinen löytö - on kokoa ja näköä
(pitäisin itse, mutta perheessäni ollaan allergisia moiselle ;D)
Tuo mukanaan hieman iltapalaa "Cavolfiore gratinato"
Tapelkaa tytöt tästä ;DTappelu alkakoon ;-))
- Mysteriet
tuffe kirjoitti:
Madame Mysterietin palvelut kaatoi koko valtakunnan netin.
Hei, muuten.. kiva näppis sulla :)))) *tiirailee kaukoputkella*Minustakos tämä tökkiminen taas johtuu..?
Luulin että Eniron aallot olisivat tarpeeksi suuret meidän surffailla:/
Näppis *virnuaa* oppii joka päivä uusia juttuja - katso vaikka ▓ ƒ │ æ ® × | ¢ - omistajan ylpeydellä ;D
- DoeJohn
Sellaista, laitetta - vaikkapa omaan korvaan työnnettävää - joka muuntais aamupalapöydässä tulevat kääkätykset vaikkapa merisääennusteiksi?
Olisi ajoittain suorastaan huutava tarve moiselle .. :D
Jos löytyy, niin kaksi kpl ja mielellään toimitus ennen seuraavaa aamiaista .. :D- Mysteriet
Korvalappustereot ;D
Suosittelisin kuitenkin oman talon tuotantoa ja uututta - sordinoa...
Tämä laite asetetaan mäkättävään suuhun ja se muuttaa mäkätyksen oitis puheeksi, jota on miellyttävä aamupöydässä kuunnella ;D
Takaan tyytyväisyytenne ;D - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Korvalappustereot ;D
Suosittelisin kuitenkin oman talon tuotantoa ja uututta - sordinoa...
Tämä laite asetetaan mäkättävään suuhun ja se muuttaa mäkätyksen oitis puheeksi, jota on miellyttävä aamupöydässä kuunnella ;D
Takaan tyytyväisyytenne ;DVähintään kaksi kappaletta .. ekahan voi joutua nielaistuksi tai muuten vain pureskelluksi ..
Pitäähän sitä saada miesten - tässä tapauksessa isompi ja pienempi - syötyä ruokansa rauhassa ..
Välillä tehnyt mieli ilmoittaa eräs henkilö osto- ja myynti palstalle .. ei vaihto sellaiselle kuitenkaan .. :D - Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
Vähintään kaksi kappaletta .. ekahan voi joutua nielaistuksi tai muuten vain pureskelluksi ..
Pitäähän sitä saada miesten - tässä tapauksessa isompi ja pienempi - syötyä ruokansa rauhassa ..
Välillä tehnyt mieli ilmoittaa eräs henkilö osto- ja myynti palstalle .. ei vaihto sellaiselle kuitenkaan .. :DKäytä ensin korjaamolla - ties mistä syystä johtuvat oireet ;D
Lähetänkin Sinulle ensin omistajan käsi- ja huoltokirjan - voihan olla että ikävä ääni johtuu pitkäsi venyneestä öljynvaihdosta, jakohihnan löysyydestä tai tulppien palamisesta (käy vain kolmella pytyllä)...
Ilmoitatko vuosimallin, niin osaan oikean opuksen postittaa ;D - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Käytä ensin korjaamolla - ties mistä syystä johtuvat oireet ;D
Lähetänkin Sinulle ensin omistajan käsi- ja huoltokirjan - voihan olla että ikävä ääni johtuu pitkäsi venyneestä öljynvaihdosta, jakohihnan löysyydestä tai tulppien palamisesta (käy vain kolmella pytyllä)...
Ilmoitatko vuosimallin, niin osaan oikean opuksen postittaa ;DPrivapuolesta irtoa täällä tän enempää edes leikillä .. ;D
Katselee taas ostetaan palstaa .. :D
Saanko anonyymin lähetyksen tai ainakin paketin,
jossa ulkonäkö, tai lähettäjäilmoitus ei paljas-
ta sisältöä?
Jos niin, Ottaisin ensiksi sellaiset linkeriinit,
joista puhutaan niin paljon. Koko n. rotevahko.
En tunne naisten kokoja...
Silkkilakanatkin olisivat hykerryttävän siloisia.
Tuota, onko teillä kermaa? Enklantinkielitaitoni
on hieman kouluajoista rapistunut, mutta sellaista
ja myös sellaista hyvänmielen öljyä myös.
Olen kuullut hevostyttöjen käyttävän raippaa iloi-
sessa ratsastuksessa. Onko vielä sellaista?
Onko teillä armastelijatarta? Sellaista dumpatta-
vaa? Yksi sellainen.
Olen kuullut myös opetusfilmeistä. Sellainen, mis-
sä opettajattaret opettavat oikeat voimistelu-
liikkeet ilman hiostavia vaatteita.
Yksi sellainenkin.
Entä toimitusmyyntiä? Osoite olisi Aleksis Kiven
katu ja sieltä pari iloista siivoojatarta. Viit-
tomakieli käy hyvin.
Lasku entiseen osoitteeseen.- Mysteriet
Paketti postitetaan täysin huomaamattomasti ja lähettäjätiedoista ei käy ilmi paketin sisältö...
Pakettikortissa lukee "Tarvikkeita" ;D
Ensiksikin jotain rotevaa - katson mitä varastosta löytyy... mainitsemanne tuote ei ole minulle tuttu, mutta kysyn varastomiehiltä ;D
Silkkilakanat ovat kyllä siloisia, mutta uskaltaisinko ehdottaa myös pvc-materiaalia?
Kermaa löytyy kyllä, laitetaanko pakettiin myös sauva, jolla sen voi kätevästi vaahdottaakin?
Raippaa suosittelen vain edistyneelle kouluratsastajalle - mutta tietenkin, mitä asiakas vain haluaa ;D
Muita tarvikkeita, jalustimia, satulavöitä, suitsia, martingaaleja, pinteleitä, narkkeja...?
Armastelija laitetaan myös - matkalipulla varustettuna, käytön jälkeen vaan Eckerölinen paattin ja Tallinnaan...
Ja lopuksi opetusfilmi - valkkasin parhaat palat, aivan itse - tyydytys taataan ;D
Toimitusmyyntilupaa yrityksellämme, valitettavasti, ei ole - palaamme asiaan sen merkeissä myöhemmin...?
- tomppa2006
...tulisi minulle tarpeeseen tai oikeastaan voisin ottaa sellaisen koko peruukin mallia Rod Steward, mikäli teiltä löytyy...
- Mysteriet
Naamiaisiinko olet menossa vai onko tämä karvakasa tarkoitettu korvaamaan pipon?
Erikoinen valinta - yllättävä ;D
Tisaalta, en ole Sinua kyllä sellaisena Mauripekkasmaisen hiustyylin kannattajanakaan pitänyt :D
Roddie on kyllä aika rock - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Naamiaisiinko olet menossa vai onko tämä karvakasa tarkoitettu korvaamaan pipon?
Erikoinen valinta - yllättävä ;D
Tisaalta, en ole Sinua kyllä sellaisena Mauripekkasmaisen hiustyylin kannattajanakaan pitänyt :D
Roddie on kyllä aika rock...aika rock. Olisi se mukava pitää sellaista kunnon pitkää takkutukkaa, tulisi ihan nuoruus mieleen. Pekkarismaista tupeeta en suostuisi mistään hinnasta käyttämään, en mistään...yök. Kuvitteleeko se näyttävänsä paremmalta naisten silmissä, toivoton yritys...
- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...aika rock. Olisi se mukava pitää sellaista kunnon pitkää takkutukkaa, tulisi ihan nuoruus mieleen. Pekkarismaista tupeeta en suostuisi mistään hinnasta käyttämään, en mistään...yök. Kuvitteleeko se näyttävänsä paremmalta naisten silmissä, toivoton yritys...
Ehkä hän palelee ilman tupeetaan - tai tuntee olonsa alastomaksi..? Karsee se kyllä on :P
Peruukkia voisin itse käyttää pipon asemesta - hiuslisäkkeitä joskus käytänkin (siis lettejä ja sellaisia ponnareita, missä on hiuksia muistuttavia karvoja...)
Ai joo, minulla on peruukki - vaalea hunajapupu-kiharapilvi... Se on aika villi ;D - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Ehkä hän palelee ilman tupeetaan - tai tuntee olonsa alastomaksi..? Karsee se kyllä on :P
Peruukkia voisin itse käyttää pipon asemesta - hiuslisäkkeitä joskus käytänkin (siis lettejä ja sellaisia ponnareita, missä on hiuksia muistuttavia karvoja...)
Ai joo, minulla on peruukki - vaalea hunajapupu-kiharapilvi... Se on aika villi ;D*vaipuu syviin mietteisiin*
- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
*vaipuu syviin mietteisiin*
Herää jo!
Se on vaan peruukki - ei se osaa tehdä mitään, mitä minä en osaa... ;D - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Herää jo!
Se on vaan peruukki - ei se osaa tehdä mitään, mitä minä en osaa... ;Dmullakin oli kerran sellainen punapääperuukki työpaikan bileissä ja kummasti se loppuillasta teki päätöksiä minun puolestani,siis sellaisia joita en välttämättä itse olisi tehnyt.
- Mysteriet
katjaliini kirjoitti:
mullakin oli kerran sellainen punapääperuukki työpaikan bileissä ja kummasti se loppuillasta teki päätöksiä minun puolestani,siis sellaisia joita en välttämättä itse olisi tehnyt.
Uskalla kysyäkään, minne se peruukki Sinut johdatti ;D
Mun hunajablondiperuukki on kyllä aika kiltti - vähän semmoinen enkeli *virnuilee viatonna*... ;D
Yhdet omituiset kengät mulla kyllä on, ne sitten taas keksivätkin vaikka mitä - kulkevat omia polkujaan, niinsanotusti ;D - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Uskalla kysyäkään, minne se peruukki Sinut johdatti ;D
Mun hunajablondiperuukki on kyllä aika kiltti - vähän semmoinen enkeli *virnuilee viatonna*... ;D
Yhdet omituiset kengät mulla kyllä on, ne sitten taas keksivätkin vaikka mitä - kulkevat omia polkujaan, niinsanotusti ;Den minäkään sitä ehkä täällä kehtaa ääneen...näes sekin on jo palautunut... sanoa minne ,mutta mukavaa oli.
Mullakin on sellainen aamu-kylpytakki joka ei meinaa varsinkaan sunnuntaisin lähteä pois päältä millään..siinä sitten köpötellään aamutakissa aamusta iltaan... - Mysteriet
katjaliini kirjoitti:
en minäkään sitä ehkä täällä kehtaa ääneen...näes sekin on jo palautunut... sanoa minne ,mutta mukavaa oli.
Mullakin on sellainen aamu-kylpytakki joka ei meinaa varsinkaan sunnuntaisin lähteä pois päältä millään..siinä sitten köpötellään aamutakissa aamusta iltaan...Aamutakkisi on oivaltanut tehtävänsä täysin oikein - olisiko aika antaa sille nimi?
(olen tunnettu täällä siitä, että annan kaikelle/kaikille nimiä ;D)
Ehdottaisin uudeksi nimeksi; Sylvi (Synti Yksin Löhöillä Viikonloppua Ikävissään) ;D - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Aamutakkisi on oivaltanut tehtävänsä täysin oikein - olisiko aika antaa sille nimi?
(olen tunnettu täällä siitä, että annan kaikelle/kaikille nimiä ;D)
Ehdottaisin uudeksi nimeksi; Sylvi (Synti Yksin Löhöillä Viikonloppua Ikävissään) ;Dse onkin hyvä nimi.
Seuraavan kerran kun miniä soittaa sunnuntaina ja sanon että vaan löhöilen Sylvi päälläni ja Reinot jalassa(siis jos mulla olisi sellaiset Reino-tohvelit) tulisikohan ne pojan kanssa yllätysvierailulle,katsomaan ihan vaan olenko pahastikin seonnut.
Haa senhän minä teenkin seuraavaksi..kiitti vinkistä... - Mysteriet
katjaliini kirjoitti:
se onkin hyvä nimi.
Seuraavan kerran kun miniä soittaa sunnuntaina ja sanon että vaan löhöilen Sylvi päälläni ja Reinot jalassa(siis jos mulla olisi sellaiset Reino-tohvelit) tulisikohan ne pojan kanssa yllätysvierailulle,katsomaan ihan vaan olenko pahastikin seonnut.
Haa senhän minä teenkin seuraavaksi..kiitti vinkistä...Miten siinä kävi ;D
Minulla muuten on Reiskat (kokoa 43 ;D)
Sanonkin että ne pyörivät aina jaloissa ;D
Tarina tunnetaan jo täällä - mutta en ikinä kyllästy kertomaan siitä ;D
Sänkyni nimi on Otto ;D
Kahvinkeittimeni Kaisa
Autoni Lady
Kaukosäädin Kake
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738